nou wat een fijne supermarktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
De Aldi________! Niet gewoon zoals fatsoenlijke mensen bij de AH boodschapjes doen
Had ik eigenlijk ook moeten hebben maar ik zie nog een paar rollen staan...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben net terug van de winkel : pleepapier vergeten![]()
Is ook veel duurder geworden
Nou..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
35 euro is niet echt schrikbarend veel geld.
ik heb er nog twee , ik ga morgen welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook moeten hebben maar ik zie nog een paar rollen staan...
Er zijn mensen die moeten het met 50 euro doen voor een week...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb er nog twee , ik ga morgen wel
Ik koop mijn boodschappen bij verschillende supermarkten , sommige producten zijn beter of goedkoper bij de Aldi , Lidl, Jumboquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Absoluutbijkomend voordeel is dat de groente en fruit niet onder je neus wegrot
Slim!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!
Aldi ook niet hoor! (Tenminste mijn filiaal dan.)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Absoluutbijkomend voordeel is dat de groente en fruit niet onder je neus wegrot
Verschillende supermarkten afgaanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik koop mijn boodschappen bij verschillende supermarkten , sommige producten zijn beter of goedkoper bij de Aldi , Lidl, Jumbo
Waar slaat dit op? Kneusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Verschillende supermarkten afgaanben je werkloos ofzo?
Ik ga alleen in mij buurtje (winkelcentrum in woonwijk) AH, ALDI, JUMBO...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Verschillende supermarkten afgaanben je werkloos ofzo?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn mensen die moeten het met 50 euro doen voor een week...
Of zelfs 25 euro las ik ergens in de krant... Dan kom je uit bij soep en brood ofzo...
Al zou het mij nog wel lukken ook denk ik... (1 persoon dan!)
Dat dus , bij ons zit ook de Lidl op het wkc.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga alleen in mij buurtje (winkelcentrum in woonwijk) AH, ALDI, JUMBO...
Met vlees zit je zo op 35 euro hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat voor een paar boodschappen
Das wel waar + een stuk kaas... (niet plakjes pakjes want die zijn zo opper de pop!)quote:
Ik eet graag ossenhaas met pepersaus. Dat tikt best aan.quote:
Niet weten dat je al je eiwitten uit pindakaas kunt halenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
@:Pindakaasbaas69 eet alleen PDK voelt zich een BAAS en neukt alleen 69!
Dat eet ik al niet eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik eet graag ossenhaas met pepersaus. Dat tikt best aan.
Ik wel, al is het niet biefstuk of steak... meestal kipfilet of rundergehakt.quote:
Dat bedoel ik. En dan groente en fruit. Huppa gaat rap.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Das wel waar + een stuk kaas... (niet plakjes pakjes want die zijn zo opper de pop!)
Kom je niet ver mee! Ze bonjouren je er zo uit hoor!quote:
Ik eet amper vlees , Niet eens om het geldquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wel, al is het niet biefstuk of steak... meestal kipfilet of rundergehakt.
Gewoon twee kanten van het papier gebruikenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!
Oh, is zooo lekker.quote:
Dat weet ik WEL. Daklozen eten vaak Vla, PDK + sinaasappels... Op VLA kun je lang leven!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:55 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Niet weten dat je al je eiwitten uit pindakaas kunt halen
Spons.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:57 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Gewoon twee kanten van het papier gebruiken
Daar houd ik ook wel van ! heerlijk !quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik eet graag ossenhaas met pepersaus. Dat tikt best aan.
Snap ik, maar dit is een klein stukje wat in je mond smelt. Geen enkel vlees smaakt zo lekker.quote:
Niet ?!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kom je niet ver mee! Ze bonjouren je er zo uit hoor!
Champignons me uitjes zijn ook lekker met kerrie etc.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet amper vlees , Niet eens om het geld
Laat mij je niet tegenhouden... we lezen het wel in de krant: "Naaktloper aangehouden in de Appie!"quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niet ?!Potdomme, wilde het zojuist dus even gaan doen.
?quote:
Ja weet je , ik heb moeite met hoe we met dieren omgaan , voor mij genoeg reden geweest om drastisch te minderen met vlees eten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Snap ik, maar dit is een klein stukje wat in je mond smelt. Geen enkel vlees smaakt zo lekker.
Groenten vind ik sowieso lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Champignons me uitjes zijn ook lekker met kerrie etc.
Volgens mij ben jij zo iemand die bij een Michelin restaurant eet!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Snap ik, maar dit is een klein stukje wat in je mond smelt. Geen enkel vlees smaakt zo lekker.
Ik snap die fixatie op vlees ook niet echt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja weet je , ik heb moeite met hoe we met dieren omgaan , voor mij genoeg reden geweest om drastisch te minderen met vlees eten.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:03 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik snap die fixatie op vlees ook niet echt.
Ja, de bio-industrie is echt niet goed. Bio kopen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja weet je , ik heb moeite met hoe we met dieren omgaan , voor mij genoeg reden geweest om drastisch te minderen met vlees eten.
Ik eet niet bij McDonald's; dat is geen voedsel voor menselijke consumptie.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:02 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij zo iemand die bij een Michelin restaurant eet!
(En daarna bij de MCD nog een BigMac naar binnen werkt, want nog steeds honger!)
Het is vooral dat hardcore vleeseters menen dat het iets is wat ze zich kunnen toe-eigenen. Vandaar dat ze vaak ook spastisch doen als vegetariërs nepvlees eten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving lijkt wel.
Minder vlees is altijd beter.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, de bio-industrie is echt niet goed. Bio kopen.
Minder vlees is ook goed.
Soms 80 soms 160, en daar tussenin.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
?
Wat denk je eigenlijk zelf dan? Dat iedereen voor 100 euro per week boodschappen doet ofzo? In wat voor wereld leef jij
Ik lees in het Boerenprotest topic ook regelmatig dat 'ze' niet hun stukkie vlees moeten komenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:05 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het is een soort verslaving lijkt wel.
Dat is echt een hoop geld voor boodschappen en tegenwoordig iets wat alleen een select aantal mensen daaraan kwijt kunnenquote:
Beetje omgekeerde militante vegetariër welke mensen lastig gaat vallen met hun opvattingen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is vooral dat hardcore vleeseters menen dat het iets is wat ze zich kunnen toe-eigenen. Vandaar dat ze vaak ook spastisch doen als vegetariërs nepvlees eten.
Vegan vind ik extreem. Vegans zijn net van die fundamentalistische wannabe konijnen en kaasvreters.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Minder vlees is altijd beter.
Ik heb ooit de vegan challenge gedaan maar daar ging ik na een week al de mist in![]()
Dan sta je bij mij al meteen hoog in de pauperismuspyramide als je 'stukkie vlees' zegt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik lees in het Boerenprotest topic ook regelmatig dat 'ze' niet hun stukkie vlees moeten komen![]()
Dat geeft wel iets aan
Mwah vegans* vegetariërs zijn naar mijn weten nooit echt zo extreem. Maar inderdaad. Aan de andere kant van de medaille zijn ze net zo fundamentalistischquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Beetje omgekeerde militante vegetariër welke mensen lastig gaat vallen met hun opvattingen.
Nou ja, de vleeseters bewijzen deels dat zowat elk gedachtegoed haar extremisten kent.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mwah vegans* vegetariërs zijn naar mijn weten nooit echt zo extreem. Maar inderdaad. Aan de andere kant van de medaille zijn ze net zo fundamentalistisch
Nou ja goed : ik zou heel graag zonder dierlijke producten willen kunnen , zeg ik gewoon heel eerlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:11 schreef laforest het volgende:
[..]
Vegan vind ik extreem. Vegans zijn net van die fundamentalistische wannabe konijnen en kaasvreters.
Nou ja, een pak Pampers is al net onder de 24 euro. Heb ik nog niks.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is echt een hoop geld voor boodschappen en tegenwoordig iets wat alleen een select aantal mensen daaraan kwijt kunnen
Zo praten veel mensen daarover , alsof een recht isquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:11 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dan sta je bij mij al meteen hoog in de pauperismuspyramide als je 'stukkie vlees' zegt.
Nou ja wees er blij om dat jij nog de mogelijkheid hebt 160 euro per week uit te geven. Maar misschien zou het wel beter zijn voor je beeld om verder te kijken en je te beseffen dat een hoop mensen met zeker 4 keer minder in de week rond moeten komen. En hun lukt dat ook hoor. Niet met zulk goed eten als jij waarschijnlijkquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef laforest het volgende:
[..]
Nou ja, een pak Pampers is al met onder de 24 euro. Heb ik nog niks.
Wat moet ik dan met 35 euro nog kopen dan? Dat is véél te weinig.
Ja, en dat is het dus niet. Walgelijk ook als mensen 'lekker eten' als hobby aangeven. Een levensbehoefte moet nooit een hobby zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:15 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zo praten veel mensen daarover , alsof een recht is
Dat is eigenlijk best wel bizar.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en dat is het dus niet. Walgelijk ook als mensen 'lekker eten' als hobby aangeven. Een levensbehoefte moet nooit een hobby zijn.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:22 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hobby: "Slapen".
Nee, dat moet iedereen.
Zit wel wat in ja. Alhoewel, uit eten gaan, nieuwe dingen proberen, dan wel door koken of buitenshuis kan je best als een hobby beschouwenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ja, en dat is het dus niet. Walgelijk ook als mensen 'lekker eten' als hobby aangeven. Een levensbehoefte moet nooit een hobby zijn.
Zo'n nikszeggend figuur had ik eens als collega. Het ging over hobbies.quote:
Klopt, maar dat is ook een ervaring waar je ook geld voor neerlegt. Maar gewoon eten in je mond stoppen en doorslikken is geen hobby.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zit wel wat in ja. Alhoewel, uit eten gaan, nieuwe dingen proberen, dan wel door koken of buitenshuis kan je best als een hobby beschouwen
Tv kijken is ook zoietsquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:25 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Zo'n nikszeggend figuur had ik eens als collega. Het ging over hobbies.
"Slapen, eten en TV kijken."
Ik: "Ja, ik ga dit weekend ook eens lekker met mijn hobby bezig, water drinken en ademen."
Worden ze nog boos ook.
Daar ben ik ook blij om, maar het probleem ligt niet bij mij (en ik heb in deze ook geen probleem), maar bij die andere mensen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja wees er blij om dat jij nog de mogelijkheid hebt 160 euro per week uit te geven. Maar misschien zou het wel beter zijn voor je beeld om verder te kijken en je te beseffen dat een hoop mensen met zeker 4 keer minder in de week rond moeten komen. En hun lukt dat ook hoor. Niet met zulk goed eten als jij waarschijnlijk
Dat doen mensen die geen hobbies hebben juist.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:26 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Tv kijken is ook zoiets![]()
![]()
Dat heb ik nooit begrepen.
Ja precies!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:27 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat doen mensen die geen hobbies hebben juist.
Natuurlijk eten ze vaak processed food. In de bijstand even bij de poelier langs gaat hem niet worden hoorquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:26 schreef laforest het volgende:
[..]
Daar ben ik ook blij om, maar het probleem ligt niet bij mij (en ik heb in deze ook geen probleem), maar bij die andere mensen.
Lukt hun dat echt? Of betalen ze een rekening hier en daar laat (of niet) om zo meer te kopen/beter rond te komen? Misschien komen ze wel rond, maar eten ze allemaal/alleen processed food of eten ze te weinig (en hebben honger terwijl ze 'rondkomen')?
En wat missen ze? Laten ze dingen staan? Wat gaat weer uit het winkelwagentje bij de kassa (ook zo onbeschoft, ander verhaal)?
Rondkomen is relatief in dit geval.
Wat is daar nou onbeschoft aan? Als de centen er niet zijn dan moet je strepen en terugleggen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:26 schreef laforest het volgende:
Wat gaat weer uit het winkelwagentje bij de kassa (ook zo onbeschoft, ander verhaal)?
Ik weet niet meer uit welke serie dat was maar het ging over een probleemwijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk eten ze vaak processed food. In de bijstand even bij de poelier langs gaat hem niet worden hoor
Het begint onbeschoft te worden als gezonde voeding niet meer te betalen is voor minima.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is daar nou onbeschoft aan? Als de centen er niet zijn dan moet je strepen en terugleggen.
Kipschnitzel kan, al is het niet het beste vlees. (Separatorvlees)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk eten ze vaak processed food. In de bijstand even bij de poelier langs gaat hem niet worden hoor
Leg het terug waar het vandaan kwam. Niet ergens tussen drukken bij de kassa.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:31 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Wat is daar nou onbeschoft aan? Als de centen er niet zijn dan moet je strepen en terugleggen.
Afval dus.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kipschnitzel kan, al is het niet het beste vlees. (Separatorvlees)
Oh zeker, maar die zal dan vooral bij de supermarkt gehaald wordenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kipschnitzel kan, al is het niet het beste vlees. (Separatorvlees)
Want processed food is goedkoper dan gezond eten?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:32 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het begint onbeschoft te worden als gezonde voeding niet meer te betalen is voor minima.
Oh, dat bedoel je.... ik dacht bij de kassamedewerker inleveren....quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:33 schreef laforest het volgende:
Leg het terug waar het vandaan kwam. Niet ergens tussen drukken bij de kassa.
Het is bij iedereen toch wel duidelijk dat gezond eten duurder is dan ongezond eten jaquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Want processed food is goedkoper dan gezond eten?
Dat zegt hij nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Ja, omdat het gemaakt is van restproducten. Dat hoef ik toch niet uit te leggen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, sommige seizoengroenten zijn best nog goed betaalbaar... en anders potje (huismerk, niet HAK)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:35 schreef laforest het volgende:
[..]
Scheelt enorm als je rekening houdt met het seizoen inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:38 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Nee, sommige seizoengroenten zijn best nog goed betaalbaar... en anders potje (huismerk, niet HAK)
Je kunt alles het hele jaar eten hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Scheelt enorm als je rekening houdt met het seizoen inderdaad.
Dat scheelt zeker veelquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:39 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Scheelt enorm als je rekening houdt met het seizoen inderdaad.
Als je geld hebt is de vrijheid niet duur.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kunt alles het hele jaar eten hoor.
Als men constant zo op geld gefocust is, dan heeft men maar weinig vrijheid.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Als je geld hebt is de vrijheid niet duur.
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:04 schreef laforest het volgende:
[..]
Je kunt alles het hele jaar eten hoor.
De reden dat ze daar op focussen is vrijheid, de eerste levensbehoefte voor geluk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:25 schreef laforest het volgende:
[..]
Als men constant zo op geld gefocust is, dan heeft men maar weinig vrijheid.
En daarvoor in ruil leveren ze vrijheid in om een beetje geld te verdienen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:28 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
De reden dat ze daar op focussen is vrijheid, de eerste levensbehoefte voor geluk.
Sowieso raar om dat te doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:26 schreef Bocaj het volgende:
[..]Dat is niet de gedachte van met het seizoen mee-eten!
Ja, maar dat gebouw kost ook wat... sta plaats misschien wel weer duur...quote:
Ik ken het nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:48 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ja, maar dat gebouw kost ook wat... sta plaats misschien wel weer duur...
Walgelijk,quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:32 schreef laforest het volgende:
[..]
En daarvoor in ruil leveren ze vrijheid in om een beetje geld te verdienen.
Hij leeft totaal buiten de werkelijkheid. Lijkt wel een politicusquote:
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hij leeft totaal buiten de werkelijkheid. Lijkt wel een politicus
De Markthal in Rotterdam is teringduurquote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:43 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk moet ik op de markt kopen.... maar vind dat zo omslachtig... weet ook nooit de markttijden etc....
En je moet naar het centrum...
In grote steden heb je overdekte markt elke dag (dacht ik) daar is het misschien wel goedkoper...
Hoe heet dat koepel gebouw in Rotterdam?! ook alweer? Blauw van kleur dacht ik met veel glas...
Dat idee had ik al...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
De Markthal in Rotterdam is teringduurNiet te vergelijken met een reguliere markt
Goed idee!quote:
Die zijn vaak wel wat prijzigerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:09 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Goed idee!
Dacht ook ineens aan een Toko-winkel?
Vreselijk, heb je lepra dat je niet kan lopen ofzo?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:43 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk moet ik op de markt kopen.... maar vind dat zo omslachtig... weet ook nooit de markttijden etc....
Een slof per week rokenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:17 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ga gewoon naar een kas of iets voor je fruit en groenten, ook nog onbespoten vaak, koop je brood via ToGoodToGo en dan invriezen, beleg kan ook via hier maar vind ik meestal vies dan gewoon supermarkt, evenals snacks.
Slof peuken in Duitsland halen en je zit weer goed voor de hele week.
Ik ben al jaren werkeloos mijn man betaalt alles voor me omdat ik continu last heb van zwakte en ziekte, heb het aan mijn botten mijn spieren mijn vaten mijn huid mijn ogen en ik ben mentaal niet in orde waardoor ik niet kan werkenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:19 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Een slof per week rokenbijstandsroker zeker?
Supermarkt is gewoon makkelijker...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Vreselijk, heb je lepra dat je niet kan lopen ofzo?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:19 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Een slof per week rokenbijstandsroker zeker?
Ik ga ook zelden nog naar de markt , maar het scheelt wel geld . Misschien is er een Turk in je buurt waar je je groenten kan halen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 18:43 schreef Bocaj het volgende:
In grote steden heb je overdekte markt elke dag (dacht ik) daar is het misschien wel goedkoper...
Hoe heet dat koepel gebouw in Rotterdam?! ook alweer? Blauw van kleur dacht ik met veel glas...
nou, ik zie weinig fatsoen in de AH hier, meer van dat elitaire kut volk die denken dat ze boven de rest staan. En buiten zie je ALTIJD van die scooter-pauper boys, zelfs bij de Aldi zie je die nietquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
De Aldi________! Niet gewoon zoals fatsoenlijke mensen bij de AH boodschapjes doen
Denken dat de AH premium is met 17 jaar oude diepvrieskalkoen voor kerstquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
Je voelt je aangesproken?quote:
Hoe weet je dat nou als je vergeten bent het te kopen?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben net terug van de winkel : pleepapier vergeten![]()
Is ook veel duurder geworden
Je vergat je lekke maagband te noemen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:20 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik ben al jaren werkeloos mijn man betaalt alles voor me omdat ik continu last heb van zwakte en ziekte, heb het aan mijn botten mijn spieren mijn vaten mijn huid mijn ogen en ik ben mentaal niet in orde waardoor ik niet kan werken
Okayquote:Op zondag 10 juli 2022 10:41 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Hoe weet je dat nou als je vergeten bent het te kopen?
#FAKENEWS
Don't even go there!quote:Op zondag 10 juli 2022 10:40 schreef Kopiko het volgende:
[..]
Iets met de moeder van TS die nooit 'de eieren' vergeet, @:cockwhale
Dief zijn van je eigen portemonnaie.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
Volgens de consumentenbond is AH is goedkoper dan Aldi en Lidl mits je alleen het rode AH budget huismerk koopt. AH heeft 3 huismerklijnen: rood (budget), blauw (standaard) en paars (premium).quote:
Merk ik niets van de enkele keer dat ik bij AH kom. Het meeste koop ik bij Lidl het liefst uit de reclamefolder en voor zover ik heb gezien zijn de prijsstijgingen bij Lidl veel minder dan bij AH, Jumbo of Dirk. Brood, bier, kaas, verse groenten... Stuk voor stuk goedkoper bij Lidl.quote:Op zaterdag 16 juli 2022 09:54 schreef Nine. het volgende:
[..]
Volgens de consumentenbond is AH is goedkoper dan Aldi en Lidl mits je alleen het rode AH budget huismerk koopt. AH heeft 3 huismerklijnen: rood (budget), blauw (standaard) en paars (premium).
Niet bij de Lidl boodschappen doen. Beetje elitair doen met de AH.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
Nee dat heeft nooit gewerkt. Een slimme werknemer kiest voor zichzelf en boeit niet wat zijn baas en collega's van hem vinden.quote:Op zondag 10 juli 2022 20:08 schreef Aiciu het volgende:
Daarom gewoon ander werk zoeken en een paar honderd extra bijpraten
Loyaliteit loont niet.
voor mijn welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
Wel voor Aldi gangers.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
quote:
Ben jij een Aldi ganger?quote:
Tijd voor een pauperban zeker?quote:
Wat is een pauperban?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |