Gaaf!quote:
Ja maar op zich merk je daar niks meer van he.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:51 schreef Leandra het volgende:
Ik vind dat vuur dan weer niets, stop mij maar onder de grond.
klopt, maar ik zadel dan wel mijn nabestaanden weer op met een graf wat ze moeten onderhouden enzoquote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Van dat rotten onder de grond ook niet
Klopt allemaal, mijn moeder is ook gecremeerd, mijn vader wil ook gecremeerd worden, maar ik ben altijd heel stellig geweest in begraven, ik vind het ook prettig dat ik nog over de begraafplaats kan lopen langs het graf van mijn opa en oma enzo.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:54 schreef SQ het volgende:
[..]
klopt, maar ik zadel dan wel mijn nabestaanden weer op met een graf wat ze moeten onderhouden enzo
Ben bijzonder blij dat iedereen in mijn familie tot nu toe voor de oven heeft gekozen. Die traditie houd ik graag in ere
Plus dat we veel te veel mensen hebben om allemaal te begraven, daarvoor is de grond te schaars.
Ik doe het hem ook niet na. Laat staan als ik 78 ben.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 20:07 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gaaf!Zie alleen je foto niet. Waar die man toch de energie vandaan haalt? Volgende week Totooo, maar die stuiteren niet over het podium
Edit: nu zie ik je foto wel. CoolEdit2: filmpje dus
![]()
Nu een alert in het Engels. Schijnt flink mis te zijn maar het is toch best een endje weg. Zoon was aan het hoesten van de rook toen ik beldequote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:37 schreef Vicky het volgende:
Ik wil ook gecreemeerd worden. Hoef geen graf waar mijn kinderen dan voor moeten zorgen.
Met mijn as mogen ze doen wat ze willen. Ik heb zelf een ring met een beetje as van mijn vader.
Oei dat is schrikken @:mushanga
Nou, ik ook niet. Zelfs niet toen ik 18 wasquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:49 schreef F_r het volgende:
[..]
Ik doe het hem ook niet na. Laat staan als ik 78 ben.
staat nu ook op nu.nlquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nu een alert in het Engels. Schijnt flink mis te zijn maar het is toch best een endje weg. Zoon was aan het hoesten van de rook toen ik beldeHij en man hadden niet door dat de deur dicht moest
![]()
Weet je al iets over je vlucht?
Nu ook op NOSquote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:54 schreef Kyara het volgende:
[..]
staat nu ook op nu.nl
https://www.nu.nl/binnenl(...)ebied-amsterdam.html
Damnquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:00 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nu ook op NOS
https://nos.nl/l/2435915
Als je dan de rook in de binnenstad ziet...
Zag wat foto's voorbij komen op FB. Ziet er heftig uit.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:51 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Nu een alert in het Engels. Schijnt flink mis te zijn maar het is toch best een endje weg. Zoon was aan het hoesten van de rook toen ik beldeHij en man hadden niet door dat de deur dicht moest
![]()
Weet je al iets over je vlucht?
Hemelsbreed zitten we er met de zaken niet ver vanaf. Snap nu dat zoon zo moest hoesten.quote:
Ga voor je duimen. Fijn dat jullie niet de enige zijn. Het is dus geen foutje.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Zag wat foto's voorbij komen op FB. Ziet er heftig uit.
Nope, nog niks. Maandag weer bellen. Heb een lotgenoot gevonden. Heeft dezelfde vlucht maar heeft ook nog niks gehoord.
Nee gelukkig niet. Was ik wel bang voor.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:08 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Ga voor je duimen. Fijn dat jullie niet de enige zijn. Het is dus geen foutje.
Ik zag gisteren ook al brandweer!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:16 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het rete toevallig dat we het hier over cremeren hebben en er tegelijk een mega brand is.![]()
#complot. #wappie #hetisdeschuldvandeoverheid.
Ik heb zo blij dat we nu ik het verdomhoekje van de wijk zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:54 schreef amaranta het volgende:
Er is kermis in een van de wijken hier, en “de jeugd” fietst dan door onze straat. Ging nog tot in de late uurtjes door :-)
Oeh, das idd kutquote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:50 schreef vencodark het volgende:
Gets. Ik wilde wat liedjes verwijderen uit mijn playlist en ik heb vervolgens MIJN HELE PLAYLIST verwijderd.
Ik draag gewoon altijd liever winterkleding. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zomerkleding. Voel me totaal niet op mijn gemak in alles wat te bloot is.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Hebben jullie ook zo'n rare seizoenskledingkronkel?
Ik kocht laatst een enorm gave trui, gisteren pas gepast en ik baalde dat ik hem niet aan kon houdenIn de winter verlang ik altijd naar mijn zomerjurkjes.
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Hebben jullie ook zo'n rare seizoenskledingkronkel?
Ik kocht laatst een enorm gave trui, gisteren pas gepast en ik baalde dat ik hem niet aan kon houdenIn de winter verlang ik altijd naar mijn zomerjurkjes.
Hier hoorde ik net allerlei Hollandse hits dreunen. Had ik toch niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:45 schreef Leandra het volgende:
Hier gewoon zelf naar het festival iets verderop gegaan, dan heb je ook geen last van de herrie
Ongeveer ook zoiets. Vaak spijkerbroek en in de winter regelmatig truien, maar in de zomer vaak polo of t-shirt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik draag gewoon altijd liever winterkleding. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zomerkleding. Voel me totaal niet op mijn gemak in alles wat te bloot is.
Ik draag zomer en winter hetzelfde (lange broek met shirt/tuniek), alleen in de winter heb ik er een vest bij aan en in de zomer niet.
Ik vind mijn benen ook fantastisch. Maar toch net iets fantastischer in een lange broek dan in een korte broek of rokje. Ook omdat ik mijn voeten zeker niet fantastisch vind en dus alleen maar dichte schoenen draag en dat past allemaal niet zo bij elkaar.quote:Op zondag 10 juli 2022 12:42 schreef amaranta het volgende:
Ik vind m’n benen fantastisch.
Einde bericht
Ja joh, sneakers bij blote benen kan heel goed, wel zo comfortabel.quote:Op zondag 10 juli 2022 13:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind mijn benen ook fantastisch. Maar toch net iets fantastischer in een lange broek dan in een korte broek of rokje. Ook omdat ik mijn voeten zeker niet fantastisch vind en dus alleen maar dichte schoenen draag en dat past allemaal niet zo bij elkaar.
Alhoewel de mode nu weer is dat dichte hoge schoenen kunnen bij een rokje of jurkje, dus dat biedt perspectief.
quote:Op zondag 10 juli 2022 13:47 schreef lunapuella het volgende:
Ik draag alles, fuck de mode en fuck het schoonheidsideaalEn weet je, volgens mij geeft 99% van de mensen er niks om, ik heb nog nooit commentaar gehad. Ook niet als ik met mijn 100 kilo en niet-gladgeschoren melkflessen een korte broek draag. Anderen zijn veel minder bezig met hoe wij eruit zien dan we vaak denken.
Ik vind het wel troostrijk om te lezen dat anderen van mijn leeftijd nog steeds bepaalde kledingstukken mijden uit schaamte. Ik heb zelf door de medicatie die ik slik vaak een blauwe plek op mijn benen. Sindsdien draag ik in de zomer alleen nog maar jurken en rokken die in ieder geval over de knie vallen. Ik zou willen dat ik me er niet voor schaam, maar ik vind een blauwe plek zo lelijk en kan dat niet van me afzetten. In het voorjaar heb ik een ongelukje gehad waardoor ik langdurig een blauwe plek op een scheenbeen heb. Dit is dus een maxi-jurkenjaar voor mij.quote:
Kan ik me voorstellen. Sterkte!quote:Minder zin in de chaos rond verhuizing en werk
Ik vind of het mooi is eigenlijk ook lang niet altijd het belangrijkst. Comfort is ook veel waard. Ik las ooit "pretty is not the rent you pay for occupying a space marked female" en dat is me altijd bijgebleven omdat ik het zo waar vind. Als je graag mooi wíl zijn, of dat boven comfort schaart, helemaal prima natuurlijk, maar je bent het aan niemand verplicht.quote:Op zondag 10 juli 2022 18:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik zag laatst iemand met een topje aan waar op haar rug de horizontale bh band (en de twee verticale) bovenuit kwam. Prima dat iemand draagt waar hij/zij zich goed in voelt, maar ik vraag me af of dat meisje weet hoe zoiets eruit ziet. Het ziet er namelijk gewoon echt niet uit.
Ik ben het met je eensquote:Op zondag 10 juli 2022 18:48 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Ik vind of het mooi is eigenlijk ook lang niet altijd het belangrijkst. Comfort is ook veel waard. Ik las ooit "pretty is not the rent you pay for occupying a space marked female" en dat is me altijd bijgebleven omdat ik het zo waar vind. Als je graag mooi wíl zijn, of dat boven comfort schaart, helemaal prima natuurlijk, maar je bent het aan niemand verplicht.
Hahaha ja, ik zie het ook altijd meteen als onze product managers een meeting met een klant hebbenquote:Op zondag 10 juli 2022 18:59 schreef exode het volgende:
B trok vorige week een combinatie aan wat echt gigantisch vloekte. Moet ie vooral lekker doen, maar ik zeg het dan wel even. Zegt mijnheer 'Mama, het gaat om het innerlijk.'
Take that.
Wijze jongen.
Op kantoor kleed ik me casual geloof ik. Het is een jong informeel bedrijf eigenlijk.
Ik vergeet wel eens dat ik een meeting heb met mannen in grijze pakken (externen), dan loop ik dus in jeans en sneakers. Als ik het wel herinner of naar Londen 'moet' voor werk kleed ik me daar wel een beetje op. Jeans zijn vooral bij meetings die ik in Londen heb echt not done.
Txs! Ik heb er zin in en de zenuwen vanquote:Op zondag 10 juli 2022 17:28 schreef vencodark het volgende:
@:Tink89
Toffe jumpsuit! En succes op je eerste werkdag.
Hé jij was gisteren in mijn durp, je hebt toch wel even gezwaaid hè?quote:Op zondag 10 juli 2022 13:20 schreef Leandra het volgende:
Mijn benen zijn per definitie niet fantastisch, want Lipoedeem, en ze zullen dat ook na alle liposucties niet fantastisch worden voor de buitenstaander, maar ik heb wel een paar korte broeken, kort als in tot de knie, hoewel ik er ook een heb die ergens op het bovenbeen eindigt, maar ik weet nog niet of ik daar ook mee echt naar buiten durf, pas had ik hem aan en toen belde de fietsenmaker dat de fiets klaar was, heb ik me niet omgekleed, maar het was wel een beetje ehm... een uitdaging.
In de broeken die tot de knie vallen ga ik wel gewoon naar buiten, gisteren met mijn zusje de Sunsetwalk in Noordwijk gelopen (5 km) en dan heb ik gewoon een korte broek en (hoge) wandelschoenen aan, ziet er niet uit, don't give a shit
Ik ookquote:Op maandag 11 juli 2022 08:01 schreef BE het volgende:
Ik draag ze wel, die 7/8e broeken!Zo!
Wasrom? Omdat ik een korte broek echt niet vind kunnen als ik aam het werk ben. En bij 25 graden vind ik een lange broek ook stom staan.
En ja, ik ben toch wel compleet uitgeblust en seksloos, dus dat past prima!![]()
En ja, ik voel me aangesproken ja!
Toffe jumpsuitquote:Op zondag 10 juli 2022 16:07 schreef Tink89 het volgende:
Ik draag eigenlijk wel alles. Momenteel veel korte broeken (maar niet naar kantoor), skinny en bootcut jeans en heel veel zomerse jurkjes en fijne jumpsuits. Uiteindelijk is ieder mens het mooiste is wat hij zelf het liefste draagt![]()
Mijn man noemt mijn smaak 'heerlijk van alles'. Ik kan retechique in een little black dress en killer heels en in een oversized top met een korte jeans en een paar toms...en echt alles daar tussenin.
Morgen start ik op m'n nieuwe werk. Da's wel altijd even zoeken. Ga ik voor indruk maken of voor comfortabel de rondleiding door komen op platte schoenen...? Ik ben er nog niet uit. Ik denk nu aan een zwarte jumpsuit met groene stippen (deze: https://shop.mango.com/nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds) en een paar betty page schoenen in knalgroen. Wel hoog, maar met een veter bovenop en dus enigszins comfortabel.
Of een zwarte cirkelrok met citroenen met een zwart blousje en zwart suede pumps. Maar die zijn meer voor een zitdag eigenlijk.
Is ook zo, maar dat voor ogen blijven houden is soms best lastig...quote:Op maandag 11 juli 2022 08:18 schreef Sunshine1982 het volgende:
You are your own worst critic![]()
Andere mensen geven geen kont hoe jouw benen eruit zien. En als ze dat wel doen kijken ze er heel anders naar dan dat jij dat doet. En dat is eigenlijk bij alles wel zo (zeg ik heel dapper enzo, maar zelf ook onzeker).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |