quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is natuurlijk lekker tegendraads om voor Poetin te zijn, want de rest is tegen hem.
Maar dit gaat Baudet hopelijk de rest van zijn leven achtervolgen.
Walgelijke hufter om Poetin zo in zijn hol te kruipen (weer), het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ja, je hebt gelijk ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet eens zo zeer tegendraads maar denk vooral dat dit enge clubje en zijn aanhangers echt in de veronderstelling zijn dat Putler Europa gaat redden. Dat wil zeggen, van Europa een geheel blank zwaar conservatief continent maken.
Lol.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Het is wel grappig dat Baudet zelfs voor Afshin Ellian te ver gaat:
[ twitter ]
Hij is de NSB'er van deze tijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is natuurlijk lekker tegendraads om voor Poetin te zijn, want de rest is tegen hem.
Maar dit gaat Baudet hopelijk de rest van zijn leven achtervolgen.
Walgelijke hufter om Poetin zo in zijn hol te kruipen (weer), het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Dan zou hij een Quisling zijn genoemd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij is de NSB'er van deze tijd.
Wat als hij in 1940 had geleefd?
Het jammere aan dit eenzijdige lijstje is het feit dat als de verliezen aan de ene kant oplopen dat net zo geldt aan de andere kant.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:26 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
De aantallen liggen hoger dan normaal, vanwege de HIMARS?
Dat hoeft niet per se. In het begin verloor Rusland heel veel tanks die kapotgeknald werden door draagbare anti-tankwapens. Dat zorgde niet per se voor hoge tankverliezen aan Oekraense kant (volgens mij heeft Oekrane veel minder tanks), want het was niet tank vs. tank.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het jammere aan dit eenzijdige lijstje is het feit dat als de verliezen aan de ene kant oplopen dat net zo geldt aan de andere kant.
Je weet dat Oekrane geen Nederland is h?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
quote:
Je weet dat Hitler geen Nederlander was h?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je weet dat Oekrane geen Nederland is h?
Ik weet dat Hitler Nederland was binnengevallen. Dat was minder een probleem geweest als hij Nederlander was geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je weet dat Hitler geen Nederlander was h?
nazi sympatisanten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet eens zo zeer tegendraads maar denk vooral dat dit enge clubje en zijn aanhangers echt in de veronderstelling zijn dat Putler Europa gaat redden. Dat wil zeggen, van Europa een geheel blank zwaar conservatief continent maken.
De toekomst van Europa ligt niet bij Amerika, maar al zeker niet bij Rusland. Probleem is dat we in Europa nog steeds niet de eenheid hebben om ons zelfstandig te redden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef VersKers het volgende:
Wellicht geen populaire mening, maar ik vond dat Baudet een punt maakte.
Het is geen hip maar zeer gevoelig standpunt wat hij inneemt.
Is alles wat hij zegt per definitie kolder? Ik vind van niet.
Ik ervaar in steeds grotere mate namelijk ook een zorgwekkend en oprukkend gevaar vanuit Amerika die hun mondiale doelstellingen kosten wat kost willen doorvoeren vanuit perverse belangen en wat ingrijpende gevolgen heeft voor de stabiliteit in de wereld.
De toekomst zal moeten uitwijzen of Baudet het aan het rechte eind had of niet.
Ik wil hem de kans zeker gunnen, want ik vind dat we dit niet zomaar rcksichtslos moeten wegwuiven als waanzin.
welk punt?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef VersKers het volgende:
welke doelstelling precies, en wie destabileert de wereld nu precies en dat is Poetin. maar goed welke doelstellingen worden opgedrongen aan rusland?quote:Het is geen hip maar zeer gevoelig standpunt wat hij inneemt.
Ik ervaar in steeds grotere mate namelijk ook een zorgwekkend en oprukkend gevaar vanuit Amerika die hun mondiale doelstellingen kosten wat kost willen doorvoeren vanuit perverse belangen en wat ingrijpende gevolgen heeft voor de stabiliteit in de wereld.
leest erg als nazi propaganda wat je voorstaat nu is al bekend dat baudet dit doet, maar ben erg graag verrast of er echt iets inhoudelijk komt.quote:De toekomst zal moeten uitwijzen of Baudet het aan het rechte eind had of niet.
Ik wil hem de kans zeker gunnen, want ik vind dat we dit niet zomaar rcksichtslos moeten wegwuiven als waanzin.
Noem eens wat voorbeelden? En vertel er vooral bij hoe Rusland op het moment bijdraagt aan stabiliteit in de wereld.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef VersKers het volgende:
Die eenheid hoeft er ook niet te zijn wat mij betreft, zolang we van elkaar accepteren dat we anders zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De toekomst van Europa ligt niet bij Amerika, maar al zeker niet bij Rusland. Probleem is dat we in Europa nog steeds niet de eenheid hebben om ons zelfstandig te redden.
Ik kwam hier enkel om mijn mening te geven, niet om verstrikt te raken in een bodemloze discussie.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:39 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Noem eens wat voorbeelden? En vertel er vooral bij hoe Rusland op het moment bijdraagt aan stabiliteit in de wereld.
Wat een BS joh.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:43 schreef VersKers het volgende:
[..]
Die eenheid hoeft er ook niet te zijn wat mij betreft, zolang we van elkaar accepteren dat we anders zijn.
Het is juist de geforceerde eenheid wat resulteert in onenigheid en onverenigbaarheid.
De EU streeft teveel naar n eenheid vanuit n ideologie. Een ideologie die alleen gunstig gezind is voor de elite en waarin al het kleinschalige dient te verdwijnen (waaronder de boeren).
Wat een onzin. Als we ooit een keer af willen van onze afhankelijkheid van Amerika dan moeten streven naar een verenigd Europa. Anders is het gewoon accepteren dat we altijd de hulp (zeker op militair niveau) van Amerika nodig zullen hebben.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:43 schreef VersKers het volgende:
[..]
Die eenheid hoeft er ook niet te zijn wat mij betreft, zolang we van elkaar accepteren dat we anders zijn.
Het is juist de geforceerde eenheid wat resulteert in onenigheid en onverenigbaarheid.
De EU streeft teveel naar n eenheid vanuit n ideologie. Een ideologie die alleen gunstig gezind is voor de elite en waarin al het kleinschalige dient te verdwijnen (waaronder de boeren).
je bedoelt rusland en wat conservatisten als baudet voorstaan?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:43 schreef VersKers het volgende:
[..]
baudet heeft een alternatief, een europa onder invloed van Rusland, heerlijk conservatief met een sterke elite en zoveel mogelijk hierachie en zo arm mogelijke bevolking. (beetje zoals rusland nu is, en ze hetwesten van beschuldigen)quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als we ooit een keer af willen van onze afhankelijkheid van Amerika dan moeten streven naar een verenigd Europa. Anders is het gewoon accepteren dat we altijd de hulp (zeker op militair niveau) van Amerika nodig zullen hebben.
Dan lag hij nu samen met de rest van zijn renaissance vloot met de bek in de modder aan het oostfront Russische -oh irony- granaten weg te koppen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Ik ervaar juist dat Amerika zich steeds voorzichtiger opstelt. Na de avonturen van Bush Jr is er een kanteling geweest in beleid. De VS is zeer terughoudend geworden met het inzetten van "boots on the ground". Ze weigerden het te doen in Libie. Ze weigerden zich te committeren aan een echte stabilisatie missie in Syri en President Biden hamert er al sinds de Russische troepen opbouw aan de grens van Oekrane in 2021 begon dat de Amerikanen niet zouden gaan vechten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef VersKers het volgende:
Hij dient gewoon wegens landverraad veroordeeld te worden, hij maakt overduidelijk onderdeel uit van de Russische vijfde colonne in West-Europa.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:06 schreef Simmertje het volgende:
Om een wrange mening? Nee lekker democratisch, dat is iets wat Poetin zou doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij dient gewoon wegens landverraad veroordeeld te worden, hij maakt overduidelijk onderdeel uit van de Russische vijfde colonne in West-Europa.
Wat een onzin en (zoals altijd) weer veel te kort door de bocht.. Alsof je moet kiezen voor het een of het ander.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:58 schreef Korenfok het volgende:
[..]
baudet heeft een alternatief, een europa onder invloed van Rusland, heerlijk conservatief met een sterke elite en zoveel mogelijk hierachie en zo arm mogelijke bevolking. (beetje zoals rusland nu is, en ze hetwesten van beschuldigen)
Ja, hij schreeuwt van de daken dat putin zo'n fantastisch leider is.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:52 schreef cleanfreak het volgende:
Alsof je moet kiezen voor het een of het ander.
Interessant. "overduideliik" vertel ons meerquote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:42 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Hij dient gewoon wegens landverraad veroordeeld te worden, hij maakt overduidelijk onderdeel uit van de Russische vijfde colonne in West-Europa.
Heel eenvoudig. De VS zal dat nooit toelaten ondanks dat wij ons als EU verenigen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Als we ooit een keer af willen van onze afhankelijkheid van Amerika dan moeten streven naar een verenigd Europa. Anders is het gewoon accepteren dat we altijd de hulp (zeker op militair niveau) van Amerika nodig zullen hebben.
De EU zal altijd samen met de VS op moeten trekken op het wereldtoneel om een vuist te kunnen maken tegen verderfelijke volkeren als de Russen en verderfelijke regimes als dat van China.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De toekomst van Europa ligt niet bij Amerika, maar al zeker niet bij Rusland. Probleem is dat we in Europa nog steeds niet de eenheid hebben om ons zelfstandig te redden.
Kremlinpropaganda dus...quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:46 schreef VersKers het volgende:
[..]
Ik kwam hier enkel om mijn mening te geven, niet om verstrikt te raken in een bodemloze discussie.
Dus ik hou het hierbij.
Fijn weekend allemaal
Bron: De dikke duim.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. De VS zal dat nooit toelaten ondanks dat wij ons als EU verenigen.
Jep. En geschiedenis betekent niet dat zoiets in de toekomst zou gebeuren. Maar zo ongeveer heel de ww1 kwam door zoiets. Er was opeens een nieuw groot sterk land genaamd Duitsland. Waardoor heel de krachtverhouding in Europa op de schop ging.quote:
ja wel de midden weg is er, en dat heet sociaal liberalisme, onze huidige eu etc. Baudet wel een extreem en stel dus gewoon wat dit extreem is.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:52 schreef cleanfreak het volgende:
[..]
Wat een onzin en (zoals altijd) weer veel te kort door de bocht.. Alsof je moet kiezen voor het een of het ander.
Echt het kinderlijke niveau in dit topic
Als je genteresseerd zou zijn in geopolitiek zou je het wel begrijpen. De VS nu nog de grootste wereldmacht wil dat graag zo behouden. Ik vind het best want alles beter dan China. Nee we blijven gewoon afhankelijk van de VS.quote:
Buitenlandse sabotagepartijen als FvD en Denk horen niet thuis in de tweede kamer.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 11:45 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Om een wrange mening? Nee lekker democratisch, dat is iets wat Poetin zou doen.
Denk dat we iemand gevonden hebben voor de darwin awardquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:25 schreef polderturk het volgende:
3 tanks al kapot door mijnen. Er is nog een kleine opening en de vierde tank rijdt daar doorheen
[ twitter ]
De Amerikanen willen juist dat we militair gezien onze eigen boontjes eens gaan doppenquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:06 schreef Cherni het volgende:
[..]
Heel eenvoudig. De VS zal dat nooit toelaten ondanks dat wij ons als EU verenigen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |