quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is natuurlijk lekker tegendraads om voor Poetin te zijn, want de rest is tegen hem.
Maar dit gaat Baudet hopelijk de rest van zijn leven achtervolgen.
Walgelijke hufter om Poetin zo in zijn hol te kruipen (weer), het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Ja, je hebt gelijk ook.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet eens zo zeer tegendraads maar denk vooral dat dit enge clubje en zijn aanhangers echt in de veronderstelling zijn dat Putler Europa gaat redden. Dat wil zeggen, van Europa een geheel blank zwaar conservatief continent maken.
Lol.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:11 schreef xpompompomx het volgende:
Het is wel grappig dat Baudet zelfs voor Afshin Ellian te ver gaat:
[ twitter ]
Hij is de NSB'er van deze tijd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 08:50 schreef Hatseflats22 het volgende:
Het is natuurlijk lekker tegendraads om voor Poetin te zijn, want de rest is tegen hem.
Maar dit gaat Baudet hopelijk de rest van zijn leven achtervolgen.
Walgelijke hufter om Poetin zo in zijn hol te kruipen (weer), het haalt het bloed onder mijn nagels vandaan.
Dan zou hij een Quisling zijn genoemd.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij is de NSB'er van deze tijd.
Wat als hij in 1940 had geleefd?
Het jammere aan dit eenzijdige lijstje is het feit dat als de verliezen aan de ene kant oplopen dat net zo geldt aan de andere kant.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:26 schreef Anton91 het volgende:
[ twitter ]
De aantallen liggen hoger dan normaal, vanwege de HIMARS?
Dat hoeft niet per se. In het begin verloor Rusland heel veel tanks die kapotgeknald werden door draagbare anti-tankwapens. Dat zorgde niet per se voor hoge tankverliezen aan Oekraïense kant (volgens mij heeft Oekraïne veel minder tanks), want het was niet tank vs. tank.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Het jammere aan dit eenzijdige lijstje is het feit dat als de verliezen aan de ene kant oplopen dat net zo geldt aan de andere kant.
Je weet dat Oekraïne geen Nederland is hè?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:16 schreef polderturk het volgende:
[..]
Hij is de NSB'er van deze tijd.
Wat als hij in 1940 had geleefd?
quote:
Je weet dat Hitler geen Nederlander was hé?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:50 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je weet dat Oekraïne geen Nederland is hè?
Ik weet dat Hitler Nederland was binnengevallen. Dat was minder een probleem geweest als hij Nederlander was geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:51 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Je weet dat Hitler geen Nederlander was hé?
nazi sympatisanten.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 09:06 schreef Simmertje het volgende:
Niet eens zo zeer tegendraads maar denk vooral dat dit enge clubje en zijn aanhangers echt in de veronderstelling zijn dat Putler Europa gaat redden. Dat wil zeggen, van Europa een geheel blank zwaar conservatief continent maken.
De toekomst van Europa ligt niet bij Amerika, maar al zeker niet bij Rusland. Probleem is dat we in Europa nog steeds niet de eenheid hebben om ons zelfstandig te redden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef VersKers het volgende:
Wellicht geen populaire mening, maar ik vond dat Baudet een punt maakte.
Het is geen hip maar zeer gevoelig standpunt wat hij inneemt.
Is alles wat hij zegt per definitie kolder? Ik vind van niet.
Ik ervaar in steeds grotere mate namelijk ook een zorgwekkend en oprukkend gevaar vanuit Amerika die hun mondiale doelstellingen kosten wat kost willen doorvoeren vanuit perverse belangen en wat ingrijpende gevolgen heeft voor de stabiliteit in de wereld.
De toekomst zal moeten uitwijzen of Baudet het aan het rechte eind had of niet.
Ik wil hem de kans zeker gunnen, want ik vind dat we dit niet zomaar rücksichtslos moeten wegwuiven als waanzin.
welk punt?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef VersKers het volgende:
welke doelstelling precies, en wie destabileert de wereld nu precies en dat is Poetin. maar goed welke doelstellingen worden opgedrongen aan rusland?quote:Het is geen hip maar zeer gevoelig standpunt wat hij inneemt.
Ik ervaar in steeds grotere mate namelijk ook een zorgwekkend en oprukkend gevaar vanuit Amerika die hun mondiale doelstellingen kosten wat kost willen doorvoeren vanuit perverse belangen en wat ingrijpende gevolgen heeft voor de stabiliteit in de wereld.
leest erg als nazi propaganda wat je voorstaat nu is al bekend dat baudet dit doet, maar ben erg graag verrast of er echt iets inhoudelijk komt.quote:De toekomst zal moeten uitwijzen of Baudet het aan het rechte eind had of niet.
Ik wil hem de kans zeker gunnen, want ik vind dat we dit niet zomaar rücksichtslos moeten wegwuiven als waanzin.
Noem eens wat voorbeelden? En vertel er vooral bij hoe Rusland op het moment bijdraagt aan stabiliteit in de wereld.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:30 schreef VersKers het volgende:
Het is geen hip maar zeer gevoelig standpunt wat hij inneemt.
De toekomst zal moeten uitwijzen of Baudet het aan het rechte eind had of niet.
Die eenheid hoeft er ook niet te zijn wat mij betreft, zolang we van elkaar accepteren dat we anders zijn.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:36 schreef Simmertje het volgende:
[..]
De toekomst van Europa ligt niet bij Amerika, maar al zeker niet bij Rusland. Probleem is dat we in Europa nog steeds niet de eenheid hebben om ons zelfstandig te redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |