Niks aan de hand man. Ze draaien zichzelf de nek om. Geen zaken waar we we ons zorgen over maken.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaa demonstreren bij de vierdaagse.
Op twitter zijn verbazingwekkend veel mensen hier specifiek boos om. Terwijl je dat juist wel vriendelijk zou kunnen opzetten - ga gewoon boerenproducten uitdelen langs de route.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jaa demonstreren bij de vierdaagse.
Ze gaan het doen voor de internationale media. Die gaan geen shot laten zien als er allemaal trekkertjes langs de weg staan vrees ik. Gaat iets hardleers worden, wat oerdom isquote:Op zondag 10 juli 2022 21:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Op twitter zijn verbazingwekkend veel mensen hier specifiek boos om. Terwijl je dat juist wel vriendelijk zou kunnen opzetten - ga gewoon boerenproducten uitdelen langs de route.
Ah, slim, want de internationale media, daar moet je zijn voor nationaal beleid.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:16 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ze gaan het doen voor de internationale media. Die gaan geen shot laten zien als er allemaal trekkertjes langs de weg staan vrees ik. Gaat iets hardleers worden, wat oerdom is
Misschien kunnen ze bijstand uit zuid-Afrika of Zimbabwe krijgen, daar schijnen blanke boeren het ook niet makkelijk te hebben hoor.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ah, slim, want de internationale media, daar moet je zijn voor nationaal beleid.
Als dat is wat ze gaan doen zal je er weinig mensen over horen. Maar het zal er wel op neerkomen dat ze het parcours gaan blokkeren ofzo.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Op twitter zijn verbazingwekkend veel mensen hier specifiek boos om. Terwijl je dat juist wel vriendelijk zou kunnen opzetten - ga gewoon boerenproducten uitdelen langs de route.
De hoge dosis aan trollcontent in dit topic is best stuitend en levensgevaarlijk.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:27 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Walgelijk dat NU, hoe durven ze deze gebeurtenis met nuance te omschrijven en de feiten af te wachten?!
Het is ook enkel omdat Bruls er om gevraagd heeft. Want Bruls is dik en naar en stom enzo. Dus dan moet je iedereen gaan dwarszitten die al 2 jaar wacht om de vierdaagse te lopen.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:45 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als dat is wat ze gaan doen zal je er weinig mensen over horen. Maar het zal er wel op neerkomen dat ze het parcours gaan blokkeren ofzo.
Het merendeel is wappie dat alleen maar wil ontwrichten. Wappies delen niet uit, die vragen om tikkies. Ik zag vanmiddag een filmpje waar vrachtwagens geblokkeerd werden en pas door mochten rijden als ze vijf euro hadden betaald.quote:Op zondag 10 juli 2022 21:15 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar dat filmpje.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het merendeel is wappie dat alleen maar wil ontwrichten. Wappies delen niet uit, die vragen om tikkies. Ik zag vanmiddag een filmpje waar vrachtwagens geblokkeerd werden en pas door mochten rijden als ze vijf euro hadden betaald.
Tering :pquote:
quote:Op zondag 10 juli 2022 23:49 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar dat filmpje.
Heb je een link?
Losers volgens losers.quote:
Stond Harry de Asohulpsinterklaas daar?quote:Op zondag 10 juli 2022 22:55 schreef mazaru het volgende:
Het merendeel is wappie dat alleen maar wil ontwrichten. Wappies delen niet uit, die vragen om tikkies. Ik zag vanmiddag een filmpje waar vrachtwagens geblokkeerd werden en pas door mochten rijden als ze vijf euro hadden betaald.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |