Budget is 600k maar dat willen we niet. 350-400 meer dan voldoende. Dat van die investeerders zou idd goed kunnen.quote:Op zondag 10 juli 2022 15:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit dus, maar als je budget toch tot 425 is dan zou ik wel op die woningen inschrijven die nu onder die grens vallen.
Niet geschoten is sowieso mis, en als je inschrijft en ingeloot wordt dan kun je er nog altijd van afzien.
Als je niet inschrijft word je sowieso niet ingeloot.
"Ze" komen voor een energielabel? Aan huis? Welke club is dat?quote:Op zondag 10 juli 2022 10:30 schreef jesseax het volgende:
Komende week komen ze voor het energielabel, mochten daar wat quick wins uitkomen voer ik die ook door.
Oh netjes. Ons energielabel is al A. Daar doe ik niks voor. Wel overweeg ik om de zoldertrap hier te bekleden, die ziet er niet meer florissant uit. Mag gewoon het goedkoopste van het goedkoopste op, is puur voor de foto's. En ik heb wat hardnekkige kalk op de badkamervloer, misschien laat ik dat nog weghalen door een bedrijf. Is allemaal puur voor de eerste indruk. Ik hoop met 1000 euro een heel eind te komen.quote:Op zondag 10 juli 2022 10:30 schreef jesseax het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Gelukkig zijn we in de berekeningen voor onze nieuwbouwwoning altijd van het voorzichtige uitgegaan. Maar toch blijft het een smak met geld.
Eigenlijk zijn we begin dit jaar al begonnen met verkoopklaar maken. Buiten schilderwerk is gedaan, kranen in de badkamer zijn vervangen en de keuken is gewrapt van hoogglans wit naar een matte kleur. Komende week komen ze voor het energielabel, mochten daar wat quick wins uitkomen voer ik die ook door.
De energie adviseur die je hebt uitgenodigd. Regels veranderen zijn aangepastquote:Op zondag 10 juli 2022 18:14 schreef blomke het volgende:
[..]
"Ze" komen voor een energielabel? Aan huis? Welke club is dat?
Zo gaat dat tegenwoordig. Helaas zijn de energielabels daarmee ook stukken duurder geworden 😤quote:Op zondag 10 juli 2022 18:14 schreef blomke het volgende:
[..]
Tegenwoordig kan dat niet meer op afstand.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:14 schreef blomke het volgende:
[..]
Sinds dit jaar is bij verkoop een energie verplicht, dus vandaar dat wij het door een adviesbureau laten “keuren”.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:14 schreef blomke het volgende:
[..]
Een energielabel is al veel langer verplicht maar je kon dit altijd zelf eenvoudig aanvragen. Vanaf 1 januari 2021 is dit gewijzigd. Het label wordt anders bepaald en je kunt dit niet meer zelf doen.quote:Op zondag 10 juli 2022 22:03 schreef jesseax het volgende:
[..]
Sinds dit jaar is bij verkoop een energie verplicht, dus vandaar dat wij het door een adviesbureau laten “keuren”.
Mooi huis??quote:
Oh, nog weer een ander huis dan dat van ¤295.000 waar je zaterdag op ging bieden?quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zekers. Slechts 10k overbieden op 350k
Dan is je budget dus geen 600Kquote:Op zondag 10 juli 2022 16:34 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Budget is 600k maar dat willen we niet. 350-400 meer dan voldoende. Dat van die investeerders zou idd goed kunnen.
Yes! Makelaar attendeerde ons op een andere woning en die verkopers gaan emigreren op zeer korte termijn dus we konden snel schakelen. Huis zit rond de 400k maar is ook flink uitgebouwd etc. September gaan we er in.quote:Op woensdag 13 juli 2022 17:47 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, nog weer een ander huis dan dat van ¤295.000 waar je zaterdag op ging bieden?
quote:Op woensdag 13 juli 2022 16:29 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Zekers. Slechts 10k overbieden op 350k
quote:
Dat is hier ook al. Onder vraagprijs bieden heeft weer zin.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:09 schreef investeerdertje het volgende:
https://lc.nl/economie/We(...)gmarkt-27817169.html
De helft bieden zal binnenkort wel weer interessant gaan worden.
Ligt heel erg aan de regio. Vrienden van ons net een huis in Utrecht verkocht (segment 425-475k) en werd 125k boven vraagprijs geboden, met 30 bezichtingen gepland.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 18:09 schreef investeerdertje het volgende:
https://lc.nl/economie/We(...)gmarkt-27817169.html
De helft bieden zal binnenkort wel weer interessant gaan worden.
Lijkt mij nogal logisch. Het is immers een waterbed. Mag geen verrassing zijn dat het in Friesland dan harder gaat dan in Utrecht.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:48 schreef Landgeld het volgende:
[..]
Ligt heel erg aan de regio. Vrienden van ons net een huis in Utrecht verkocht (segment 425-475k) en werd 125k boven vraagprijs geboden, met 30 bezichtingen gepland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |