Dit was een fenomenale ludovico imitatie.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:56 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Doe niet zo raar , die man was in paniek toen die trekker op hem af kwam , die zag niemand alleen die grote trekker
Hij schoot op die trekker
Overigens, wat zijn de geweldsinstructies geweest, er waren nog 2 voorvallen +- zelfde dag waarbij mensen "aangehouden" werden met een getrokken pistool op het lijf gericht.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan, maar de agent krijgt wel poging tot doodslag aan de broek van de Rijksrecherche of de ouders van het jong of allebei
Die agenten waren allemaal behoorlijk gespannen.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:09 schreef ludovico het volgende:
[..]
Overigens, wat zijn de geweldsinstructies geweest, er waren nog 2 voorvallen +- zelfde dag waarbij mensen "aangehouden" werden met een getrokken pistool op het lijf gericht.
Zou de agent in kwestie overigens alleen maar ondersteunen in zijn verdediging - als het voor de rechter zou gaan - om een beeld te creëren van dreigende situatie en ongezonde spanning.quote:
Helemaal dit! Plus - afhankelijk van wat je verder eet- dat een paar keer per week een vleesvervanger ook best in een gezond eetpatroon kan passen. Ik wil heel graag minder tot geen vlees eten vanwege dierenwelzijn (direct dan wel indirect), maar houd wel van de smaak en structuur van sommige vleessoorten. Ik ben dus ook blij dat er producten zijn die die smaak en structuur zo veel mogelijk proberen te evenaren en dat ze die ook namen geven waaruit blijkt wélk vlees ze zo veel mogelijk proberen te evenaren... Vega(n) maaltijden zonder vleesvervangers eet ik ook vaak genoeg, maar ik vind dit zeker wel prettig/lekker voor ernaast. Die vleesvervangers (en zuivelvervangers) worden ook steeds beter/lekkerder.quote:Op zondag 10 juli 2022 09:50 schreef Farenji het volgende:
[..]
"Bewust" gaat niet altijd om "gezond". Het kan je ook om diervriendelijkheid en milieuimpact gaan en dan zijn vleesvervangers natuurlijk veel beter dan vlees.
Geldt wel voor mij iig, als vegetarier houd ik ook wel van een vette ongezonde hap, maar dan liefst zonder dat er dieren voor gefokt en vermoord worden. Dan is zo'n gekruide soja snack best lekker op zijn tijd, met patat en pindasaus
Paniekquote:Op zondag 10 juli 2022 11:57 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Misschien dacht ie dat ie radiografisch bediend werd?
Checkbox ongeschikt
Mocht dit kloppen, dan schept dat toch een heel ander beeld dan soms in dit topic wordt gecreëerd.quote:
Het is bijna 1 op 1 Canada met de truckersprotesten, daar werd ook constant het beeld geschetst in de media dat "men" tegen zou zijn, terwijl de social media, de donaties, de steunbetuigingen op de straat dat ook tegenspraken.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mocht dit kloppen, dan schept dat toch een heel ander beeld dan soms in dit topic wordt gecreëerd.
Hun vader is Fidel Castro?quote:Op zondag 10 juli 2022 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is bijna 1 op 1 Canada met de truckersprotesten, daar werd ook constant het beeld geschetst in de media dat "men" tegen zou zijn, terwijl de social media, de donaties, de steunbetuigingen op de straat dat ook tegenspraken.
Wat zou toch het verband tussen Rutte en Trudeau zijn?.
Nee, dat is het niet, dat is alleen Trudeauquote:
Waarom mogen politici twitteren? Waarom mogen laaggeschoolde tokkies twitteren? Waarom mogen extremisten (links, rechts, woke, conservarief/fundamentalist) twitteren? Waarom mogen mensen twitteren?quote:Op zondag 10 juli 2022 11:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet hoor.
Die tweet van de politie ook, dat er ingereden was op de politie, dat was krankjorum indekken achteraf gezien.
Zou dan iemand op het bureau nou zomaar een tweet de wereld in mogen slingeren?
Waarom mag de politie eigenlijk twitteren?
Die schietpartij niet inzien als een fout van de agent is zwaar krankjorum idd
Scherp! Leuk ook, om eens een bord met een matig rijmschema op een tractor te plakken. Creatief bedacht.quote:
Ja de agent heeft na kalm beraad en rustig overleg met voorberachte rade besloten om deze jongen te gaan vermoorden.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat kan, maar de agent krijgt wel poging tot doodslag aan de broek van de Rijksrecherche of de ouders van het jong of allebei
Goeie vraag, van mijn part gooien ze het dicht.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:37 schreef Astro_boy het volgende:
[..]
Waarom mogen politici twitteren? Waarom mogen laaggeschoolde tokkies twitteren? Waarom mogen extremisten (links, rechts, woke, conservarief/fundamentalist) twitteren? Waarom mogen mensen twitteren?
?quote:Op zondag 10 juli 2022 14:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja de agent heeft na kalm beraad en rustig overleg met voorberachte rade besloten om deze jongen te gaan vermoorden.
Kennelijk is dat boerenvolk echt infantiel geworden na jaar in jaar uit met koeien bezig te zijn.
De Zwarte Cross begint over een paar dagen..quote:Op zondag 10 juli 2022 15:58 schreef MichaelScott het volgende:
Wel lekker rustig nu met de protesten, ik zeg: hek om de Zwarte Cross en alle boeren daar houden.
Voorbarig.quote:Op zondag 10 juli 2022 11:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
De politieke macht heeft een belangrijk wapen in handen: de pers.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het is bijna 1 op 1 Canada met de truckersprotesten, daar werd ook constant het beeld geschetst in de media dat "men" tegen zou zijn, terwijl de social media, de donaties, de steunbetuigingen op de straat dat ook tegenspraken.
Wat zou toch het verband tussen Rutte en Trudeau zijn?.
Hoezo? 20 zetels is maar 14% van de stemmen.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:52 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Mocht dit kloppen, dan schept dat toch een heel ander beeld dan soms in dit topic wordt gecreëerd.
Dat zou poging tot moord zijn. Poging tot doodslag zou kunnen, maar noodweer exces ook.quote:Op zondag 10 juli 2022 14:55 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja de agent heeft na kalm beraad en rustig overleg met voorberachte rade besloten om deze jongen te gaan vermoorden.
Kennelijk is dat boerenvolk echt infantiel geworden na jaar in jaar uit met koeien bezig te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |