Nog oudere mannen?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Daar zijn ongetwijfeld ook liefhebbers voor.
Heeft Fax je aangeraakt op een prive plekje?quote:Op maandag 11 juli 2022 12:38 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Groomen op naïeve jonge meisjes ook niet.
Ook, maar vast ook jongere mannen of leeftijdsgenoten. Genoeg te kiezen dus.quote:
Vertel dat tegen m'n vriendenquote:Op maandag 11 juli 2022 12:01 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Jij bent een attention whore, maar geen zure.
Bitter is iets anders dan zuur.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vertel dat tegen m'n vrienden
Ik sta echt bekend als zo'n bittere nellie.
Maar de belangrijke onderdelen zijn toch nog nauwelijks gebruikt, USPquote:Op maandag 11 juli 2022 12:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nah ik heb net toegegeven van Fax' leeftijd te zijn, dus oud en verlept.
Moet je wel beginnen als een fatsoenlijke he, niet als zo'n box wine van de aldi.quote:
Jonge ventjes die het wel eens met een oudere vrouw willen doen zodat ze op kunnen scheppen naar hun vriendenquote:
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!quote:Op maandag 11 juli 2022 13:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Jonge ventjes die het wel eens met een oudere vrouw willen doen zodat ze op kunnen scheppen naar hun vrienden
Ff bookmarken voor toekomstig gebruikquote:Op maandag 11 juli 2022 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!
Tegen die tijd ben jij ook geen jong ventje meer.quote:
moet we dan een groepsapp maken?quote:
Meteen een screenshot gemaakt en gecheckt of ze nog hetzelfde nummer heeft.quote:
Oude mensen veranderen hun nummer nooit.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Meteen een screenshot gemaakt en gecheckt of ze nog hetzelfde nummer heeft.
Cougarquote:Op maandag 11 juli 2022 13:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Is dat een ding? Oeh dat ga ik doen als ik weduwe en oud ben!
Meer een fok kikquote:
Kik? Bestaat dat nog?quote:
Nee, maar dat wilt hij wel.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:59 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Heeft Fax je aangeraakt op een prive plekje?
Zeker en vastquote:
Ja dat hij dat wil is een zekerheid.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:17 schreef Medusa666 het volgende:
[..]
Nee, maar dat wilt hij wel.
Hij kan mijn vader zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |