Ja vandaar ook die Nederlandse Max fan die meerdere keren werd lastig gevallen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 04:46 schreef Rode_Wijn het volgende:
Dit verhaal krijgt een steeds vreemder smaakje. Het is allemaal net iets te 'perfect'. Hoe makkelijk is het tegenwoordig om een club blanke mannen te cancellen? Slechts een paar tweets over racisme en vrouwenhaat. Bewijs is niet interessant. Zelfs niet als het tegendeel wordt bewezen. Woke doet de rest vanzelf gewoon lekker op de onderbuik.
Je kan je afvragen of er mensen zijn met een groot belang dat Maxfans massaal met de nek worden aangekeken. En op die manier de invloed van Max ingeperkt wordt. Op de baan lukt het namelijk niet.
Is dit werkelijk het argument waarom het andere wel gebeurd zou zijn?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 05:59 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja vandaar ook die Nederlandse Max fan die meerdere keren werd lastig gevallen.
Nee maar de alles is geregisseerd toon is weer het andere uiterste.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 06:18 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Is dit werkelijk het argument waarom het andere wel gebeurd zou zijn?
Blijkbaar wel, want meer onderbouwing is er niet. Een andere user gaf ook al een soortgelijke reactie. Ohja en het betekende meteen ook dat we zijn vriendin niet zouden geloven in een kwestie die totaal niet relateerd is.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 06:45 schreef vipergts het volgende:
[..]
Nee maar de alles is geregisseerd toon is weer het andere uiterste.
Die Maxfans die hun middelvinger opsteken naar RBR merchandise en een poster van Max en dat op Twitter zegtten?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 05:59 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ja vandaar ook die Nederlandse Max fan die meerdere keren werd lastig gevallen.
Zusjes van @ChevyCaprice . Voor de broodnodige balans onder de fans.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:35 schreef daNpy het volgende:
[..]
Die Maxfans die hun middelvinger opsteken naar RBR merchandise en een poster van Max en dat op Twitter zegtten?
Die "fans"?
Dit verhaal geloof je toch ook niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:
https://autobahn.eu/artik(...)HZ62__BLiY&fs=e&s=cl
Van die dikke, verongelijkte, doorgeslagen feministen, die juichen voor vluchtelingen en op de straat liggen voor het milieu. Alle mannen zijn seksuele predators. Terwijl ze de aantrekkingskracht van een schuursponje hebben
Haha dat is echt een verhaaltje dat we onszelf hebben wijsgemaakt. Buitenlanders kijken meewarig als die oranje debielen zichzelf weer eens voor gek zettenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 01:55 schreef Twieki het volgende:
Ja, Nederlanders hebben een feestmentaliteit. Of 't nou gaat om 't EK of WK-voetbal, Formule 1, schaatsen of voor mijn part curling, mensen juichen voor Nederlandse sporters. Landen om ons heen zijn jaloers op hoe wij feesten als een Nederlander succes boekt.
Halloquote:Op dinsdag 12 juli 2022 02:05 schreef Twieki het volgende:
En al dat gelul dat er vrouwen zijn aangerand... Ik heb werkelijk waar niks concreets gehoord of gezien hierover. #MeToo is gewoon doorgeslagen waardoor vrouwen menen 't recht te hebben om overal over te zeiken.
Ik keur 't overigens volledig af als vrouwen onheus bejegend worden, maar kom aan hé, een beetje realiteitszin zou fijn zijn, maar 't enige wat het vrouwmens anno 2022 doet, is #MeToo volledig uitmelken. Alle mannen zijn homofoob en racistisch. Alle mannen zij kut en klote.
Maar toch kunnen ze niet zonder ons
Goeiemorgen, deze user heeft gewoon gelijk hoor. Je gaat het gedrag van die twee echt niet goed praten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hallo
Laat je vrouwenhaat even ergens anders.
om dan meteen alle vrouwen maar in het #metoo hokje te stoppen is wat overdreven vind je niet?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goeiemorgen, deze user heeft gewoon gelijk hoor. Je gaat het gedrag van die twee echt niet goed praten.
Goedemorgenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:33 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Goeiemorgen, deze user heeft gewoon gelijk hoor. Je gaat het gedrag van die twee echt niet goed praten.
Precies, zoals men in werkelijk elk ander willekeurig land juicht voor mensen uit die willekeurige landen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 01:55 schreef Twieki het volgende:
Waar de fak gaat dit allemaal over jongens..?
Ja, Nederlanders hebben een feestmentaliteit. Of 't nou gaat om 't EK of WK-voetbal, Formule 1, schaatsen of voor mijn part curling, mensen juichen voor Nederlandse sporters.
Doel je hier dan op de buitenlanders met een volledige plastic Toyota als hoed op hun hoofd, buitenlanders die op de tribunes huilend knuffelen met een replica van de trofee van het WK voetbal, of heel dronken Noord-Ierland wat twee weken lang hetzelfde liedje zingt op de tribunes? Of meer de zee aan gele rook en shirtjes en huilende volwassenen op de nodige Italiaanse circuits?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Haha dat is echt een verhaaltje dat we onszelf hebben wijsgemaakt. Buitenlanders kijken meewarig als die oranje debielen zichzelf weer eens voor gek zetten
[ afbeelding ]
Kleine correctie, dit zijn geen vrouwen. Ze willen aangesproken worden als they.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goedemorgen
Volgens mij ben ik degene die het bericht heeft gedeeld dat het verhaal aan alle kanten stinkt
Om daarmee alle vrouwen over 1 kam te scheren ..
Slaat nergens op
Wil je niet zo op afkomst onderscheid maken? Dank uquote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Haha dat is echt een verhaaltje dat we onszelf hebben wijsgemaakt. Buitenlanders kijken meewarig als die oranje debielen zichzelf weer eens voor gek zetten
[ afbeelding ]
Ja, met die omvang is een meervoudsvorm wel op zijn plaats.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:14 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kleine correctie, dit zijn geen vrouwen. Ze willen aangesproken worden als they.
Verder heb je gelijk.
Ah de meerdere vrouwen die zijn lastiggevallen waren allemaal they. Alle verschillende persoonlijkheden voelden zich beledigt.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja, met die omvang is een meervoudsvorm wel op zijn plaats.
Zozo, een spandoek van supporters van een ander land en dat is tekenend voor hoe de wereld er over denkt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een spandoek van debiele Engelse hoolies die maar onderling gaan vechten als ze geen tegenstand vinden? Mooi voorbeeld.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:08 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inderdaad, wie wil die mensen nu lastig vallen? Behalve dan de user in je quote die ze uitscheldt. En jijzelf met je insinuatie dat ze te lelijk zijn. Lelijke mensen worden nooit lastig gevallen, aldus mensen die mensen online gaan uitschelden. Misschien durf jij dit soort teksten alleen online te maken, maar er zijn er genoeg mensen die in groepsverband eindelijk de kans aangrijpen om te zeggen wat ze echt van die 'dikke zeugen' vinden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 08:03 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Dit verhaal geloof je toch ook niet?Wie wel die nou lastigvallen?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zozo, een spandoek van supporters van een ander land en dat is tekenend voor hoe de wereld er over denkt?
Ik zie bakken met supporters uit andere landen die hetzelfde doen met een ander kleurtje en bij het land horende attributen. Het is allemaal niet zo bijzonder, alleen door de felle kleur en het oranje lijkt het bijzonder. En we zijn natuurlijk een relatief welvarend land, waardoor er veel supporters mee kunnen reizen.
Jullie hebben gelijk. Buitenlanders kijken vol bewondering naar dronken mannen van middelbare leeftijd met oranje klompen op hun hoofd. Ze stoten elkaar aan en fluisteren dan waren wij maar meer zoals die Nederlanders.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:52 schreef Questular het volgende:
[..]
Een spandoek van debiele Engelse hoolies die maar onderling gaan vechten als ze geen tegenstand vinden? Mooi voorbeeld.
Grappig dat je dat zo ziet, volgens mij klopt dat helemaal niet en beweert buiten jou niemand dat.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Buitenlanders kijken vol bewondering naar dronken mannen van middelbare leeftijd met oranje klompen op hun hoofd. Ze stoten elkaar aan en fluisteren dan waren wij maar meer zoals die Nederlanders.
Zo kijk ik naar dronken Russen,Polen, Engelsen etc die bij voetbalwedstrijden dronken met elkaar vechten. Je punt?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:57 schreef Heph844 het volgende:
[..]
[..]
Jullie hebben gelijk. Buitenlanders kijken vol bewondering naar dronken mannen van middelbare leeftijd met oranje klompen op hun hoofd. Ze stoten elkaar aan en fluisteren dan waren wij maar meer zoals die Nederlanders.
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 09:53 schreef Montov het volgende:
[..]
Inderdaad, wie wil die mensen nu lastig vallen? Behalve dan de user in je quote die ze uitscheldt. En jijzelf met je insinuatie dat ze te lelijk zijn. Lelijke mensen worden nooit lastig gevallen, aldus mensen die mensen online gaan uitschelden. Misschien durf jij dit soort teksten alleen online te maken, maar er zijn er genoeg mensen die in groepsverband eindelijk de kans aangrijpen om te zeggen wat ze echt van die 'dikke zeugen' vinden.
Lief of naief ?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:01 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kijk dan wat lief.
Was dit topic maar net zo lief, of dan toch maar een beetje net zo lief
Mwahhh beetje welquote:
Oh stom van me. Dacht dat dit het F1 topic was blijkt dit het R&P fora te zijn. Had ik ook wel kunnen weten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh beetje wel
Je wilt een lief forum?
Whahahaha je begint er zelf over..quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh stom van me. Dacht dat dit het F1 topic was blijkt dit het R&P fora te zijn. Had ik ook wel kunnen weten.
Sorry
Mijn punt is dat buitenlanders niet jaloers zijn op ons (de quote waar ik op reageerde). Dat jij je in die discussie mengt en dan begint over dronken Russen prima, maar mijn reactie ging over:quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:04 schreef Questular het volgende:
[..]
Zo kijk ik naar dronken Russen,Polen, Engelsen etc die bij voetbalwedstrijden dronken met elkaar vechten. Je punt?
quote:Landen om ons heen zijn jaloers op hoe wij feesten als een Nederlander succes boekt.
Over ons Mick ja ❤️quote:Op dinsdag 12 juli 2022 10:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahaha je begint er zelf over..![]()
Die zou je niet in een 'MeToo' verwachten.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 07:27 schreef Lospedrosa het volgende:
https://autobahn.eu/artik(...)HZ62__BLiY&fs=e&s=cl
Van die dikke, verongelijkte, doorgeslagen feministen, die juichen voor vluchtelingen en op de straat liggen voor het milieu. Alle mannen zijn seksuele predators. Terwijl ze de aantrekkingskracht van een schuursponje hebben
Wat een bullshit man.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 00:54 schreef tjoptjop het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
KRUIPEN!!
Kom op, dit soort reacties zijn toch gewoon grappig
Zelfs Blackface™ gaf acte de présence
[ afbeelding ]
![]()
Een aantal incidenten. Daar gaat het om.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 01:55 schreef Twieki het volgende:
Waar de fak gaat dit allemaal over jongens..?
Ja, Nederlanders hebben een feestmentaliteit. Of 't nou gaat om 't EK of WK-voetbal, Formule 1, schaatsen of voor mijn part curling, mensen juichen voor Nederlandse sporters. Landen om ons heen zijn jaloers op hoe wij feesten als een Nederlander succes boekt.
Het juichen over iemand die crasht, dat keur ik af, da's onsportief, maar laat ons lekker feesten, net zoals we op koningsdag doen. Dan gaat ook iedereen uit zijn plaat.
Of er nu 1 fan langs de baan zitten of 60.000, Max maakt het geen moer uit, hij doet zn ding en thats it.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 04:46 schreef Rode_Wijn het volgende:
Dit verhaal krijgt een steeds vreemder smaakje. Het is allemaal net iets te 'perfect'. Hoe makkelijk is het tegenwoordig om een club blanke mannen te cancellen? Slechts een paar tweets over racisme en vrouwenhaat. Bewijs is niet interessant. Zelfs niet als het tegendeel wordt bewezen. Woke doet de rest vanzelf gewoon lekker op de onderbuik.
Je kan je afvragen of er mensen zijn met een groot belang dat Maxfans massaal met de nek worden aangekeken. En op die manier de invloed van Max ingeperkt wordt. Op de baan lukt het namelijk niet.
Dat wel maar met al die nieuwe, goedbetalende fans die speciaal voor Max komen heeft hij ook invloed. En dat bevalt niet iedereenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:23 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Of er nu 1 fan langs de baan zitten of 60.000, Max maakt het geen moer uit, hij doet zn ding en thats it.
En ze zijn ook nog eens slecht voor het milieu, ze plunderen en verkrachten er op los en ze hebben ALLEMAAL EEN DEBIELE KLOMP OP HUN HOOFD.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:37 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dat wel maar met al die nieuwe, goedbetalende fans die speciaal voor Max komen heeft hij ook invloed. En dat bevalt niet iedereen
Was gewoon een dikke plof en idd, dat bodywork... pittige kracht kwam er los.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:52 schreef nixxx het volgende:
Carlos zijn motor ging aan het einde wel flink open. Je zag in de slo-mo het bodywork er gewoon van loskomen.
Ik denk dat wanneer de bandenslijtage gelijkwaardig was geweest, Leclerc niet per se gewonnen had, hoor.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Zo. En nu weer over Formule 1. Echt kut dat die banden er zo snel aan gingen, maar ook op gelijkwaardige banden was Ferrari rapper op zondag.
Motortje te ver open? Illegale bodemplaat? Of gaat het echt nog spannend worden dit jaar?
"A proper handgrenade of an engine blowup."quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:52 schreef nixxx het volgende:
Carlos zijn motor ging aan het einde wel flink open. Je zag in de slo-mo het bodywork er gewoon van loskomen.
Ik was laatst nog aan het klagen thuis dat de Ferrari's dan wel de plofmotor hadden teruggebracht als wekelijks thema, maar dat ze wel erg matig klapte.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 12:51 schreef MoreDakka het volgende:
Lang geleden dat we zo'n spectaculaire plof hebben gezien, dan moeten we echt terug naar de V10s volgens mij.
Ik vermoed dat RB het bijna illegale flexen van de bodem er uit aan het halen is door het toepassen van meer of zwaarder materiaal.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 11:48 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Zo. En nu weer over Formule 1. Echt kut dat die banden er zo snel aan gingen, maar ook op gelijkwaardige banden was Ferrari rapper op zondag.
Motortje te ver open? Illegale bodemplaat? Of gaat het echt nog spannend worden dit jaar?
Ferrari had het gewoon beter voor elkaar (op de motor naquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel een beetje treurig altijd dat als Max verslagen wordt op pace er dan meteen de suggestie wordt gewekt dat er mogelijk iets illegaals van het andere team afkomstig is.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ferrari had het gewoon beter voor elkaar (op de motor na)
Dat valt ook wel mee, en gezien Ferrari al een keer vals gespeeld heeft was dat niet heel gekquote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wel een beetje treurig altijd dat als Max verslagen wordt op pace er dan meteen de suggestie wordt gewekt dat er mogelijk iets illegaals van het andere team afkomstig is.
Wie doet die suggestie?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:30 schreef ChevyCaprice het volgende:
Dat hebben we geleerd van T. Wolff (flexi wings, ze hebben de motor illegaal aangepast, de pitstops zijn niet veilig).quote:Op dinsdag 12 juli 2022 17:35 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ferrari had het gewoon beter voor elkaar (op de motor na)
Is voor de objectieve balans.quote:
Er zal ongetwijfeld wel wat tolerantie verschilletjes in de banden zijn, al zal dat niet in die mate zijn. Maar hij had het op iedere set dus dat kun je dan wel uitsluitenquote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:18 schreef schommelstoel het volgende:
Dat Max zijn banden zo snel kapot gingen afgelopen race, kwam dat door de wagen afstelling en Max zijn agressieve racen, of bestaat er ook zoiets als banden lotterij.
Zelfde als met nieuwe televisie's, je kan de pech hebben dat je een tv uit de fabriek hebt die net ff een foutje in het scherm heeft.
Velen weten dit niet, maar als je het gaat vergelijken met een goede tv zie je duidelijk verschil.
Verstappen klaagde tijdens de race ook over onvoorspelbare balans in de auto. Ik denk dat de RB gewoon een lastig beestje is en dat ze in een sprintweekend moeite hebben met hem in 1 VT goed afgesteld krijgen.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 19:11 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Er zal ongetwijfeld wel wat tolerantie verschilletjes in de banden zijn, al zal dat niet in die mate zijn. Maar hij had het op iedere set dus dat kun je dan wel uitsluiten
quote:
Omdat we hier live zijn natuurlijk!quote:
Puur interesse, voor wie ben jij eigenlijk? Vorig jaar dacht ik HAM, die verdedig je nog steeds. Maar ik zie nu ook een hoop Ferrari support berichten. Of is het gewoon als het maar tegen Max is?quote:Op dinsdag 12 juli 2022 22:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
Eigenlijk jammer dat Leclerc hier in Max zijn start trucje trapte. Max gaat helemaal naar rechts om de deur dicht te knallen en Leclerc blijft rechts van hem, waarom? Ga gewoon lekker meteen naar links voor de perfecte exit. Maar ipv daarvan blijft die rechts en kon Sainz aan hem voorbij.
@:Leclerc maak aantekeningen maat!
Maar dat is volgend mij niet zo. RB had een 'extreem' bandenslijtage. Daarom kon Max niet snellere tijden blijven rijden. Wat natuurlijk wel een probleem is dat ze moeten oplossen. Maar Max kon de tijden van Ferrari wel gewoon rijden.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 18:15 schreef El_Thijs het volgende:
Ferrari was gewoon beter qua pace, alleen die betrouwbaarheid is een issue.
Voor de objectieve balans.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Puur interesse, voor wie ben jij eigenlijk? Vorig jaar dacht ik HAM, die verdedig je nog steeds. Maar ik zie nu ook een hoop Ferrari support berichten. Of is het gewoon als het maar tegen Max is?
Vorig jaar was ik zeker voor Max, maar ik was tegelijkertijd vaak kritisch op hem waardoor mensen misschien dachten dat ik voor Lewis was.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:12 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Puur interesse, voor wie ben jij eigenlijk? Vorig jaar dacht ik HAM, die verdedig je nog steeds. Maar ik zie nu ook een hoop Ferrari support berichten. Of is het gewoon als het maar tegen Max is?
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik zeker voor Max, maar ik was tegelijkertijd vaak kritisch op hem waardoor mensen misschien dachten dat ik voor Lewis was.
Nu ben ik gewoon voor spanning in de titelstrijd, dus dan hoop ik dat Leclerc het goed doet zodat die weer aan kan haken. En los daarvan is Leclerc ook gewoon een echte megatopper vind ik. En daarnaast natuurlijk voor George, omdat ik van hem hoge verwachtingen had. En Lewis die een podium pakt kan ik ook altijd waarderen. Maar ook een Schumi/Alonso die finisht op een goede plek vind ik gaaf.
Stel dat Leclerc nu 38 punten los zou staan zou ik Max weer supporten, et cetera.
Al met al ben ik dus gewoon voor toppers en spanning
quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Vorig jaar was ik zeker voor Max, maar ik was tegelijkertijd vaak kritisch op hem waardoor mensen misschien dachten dat ik voor Lewis was.
Nu ben ik gewoon voor spanning in de titelstrijd, dus dan hoop ik dat Leclerc het goed doet zodat die weer aan kan haken. En los daarvan is Leclerc ook gewoon een echte megatopper vind ik. En daarnaast natuurlijk voor George, omdat ik van hem hoge verwachtingen had. En Lewis die een podium pakt kan ik ook altijd waarderen. Maar ook een Schumi/Alonso die finisht op een goede plek vind ik gaaf.
Stel dat Leclerc nu 38 punten los zou staan zou ik Max weer supporten, et cetera.
Hier trapt dus echt niemand maar dan ook niemand die hier regelmatig komt in.quote:Op dinsdag 12 juli 2022 23:26 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik heb zelfs niks tegen Lewis al is dat goat verhaal wel vermoeiend, vorig jaar was het eindelijk zover dat die Mercedes hegemonie doorbroken werd, dat was al mooi en dat het dan Verstappen is die dat doet is extra mooi.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook liever een kampioenschap dat tot het laatst spannend is, hoewel ik de post wat raar vind snap ik dat wel. Ik vind dat het geen verplichting moet zijn om voor een vlaggetje te juichen. Wel heb ik heel weinig met Lewis, dus vorig jaar vond ik een extra buffer niet erg. Maar Leclerc vind ik eigenlijk sympathieker dan Verstappen, al komt bij Max toch de íets verzachtende omstandigheid van het vlaggetje.
Bij mij speelt het vlaggetje wel een belangrijke rol, al vind ik Verstappen niet per se onsympathiek. Hij is extreem zelfverzekerd en perfectionistisch en verwacht dat ook van zijn omgeving. Ik denk dat dat het verschil maakt tussen absolute top en top.quote:Op woensdag 13 juli 2022 07:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb ook liever een kampioenschap dat tot het laatst spannend is, hoewel ik de post wat raar vind snap ik dat wel. Ik vind dat het geen verplichting moet zijn om voor een vlaggetje te juichen. Wel heb ik heel weinig met Lewis, dus vorig jaar vond ik een extra buffer niet erg. Maar Leclerc vind ik eigenlijk sympathieker dan Verstappen, al komt bij Max toch de íets verzachtende omstandigheid van het vlaggetje.
copy paste journalistiekquote:Op woensdag 13 juli 2022 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)-van-motoronderdelen
Het maakt het niet minder waarquote:
het is gewoon een aanname die we allemaal al hebben gemaakt, echt een hekel aan dit soort shitsites die niets anders doen dan slecht vertalen en er dan clickbait van makenquote:
Dat maakt hem best wel kansloos voor een podiumplek.quote:Op woensdag 13 juli 2022 11:07 schreef El_Thijs het volgende:
https://www.f1maximaal.nl(...)-van-motoronderdelen
Maar misschien nietquote:Op woensdag 13 juli 2022 12:48 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Dat maakt hem best wel kansloos voor een podiumplek.
Ik zie dit toch meer als een voorbeschouwing op de Grote Prijs van Frankrijk dus ik ga dat zeker niet in dit topic bestrijden.quote:
Ik vind het ook een rare vraag: 'voor wie ben je?' Beetje infantiel. We zijn toch geen pubertjes meer? Toen was het nog leuk om je kamer vol te plakken met posters van je idolen, wilden we dragen wat zij droegen en wisten we elk detail van hun leven. Ik mag toch hopen dat de meeste mensen dat inmiddels ontgroeid zijn. Al doet de blik op zo'n oranje tribune wel het tegendeel vermoeden, dat is waar.quote:Op woensdag 13 juli 2022 09:35 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Hier trapt dus echt niemand maar dan ook niemand die hier regelmatig komt in.
Dan nog steeds kun je een voorkeur hebben voor een coureur of er zelfs fan van zijn. Genoeg voetballiefhebbers die hun hele leven fan zijn van een club, maar dat is zeker anders?quote:Op woensdag 13 juli 2022 20:48 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Ik vind het ook een rare vraag: 'voor wie ben je?' Beetje infantiel. We zijn toch geen pubertjes meer? Toen was het nog leuk om je kamer vol te plakken met posters van je idolen, wilden we dragen wat zij droegen en wisten we elk detail van hun leven. Ik mag toch hopen dat de meeste mensen dat inmiddels ontgroeid zijn. Al doet de blik op zo'n oranje tribune wel het tegendeel vermoeden, dat is waar.
Nee, vind ik ook een raar concept. Op het moment dat een speler bij 'jouw' clubje speelt is het een held, speelt-ie volgend jaar bij een andere club, is diezelfde kerel opeens een lul. Ik snap daar weinig van.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:23 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dan nog steeds kun je een voorkeur hebben voor een coureur of er zelfs fan van zijn. Genoeg voetballiefhebbers die hun hele leven fan zijn van een club, maar dat is zeker anders?
Het zou ook kunnen zijn dat mensen over het algemeen graag bij een groep willen horen.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook een raar concept. Op het moment dat een speler bij 'jouw' clubje speelt is het een held, speelt-ie volgend jaar bij een andere club, is diezelfde kerel opeens een lul. Ik snap daar weinig van.
Wat betekent het dan dat je fan bent van een club? Om de mensen kan het niet gaan, want dat zijn elke keer weer anderen. Wat blijft zijn het stadion en het thuisshirtje. Geen idee waarom iemand zich daar zo enorm mee verbonden voelt. Dan mankeert er toch iets aan je geestelijke ontwikkeling.
Dat zal inderdaad ook zeker meespelen. Goed punt.quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:33 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Het zou ook kunnen zijn dat mensen over het algemeen graag bij een groep willen horen.
Als je zo gaat redeneren dan is dat juist een argument om voor een coureur te zijn. Die blijft altijd bij zichzelf, voor welk team hij ook rijdt. Ik vind het juist infantiel om te veronderstellen dat je níet een voorkeur hebt of fan bent van iemand. Wat zou er nog aan sport zijn als er geen enkele emotie meer omheen hangt omdat het nauwelijks uitmaakt wie wint?quote:Op woensdag 13 juli 2022 21:31 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Nee, vind ik ook een raar concept. Op het moment dat een speler bij 'jouw' clubje speelt is het een held, speelt-ie volgend jaar bij een andere club, is diezelfde kerel opeens een lul. Ik snap daar weinig van.
Wat betekent het dan dat je fan bent van een club? Om de mensen kan het niet gaan, want dat zijn elke keer weer anderen. Wat blijft zijn het stadion en het thuisshirtje. Geen idee waarom iemand zich daar zo enorm mee verbonden voelt. Dan mankeert er toch iets aan je geestelijke ontwikkeling.
Als je niet 'voor iemand bent' maakt het niet uit wie er wint en is er geen emotie? Dan heb je een heel beperkte belevingswereld.quote:Op woensdag 13 juli 2022 22:27 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
Als je zo gaat redeneren dan is dat juist een argument om voor een coureur te zijn. Die blijft altijd bij zichzelf, voor welk team hij ook rijdt. Ik vind het juist infantiel om te veronderstellen dat je níet een voorkeur hebt of fan bent van iemand. Wat zou er nog aan sport zijn als er geen enkele emotie meer omheen hangt omdat het nauwelijks uitmaakt wie wint?
Zijn de Ziggo boys er ook met hub sterke verhalenquote:Op woensdag 13 juli 2022 23:02 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als je niet 'voor iemand bent' maakt het niet uit wie er wint en is er geen emotie? Dan heb je een heel beperkte belevingswereld.
Komend weekend is de Historic Grandprix in Zandvoort. Ik denk dat de meeste coureurs totaal onbekend zijn bij het merendeel van de bezoekers. In ieder geval bij mij. Dus 'voor iemand zijn' is totaal niet aan de orde. Toch is het nagenoeg uitverkocht. Omdat het gewoon gaaf is om te zien.
Ik werd vroeger ook geregeld door BMW uitgenodigd om te komen kijken bij raceklasses die ik helemaal niet volg, waar ik niks van af weet. Sta je daar opeens bij de DTM of zo. Toch is dat tof om te zien (behalve bij een saaie race, maar dat geldt bij F1 ook). Vanwege het spektakel, de inhaalacties, de spanning, de verschillende strategieën, etc, etc. Stel je voor dat je eerst zou moeten bedenken 'voor wie je bent', om van zo'n dag te kunnen genieten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |