Je zou bijna DeMart missen.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Eens met de TT ja. Gisteren gekeken, wat was dat weer saai en dramatisch nietszeggend.
Ik zag ik dat topic een filmpje van een oude aflevering uit de tijd van Mart voorbij komen, dan heb je na een paar minuten wel in de gaten dat zowel de huidige Avondetappe als Vive le Velo ontzettend slappe aftreksels zijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:02 schreef Slobeend het volgende:
Eens met de TT ja. Gisteren gekeken, wat was dat weer saai en dramatisch nietszeggend.
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag ik dat topic een filmpje van een oude aflevering uit de tijd van Mart voorbij komen, dan heb je na een paar minuten wel in de gaten dat zowel de huidige Avondetappe als Vive le Velo ontzettend slappe aftreksels zijn.
Mart was de presentator, maar als de uitzending liep was hij gewoon onderdeel van een vloeiend geheel. Er zijn heel weinig mensen die dat kunnen.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik zag ik dat topic een filmpje van een oude aflevering uit de tijd van Mart voorbij komen, dan heb je na een paar minuten wel in de gaten dat zowel de huidige Avondetappe als Vive le Velo ontzettend slappe aftreksels zijn.
Nee dat weten we al jaren Hans.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:06 schreef Nober het volgende:
Dus jullie komen er nu pas achter hoe waardeloos Dione, Tom en Henry zijn?
Hoogste tijd dat Bert Maalderink een talk show krijgt.
Er kon iets gebeuren, het kon schuren, soms zelfs bijna ontsporen, tegenwoordig zijn al die programma's zo veilig, helemaal platgeplamuurd.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:08 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Mart was de presentator, maar als de uitzending liep was hij gewoon onderdeel van een vloeiend geheel. Er zijn heel weinig mensen die dat kunnen.
We worden steeds meer overgeleverd aan een bastion van nietszeggende, veilige presentatoren die of open deuren intrappen, of roepen dat alles geweldig en fantastisch is. Het past ook wel bij de wereldwijde mediawerkelijkheid waar we in leven: overal moet controle op zijn, iedereen in het grijze gebied laten leven omdat uitdaging en prikkeling toch wel godvergeten eng zijn.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Er kon iets gebeuren, het kon schuren, soms zelfs bijna ontsporen, tegenwoordig zijn al die programma's zo veilig, helemaal platgeplamuurd.
Ik was zo blij dat hij na drie posts weer was vertrokken uit TDF, was even bang dat hij de hele dag bezig zou blijven.quote:
Hihihihi, nu gaan we snel door naar het volgende onderwerp hoor.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
We worden steeds meer overgeleverd aan een bastion van nietszeggende, veilige presentatoren die of open deuren intrappen, of roepen dat alles geweldig en fantastisch is. Het past ook wel bij de wereldwijde mediawerkelijkheid waar we in leven: overal moet controle op zijn, iedereen in het grijze gebied laten leven omdat uitdaging en prikkeling toch wel godvergeten eng zijn.
De tweet van Grueter werd ook nog besproken, dat vond Dione niet zo leuk.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:16 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Hihihihi, nu gaan we snel door naar het volgende onderwerp hoor.
Welke tweet? Ik vermijd Grueter ook als de pest namelijk.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
De tweet van Grueter werd ook nog besproken, dat vond Dione niet zo leuk.
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:18 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Welke tweet? Ik vermijd Grueter ook als de pest namelijk.
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
[ twitter ]
Vlak na de overwinning van Groenewegen.
Meest bevooroordeelde commentator die er is, uit de Willem Vissers-kerk van 'omg hij zet de sluizen niet open'.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:22 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Jeroentje Grueter, die tijdens de samenvatting van Go Ahead Eagles tegen RKC begint te schreeuwen als iemand de bal heeft in de buurt van de goal, ik ben al 100 jaar klaar met die vreselijke act.
Eens maat, dit kan ik volledig onderschrijven.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:24 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Meest bevooroordeelde commentator die er is, uit de Willem Vissers-kerk van 'omg hij zet de sluizen niet open'.
Zijn achterlijke schreeuwen
Zijn intonatie
Zijn zelfoverschatting
Wal-ge-lijk.
Wanneer we als kijker gedebieliseerd worden, haak ik af.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb weinig moeite met Grueter als commentator, ondanks z'n wat rare takes soms.
Dat heb ik veel meer met Joris van den Berg.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:32 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wanneer we als kijker gedebieliseerd worden, haak ik af.
Het is één pot nat bij de NOS.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:39 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Dat heb ik veel meer met Joris van den Berg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grueter is wel de beste zwemcommentator op dit moment ja.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:24 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb weinig moeite met Grueter als commentator, ondanks z'n wat rare takes soms.
quote:Op maandag 11 juli 2022 12:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Feyenoord had wel echt een leuke Nederlandstalige kern met Linssen, Toorstra, Til, Hendrix, Sandler en Dessers. Niet allemaal basisspelers, maar wel echt een leuke groep jongens die heel goed is voor de sfeer in zo'n team.Spelers die een andere taal spreken, dat is eng en ongezellig. Vermoeden van FvD stemmerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 juli 2022 13:07 schreef maxi-mus het volgende:
Module : SVH examen Sociale Hygiene Horeca (Nederlandstalig)
Datum : 11/07/2022
Resultaat : GESLAAGD
Maximum score : 40
Behaalde score : 38
[ afbeelding ]NederlandstaligSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
FvD-stemmer gespot @hhh38
Feli!
Vanochtend op de radio was perschef Jan Lammers te gast, die het massaal juichen bij de crash van Hamilton wel snapte. Dat andere gedrag veroordeelde hij wel.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Inhakend op schofterig gedrag van Max supporters in Oostenrijk: iedereen die sport kijkt in een Oranje shirt is een pauper. Infantiel trots zijn op oranje rook. Vrouwen betasten met een tribune vol laagschedelige proleten als publiek. De Nederlandse supporter in een notendop.
Een leuke Nicotweet. (die ik helaas niet kan delen)
Dit moet je ook even luisteren.quote:Op maandag 11 juli 2022 13:09 schreef maxi-mus het volgende:
Inhakend op schofterig gedrag van Max supporters in Oostenrijk: iedereen die sport kijkt in een Oranje shirt is een pauper. Infantiel trots zijn op oranje rook. Vrouwen betasten met een tribune vol laagschedelige proleten als publiek. De Nederlandse supporter in een notendop.
Een leuke Nicotweet. (die ik helaas niet kan delen)
Dan moet djekkie wel weer terugkomen.quote:Op maandag 11 juli 2022 14:06 schreef Immerdebestebob het volgende:
Einde tijdperk Sari en Sjanies.
We worden kampioen
PIETJEPUKKED?quote:Op maandag 11 juli 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Dat vrouwen EK topic is ook wel weer een lekker verzamelpunt van de meest mysogiene users hè?
Terwijl je in een topic met deze TT post.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Dat vrouwen EK topic is ook wel weer een lekker verzamelpunt van de meest mysogiene users hè?
Dat is puur een beoordeling op kwaliteitquote:Op maandag 11 juli 2022 15:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Terwijl je in een topic met deze TT post.
Treurig dat zo'n topic nooit normaal kan inderdaad.quote:Op maandag 11 juli 2022 15:44 schreef hhh38 het volgende:
Bij Vive le Velo krijg ik altijd het gevoel naar een langgerekte necrologie van een bekende Vlaming te kijken.quote:Op maandag 11 juli 2022 12:04 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Iemand die vorig seizoen na 28 wedstrijden zijn eerste goal noteerde, dat kon er nog wel bij met die prutvoorhoede.quote:
Doe eens rustig.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Iemand die vorig seizoen na 28 wedstrijden zijn eerste goal noteerde, dat kon er nog wel bij met die prutvoorhoede.
Het was een klein beetje bait maar ik 'tel' nog niet zoveel goals qua middenveld/aanval ouwe reus. En een bult 'we hopen maar dat het draait' spelers.quote:
Een klein beetje bait is genoeg om mij te laten happen! Nee klopt maar Sinisterra is niet zo lang geleden verkocht en we hebben nog een maand tot de eerste serieuze wedstrijd.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een klein beetje bait maar ik 'tel' nog niet zoveel goals qua middenveld/aanval ouwe reus. En een bult 'we hopen maar dat het draait' spelers.
Toch een beetje het Jankabas-verhaal met een zware blessure oplopen en het dan volledig kwijt zijn?quote:Op maandag 11 juli 2022 17:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het was een klein beetje bait maar ik 'tel' nog niet zoveel goals qua middenveld/aanval ouwe reus. En een bult 'we hopen maar dat het draait' spelers.
Ga je schamen.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:06 schreef eentwee het volgende:
Laten we man en paard noemen: Mart was ook verschrikkelijk.
Ik vrees er een beetje voor ja, wilde hem in die periode wel graag naar Ajax hebben.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:50 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Toch een beetje het Jankabas-verhaal met een zware blessure oplopen en het dan volledig kwijt zijn?
Want Dilrosun was lang goed bezig, zat bij Oranje en toen au.
Waar gaat dit over? I'm asking.quote:Op maandag 11 juli 2022 18:26 schreef Koffieplanter het volgende:
Vanavond ben ik volledig tegen Thomas van Groningen. @:Slobeend
Zowel de Belgische als de Nederlandse zijn op hun eigen manier volkomen overschat. En tevens is Thomas van Groningen precies van de juiste soort nikszeggendheid dat hij elke keer mag aanschuiven bij de journalistieke miskraam genaamd Op1.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry, maar de Slimste Mens is het meest overschatte programma dat er is.
TV kan wel opdoeken.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:35 schreef El-Stinho het volgende:
Sorry, maar de Slimste Mens is het meest overschatte programma dat er is.
Ik heb meteen maar de hele dag vrij gevraagd.quote:Op maandag 11 juli 2022 19:51 schreef Pistolero het volgende:
Wat gaan jullie doen aankomende vrijdag om 15:00?
Ze heeft ook de gave dat ze elke gast ontzettend zenuwachtig en ongemakkelijk daar laat zitten.quote:Op maandag 11 juli 2022 17:06 schreef eentwee het volgende:
Laten we man en paard noemen: Mart was ook verschrikkelijk. Eén grote ergernis. Met z'n totale gebrek aan interesse in de wielersport. En eveneens totale debilisering van de kijker, met zijn "die kent u niet!", over elke renner die hij zelf niet kende.
Maar er werd soms wel een nieuwswaardig gesprek gevoerd. En ergeren was soms ook wel lekker. Bij Dione ben ik dat stadium voorbij. Het is zodanig inhoudsloos dat ik het niet meer op kan brengen om te kijken.
Ga je niet eens blazen op je boeboezela?quote:Op maandag 11 juli 2022 20:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb meteen maar de hele dag vrij gevraagd.
Ik ga met 20 dames uiteten en op stap.quote:Op maandag 11 juli 2022 20:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ga je niet eens blazen op je boeboezela?
quote:Op maandag 11 juli 2022 20:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ze heeft ook de gave dat ze elke gast ontzettend zenuwachtig en ongemakkelijk daar laat zitten.
Weet niet waarom maar wordt zelf bijna ongemakkelijk van het programma.
Kijk ook naar de lichaamshouding van Nijs als die daar zit.
Werken? Tour kijken? Waar gaat dit over?quote:Op maandag 11 juli 2022 19:51 schreef Pistolero het volgende:
Wat gaan jullie doen aankomende vrijdag om 15:00?
https://knoopinjezakdoek.nl/quote:Op maandag 11 juli 2022 21:06 schreef eentwee het volgende:
[..]
Werken? Tour kijken? Waar gaat dit over?
Tot Nederland eindelijk weer een mooi boerenland is.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:16 schreef El-Stinho het volgende:
Wanneer houden die boeren eens hun jankmuil?
Ik had een vermoeden waarom en het klopte.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:13 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik zou het Slimste topic niet openen. @:Slobeend
Het staat er echtquote:Op maandag 11 juli 2022 20:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ga je niet eens blazen op je boeboezela?
Hij zag alweer een complot in de dood van Henny Vrienten.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:20 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik had een vermoeden waarom en het klopte.
De laatste veilige haven.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Het is alleen nog wachten tot DRT Pietjepukked wordt, @:Maxi-mus .
Kan ie daar geen subforum-ban voor krijgen?quote:Op maandag 11 juli 2022 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Misschien helpt het dat Viaplay een goede kloofgraver is. Zie namelijk ook maar één F1-post!!!!quote:Op maandag 11 juli 2022 21:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Kan ie daar geen subforum-ban voor krijgen?
Gvd wat een treurnisquote:Op maandag 11 juli 2022 21:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://knoopinjezakdoek.nl/
De altijd boze terroristen boeren.
Hij leest mee gok ik.quote:Op maandag 11 juli 2022 21:26 schreef El-Stinho het volgende:
Kan ik mijn account laten deactiveren?quote:
Gewoon zoals je vorige accounts.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Kan ik mijn account laten deactiveren?
Is dit de meest walgelijke talkshowtafel ooit?quote:Op maandag 11 juli 2022 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/YerRamautarsing/status/1546174303053533185
Ik deel niet graag iets van Yernaz, maar Neelie toch..
Wist niet eens dat Yernaz nog leefde.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
quote:Op maandag 11 juli 2022 22:08 schreef El-Stinho het volgende:
Goed dat de boeren zelf ook wel inzien dat ze verstandelijk beperkt zijn!quote:Op maandag 11 juli 2022 21:15 schreef Pistolero het volgende:
[..]
https://knoopinjezakdoek.nl/
De altijd boze terroristen boeren.
Mooi ook om weer te hypocrisie te zien van Johan die dit niet leuk vindt maar vervolgens nog een keer of 3 hetzelfde deed.quote:Op maandag 11 juli 2022 22:15 schreef Koffieplanter het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/1487471_9cf49407
Marielle Tweebeekequote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef JohnDDD het volgende:
Mart had ook zijn slechte kanten als presentator (vooral zijn enorme arrogantie denk ik en altijd de kijker weinig serieus nemen), maar er gebeurde tenminste nog eens wat soms bij de Avondetappe. Discussies, ruzie, dopingbekentenissen, volgens mij hebben we het allemaal gehad. Bij Dione is het altijd hihi voor en hihi na.
Sterker nog, ik zou wel durven beweren dat een discussie met een vrouw vrijwel nooit op het scherp van de snede gevoerd wordt. Kijk maar, Matthijs van Nieuwkerk, Jeroen Pauw, Paul Witteman ... allemaal hebben ze spraakmakende discussies gevoerd op TV die je nu nog op YouTube kunt terugvinden. Van welke vrouwelijke presentatrice kunnen we dat ook zeggen? Vrouwen zijn vaak te lief en anderen zijn ook weer te lief tegen een vrouw.
quote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef JohnDDD het volgende:
Mart had ook zijn slechte kanten als presentator (vooral zijn enorme arrogantie denk ik en altijd de kijker weinig serieus nemen), maar er gebeurde tenminste nog eens wat soms bij de Avondetappe. Discussies, ruzie, dopingbekentenissen, volgens mij hebben we het allemaal gehad. Bij Dione is het altijd hihi voor en hihi na.
Sterker nog, ik zou wel durven beweren dat een discussie met een vrouw vrijwel nooit op het scherp van de snede gevoerd wordt. Kijk maar, Matthijs van Nieuwkerk, Jeroen Pauw, Paul Witteman ... allemaal hebben ze spraakmakende discussies gevoerd op TV die je nu nog op YouTube kunt terugvinden. Van welke vrouwelijke presentatrice kunnen we dat ook zeggen? Vrouwen zijn vaak te lief en anderen zijn ook weer te lief tegen een vrouw.
Fidan Ekiz ontlokt zichzelf bij elk heikel onderwerp weer wat pittige uitspraken die ze gewoon durft te zeggen.quote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef JohnDDD het volgende:
Is popzwemmen een sport? Is popvervoeren met zwemvliezen een sport?quote:Sofie Boogaerts, Stefanie Lindekens, Nele Vanbuel en Aurelie Romanini hebben België maandag op de Wereldspelen in Birmingham (Alabama) brons bezorgd in de 4x25 meter popzwemmen. De Belgen tikten aan in 1:23.41. Alleen de Duitsers (1:21.21) en de Françaises (1:22.79) waren sneller.
Het is voor de Belgische delegatie de zesde medaille op deze Wereldspelen, na drie gouden en een bronzen van Bart Swings in het skeeleren en brons van Jérémy Lorsignol in het freestyle parkour.
In de 4x50 meter medley deed hetzelfde Belgische viertal het heel wat minder goed. In 1:43.18 werden ze achtste en laatste. Duitsland verbeterde met 1:35.82 het wereldrecord. Hongarije werd in 1:37.26 tweede, Italië in 1:37.90 derde.
Individueel moest de 35-jarige Romanini in 36.18 vrede nemen met een zesde plaats in de 50 meter popduiken. De Duitse Nina Holt zwom in 33.77, een World Games-record, naar goud, voor de Italiaanse Helene Giovanelli (34.99) en haar landgenote Kerstin Lange (35.48).
De jonge Bo Van de Plas (20) finishte als vijfde in de 100 meter popvervoeren met zwemvliezen. Ze tikte aan in 59.60. De Italiaanse Federica Volpini won in 56.27, ook een World Games-record, voor haar landgenote Paola Lanzilotti (58.12) en de Française Justine Weyders (58.83).
Zondag werden Romanini, Boogaerts, Lindekens en Van de Plas achtste in de 4x50 meter hinderniszwemmen.
Is dit fragment 11 jaar oud? Dit zou nu toch tot flinke ophef leiden. Ik herinner me naar aanleiding hiervan geen adverteerdersboycots, kamervragen en avondenlang gesprekken tussen grachtengordelcolumnisten en andere gutmenschen. Tijden zijn veranderd. Johan is in die tijd trouwens ook wel geleidelijk zijn feeling met de maatschappij verloren (lees: geradicaliseerd).quote:Op maandag 11 juli 2022 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mooi ook om weer te hypocrisie te zien van Johan die dit niet leuk vindt maar vervolgens nog een keer of 3 hetzelfde deed.
Ik was toch even benieuwd wie deze post geliked hadquote:Op maandag 11 juli 2022 23:00 schreef JohnDDD het volgende:
INCELLED2000quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ik was toch even benieuwd wie deze post geliked had
Iedereen kan online wat verzinnenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het schokkende nieuws is dat hij een vriendin heeft.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:25 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Het schokkende nieuws is dat hij een vriendin heeft.
Ik deel de mening van Sander dat vrouw zijn geen garantie biedt op het hebben van enig intellect.quote:Ook hier is een online ecosysteem ontstaan met een groep redelijk lijkende figuren, die echter allemaal een ordinaire gateway drug zijn naar de echte radicalen. Dat er zoveel vrouwen meedoen, zowel passief als actief, laat de brede aantrekkingskracht zien van dit welvaartsfascisme; de decennialang met aanrechtsubsidies gestimuleerde achterlijkheid wreekt zich nu in de vorm van wellnessrechts.
quote:
Doe dit nou gewoon niet jongens. Sowieso vind ik het een beetje jammer dat er in dit topic nogal veel geroddeld wordt.quote:
Heb ik al ooit gezegd dat Tata Steel zowel letterlijk als figuurlijk een kankerbedrijf is?quote:
Thyssenkruppgodenquote:
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 20:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Er was bijna een joint venture#samenaandechroom6
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:57 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Heb ik al ooit gezegd dat Tata Steel zowel letterlijk als figuurlijk een kankerbedrijf is?
quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tata steel
het tata steel stadion van telstar
telstar
Ik heb me een partij narigheid gepost, dat willen jullie niet weten.quote:
Als er Tong80 boven al die posts had gestaan, dan had ik dat ook geloofdquote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb me een partij narigheid gepost, dat willen jullie niet weten.
Toen al wel fan van de Basken zag ik!quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik heb me een partij narigheid gepost, dat willen jullie niet weten.
R_R = Capuchonjongen?quote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:56 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
zou wel een keer geinig zijn, midden in de nacht een etappe
Branco van den B. aan de prednison, prednisolon en terbutaline. Maandje schorsing. Leuke rubriek.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:20 schreef wimderon het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
De nieuwe voetbal is uit.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 21:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Toen al wel fan van de Basken zag ik!
[..]
R_R = Capuchonjongen?
En een drinker.quote:Op zondag 30 juni 2013 00:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
gewoon bier drinken en kut roepen
quote:
Jeugdzondesquote:Op vrijdag 28 juni 2013 23:32 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
tata steel
het tata steel stadion van telstar
telstar
quote:
quote:Geen Champions League voor John van den Brom: stevige nederlaag houdt Lech Poznan van het kampioenenbal
John van den Brom (ex-Anderlecht en Racing Genk) zal wellicht van een andere start gedroomd hebben bij het Poolse Lech Poznan. De Nederlander zag hoe zijn team er niet aan te pas kwam tegen het Azerbeidzjaanse Qarabag. Na een 5-1-nederlaag zit de Champions League er dus al op voor Van den Brom en co.
De Nederlander John van den Brom, de voormalige coach van Anderlecht (2012-april 2014) en Genk (november 2020-december 2021), die net een contract van twee jaar heeft getekend bij het Poolse Lech Poznan, is er niet in geslaagd zich te plaatsen voor de tweede kwalificatieronde van de Champions League. Het Azerbeidjaanse Qarabag was over twee wedstrijden te sterk.
Lech, dat in Polen met 1-0 won, verloor dinsdag in Bakoe met 5-1 in de tweede ronde van de eerste kwalificatieronde. De Poolse kampioenen hadden de score in de eerste minuut nochtans geopend. Maar daarna ging het helemaal fout.
Na de verloren Supercup, is het al de tweede klap die de troepen van Van den Brom op korte tijd te verwerken krijgen.
En meer...quote:De Belastingdienst wist begin 2019 al dat op niet-Nederlandse afkomst werd geselecteerd in fraudeonderzoeken bij de kinderopvangtoeslag. Toch bleef de fiscus dat nog meer dan een jaar ontkennen, ondanks herhaalde vragen uit de Tweede Kamer en media over mogelijk etnisch profileren door de dienst.
Nog voordat de toeslagenaffaire halverwege 2019 voor het eerst uitgebreid in het nieuws komt, mailen ambtenaren van de Belastingdienst onderling al over 'het kennelijk selecteren op afkomst' in fraudeonderzoeken. De e-mails zijn terug te vinden in honderden nieuwe documenten over de toeslagenaffaire, die vorige week zijn vrijgegeven na een verzoek op de Wet Open Overheid door RTL Nieuws en Trouw.
BD is een graforganisatie met als doelstelling elke burger in Nederland helemaal kapot te maken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwe episode in toch al schrijnende relatie tussen het kabinet en de Kamer. Constant achterhouden van informatie heeft een nieuw hoogtepunt bereikt...
[..]
En meer...
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-in-toeslagenaffaire
quote:Op woensdag 13 juli 2022 08:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Nieuwe episode in toch al schrijnende relatie tussen het kabinet en de Kamer. Constant achterhouden van informatie heeft een nieuw hoogtepunt bereikt...
[..]
En meer...
https://nos.nl/nieuwsuur/(...)-in-toeslagenaffaire
quote:Op woensdag 13 juli 2022 10:58 schreef hhh38 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Wiebes laat overal rokende puinhopen achter. En maar doen alsof er niets aan de hand is. Notoire wegkijker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behalve als je een eigen huis en veel vermogen hebt, dan faciliteren we alles om de belastingdruk te verlagen!quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:29 schreef Steven184 het volgende:
[..]
BD is een graforganisatie met als doelstelling elke burger in Nederland helemaal kapot te maken.
Terecht uiteraardquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:56 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Behalve als je een eigen huis en veel vermogen hebt, dan faciliteren we alles om de belastingdruk te verlagen!
Steef > Roglicquote:Op woensdag 13 juli 2022 18:49 schreef Steven184 het volgende:
In het TdF forum is het kaf ook weer van het koren gescheiden.
Ik moest zo lachen om de altijd negatieve scorpion17 die eerst het plan van Djumbo waardeloos vond om het daarna op doping te gooien toen het wel bleek te werken.quote:Op woensdag 13 juli 2022 18:49 schreef Steven184 het volgende:
In het TdF forum is het kaf ook weer van het koren gescheiden.
Onze journalist.quote:Op woensdag 13 juli 2022 19:17 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om de altijd negatieve scorpion17 die eerst het plan van Djumbo waardeloos vond om het daarna op doping te gooien toen het wel bleek te werken.
Waar jatten ze een titel van Hermans?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
00.02-01.00 uur NOOIT MEER SLAPEN
Laurens ten Dam is oud-profwielrenner.
In 2008 eindigde hij als beste
Nederlander bij de Tour de France.
Tijdens zijn carrière werd de
wielerwereld opgeschud door een aantal
dopingschandalen - in zijn biografie
uit 2013 reflecteerde hij op de
vertrouwenscrisis die hieruit
voortkwam.
Sinds Ten Dam zijn carrière in 2019
beëindigde rijdt hij wielerwedstrijden
op avontuurlijk parcours.Dit jaar werd
hij tweede bij de Colombiaanse
Transcordilleras Rally,een achtdaagse
wedstrijd over onverharde wegen.
@:slobeend @:mexicanobakker met Atze de Vrieze
Ik ben geen fan van Atze.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
00.02-01.00 uur NOOIT MEER SLAPEN
Laurens ten Dam is oud-profwielrenner.
In 2008 eindigde hij als beste
Nederlander bij de Tour de France.
Tijdens zijn carrière werd de
wielerwereld opgeschud door een aantal
dopingschandalen - in zijn biografie
uit 2013 reflecteerde hij op de
vertrouwenscrisis die hieruit
voortkwam.
Sinds Ten Dam zijn carrière in 2019
beëindigde rijdt hij wielerwedstrijden
op avontuurlijk parcours.Dit jaar werd
hij tweede bij de Colombiaanse
Transcordilleras Rally,een achtdaagse
wedstrijd over onverharde wegen.
@:slobeend @:mexicanobakker met Atze de Vrieze
Wat vind je er van dat Femke gaat presenteren?quote:
Bestaat al sinds 2014 hè.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:43 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Waar jatten ze een titel van Hermans?
Ik ben benieuwd, ze komt wel aimabel over. Pieter gaan we hoe dan ook missen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:44 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Wat vind je er van dat Femke gaat presenteren?
Ja, benieuwd naar wat hij voor de Courant gaat maken, maar van vier keer naar één keer Pieter in de week is toch wel jammer.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd, ze komt wel aimabel over. Pieter gaan we hoe dan ook missen.
Nooit van gehoord. Maar ik besta niet tussen 12 en 6.quote:
Geen tijd om te kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na al het Tourgeweld toch nog de nieuwste aflevering van BCS gezien. Net zo intens, wow.
Ik heb alsnog wel genoten maar het was een tikkie overdun na deze etappe. Want je bedoelde mij waarschijnlijk met deze subpost!quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In het Avondetappetopic vinden ze de nieuwe Marcel niet leuk omdat het over hun favoriete team sport gaat.
Je was niet de enige!quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb alsnog wel genoten maar het was een tikkie overdun na deze etappe. Want je bedoelde mij waarschijnlijk met deze subpost!
Door de NOS worden ingevlogen om te vertellen dat je er geen reet aan vindt en je act ophangen, prima verdienmodel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb alsnog wel genoten maar het was een tikkie overdun na deze etappe. Want je bedoelde mij waarschijnlijk met deze subpost!
Ook nog even het boekje tevoorschijn getoverd, die hoort de kassa al rinkelenquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door de NOS worden ingevlogen om te vertellen dat je er geen reet aan vindt en je act ophangen, prima verdienmodel.
Vandaag stond er wel een schilder Leef Nu Het Kan van Jan Smit te draaienquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je gewoon over straat loopt en dan dit liedje in je hoofd komt en je hem er niet meer uit kan krijgen? Ik echt heel vaak de laatste tijd.
Een gezegende dag.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag stond er wel een schilder Leef Nu Het Kan van Jan Smit te draaien.
Mani, mag ik alle liedjes posten die in mijn hoofd rondwaren, of is dat niet gewenst?quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je gewoon over straat loopt en dan dit liedje in je hoofd komt en je hem er niet meer uit kan krijgen? Ik echt heel vaak de laatste tijd.
Ik ben je voorquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mani, mag ik alle liedjes posten die in mijn hoofd rondwaren, of is dat niet gewenst?
Wellicht een domme vraag maar als je zelf vrij bent waarom breng je dan je eigen kind naar de opvang? Ik snap dat nooit zo maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:47 schreef franklop het volgende:
Kind naar opvang, zelf vrije dag. Op naar nieuwste BCS
Kind had nog een dag 'tegoed' bij opvang. Verzoek om het voor de zomervakantie op te nemen en dit was enige optiequote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag maar als je zelf vrij bent waarom breng je dan je eigen kind naar de opvang? Ik snap dat nooit zo maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.
(behalve dan om BCS te kijken)
Vrije dag met kind is niet echt een vrije dag?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag maar als je zelf vrij bent waarom breng je dan je eigen kind naar de opvang? Ik snap dat nooit zo maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.
Lekker wandelen, spelen en slaapjes laten doen. Klinkt wel als een prima vrije dagquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vrije dag met kind is niet echt een vrije dag?
Dan moet je geen kinderen nemen, is mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vrije dag met kind is niet echt een vrije dag?
Kinderen nemen mag ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je geen kinderen nemen, is mijn bescheiden mening.
Daar kom je pas achter als het te laat is?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens, maar ik kan mij wel voorstellen dat je een keer een vrije dag voor alleen jezelf wil hebben.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er al een jaar of 10 achter dat kinderen strontvervelend zijn hoor.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:15 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Daar kom je pas achter als het te laat is?
Ik ben dol op kinderen, maar betekent nier dat ik het hebben van kinderen niet zwaar vind. Zeker niet als ze zoals die van mij slecht slapen.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er al een jaar of 10 achter dat kinderen strontvervelend zijn hoor.
Nee nee nee neequote:
Ook echt langzamerhand. Dus dat kan nog wel 2 jaar duren voordat ie halverwege is. Wtf.quote:
Dat we geen stabiliteit qua premier hebbenquote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke problemen heeft Mark opgelost?
Hij heeft Rita Verdonk kaltgestellt.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 21:52 schreef Immerdebestebob het volgende:
Welke problemen heeft Mark opgelost?
Helmut Kohl?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Weet je wie er na een jaar of 12 en enkele maandjes wel de brui aan gaf?
Die maakte er wel direct goed korte metten mee.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ruud Lubbers?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Netanyahu?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 22:56 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Houdt het dan nooit op.quote:
Ieuw, een grapje.quote:
Wordt jij ook nooit ouder dan 29?quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:06 schreef Mani89 het volgende:
Alweer gefeliciteerd met je 29ste verjaardag Momo 👌🏻👌🏻
Dank je! Mooi makkelijk onthouden onze verjaardagen.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Wordt jij ook nooit ouder dan 29?![]()
Gefeliciteerd @:Pino112
Wel als je het fragment ziet.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 20:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het ergste is dat je het bij hem nooit weet bij dit soort uitspraken
Ten Hag gaat United opzadelen met een berg stront van een half miljard en is met de Kerst alweer terug in Twente. Kan niet wachten.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:44 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Een speler is waard wat de gek ervoor geeft
Als je er met een beetje cynische blik naar kijkt haalt ie tot nu toe een onbekende linksback, een hartpatiënt en een kleine verdediger voor 60 miljoen. Hij legt zichzelf wel veel druk op door bekenden te halen.quote:Op zondag 17 juli 2022 22:54 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ten Hag gaat United opzadelen met een berg stront van een half miljard en is met de Kerst alweer terug in Twente. Kan niet wachten.
Louis groef z'n eigen graf ook bij Barcelona met al die Nederlandse spelers toch?quote:Op zondag 17 juli 2022 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als je er met een beetje cynische blik naar kijkt haalt ie tot nu toe een onbekende linksback, een hartpatiënt en een kleine verdediger voor 60 miljoen. Hij legt zichzelf wel veel druk op door bekenden te halen.
Jep, dat was ook een hele enclave. Bij Ajax zijn enkele transfers op verzoek van Ten Hag (Marin, Klaiber, Labyad) ook geen succes gebleken. Toch een risico.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Louis groef z'n eigen graf ook bij Barcelona met al die Nederlandse spelers toch?
En die kwamen pas toen ie al een berg krediet had opgebouwd. Nu gelijk aan het begin. Worden extra spannende eerste maanden zo.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Jep, dat was ook een hele enclave. Bij Ajax zijn enkele transfers op verzoek van Ten Hag (Marin, Klaiber, Labyad) ook geen succes gebleken. Toch een risico.
Ronald Koeman heeft laten zien dat je altijd bekenden moet halen. Als je voor een ontslagvergoeding gaat.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Als je er met een beetje cynische blik naar kijkt haalt ie tot nu toe een onbekende linksback, een hartpatiënt en een kleine verdediger voor 60 miljoen. Hij legt zichzelf wel veel druk op door bekenden te halen.
Toch deed hij het vrij aardig. Na 39 jaar zonder kampioenschap werd hij in twee van z'n drie seizoenen kampioen, en nam toen zelf ontslag.quote:Op zondag 17 juli 2022 23:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Louis groef z'n eigen graf ook bij Barcelona met al die Nederlandse spelers toch?
Cruijff werd ook kampioen als trainer, 4 jaar op rij zelfs. Dus die 39 jaar klopt niet.quote:Op maandag 18 juli 2022 08:55 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Toch deed hij het vrij aardig. Na 39 jaar zonder kampioenschap werd hij in twee van z'n drie seizoenen kampioen, en nam toen zelf ontslag.
Ik denk dat er een scheef beeld van deze periode is ontstaan door de media (--)
De dubbel voor het eerst in 39 jaar, stop de tijd.quote:Op maandag 18 juli 2022 09:07 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Cruijff werd ook kampioen als trainer, 4 jaar op rij zelfs. Dus die 39 jaar klopt niet.
Dus als ik het ongeveer begrijp moet de staat van de rechter gewoon openbaarheid van de stukken geven, echter legt deze het oordeel van de rechter neer en besluit daarom maar dwangsommen te betalen van.... ons belastinggeld?quote:
Een keer dachten twee kutğasten in mn buurt dat dat ook wel kon in een zandbak. Ik had achteraf gezien stenen tegen hun kk koppen moeten gooien, hoewel ik op mn voeten terecht kwam omdat ik niet spastisch ben.quote:Op maandag 18 juli 2022 13:08 schreef EinarBoe het volgende:
Als racisme het motief is, dan is het erger dan dood door schuld. Niet veel mensen van Afrikaanse afkomst hebben leren zwemmen. Lijkt me algemeen bekend
Wat is dit voor wereldvreemde post?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit onderwerp hebben we vrijdag al behandeld.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Wat is dit voor wereldvreemde post?
Omdat je zelf urenlang op de bank wil hangen en niks wil doen, omdat je een lange tocht wil gaan maken op je racefiets, omdat je de Tour wilt kijken zonder onderbrekingen? Ik kan zoveel opties bedenken....
Ik ben zelden alleen vrij. Af en toe is het toch heerlijk om gewoon in je eentje vrij te zijn als de rest van het gezin wel gewoon werkt en naar school / de opvang is?
Ik mag graag kwaliteitstopics nog eens rustig doorlezen.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dit onderwerp hebben we vrijdag al behandeld.
En je hebt er ook tijd voor natuurlijk als het kind bij de opvang wordt gedumpt.quote:Op maandag 18 juli 2022 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik mag graag kwaliteitstopics nog eens rustig doorlezen.
Nee, die zijn vandaag thuis (en ik ben ook gewoon aan het werk).quote:Op maandag 18 juli 2022 14:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
En je hebt er ook tijd voor natuurlijk als het kind bij de opvang wordt gedumpt.
Blijkt het toch geen goed idee te zijn om een plastic tuinstoelbewoner uit de eerste de beste volksbuurt te plukken en een podium te geven, dat verwacht je toch ook niet zeg.quote:
Ben je al bij de random citaten van debielen uit de krochten van FOK?quote:Op maandag 18 juli 2022 14:38 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik mag graag kwaliteitstopics nog eens rustig doorlezen.
Ja, ik zit toch in dit topic?quote:Op maandag 18 juli 2022 16:31 schreef eentwee het volgende:
[..]
Ben je al bij de random citaten van debielen uit de krochten van FOK?
Goretzka dus, die bij Bayern is getransformeerd tot enorme KAST. Benieuwd wanneer Gravenberch 8 kilo spieren heeft bijgetraind.quote:
quote:Op maandag 18 juli 2022 18:17 schreef Szura het volgende:
[..]
Goretzka dus, die bij Bayern is getransformeerd tot enorme KAST. Benieuwd wanneer Gravenberch 8 kilo spieren heeft bijgetraind.
quote:Robin van Persie betaal zijn gewicht in doelpunten uit. De aanvaller maakte ruim een half jaar geleden de overstap van Arsenal naar Manchester United en is ook als Mancunian zeer trefzeker. De 29-jarige Nederlander, dit seizoen goed voor 22 doelpunten in 30 officiële duels, geeft aan dat hij dit seizoen sneller en sterker is dan ooit. In totaal is de ex-Feyenoorder liefst vier kilo aangekomen.
Van Persie is tot dusver blessurevrij gebleven en dat is voor de Oranje-international zelf ook een aparte ervaring. "Ik heb nog nooit zo'n reeks meegemaakt", erkent de aanvaller. "En dat heeft alles met mijn fysieke gesteldheid te maken. Ik weeg altijd rond de 77 kilo. Nu ben ik vier kilo zwaarder, maar wel alleen maar spieren."
"Ik ben niet meer tijd in het krachthonk geweest. Ik ben uit mezelf super-fit geworden en het resultaat is dat ik zwaarder en sterker ben. Ik ben sterker in duels met verdedigers, maar ik voel me ook fitter dan ooit. Ik herstel ook sneller. Laatst speelde ik woensdag en zaterdag. Er zat maar 2,5 dag tussen de wedstrijden, maar ik voelde me ijzersterk en kon ook nog in de slotfase extra werk verzetten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |