Eens vriend. @GGMM heeft dit subforum kapot gemaakt.quote:Op donderdag 14 juli 2022 08:29 schreef Gutanoth het volgende:
Ah ik zie dat die arme @:PietjePuk2000 weer in de giftige slangenkuil genaamd VBL is gevallen, het enige subforum waar giftige zielige ventjes de boventoon voeren en onze forum admin ze vakkundig een hand boven het hoofd houdt.
Je schrijft giftig verkeerd.quote:
HENDHEVINGquote:
Ik neig ernaar om zo even naar de markt te wandelen omdat ik geen zin heb in het donker volkoren brood.quote:
Graag foto's van hetgeen dat je gaat kopen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:03 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik neig ernaar om zo even naar de markt te wandelen omdat ik geen zin heb in het donker volkoren brood.
De bakker vraagt wel achterlijke prijzen tegenwoordig dus ik twijfel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Graag foto's van hetgeen dat je gaat kopen.
Wat kan er misgaan, mensen met een iq van <80 bewapenen.quote:Op donderdag 14 juli 2022 11:56 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik las dat boa's ook een wapenstok krijgen
quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat kan er misgaan, mensen met een iq van <80 bewapenen.
dat komt niet door de bakkerquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:05 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
De bakker vraagt wel achterlijke prijzen tegenwoordig dus ik twijfel.
dat weet ik, maar dit scoort makkelijker.quote:
de natte droom van domrechtsquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:11 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
dat weet ik, maar dit scoort makkelijker.
je wil toch niet beweren dat dit bij de politie veel hoger ligt?quote:Op donderdag 14 juli 2022 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
die moeten we ook extra wapens en toestemming geven natuurlijkquote:Op donderdag 14 juli 2022 12:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
je wil toch niet beweren dat dit bij de politie veel hoger ligt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |