Ik zag gisteren ook al brandweer!quote:Op zaterdag 9 juli 2022 00:16 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het rete toevallig dat we het hier over cremeren hebben en er tegelijk een mega brand is.![]()
#complot. #wappie #hetisdeschuldvandeoverheid.
Ik heb zo blij dat we nu ik het verdomhoekje van de wijk zitten.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:54 schreef amaranta het volgende:
Er is kermis in een van de wijken hier, en “de jeugd” fietst dan door onze straat. Ging nog tot in de late uurtjes door :-)
Oeh, das idd kutquote:Op zaterdag 9 juli 2022 08:50 schreef vencodark het volgende:
Gets. Ik wilde wat liedjes verwijderen uit mijn playlist en ik heb vervolgens MIJN HELE PLAYLIST verwijderd.
Ik draag gewoon altijd liever winterkleding. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zomerkleding. Voel me totaal niet op mijn gemak in alles wat te bloot is.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Hebben jullie ook zo'n rare seizoenskledingkronkel?
Ik kocht laatst een enorm gave trui, gisteren pas gepast en ik baalde dat ik hem niet aan kon houdenIn de winter verlang ik altijd naar mijn zomerjurkjes.
Nee dat niet.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Hebben jullie ook zo'n rare seizoenskledingkronkel?
Ik kocht laatst een enorm gave trui, gisteren pas gepast en ik baalde dat ik hem niet aan kon houdenIn de winter verlang ik altijd naar mijn zomerjurkjes.
Hier hoorde ik net allerlei Hollandse hits dreunen. Had ik toch niet zo'n zin in.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:45 schreef Leandra het volgende:
Hier gewoon zelf naar het festival iets verderop gegaan, dan heb je ook geen last van de herrie
Ongeveer ook zoiets. Vaak spijkerbroek en in de winter regelmatig truien, maar in de zomer vaak polo of t-shirt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik draag gewoon altijd liever winterkleding. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zomerkleding. Voel me totaal niet op mijn gemak in alles wat te bloot is.
Ik draag zomer en winter hetzelfde (lange broek met shirt/tuniek), alleen in de winter heb ik er een vest bij aan en in de zomer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |