Als goede wijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Hoe denk je dat zo'n meisje van 23 jou ziet dan?
quote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
quote:
Als een Rosé die ze wil delen met haar vriendinnen?quote:
Doe eens wat suggesties.quote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Niet alle wijn op leeftijd is goed. Zat wijn die zuur als azijn wordt. En als er iemand zuur is..quote:
Maar echtquote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
En jij bent God's gift to the critic's eye?quote:
Dan ben ik 't!quote:Op maandag 11 juli 2022 11:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Niet alle wijn op leeftijd is goed. Zat wijn die zuur als azijn wordt. En als er iemand zuur is..
De jongere (ik ook) zijn crazier tho en willen je alleen maar gebruiken voor de centen en het beffenquote:
Jij bent een attention whore, maar geen zure.quote:
ik zie het probleem niet?quote:Op maandag 11 juli 2022 11:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De jongere (ik ook) zijn crazier tho en willen je alleen maar gebruiken voor de centen en het beffen
Dan moet je er uiteraard nog uitzien als george clooney, hoewel die nu ook zijn beste tijd heeft gehad.quote:
Uiteindelijk worden we dat toch allemaal, doe niet zo oppervlakkig en zoek iemand van je eigen leeftijd.quote:
ah, ja, dat wordt een probleemquote:Op maandag 11 juli 2022 12:02 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dan moet je er uiteraard nog uitzien als george clooney, hoewel die nu ook zijn beste tijd heeft gehad.
jaquote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Volgens mij is mijn laatste "kutcollega's" post alweer een tijdje geleden.
Is het heel onredelijk om gewoon niet te reageren op domme vragen?
Ja, je kan echter wel miss laten blijken dat het een domme vraag is.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Mannen rijpen als wijnquote:Op maandag 11 juli 2022 11:40 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou vooruit dan maarquote:Op maandag 11 juli 2022 11:58 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
De jongere (ik ook) zijn crazier tho en willen je alleen maar gebruiken voor de centen en het beffen
Bij je eigen leeftijd blijven hangen is oppervlakkig. Beetje horizon verbreden johquote:Op maandag 11 juli 2022 12:03 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Uiteindelijk worden we dat toch allemaal, doe niet zo oppervlakkig en zoek iemand van je eigen leeftijd.
Een 60-jarige niks voor je?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Bij je eigen leeftijd blijven hangen is oppervlakkig. Beetje horizon verbreden joh
Ik krijg de neiging om het antwoord te beperken tot "Nee".quote:Op maandag 11 juli 2022 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Domme vragen bestaan niet, alleen domme antwoorden.
Ligt eraan. Lust je wijn?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwens, noem je mij nu oud en verlept
Ik pas wel op. Voor je het weet koop je een nieuwe keuken voor zequote:Op maandag 11 juli 2022 12:30 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Waarom ga je niet gewoon naar een hoer in plaats van hier te groomen
Validatie van deze creep is niks waard.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Trouwens, noem je mij nu oud en verlept
Nou dat is ook niet lief van jequote:Op maandag 11 juli 2022 12:33 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Validatie van deze creep is niks waard.
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent gewordenquote:
Naīef jong meisjequote:Op maandag 11 juli 2022 12:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Groomen op naīeve jonge meisjes ook niet.
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent geworden
Van die mensen die 'als 't kan schommelen kan 't ook wippen' iets te letterlijk nemenquote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of het een act is of dat je ondertussen echt zo'n vies mannetje bent geworden
Mag ik dit noteren als een stem voor 'Faxie is een vies mannetje '?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:45 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Van die mensen die 'als 't kan schommelen kan 't ook wippen' iets te letterlijk nemen
Dat je je dat nog afvraagt.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dus kan je reageren met die werkinstructie.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:30 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik krijg de neiging om het antwoord te beperken tot "Nee".
Krijg de vraag of ik iets wil wijzigen. Er ligt inmiddels al anderhalf jaar een werkinstructie hoe ze dat moeten regelen.
Benieuwd wie je nu gaat DM'en.quote:
‘Domme vragen bestaan niet’quote:Op maandag 11 juli 2022 12:21 schreef DrMarten het volgende:
Daar zijn ongetwijfeld ook liefhebbers voor.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik heb net toegegeven van Fax' leeftijd te zijn, dus oud en verlept.
Nog oudere mannen?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn ongetwijfeld ook liefhebbers voor.
Heeft Fax je aangeraakt op een prive plekje?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Groomen op naīeve jonge meisjes ook niet.
Ook, maar vast ook jongere mannen of leeftijdsgenoten. Genoeg te kiezen dus.quote:
Vertel dat tegen m'n vriendenquote:Op maandag 11 juli 2022 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een attention whore, maar geen zure.
Bitter is iets anders dan zuur.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vertel dat tegen m'n vrienden
Ik sta echt bekend als zo'n bittere nellie.
Maar de belangrijke onderdelen zijn toch nog nauwelijks gebruikt, USPquote:Op maandag 11 juli 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik heb net toegegeven van Fax' leeftijd te zijn, dus oud en verlept.
Moet je wel beginnen als een fatsoenlijke he, niet als zo'n box wine van de aldi.quote:
Jonge ventjes die het wel eens met een oudere vrouw willen doen zodat ze op kunnen scheppen naar hun vriendenquote:
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jonge ventjes die het wel eens met een oudere vrouw willen doen zodat ze op kunnen scheppen naar hun vrienden
Ff bookmarken voor toekomstig gebruikquote:Op maandag 11 juli 2022 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!
Tegen die tijd ben jij ook geen jong ventje meer.quote:
moet we dan een groepsapp maken?quote:
Meteen een screenshot gemaakt en gecheckt of ze nog hetzelfde nummer heeft.quote:
Oude mensen veranderen hun nummer nooit.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een screenshot gemaakt en gecheckt of ze nog hetzelfde nummer heeft.
Cougarquote:Op maandag 11 juli 2022 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!
Meer een fok kikquote:
Kik? Bestaat dat nog?quote:
Nee, maar dat wilt hij wel.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft Fax je aangeraakt op een prive plekje?
Zeker en vastquote:
Ja dat hij dat wil is een zekerheid.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee, maar dat wilt hij wel.
Hij kan mijn vader zijn.
teen dad misschien?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ja dat hij dat wil is een zekerheid.
Je vader is wat overdreven wel.
Een daddy dan?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:20 schreef gcjoel het volgende:
[..]
ik rekende even voor mezelf.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.
Fax is nog geen 40 als ik het goed heb. Dus dat lijkt me niet de leeftijd van je vaderquote:Op maandag 11 juli 2022 13:23 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Een andere fokker zei net dat het technisch gezien wel kon. Ben 23.
Met die leeftijdsgrens is het geen daddy.quote:
Als ik voor mezelf reken was het technisch gezien nét aan mogelijk geweest, een kind van 23 hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik rekende even voor mezelf.
als ik als 16jarige je moeder had bezwangerd had het gekund.
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 hadquote:Op maandag 11 juli 2022 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als ik voor mezelf reken was het technisch gezien nét aan mogelijk geweest, een kind van 23 hebben.
Gezonde situatie zou het niet zijn geweest, overigens.
Faxies van je dochter af slaanquote:Op maandag 11 juli 2022 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 had![]()
Probeert 'ie het al zo lang dan?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:33 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind je gewoon een vies mislukt ventje als je tienermeisjes (met hoogstwaarschijnlijk daddy issues) op het internet probeert te ronselen.
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.quote:
gaat dit nou alleen over die ene post van vanmorgen, of is er een voorgeschiedenis?quote:Op maandag 11 juli 2022 13:33 schreef Medusa666 het volgende:
Ik vind je gewoon een vies mislukt ventje als je tienermeisjes (met hoogstwaarschijnlijk daddy issues) op het internet probeert te ronselen.
Was het een kontfoto? Dan weet ik wiequote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
Zal t niet meer doenquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Dit is een boodschap voor alle creeps onder ons. Ik heb nog een andere oude vent in mijn dm gehad.
Mja, nee dank je.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:31 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn leven had er in ieder geval heel anders uitgezien als ik nu al een kind van 23 had![]()
ik was het nietquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Of een kloonquote:Op maandag 11 juli 2022 13:36 schreef gcjoel het volgende:
Vriendin van 'zij die niet genoemd mag worden?'
T is hier ook geen Amerika hequote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mja, nee dank je.Sowieso was het dan een kind-voedt-kind-op-situatie geweest (want ja, ik was ongesteld op m'n twaalfde, dus het was fysiek mogelijk, maar een ouderrol? Hahanope).
Dat laatste was waar ik op doelde ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gaat dit nou alleen over die ene post van vanmorgen, of is er een voorgeschiedenis?
tevens: 23 is geen tiener
Nu ben ik nieuwsgierigquote:
quote:Op maandag 11 juli 2022 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zal t niet meer doen
Dacht dat je een jongetje was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |