nou wat een fijne supermarktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
De Aldi________! Niet gewoon zoals fatsoenlijke mensen bij de AH boodschapjes doen
Had ik eigenlijk ook moeten hebben maar ik zie nog een paar rollen staan...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben net terug van de winkel : pleepapier vergeten![]()
Is ook veel duurder geworden
Nou..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
35 euro is niet echt schrikbarend veel geld.
ik heb er nog twee , ik ga morgen welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook moeten hebben maar ik zie nog een paar rollen staan...
Er zijn mensen die moeten het met 50 euro doen voor een week...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
35 euro is niet echt schrikbarend veel geld.
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb er nog twee , ik ga morgen wel
Ik koop mijn boodschappen bij verschillende supermarkten , sommige producten zijn beter of goedkoper bij de Aldi , Lidl, Jumboquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Absoluutbijkomend voordeel is dat de groente en fruit niet onder je neus wegrot
Slim!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!
Aldi ook niet hoor! (Tenminste mijn filiaal dan.)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Absoluutbijkomend voordeel is dat de groente en fruit niet onder je neus wegrot
Verschillende supermarkten afgaanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik koop mijn boodschappen bij verschillende supermarkten , sommige producten zijn beter of goedkoper bij de Aldi , Lidl, Jumbo
Waar slaat dit op? Kneusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Verschillende supermarkten afgaanben je werkloos ofzo?
Ik ga alleen in mij buurtje (winkelcentrum in woonwijk) AH, ALDI, JUMBO...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Verschillende supermarkten afgaanben je werkloos ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |