nou wat een fijne supermarktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:41 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
De Aldi________! Niet gewoon zoals fatsoenlijke mensen bij de AH boodschapjes doen
Had ik eigenlijk ook moeten hebben maar ik zie nog een paar rollen staan...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:40 schreef puzziepie het volgende:
Ik ben net terug van de winkel : pleepapier vergeten![]()
Is ook veel duurder geworden
Nou..quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
35 euro is niet echt schrikbarend veel geld.
ik heb er nog twee , ik ga morgen welquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:42 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Had ik eigenlijk ook moeten hebben maar ik zie nog een paar rollen staan...
Er zijn mensen die moeten het met 50 euro doen voor een week...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:39 schreef laforest het volgende:
35 euro is niet echt schrikbarend veel geld.
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ik heb er nog twee , ik ga morgen wel
Ik koop mijn boodschappen bij verschillende supermarkten , sommige producten zijn beter of goedkoper bij de Aldi , Lidl, Jumboquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Absoluutbijkomend voordeel is dat de groente en fruit niet onder je neus wegrot
Slim!!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!
Aldi ook niet hoor! (Tenminste mijn filiaal dan.)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:43 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Absoluutbijkomend voordeel is dat de groente en fruit niet onder je neus wegrot
Verschillende supermarkten afgaanquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik koop mijn boodschappen bij verschillende supermarkten , sommige producten zijn beter of goedkoper bij de Aldi , Lidl, Jumbo
Waar slaat dit op? Kneusquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Verschillende supermarkten afgaanben je werkloos ofzo?
Ik ga alleen in mij buurtje (winkelcentrum in woonwijk) AH, ALDI, JUMBO...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:46 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Verschillende supermarkten afgaanben je werkloos ofzo?
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Er zijn mensen die moeten het met 50 euro doen voor een week...
Of zelfs 25 euro las ik ergens in de krant... Dan kom je uit bij soep en brood ofzo...
Al zou het mij nog wel lukken ook denk ik... (1 persoon dan!)
Dat dus , bij ons zit ook de Lidl op het wkc.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik ga alleen in mij buurtje (winkelcentrum in woonwijk) AH, ALDI, JUMBO...
Met vlees zit je zo op 35 euro hoor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:51 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind het nogal wat voor een paar boodschappen
Das wel waar + een stuk kaas... (niet plakjes pakjes want die zijn zo opper de pop!)quote:
Ik eet graag ossenhaas met pepersaus. Dat tikt best aan.quote:
Niet weten dat je al je eiwitten uit pindakaas kunt halenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:53 schreef Bocaj het volgende:
[..]
@:Pindakaasbaas69 eet alleen PDK voelt zich een BAAS en neukt alleen 69!
Dat eet ik al niet eens.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik eet graag ossenhaas met pepersaus. Dat tikt best aan.
Ik wel, al is het niet biefstuk of steak... meestal kipfilet of rundergehakt.quote:
Dat bedoel ik. En dan groente en fruit. Huppa gaat rap.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:54 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Das wel waar + een stuk kaas... (niet plakjes pakjes want die zijn zo opper de pop!)
Kom je niet ver mee! Ze bonjouren je er zo uit hoor!quote:
Ik eet amper vlees , Niet eens om het geldquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik wel, al is het niet biefstuk of steak... meestal kipfilet of rundergehakt.
Gewoon twee kanten van het papier gebruikenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:45 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik koop altijd maxirollen... gaan lekker lang mee!
Oh, is zooo lekker.quote:
Dat weet ik WEL. Daklozen eten vaak Vla, PDK + sinaasappels... Op VLA kun je lang leven!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:55 schreef Pindakaasbaas69 het volgende:
[..]
Niet weten dat je al je eiwitten uit pindakaas kunt halen
Spons.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:57 schreef Sebbeszweet het volgende:
[..]
Gewoon twee kanten van het papier gebruiken
Daar houd ik ook wel van ! heerlijk !quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:55 schreef laforest het volgende:
[..]
Ik eet graag ossenhaas met pepersaus. Dat tikt best aan.
Snap ik, maar dit is een klein stukje wat in je mond smelt. Geen enkel vlees smaakt zo lekker.quote:
Niet ?!quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:56 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Kom je niet ver mee! Ze bonjouren je er zo uit hoor!
Champignons me uitjes zijn ook lekker met kerrie etc.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet amper vlees , Niet eens om het geld
Laat mij je niet tegenhouden... we lezen het wel in de krant: "Naaktloper aangehouden in de Appie!"quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:58 schreef Gibson88 het volgende:
[..]
Niet ?!Potdomme, wilde het zojuist dus even gaan doen.
?quote:
Ja weet je , ik heb moeite met hoe we met dieren omgaan , voor mij genoeg reden geweest om drastisch te minderen met vlees eten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:58 schreef laforest het volgende:
[..]
Snap ik, maar dit is een klein stukje wat in je mond smelt. Geen enkel vlees smaakt zo lekker.
Groenten vind ik sowieso lekkerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Champignons me uitjes zijn ook lekker met kerrie etc.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |