abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205273556
Het is natuurlijk lekker tegendraads om voor Poetin te zijn, want de rest is tegen hem.

Maar dit gaat Baudet hopelijk de rest van zijn leven achtervolgen.

Walgelijke hufter om Poetin zo in zijn hol te kruipen (weer), het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:03:43 #3
491169 cleanfreak
Houd van schoonmaken
pi_205273629
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is natuurlijk lekker tegendraads om voor Poetin te zijn, want de rest is tegen hem.

Walgelijke hufter om Poetin zo in zijn hol te kruipen (weer), het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
:')
pi_205273640
Niet eens zo zeer tegendraads maar denk vooral dat dit enge clubje en zijn aanhangers echt in de veronderstelling zijn dat Putler Europa gaat redden. Dat wil zeggen, van Europa een geheel blank zwaar conservatief continent maken.
pi_205273660
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet eens zo zeer tegendraads maar denk vooral dat dit enge clubje en zijn aanhangers echt in de veronderstelling zijn dat Putler Europa gaat redden. Dat wil zeggen, van Europa een geheel blank zwaar conservatief continent maken.
Ja, je hebt gelijk ook.

Niet te harden
pi_205273671
Het is wel grappig dat Baudet zelfs voor Afshin Ellian te ver gaat:
twitter
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205273697
_O-

twitter
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:15:23 #8
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205273704
quote:
2s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Het is wel grappig dat Baudet zelfs voor Afshin Ellian te ver gaat:
[ twitter ]
Lol.

Ja dan weet je dat je het goed begaaid hebt.
Huilen dan.
pi_205273715
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 08:50 schreef Hatseflats22 het volgende:

Hij is de NSB'er van deze tijd.
Wat als hij in 1940 had geleefd?
pi_205273727
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:16 schreef polderturk het volgende:

[..]
Dan zou hij een Quisling zijn genoemd. ;)
pi_205273760
Misschien hebben de Oranjes nog een kasteeltje beschikbaar waar Poetin zijn oude dag kan slijten net als de Duitse keizer destijds.
pi_205273790
twitter

De aantallen liggen hoger dan normaal, vanwege de HIMARS?
pi_205273795
Weet iemand hoe het zit met: https://en.wikipedia.org/wiki/Stepan_Bandera

Ik begreep dat hij mainstream ook nogal populair is in Ukraine, en dat er ook gewoon fotos van hem hangen op officieele plaatsen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205273885
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:26 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
De aantallen liggen hoger dan normaal, vanwege de HIMARS?
Het jammere aan dit eenzijdige lijstje is het feit dat als de verliezen aan de ene kant oplopen dat net zo geldt aan de andere kant.
Het enige wat het zegt is de felheid van de strijd.
Vakman pur sang
  vrijdag 8 juli 2022 @ 09:42:16 #15
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_205273912
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Het jammere aan dit eenzijdige lijstje is het feit dat als de verliezen aan de ene kant oplopen dat net zo geldt aan de andere kant.

Dat hoeft niet per se. In het begin verloor Rusland heel veel tanks die kapotgeknald werden door draagbare anti-tankwapens. Dat zorgde niet per se voor hoge tankverliezen aan Oekraïense kant (volgens mij heeft Oekraïne veel minder tanks), want het was niet tank vs. tank.

Zelfde voor de marine: Oekraïne heeft geen marine, en toch heeft Rusland schepen verloren.

Zelfde voor de luchtmacht: Oekraïne heeft in verhouding nauwelijks een luchtmacht, en toch heeft Rusland veel vliegtuigen/helikopters verloren.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_205273970
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:16 schreef polderturk het volgende:

[..]
Je weet dat Oekraïne geen Nederland is hè?
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205273978
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:14 schreef polderturk het volgende:
_O-

[ twitter ]
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_205273981
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:50 schreef Akathisia het volgende:

[..]
Je weet dat Oekraïne geen Nederland is hè?
Je weet dat Hitler geen Nederlander was hé?
pi_205274151
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:51 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Je weet dat Hitler geen Nederlander was hé?
Ik weet dat Hitler Nederland was binnengevallen. Dat was minder een probleem geweest als hij Nederlander was geweest.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_205274236
Wellicht geen populaire mening, maar ik vond dat Baudet een punt maakte.
Het is geen hip maar zeer gevoelig standpunt wat hij inneemt.
Is alles wat hij zegt per definitie kolder? Ik vind van niet.
Ik ervaar in steeds grotere mate namelijk ook een zorgwekkend en oprukkend gevaar vanuit Amerika die hun mondiale doelstellingen kosten wat kost willen doorvoeren vanuit perverse belangen en wat ingrijpende gevolgen heeft voor de stabiliteit in de wereld.
De toekomst zal moeten uitwijzen of Baudet het aan het rechte eind had of niet.
Ik wil hem de kans zeker gunnen, want ik vind dat we dit niet zomaar rücksichtslos moeten wegwuiven als waanzin.
pi_205274253
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 09:06 schreef Simmertje het volgende:
nazi sympatisanten.
pi_205274309
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef VersKers het volgende:
Ik ervaar in steeds grotere mate namelijk ook een zorgwekkend en oprukkend gevaar vanuit Amerika die hun mondiale doelstellingen kosten wat kost willen doorvoeren vanuit perverse belangen en wat ingrijpende gevolgen heeft voor de stabiliteit in de wereld.
Ik wil hem de kans zeker gunnen, want ik vind dat we dit niet zomaar rücksichtslos moeten wegwuiven als waanzin.
De toekomst van Europa ligt niet bij Amerika, maar al zeker niet bij Rusland. Probleem is dat we in Europa nog steeds niet de eenheid hebben om ons zelfstandig te redden.
pi_205274332
quote:

welk punt?

quote:
welke doelstelling precies, en wie destabileert de wereld nu precies en dat is Poetin. maar goed welke doelstellingen worden opgedrongen aan rusland?

* welke perverese belangen?

* hoezo ingrijpende gevolgen heeft? welke gevolgen

quote:
leest erg als nazi propaganda wat je voorstaat nu is al bekend dat baudet dit doet, maar ben erg graag verrast of er echt iets inhoudelijk komt.
pi_205274335
quote:
Noem eens wat voorbeelden? En vertel er vooral bij hoe Rusland op het moment bijdraagt aan stabiliteit in de wereld. :D
pi_205274374
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:36 schreef Simmertje het volgende:

[..]
De toekomst van Europa ligt niet bij Amerika, maar al zeker niet bij Rusland. Probleem is dat we in Europa nog steeds niet de eenheid hebben om ons zelfstandig te redden.
Die eenheid hoeft er ook niet te zijn wat mij betreft, zolang we van elkaar accepteren dat we anders zijn.
Het is juist de geforceerde eenheid wat resulteert in onenigheid en onverenigbaarheid.
De EU streeft teveel naar één eenheid vanuit één ideologie. Een ideologie die alleen gunstig gezind is voor de elite en waarin al het kleinschalige dient te verdwijnen (waaronder de boeren).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')