Die stuurde je mij nadat ik je ooit een foto van mijzelf had laten zien.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:38 schreef Barbusse het volgende:
Waarom dat gifje van mij in de OP? Wie heeft je die gestuurd?
Oh kut ja. Was vast dronken toenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die stuurde je mij nadat ik je ooit een foto van mijzelf had laten zien.
Dronken mensen zijn altijd eerlijkquote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Precies, eerst een flinke wandeling om te kijken hoe je conditie is, zodat ze niet teleurgesteld wordt als ze drie uur lang gebeft wil worden.
Jij moet gwn ff goed neukenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vraag of ze zin heeft in een rondje 'je moet kiezen'. Na een paar onschuldige opties, zoals 'patat of friet' leg je de vraag 'drie uur gebeft of een lange wandeling maken' voor. Heel onschuldig omdat het hypothetische voorstellen zijn.
Dat hangt af van het soort drank. Als ik vodka martini's drink ga ik geloven dat ik God's gift to women ben.quote:
DM je adresgegevens maar.quote:
Sowquote:
Afgelopen week was de voorlopige conclusie dat ze 'never stick your dick in crazy' potentie heeft dus geen groot verlies deze reactie.quote:
seks met the crazy ones schijnen wel de beste te zijnquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Afgelopen week was de voorlopige conclusie dat ze 'never stick your dick in crazy' potentie heeft dus geen groot verlies deze reactie.
Niks persoonlijks hoor, alleen doe ik niet aan sex dating. Alleen binnen een relatie heb ik seks.quote:
Amateurquote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:57 schreef Barbusse het volgende:
1x m'n dick in crazy gestoken. Nooit weer.
Leg eens uit, waarom?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 14:57 schreef Barbusse het volgende:
1x m'n dick in crazy gestoken. Nooit weer.
Met crazy ones? Absoluut.quote:
Omdat drama.quote:
Dat is wel heftig ja als dit echt waar is.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Dat ik al bijna 13 jaar niet meer in Nederland woon moet genoeg zeggen.
Ben je weggegaan om die ene craycray?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Oeoeoeoeoeoeoeh....quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:49 schreef Medusa666 het volgende:
Als je zulke figuren aantrekt, kan ik mij ook niet voorstellen dat je zelf wel stabiel bent.
Gelukkig ben ik the fun kind of instabielquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:49 schreef Medusa666 het volgende:
Als je zulke figuren aantrekt, kan ik mij ook niet voorstellen dat je zelf wel stabiel bent.
Een beetje cray is okéquote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik the fun kind of instabiel
quote:
quote:
quote:
Had ik jou maar ontmoetquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ben je weggegaan om die ene craycray?
Minstens 10 gekwetste vrouwen hier nu.quote:
Dat lijkt me wat overdreven.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Minstens 10 gekwetste vrouwen hier nu.
Deze valse bescheidenheid.quote:
Al maanden geen vodka martini's gedronken, dus vandaar.quote:
quote:
Ik weet het wel zeker.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Sorry man, maar ben te jong voor jullie gok ik zo.
Maak je geen zorgen, AirwiN en ik zijn mentaal 16.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:16 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Sorry man, maar ben te jong voor jullie gok ik zo.
Spreek voor jezelf.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen, AirwiN en ik zijn mentaal 16.
Overpresteerdertje jijquote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf.Ik ben mentaal 13. Maximaal.
Dan moet je bij Barb zijn.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:29 schreef Medusa666 het volgende:
Als jullie eruitzien als george clooney of brad pitt maak ik misschien een uitzondering
Met mijn grijze baardquote:
... What else?quote:
Ik ben nog niet grijs op m'n hoofd. Wel goed kostuum btwquote:
Broh...quote:
Hoi Bubblesquote:
Vooruit, omdat het zo mooi rijmt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:51 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Een beetje cray is oke hadden we net afgesproken
Hoiquote:
Vanwege het feit dat ze er zo'n spel van maakt, denk ik 'meer crazy'.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:36 schreef Tegan het volgende:
De vraag is nu wel of ze slechts een beetje crazy is of meer als ze zo graag (angry) seks wil.
Pics van je pannen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:38 schreef Tegan het volgende:
Zelf even niets meer nodig want orgasmisch mooie nieuwe pannen om naar te kijken.
Smooth.quote:
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:20 schreef Senn88 het volgende:
Mijn perfecte fok meet is denk ik drankjes doen met barb en buurmeisje.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:20 schreef Senn88 het volgende:
En dan een MVV-tje?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:20 schreef Senn88 het volgende:
Vind ik best een goed planquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:37 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]![]()
Moeten we maar eens doen dan
Laat je het ons weten als je weer eens in NL bent?quote:
Anders kunnen wij altijd nog keer daarheenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat je het ons weten als je weer eens in NL bent?
Zal ik doen!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:54 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Laat je het ons weten als je weer eens in NL bent?
En dit kan ook natuurlijkquote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Anders kunnen wij altijd nog keer daarheen
Zitten er best veel hier jaquote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Dat is geen meet, dat is een duo date.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:20 schreef Senn88 het volgende:
Dat zei je ook over onze whisky en sigaren date.quote:
Ja, maar dat is voor mij wat lastiger te organiseren. Zou het wel leuk vinden tho!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 19:55 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Anders kunnen wij altijd nog keer daarheen
Dat kan ook nog steeds hoorquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:27 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zei je ook over onze whisky en sigaren date.
Vooruit, jou neuk ik ook wel als je lief vraagtquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:41 schreef Tegan het volgende:
Ik dacht dat ik twijfelde over (nieuwe) liefde, maar ik heb nog een lange weg te gaan voor ik zo verzuurd ben als Faxie.
Klinkt niet alsof ik heel hoog op je prio lijst sta.quote:
Wat jij soms post maakt me eerder bang dan geilquote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Vooruit, jou neuk ik ook wel als je lief vraagt
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat jij soms post maakt me eerder bang dan geil. Plus ik wacht al tijden op die hossel-dm van je.
Hoe vaak zou Faxie dat al te horen hebbeb gekregen?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat jij soms post maakt me eerder bang dan geil.
En de vrouwen maar de schuld geven.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hoe vaak zou Faxie dat al te horen hebbeb gekregen?
Gossiequote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe er iets aan! Daar diep onder zit best een leuke jongen volgens mij.
Ik doe niet aan prio en/of lijstjes.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Klinkt niet alsof ik heel hoog op je prio lijst sta.
Kijk haar eens hosselen...quote:Op zaterdag 9 juli 2022 20:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, doe er iets aan! Daar diep onder zit best een leuke jongen volgens mij.
Mijn bijnaam is niet voor niks Medusa.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat ze er zo'n spel van maakt, denk ik 'meer crazy'.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Mijn bijnaam is niet voor niks Medusa.
Ik denk dan aan slangen als haar en dat mensen die je recht in de ogen kijkt in steen veranderen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij verandert geen mensen in steen met slangen, jij verandert de slang van een mens in steenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 21:19 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
En MissMSX Aphrodite2022?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:33 schreef Barbusse het volgende:
Het is nu wachten tot AirwiN zich een kloon aanmeet genaamd ZeuS2022 met een zwaan als profielfoto.
Wat liefquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij verandert geen mensen in steen met slangen, jij verandert de slang van een mens in steen
Neuh. Ze zit in de Faxie leeftijd range. Veel te jong dus.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:33 schreef Barbusse het volgende:
Het is nu wachten tot AirwiN zich een kloon aanmeet genaamd ZeuS2022 met een zwaan als profielfoto.
Oehquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neuh. Ze zit in de Faxie leeftijd range. Veel te jong dus.
Alsof je dit niet allang in je stalk Excelsheet had staan.quote:
Nee hoor, heus nietquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Alsof je dit niet allang in je stalk Excelsheet had staan.
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:07 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Jij doet me echt aan deze gozert denken
Netjes, waren er maar meer mannen zoals jijquote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:21 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja, maar niet genoeg voor angry sex nog
I see what you did therequote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan ga ik maar even wat kittens vermoorden
Cute.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Netjes, waren er maar meer mannen zoals jij
quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:27 schreef Medusa666 het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Jullie zijn wel grappig en lief :’)
Ik moet maar weer eens naar bed denk ik. Genoeg fok voor vandaag. Joe
Weltrustenquote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:27 schreef Medusa666 het volgende:
Eerlijk is eerlijk. Jullie zijn wel grappig en lief :’)
Ik moet maar weer eens naar bed denk ik. Genoeg fok voor vandaag. Joe
Damn, son.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 22:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat isquote:
Gelukkig niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 23:11 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Netjes, waren er maar meer mannen zoals jij
Eerder wie vermoed ik.quote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen deze mooie morgen
Goedemorgenquote:Op zondag 10 juli 2022 08:50 schreef Fem_LittleLady het volgende:
Een hele goedemorgen deze mooie morgen
Prima hoor, en met jou?quote:
En waar dan wel?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 15:09 schreef Barbusse het volgende:
Neequote:
Dat denk je maar...quote:
Nou, rip mij dan maarquote:Op zondag 10 juli 2022 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denk je maar...
Hoor ik daar de melodie van Psycho? 🤔
Ik hoor ava max: ow she’s sweet but a psycho all littlebit psychoquote:Op zondag 10 juli 2022 17:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat denk je maar...
Hoor ik daar de melodie van Psycho? 🤔
Ava Max, goeie tetten.quote:Op zondag 10 juli 2022 19:32 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik hoor ava max: ow she’s sweet but a psycho all littlebit psycho
We gaan jou niet rippenquote:Op zondag 10 juli 2022 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, rip mij dan maarIk was okay. Relatief.
Goeie tetten altijd +1quote:Op zondag 10 juli 2022 21:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik gooi de gouwe ouwe er wel in
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 10 juli 2022 22:13 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ik hoop eigenlijk altijd op 2, maar +1 is alsnog meer dan 0
Ik zag ze langskomen op de agenda... 013 toch?quote:Op maandag 11 juli 2022 02:21 schreef Medusa666 het volgende:
Gaat een van jullie hier ook toevallig?
quote:Op zondag 10 juli 2022 22:33 schreef Astro_boy het volgende:
Ik ben wel fan van tieten, maar niet van mijn eigen
Ik snap dat welquote:
Toto Wolff?quote:Op maandag 11 juli 2022 02:20 schreef Medusa666 het volgende:
Ik ga naar Toto op 15 juli![]()
Ben zo benieuwd naar de ervaring! Stuk voor stuk allemaal top muzikanten.
Klopt en in 020!quote:Op maandag 11 juli 2022 05:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zag ze langskomen op de agenda... 013 toch?
Ik ga niet, maar zondag heel misschien naar WardrunaNiet dat ik fan ben ofzo, maar de locatie icm de muziek gaat wel erg tof worden.
020 is geen zaal toch?quote:Op maandag 11 juli 2022 09:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klopt en in 020!
En leuk, dat heb ik eigenlijk ook soort van. Na die 2 jaar corona willen we meteen uitpakken uiteraard
kan niet, ben aan het werkquote:
Mwah ik ben er wel aardig van afgekickt eigenlijkquote:Op maandag 11 juli 2022 09:47 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Klopt en in 020!
En leuk, dat heb ik eigenlijk ook soort van. Na die 2 jaar corona willen we meteen uitpakken uiteraard
Ik nog niet, maar ben ook student. Studenten zijn wel hard geraakt door de corona-maatregelen.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:41 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mwah ik ben er wel aardig van afgekickt eigenlijk
Je bent zo hard geraakt als dat je zelf toelaat.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar ben ook student. Studenten zijn wel hard geraakt door de corona-maatregelen.
Ik weet wel dat ik hier haat op ga krijgen van de boomers
Ja hoor en verder kan ik je dochter zijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 10:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je bent zo hard geraakt als dat je zelf toelaat.
Inb4 zal jou eens hard raken
Ik ben heul geen boomerquote:Op maandag 11 juli 2022 10:49 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ik nog niet, maar ben ook student. Studenten zijn wel hard geraakt door de corona-maatregelen.
Ik weet wel dat ik hier haat op ga krijgen van de boomers
hoe jong ben je?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:55 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja hoor en verder kan ik je dochter zijn.
en Mark Rquote:Op maandag 11 juli 2022 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen is hard geraakt door de corona-maatregelen. Behalve van Lienden.
2 jaar van mijn mooiste studententijdse leven weg hoorquote:Op maandag 11 juli 2022 10:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Iedereen is hard geraakt door de corona-maatregelen. Behalve van Lienden.
Die is ook hard geraakt, want die heeft ineens geen actieve herinneringen meerquote:
Gewoon 2 jaar langer studeren ftwquote:Op maandag 11 juli 2022 10:57 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
2 jaar van mijn mooiste studententijdse leven weg hoor
I know first world problems, maar toch
Hmm, ik theorie zou het kunnen jaquote:
die wordt nergens door geraakt toch?quote:Op maandag 11 juli 2022 10:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Die is ook hard geraakt, want die heeft ineens geen actieve herinneringen meer
Ik sportte toen meer volgens mij dan nuquote:Op maandag 11 juli 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik vond dat thuiswerken wel lekkerMaar niet mogen sporten was wel jammer.
Gewoon thuis sporten.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Thuiswerken en thuis sporten gaat hier primaquote:Op maandag 11 juli 2022 11:04 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Leeftijd is maar een getalquote:Op maandag 11 juli 2022 10:55 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Ja hoor en verder kan ik je dochter zijn.
Mijn sport is wat lastig om thuis te doen. En thuis fitness doen, is ook niet mijn ding.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Thuiswerken en thuis sporten gaat hier prima
Ah zo, ja dat kan. Ik doe mijn workout gewoon thuis. En een minuut planken kan overalquote:Op maandag 11 juli 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn sport is wat lastig om thuis te doen. En thuis fitness doen, is ook niet mijn ding.
Ja, ditquote:Op maandag 11 juli 2022 11:27 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Mijn sport is wat lastig om thuis te doen. En thuis fitness doen, is ook niet mijn ding.
Dat lukt mij niet, dus nee, dat kan niet overal.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat kan. Ik doe mijn workout gewoon thuis. En een minuut planken kan overal
Korter mag ookquote:Op maandag 11 juli 2022 11:33 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat lukt mij niet, dus nee, dat kan niet overal.
Van 1 minuut planken wordt je niet fit.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:31 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ah zo, ja dat kan. Ik doe mijn workout gewoon thuis. En een minuut planken kan overal
dus 1 minuut sporten per dag is te weinig?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:35 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Van 1 minuut planken wordt je niet fit.
Die zijn oud en verleptquote:Op maandag 11 juli 2022 11:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom lukt het dan niet bij iemand van je eigen leeftijd?
Als goede wijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe denk je dat zo'n meisje van 23 jou ziet dan?
quote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:
Als een Rosé die ze wil delen met haar vriendinnen?quote:
Doe eens wat suggesties.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet alle wijn op leeftijd is goed. Zat wijn die zuur als azijn wordt. En als er iemand zuur is..quote:
Maar echtquote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En jij bent God's gift to the critic's eye?quote:
Dan ben ik 't!quote:Op maandag 11 juli 2022 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alle wijn op leeftijd is goed. Zat wijn die zuur als azijn wordt. En als er iemand zuur is..
De jongere (ik ook) zijn crazier tho en willen je alleen maar gebruiken voor de centen en het beffenquote:
Jij bent een attention whore, maar geen zure.quote:
ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De jongere (ik ook) zijn crazier tho en willen je alleen maar gebruiken voor de centen en het beffen
Dan moet je er uiteraard nog uitzien als george clooney, hoewel die nu ook zijn beste tijd heeft gehad.quote:
Uiteindelijk worden we dat toch allemaal, doe niet zo oppervlakkig en zoek iemand van je eigen leeftijd.quote:
ah, ja, dat wordt een probleemquote:Op maandag 11 juli 2022 12:02 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dan moet je er uiteraard nog uitzien als george clooney, hoewel die nu ook zijn beste tijd heeft gehad.
jaquote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij is mijn laatste "kutcollega's" post alweer een tijdje geleden.
Is het heel onredelijk om gewoon niet te reageren op domme vragen?
Ja, je kan echter wel miss laten blijken dat het een domme vraag is.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Mannen rijpen als wijnquote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 11 juli 2022 11:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De jongere (ik ook) zijn crazier tho en willen je alleen maar gebruiken voor de centen en het beffen
Bij je eigen leeftijd blijven hangen is oppervlakkig. Beetje horizon verbreden johquote:Op maandag 11 juli 2022 12:03 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden we dat toch allemaal, doe niet zo oppervlakkig en zoek iemand van je eigen leeftijd.
Een 60-jarige niks voor je?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij je eigen leeftijd blijven hangen is oppervlakkig. Beetje horizon verbreden joh
Ik krijg de neiging om het antwoord te beperken tot "Nee".quote:Op maandag 11 juli 2022 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
Ligt eraan. Lust je wijn?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwens, noem je mij nu oud en verlept
Ik pas wel op. Voor je het weet koop je een nieuwe keuken voor zequote:Op maandag 11 juli 2022 12:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar een hoer in plaats van hier te groomen
Validatie van deze creep is niks waard.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwens, noem je mij nu oud en verlept
Nou dat is ook niet lief van jequote:Op maandag 11 juli 2022 12:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Validatie van deze creep is niks waard.
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent gewordenquote:
Naīef jong meisjequote:Op maandag 11 juli 2022 12:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Groomen op naīeve jonge meisjes ook niet.
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent geworden
Van die mensen die 'als 't kan schommelen kan 't ook wippen' iets te letterlijk nemenquote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent geworden
Mag ik dit noteren als een stem voor 'Faxie is een vies mannetje '?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van die mensen die 'als 't kan schommelen kan 't ook wippen' iets te letterlijk nemen
Dat je je dat nog afvraagt.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus kan je reageren met die werkinstructie.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om het antwoord te beperken tot "Nee".
Krijg de vraag of ik iets wil wijzigen. Er ligt inmiddels al anderhalf jaar een werkinstructie hoe ze dat moeten regelen.
Benieuwd wie je nu gaat DM'en.quote:
‘Domme vragen bestaan niet’quote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Daar zijn ongetwijfeld ook liefhebbers voor.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik heb net toegegeven van Fax' leeftijd te zijn, dus oud en verlept.
Nog oudere mannen?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn ongetwijfeld ook liefhebbers voor.
Heeft Fax je aangeraakt op een prive plekje?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Groomen op naīeve jonge meisjes ook niet.
Ook, maar vast ook jongere mannen of leeftijdsgenoten. Genoeg te kiezen dus.quote:
Vertel dat tegen m'n vriendenquote:Op maandag 11 juli 2022 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een attention whore, maar geen zure.
Bitter is iets anders dan zuur.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vertel dat tegen m'n vrienden
Ik sta echt bekend als zo'n bittere nellie.
Maar de belangrijke onderdelen zijn toch nog nauwelijks gebruikt, USPquote:Op maandag 11 juli 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik heb net toegegeven van Fax' leeftijd te zijn, dus oud en verlept.
Moet je wel beginnen als een fatsoenlijke he, niet als zo'n box wine van de aldi.quote:
Jonge ventjes die het wel eens met een oudere vrouw willen doen zodat ze op kunnen scheppen naar hun vriendenquote:
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jonge ventjes die het wel eens met een oudere vrouw willen doen zodat ze op kunnen scheppen naar hun vrienden
Ff bookmarken voor toekomstig gebruikquote:Op maandag 11 juli 2022 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!
Tegen die tijd ben jij ook geen jong ventje meer.quote:
moet we dan een groepsapp maken?quote:
Meteen een screenshot gemaakt en gecheckt of ze nog hetzelfde nummer heeft.quote:
Oude mensen veranderen hun nummer nooit.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een screenshot gemaakt en gecheckt of ze nog hetzelfde nummer heeft.
Cougarquote:Op maandag 11 juli 2022 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!
Meer een fok kikquote:
Kik? Bestaat dat nog?quote:
Nee, maar dat wilt hij wel.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft Fax je aangeraakt op een prive plekje?
Zeker en vastquote:
Ja dat hij dat wil is een zekerheid.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee, maar dat wilt hij wel.
Hij kan mijn vader zijn.
teen dad misschien?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat hij dat wil is een zekerheid.
Je vader is wat overdreven wel.
Een daddy dan?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik rekende even voor mezelf.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.
Fax is nog geen 40 als ik het goed heb. Dus dat lijkt me niet de leeftijd van je vaderquote:Op maandag 11 juli 2022 13:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.
Met die leeftijdsgrens is het geen daddy.quote:
Als ik voor mezelf reken was het technisch gezien nét aan mogelijk geweest, een kind van 23 hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rekende even voor mezelf.
als ik als 16jarige je moeder had bezwangerd had het gekund.
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 hadquote:Op maandag 11 juli 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf reken was het technisch gezien nét aan mogelijk geweest, een kind van 23 hebben.
Gezonde situatie zou het niet zijn geweest, overigens.
Faxies van je dochter af slaanquote:Op maandag 11 juli 2022 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 had![]()
Probeert 'ie het al zo lang dan?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:33 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind je gewoon een vies mislukt ventje als je tienermeisjes (met hoogstwaarschijnlijk daddy issues) op het internet probeert te ronselen.
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.quote:
gaat dit nou alleen over die ene post van vanmorgen, of is er een voorgeschiedenis?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:33 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind je gewoon een vies mislukt ventje als je tienermeisjes (met hoogstwaarschijnlijk daddy issues) op het internet probeert te ronselen.
Was het een kontfoto? Dan weet ik wiequote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
Zal t niet meer doenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
Mja, nee dank je.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 had![]()
ik was het nietquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Of een kloonquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Vriendin van 'zij die niet genoemd mag worden?'
T is hier ook geen Amerika hequote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, nee dank je.Sowieso was het dan een kind-voedt-kind-op-situatie geweest (want ja, ik was ongesteld op m'n twaalfde, dus het was fysiek mogelijk, maar een ouderrol? Hahanope).
Dat laatste was waar ik op doelde ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat dit nou alleen over die ene post van vanmorgen, of is er een voorgeschiedenis?
tevens: 23 is geen tiener
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal t niet meer doen
Dacht dat je een jongetje was.
Ik was het dit keer niet!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |