Air weer zeker. Misschien Q?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
voor iemand van 23 snap ik dat nog welquote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar als alles boven de 30 al oud is...
Als je 23 bent is dat wel oud ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
Dan ben ik The Original, The Supreme, The One!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef IJsdraakje het volgende:
7 jaar verschil ja?quote:
Bedoel meer te zeggen dat het wel heel veel verdachten worden dan.quote:
ik had verwacht dat jij dan wel Sherlock zou zijn als iemand zn pijp moest pakkenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:43 schreef Ang3l het volgende:
Nu gaan we er vanuit dat het iemand is uit R&P
Wie pakt de pijp van Sherlock holmes?
Dan doe ik mijn Miss Marple pakje aan!
Flikker eens op met je ongefundeerde verdachtmakingen.quote:
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.quote:
ben je een jongere kerel aan het zoeken?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef Tegan het volgende:
In een wereld waar een dertiger geen twintiger (!) mag dmen wil ik niet leven.
Taal die ik niet van je gewend bent.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Flikker eens op met je ongefundeerde verdachtmakingen.
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijnquote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.
Net waar je in de twintig en in de dertig zit.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef Tegan het volgende:
In een wereld waar een dertiger geen twintiger (!) mag dmen wil ik niet leven.
Ze moeten wel om de creeps een stap voor te blijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijn
Ik wil best pijpen, maar dat rokje lonkte ook wel!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik had verwacht dat jij dan wel Sherlock zou zijn als iemand zn pijp moest pakken
Why not both!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik wil best pijpen, maar dat rokje lonkte ook wel!
Volledig persoons afhankelijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op die leeftijd nog wel ja, die levensfases zijn zķ verschillend. Als ze beiden tien jaar ouder zijn, is het mentale verschil veel kleiner.
Ja of jij bent gewoon te kinderachtig en minder sociaal ontwikkeld voor je eigen leeftijd.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef rival het volgende:
[..]
Mannen van 30 kunnen er weinig aan doen dat vrouwen van 23 al een stuk meer volwassen zijn
Je moet tegenwoordig ook opletten wie je verdacht maakt.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Taal die ik niet van je gewend bent.
Ik zal maar niet benoemen welke twijfelachtige leeftijdsverschillen ik ervaring mee hebquote:Op maandag 11 juli 2022 13:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Net waar je in de twintig en in de dertig zit.Met m'n toen net aan dertiger ging het prima als middentwintiger.
Anaaltal, ik ben niet verbaasd.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volledig persoons afhankelijk.
Bij ons in de vriendegroep zitten er ook een anatal van 23-25. Prima match.
Hmm. True. True.quote:
Gezellige aanwinst ben je.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja of jij bent gewoon te kinderachtig en minder sociaal ontwikkeld voor je eigen leeftijd.
Waarom gaat het ineens over mij?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja of jij bent gewoon te kinderachtig en minder sociaal ontwikkeld voor je eigen leeftijd.
Nee, eerder andersomquote:Op maandag 11 juli 2022 13:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ben je een jongere kerel aan het zoeken?
O en dat is dan wel geaccepteerd, iemand zoeken voor z'n falende hart en werkende bankrekening?quote:
Terecht in dit geval. De beweging dat je elke witte, hoogopgeleide, West-Europese man maar overal van kan beschuldigen, is geen goede ontwikkeling.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je moet tegenwoordig ook opletten wie je verdacht maakt.
Anno nu ben je al gelyncht voordat je er erg in hebt.
Ah, je kent rival al goed zie ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee seks is ook een vereistequote:Op maandag 11 juli 2022 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en dat is dan wel geaccepteerd, iemand zoeken voor z'n falende hart en werkende bankrekening?
Oh, tuurlijk zijn er wel positieve verhalen ook.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volledig persoons afhankelijk.
Bij ons in de vriendegroep zitten er ook een anatal van 23-25. Prima match.
Ze mag mij altijd bellen.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O en dat is dan wel geaccepteerd, iemand zoeken voor z'n falende hart en werkende bankrekening?
Prima toch, één keer en daarna de erfenis opstrijken.quote:
Kom je nou echt hier langs alleen om op mij te haten?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, je kent rival al goed zie ik.
Datzelfde heb ik als een 30+'er pas uit de kast komt.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, tuurlijk zijn er wel positieve verhalen ook.Ik heb zelf vooral dingen stuk zien lopen bij dat soort verschillen omdat de ene helft wilde settelen en de andere helft nog lang niet en begin twintig leer je jezelf als volwassene vaak net een beetje kennen, weten wat je zoekt in een partner is nog weer een stap verder.
Teveel meelezers hier. Beetje eng af en toe.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:54 schreef rival het volgende:
[..]
Kom je nou echt hier langs alleen om op mij te haten?
een jongere kerel is jou aan het zoeken?quote:
"Ik houd van lange wandelingen" is code voor "geen fat girls zonder conditie"...quote:Op maandag 11 juli 2022 13:53 schreef rival het volgende:
[..]
Die hobby zie je steeds vaker voorbij komen.....
wandelen...... hobby
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |