abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:27:40 #226
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205282466
Ik wil een natuurbegraafplaats. Man ook. Lekker overzichtelijk. Geen oven, maar ook geen rijtje dode mensen op een 'enge' plek.

#uitvaartopsom
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205283113
Ik vind het rete toevallig dat we het hier over cremeren hebben en er tegelijk een mega brand is. :+

#complot. #wappie #hetisdeschuldvandeoverheid.
pi_205283743
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 00:16 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het rete toevallig dat we het hier over cremeren hebben en er tegelijk een mega brand is. :+

#complot. #wappie #hetisdeschuldvandeoverheid.
Ik zag gisteren ook al brandweer!

#5g #wordwakker #ikbenalwakker
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_205283881
Ook wakker hier ;). Van 2 tot 5 wakker gelegen, dan ga ik blijkbaar te laat naar bed en dan slaap ik ontzettend slecht :{ , het zal ook niet meehelpen dat ik een ontzettend stijve nek heb, elke draai doet zeer.
Fake it till you make it...
pi_205283902
Gets. Ik wilde wat liedjes verwijderen uit mijn playlist en ik heb vervolgens MIJN HELE PLAYLIST verwijderd. :'(
  zaterdag 9 juli 2022 @ 08:54:04 #231
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205283910
Er is kermis in een van de wijken hier, en “de jeugd” fietst dan door onze straat. Ging nog tot in de late uurtjes door :-)
pi_205283949
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 08:54 schreef amaranta het volgende:
Er is kermis in een van de wijken hier, en “de jeugd” fietst dan door onze straat. Ging nog tot in de late uurtjes door :-)
Ik heb zo blij dat we nu ik het verdomhoekje van de wijk zitten.
Het oude huis stond aan een doorgaande weg. Als je dan in de zomer de balkondeur open had was het echt een pokkeherrie.
Nu horen we echt niks.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205284069
Het is hier vandaag Ultrasonic dus ik ga mijn bed uitdreunen vrees ik.

Maar eej, ik zag de weersvoorspelling voor de komende 2 weken *O* 8-) Wiehoeeeee Nederlandse zomer.
  zaterdag 9 juli 2022 @ 09:45:25 #234
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205284077
Hier gewoon zelf naar het festival iets verderop gegaan, dan heb je ook geen last van de herrie :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205284242
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 08:50 schreef vencodark het volgende:
Gets. Ik wilde wat liedjes verwijderen uit mijn playlist en ik heb vervolgens MIJN HELE PLAYLIST verwijderd. :'(
Oeh, das idd kut :{
Had dat een keer met mijn agenda. Wilde 1, 1! afspraak verwijderen, gaf ie ook aan: DEZE AFSPRAAK verwijderen? Jup. En toen pppprrrrrrttttt, agenda compleet leeg :'( Nu heb ik sinds 2013 een terugleesbare geschiedenis want dochter had toen een met backup geïnstalleerd. Alleen...die update crashte de laatste jaren. Paar weken terug zelf gefixt *)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205286766
Hebben jullie ook zo'n rare seizoenskledingkronkel?
Ik kocht laatst een enorm gave trui, gisteren pas gepast en ik baalde dat ik hem niet aan kon houden :') In de winter verlang ik altijd naar mijn zomerjurkjes.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  zaterdag 9 juli 2022 @ 18:25:47 #237
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205288523
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Ik kocht laatst een enorm gave trui, gisteren pas gepast en ik baalde dat ik hem niet aan kon houden :') In de winter verlang ik altijd naar mijn zomerjurkjes.
Ik draag gewoon altijd liever winterkleding. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zomerkleding. Voel me totaal niet op mijn gemak in alles wat te bloot is.

Ik draag zomer en winter hetzelfde (lange broek met shirt/tuniek), alleen in de winter heb ik er een vest bij aan en in de zomer niet.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_205289411
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 16:14 schreef PoesInDoos het volgende:
Nee dat niet.
Maar ik raak wel zwaar gefrustreerd van kleding passen.. pff het is te klein of te groot, zit niet lekker, is te kort... elke keer weer frustratie ten top
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205290261
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 09:45 schreef Leandra het volgende:
Hier gewoon zelf naar het festival iets verderop gegaan, dan heb je ook geen last van de herrie :')
Hier hoorde ik net allerlei Hollandse hits dreunen. Had ik toch niet zo'n zin in.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 9 juli 2022 @ 21:17:18 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205290369
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 21:12 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Hier hoorde ik net allerlei Hollandse hits dreunen. Had ik toch niet zo'n zin in.
We wisten dat dat hier niet zo zou zijn :D
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205291066
Dat heb ik nou níet gemist de afgelopen 2 jaar. Festivals. Als de wind verkeerd staat dreun ik mee op mn bank. En ze sluiten het park voor een groot stuk af }:|
Mijn buren hebben al heel de dag hun eigen festival. Holleee :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_205293992

[ Bericht 100% gewijzigd door DevilsAndDust op 10-07-2022 07:44:42 ]
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_205294268
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juli 2022 18:25 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik draag gewoon altijd liever winterkleding. Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zomerkleding. Voel me totaal niet op mijn gemak in alles wat te bloot is.

Ik draag zomer en winter hetzelfde (lange broek met shirt/tuniek), alleen in de winter heb ik er een vest bij aan en in de zomer niet.
Ongeveer ook zoiets. Vaak spijkerbroek en in de winter regelmatig truien, maar in de zomer vaak polo of t-shirt.
Korte broeken voel ik me niet prettig in, 3 kwart soms ligt eraan hoe mn pet staat.
Heb een paar jaar terug een jurkje gekocht, 1x aangehad, ik vind het ook oprecht wel leuk staan, maar ik voel me er zo ongemakkelijk in :{
Fake it till you make it...
pi_205294336
Zomerkleding hoeft toch niet per se bloot te zijn? Een lange wijde broek van luchtige stof of een maxijurk is ook hartstikke zomers!
  zondag 10 juli 2022 @ 10:11:48 #245
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205294595
Ik geneerde me vaak voor mijn benen en draag dus graag lang om die reden. Maar eerlijk gezegd vind ik niks fijners dan met blote benen fietsen/lopen tijdens mooi weer, dus heb ik er maar gewoon schijt aan sinds kort. Zoals aan alles eigenlijk :P

De beste uitvinding vind ik die Musthaves jurkjes en rokken die je in de taille kunt aansnoeren. Kleed mooi, zit heerlijk en past dus altijd.
pi_205294616
Ik hou van slippers en korte broeken :)
  zondag 10 juli 2022 @ 10:19:49 #247
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205294663
Ik moest vorige week gewoon een korte broek kopen vanwege een voetbaltraining (don't ask... :s) ).
pi_205295056
Ik draag op m’n werk korte broeken, dus ondanks m’n lelijke benen heb ik er echt gewoon schijt aan. Dus als het enigszins weer is draag ik korte broeken. Jurkjes heb ik sinds kort ook twee maar daarin heeft m’n buik dan weer alle vrijheid en dat vind ik dan wel weer storend. Dus met een broekje er onder dat alles een beetje in het gareel houdt :')
pi_205295344
Ik heb ook jarenlang mijn benen zodanig lelijk gevonden (puntige knieën en littekens), dat ik nooit met blote benen liep en ook jaren niet gezwommen had. :N
Zwemmen doe ik inmiddels wel weer maar daar zat zeker 10 jaar tussen.
Korte broeken ben ik pas 3 jaar terug weer gaan dragen.
Ik heb nog steeds geen mooie benen maar een dikke SO WHAT. :')
What a waste of time. Je gaat er met de jaren écht minder om geven wat anderen vinden wat dat betreft.
pi_205295452
Ik heb altijd wel een blauwe plek op mijn benen. Steekt mooi af op mijn melkflesserige benen :+ Korte broek en draag ik zelden. Heb er welgeteld 1 in de kast hangen :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')