Lukraak inderdaad, want dat is hip of zo.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat moeten ook in hemelsnaam die % voorstellen bij Technical skills? Is dat objectief gemeten? Of gewoon zelf iets wat ze er lukraak op heeft gezet?
75% Microsoft Teams, echt, wat? en 90% Excel?
Maar het is dus niet eens waar. Ze werkte bij de kassa-afdeling van de plaatselijke AH.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:54 schreef Tlaloc het volgende:
Head of Sales bij Ahold, dan moet je toch wel echt iets kunnen hoor
Lijkt mij grappig haar uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek, door te vragen naar haar Sales ervaring bij Ahold en als testcase een ingewikkelde Excel opdracht te geven Kijken of ze na afloop nog steeds optimistisch is.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:00 schreef Viv het volgende:
[..]
Lukraak inderdaad, want dat is hip of zo.
Hoe kun je Teams nou niet voor 100% beheersen.
En ik werk als wetenschapper zelf veel met Excel, maar ik denk dat ik nog niet de helft van de mogelijkheden kan overzien, laat staan beheers.
[..]
Maar het is dus niet eens waar. Ze werkte bij de kassa-afdeling van de plaatselijke AH.
Hier moet vast ook een inspirerend verhaal over geschreven kunnen worden. Dat je omgeving er opeens heel anders uit kan zien en je veel meer ziet als je maar voor de juiste belichting zorgt maar dat je dat wel zelf moet doen.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:03 schreef Fogel het volgende:
Het is hier vast al eens voorbijgekomen, maar het lijkt zo’n type die dit op de CV zet als ze een keer een nieuwe peer in een fitting heeft gedraaid.
«Single-handedly managed the successful upgrade and deployment of new environmental illumination system with zero cost overruns and zero safety incidents.»
Ik laat mijn licht schijnen op het braaksel wat ik in mijn hals kreegquote:Op zondag 17 juli 2022 14:05 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hier moet vast ook een inspirerend verhaal over geschreven kunnen worden. Dat je omgeving er opeens heel anders uit kan zien en je veel meer ziet als je maar voor de juiste belichting zorgt maar dat je dat wel zelf moet doen.
Waar laat jij jou licht schijnen?
Mwah, ze is nog steeds niet aangenomen.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:11 schreef bleiblei het volgende:
En toch buitelen de recruiters over elkaar heen in de comments. En er zitten nog best leuke toko's tussen ook nog.
Zoziedemaarweer. Kindjes die vragen, krijgen de halve wereld .
Ja dat vind ik ook altijd een interessantequote:Op zondag 17 juli 2022 13:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Wat moeten ook in hemelsnaam die % voorstellen bij Technical skills? Is dat objectief gemeten? Of gewoon zelf iets wat ze er lukraak op heeft gezet?
Qua computer resources (geheugen-, cpu-, netwerkgebruik) valt Teams idd niet te beheersen, omdat het allemaal nogal belabberd geprogrammeerd isquote:Op zondag 17 juli 2022 14:00 schreef Viv het volgende:
Hoe kun je Teams nou niet voor 100% beheersen.
Wie nodigt haar uit en plaatst hier de review?quote:Op zondag 17 juli 2022 14:03 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Lijkt mij grappig haar uit te nodigen voor een sollicitatiegesprek, door te vragen naar haar Sales ervaring bij Ahold en als testcase een ingewikkelde Excel opdracht te geven Kijken of ze na afloop nog steeds optimistisch is.
Die totaal willekeurige percentages ook. Argggquote:Op zondag 17 juli 2022 13:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
Hoofdcassieres, dat zijn zonder uitzondering de ergste feeksen in het bedrijf.quote:Op zondag 17 juli 2022 13:54 schreef Tlaloc het volgende:
Head of Sales bij Ahold, dan moet je toch wel echt iets kunnen hoor
Ik weet best aardig de weg in Excel maar zou mezelf hooguit 65% gevenquote:Op zondag 17 juli 2022 13:53 schreef Tlaloc het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 juli 2022 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet best aardig de weg in Excel maar zou mezelf hooguit 65% geven
Haha ja je hebt ook van die quizjes op LinkedIn, daar kwam ik echt niet door bij Excel hoorquote:Op zondag 17 juli 2022 15:56 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik weet best aardig de weg in Excel maar zou mezelf hooguit 65% geven
Ik denk dat het aangeboden werk haar niet aan staat.quote:Op zondag 17 juli 2022 09:57 schreef Viv het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook.
In die hele post staat overigens niks over wat ze zoekt in een baan, behalve dat het bedrijf in Nederland zou moeten liggen.
Ze zegt ook niet wat ze te bieden heeft. Fijn dat ze weet dat werken leuk is, een luisterend oor kan bieden, weet wat hard werken betekent, goed kan leren en "gemotiveerd" is. Maar wat is nou de toegevoegde waarde van iemand met haar opleiding voor een bedrijf? Dat lees ik nergens.
Wat is dat voor onduidelijke bende met die percentages. En zoals ik het nu lees is ze nog student of heeft ze die pre master voor jan lul gehaald.quote:Op zondag 17 juli 2022 12:37 schreef Viv het volgende:
[..]
Op haar cv staat een foto van haar met een diep uitgesneden jurk en blote schouders, ik denk van een bruiloft of zo: https://media-exp1.licdn.(...)gKqfBDa51AYvI2sxH-ZE
Zoals ik het lees heeft ze een pre-master gehaald tijdens haar hbo-opleiding, maar daar verder niks mee gedaan.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:31 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Wat is dat voor onduidelijke bende met die percentages. En zoals ik het nu lees is ze nog student of heeft ze die pre master voor jan lul gehaald.
Het is gewoon zelfpromotie van die recruiters door overal te reageren om hun zichtbaarheid te vergroten. En al die behulpzaamheid is geveinsd, want uiteindelijk willen ze je alleen maar plaatsen voor die ¤¤¤.quote:Op zondag 17 juli 2022 14:11 schreef bleiblei het volgende:
En toch buitelen de recruiters over elkaar heen in de comments. En er zitten nog best leuke toko's tussen ook nog.
Zoziedemaarweer. Kindjes die vragen, krijgen de halve wereld .
Ik denk altijd dat die ouders ongeschikt zijn ipv dat zweverige geneuzel.quote:Op donderdag 14 juli 2022 10:41 schreef LooneyTroons het volgende:
Lulverhaal over een onopgevoed kutkind:
https://www.linkedin.com/(...)225362747109376-toBe
Sneu geld.quote:Op maandag 18 juli 2022 11:46 schreef Viv het volgende:
[..]
Zoals ik het lees heeft ze een pre-master gehaald tijdens haar hbo-opleiding, maar daar verder niks mee gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |