Geen tijd om te kijken.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
Na al het Tourgeweld toch nog de nieuwste aflevering van BCS gezien. Net zo intens, wow.
Ik heb alsnog wel genoten maar het was een tikkie overdun na deze etappe. Want je bedoelde mij waarschijnlijk met deze subpost!quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
In het Avondetappetopic vinden ze de nieuwe Marcel niet leuk omdat het over hun favoriete team sport gaat.
Je was niet de enige!quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb alsnog wel genoten maar het was een tikkie overdun na deze etappe. Want je bedoelde mij waarschijnlijk met deze subpost!
Door de NOS worden ingevlogen om te vertellen dat je er geen reet aan vindt en je act ophangen, prima verdienmodel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 00:23 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb alsnog wel genoten maar het was een tikkie overdun na deze etappe. Want je bedoelde mij waarschijnlijk met deze subpost!
Ook nog even het boekje tevoorschijn getoverd, die hoort de kassa al rinkelenquote:Op donderdag 14 juli 2022 10:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Door de NOS worden ingevlogen om te vertellen dat je er geen reet aan vindt en je act ophangen, prima verdienmodel.
Vandaag stond er wel een schilder Leef Nu Het Kan van Jan Smit te draaienquote:Op donderdag 14 juli 2022 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je gewoon over straat loopt en dan dit liedje in je hoofd komt en je hem er niet meer uit kan krijgen? Ik echt heel vaak de laatste tijd.
Een gezegende dag.quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:51 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Vandaag stond er wel een schilder Leef Nu Het Kan van Jan Smit te draaien.
Mani, mag ik alle liedjes posten die in mijn hoofd rondwaren, of is dat niet gewenst?quote:Op donderdag 14 juli 2022 21:50 schreef Mani89 het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je gewoon over straat loopt en dan dit liedje in je hoofd komt en je hem er niet meer uit kan krijgen? Ik echt heel vaak de laatste tijd.
Ik ben je voorquote:Op donderdag 14 juli 2022 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Mani, mag ik alle liedjes posten die in mijn hoofd rondwaren, of is dat niet gewenst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht een domme vraag maar als je zelf vrij bent waarom breng je dan je eigen kind naar de opvang? Ik snap dat nooit zo maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:47 schreef franklop het volgende:
Kind naar opvang, zelf vrije dag. Op naar nieuwste BCS
Kind had nog een dag 'tegoed' bij opvang. Verzoek om het voor de zomervakantie op te nemen en dit was enige optiequote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag maar als je zelf vrij bent waarom breng je dan je eigen kind naar de opvang? Ik snap dat nooit zo maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.
(behalve dan om BCS te kijken)
Vrije dag met kind is niet echt een vrije dag?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wellicht een domme vraag maar als je zelf vrij bent waarom breng je dan je eigen kind naar de opvang? Ik snap dat nooit zo maar dat schijnt tegenwoordig normaal te zijn.
(behalve dan om BCS te kijken)
Lekker wandelen, spelen en slaapjes laten doen. Klinkt wel als een prima vrije dagquote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vrije dag met kind is niet echt een vrije dag?
Dan moet je geen kinderen nemen, is mijn bescheiden mening.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 08:54 schreef Felagund het volgende:
[..]
Vrije dag met kind is niet echt een vrije dag?
Kinderen nemen mag ook helemaal niet.quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je geen kinderen nemen, is mijn bescheiden mening.
Daar kom je pas achter als het te laat is?quote:Op vrijdag 15 juli 2022 09:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan moet je geen kinderen nemen, is mijn bescheiden mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |