abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205295568
Op mijn werk draag is 3/4 broeken, soms een rokje.
Buiten werk en op vakantie korte broeken.
En ik doe ook een bikini aan.. schijt aan wat een ander ervan vindt. Nee, ik ben niet de slankste, maar ik wil ook een bruine buik 🤣
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 10 juli 2022 @ 12:24:42 #252
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_205295822
Ik draag vrijwel altijd jurkjes. In de winter met een legging of panty en in de zomer met blote benen. Nu alleen onder de (opengekrapte) muggenbulten dus ik heb laatst ook gekozen voor dunne wijde zomerbroeken en maxijurken.

Heb wel korte broeken voor op de camping maar dat ziet er eigenlijk niet uit (bij mij).
  zondag 10 juli 2022 @ 12:42:13 #253
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205295976
Ik vind m’n benen fantastisch.
Einde bericht
pi_205296159
:D

Ik voel me niet prettig in kort dus draag ik eigenlijk altijd jeans. Zomer én winter. Net als t-shirts alleen in de winter wel een vest eroverheen.
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  zondag 10 juli 2022 @ 13:15:38 #255
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_205296291
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 12:42 schreef amaranta het volgende:
Ik vind m’n benen fantastisch.
Einde bericht
Ik vind mijn benen ook fantastisch. Maar toch net iets fantastischer in een lange broek dan in een korte broek of rokje. Ook omdat ik mijn voeten zeker niet fantastisch vind en dus alleen maar dichte schoenen draag en dat past allemaal niet zo bij elkaar.

Alhoewel de mode nu weer is dat dichte hoge schoenen kunnen bij een rokje of jurkje, dus dat biedt perspectief.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zondag 10 juli 2022 @ 13:20:28 #256
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205296353
Mijn benen zijn per definitie niet fantastisch, want Lipoedeem, en ze zullen dat ook na alle liposucties niet fantastisch worden voor de buitenstaander, maar ik heb wel een paar korte broeken, kort als in tot de knie, hoewel ik er ook een heb die ergens op het bovenbeen eindigt, maar ik weet nog niet of ik daar ook mee echt naar buiten durf, pas had ik hem aan en toen belde de fietsenmaker dat de fiets klaar was, heb ik me niet omgekleed, maar het was wel een beetje ehm... een uitdaging.

In de broeken die tot de knie vallen ga ik wel gewoon naar buiten, gisteren met mijn zusje de Sunsetwalk in Noordwijk gelopen (5 km) en dan heb ik gewoon een korte broek en (hoge) wandelschoenen aan, ziet er niet uit, don't give a shit :')
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205296460
Ik draag nooit jurken en rokken. Altijd al een hekel aan gehad.
  zondag 10 juli 2022 @ 13:32:25 #258
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_205296474
quote:
1s.gif Op zondag 10 juli 2022 13:31 schreef vencodark het volgende:
Ik draag nooit jurken en rokken. Altijd al een hekel aan gehad.
Ik ook vrijwel niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_205296562
Ik vind vooral nu ik zwanger ben jurkjes en rokken wel een verademing. Zwangerschapsbroeken zitten toch zelden ècht lekker is mijn conclusie, en leggings is niet bepaald mijn stijl.
Dus hoera voor 20+ graden zodat ik gewoon blote benen kan!

Buiten zwangerschap om draag ik ook wel graag rokjes, en in mijn vrije tijd korte broeken. Mijn benen zijn altijd wit en mijn kuiten vind ik persoonlijk wat groot maar daar kan ik me toch heel erg niet druk om maken. Mensen letten helemaal niet zo op anderen, en zowel dan eerder op het kledingstuk dat je aan hebt dan dat ze kijken of je benen/voeten wel mooi zijn. Dat is iig hoe ikzelf naar anderen kijk, dus ik vul graag in dat meer mensen dat zo doen. :+
pi_205296665
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 13:15 schreef livelink het volgende:

[..]
Ik vind mijn benen ook fantastisch. Maar toch net iets fantastischer in een lange broek dan in een korte broek of rokje. Ook omdat ik mijn voeten zeker niet fantastisch vind en dus alleen maar dichte schoenen draag en dat past allemaal niet zo bij elkaar.

Alhoewel de mode nu weer is dat dichte hoge schoenen kunnen bij een rokje of jurkje, dus dat biedt perspectief.
Ja joh, sneakers bij blote benen kan heel goed, wel zo comfortabel.

Ik heb non-existente kuiten :s) dat maakt me altijd wat ongemakkelijk bij blote benen, maar ik probeer daar de laatste tijd schijt aan te hebben. Zeker in mijn vrije tijd.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205296672
Ik draag alles, fuck de mode en fuck het schoonheidsideaal *O* En weet je, volgens mij geeft 99% van de mensen er niks om, ik heb nog nooit commentaar gehad. Ook niet als ik met mijn 100 kilo en niet-gladgeschoren melkflessen een korte broek draag. Anderen zijn veel minder bezig met hoe wij eruit zien dan we vaak denken.
pi_205296888
Ik ben toevallig heel blij met mijn benen. Helemaal niet met mijn buik.
Maar ik draag voornamelijk high-wasted jeans, ook kort, dus heb van de week gewoon cropped shirts gekocht waarbij je af en toe toch een randje buik ziet.
Het zij zo.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  zondag 10 juli 2022 @ 14:22:09 #263
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_205297063
Hollandsche stalpoten hier en jaaaaarenlang de boel aardig verborgen in de zomer. Ook toen ik nog 20-30 kilo lichter was dan nu. :') Echt he! If I could turn back time!!! -O-
Qua kleding sla ik dit seizoen wel het liefst over, maar de laatste jaren denk ik wel wat sneller fuck it.
Met in mijn achterhoofd @Chell die zei ooit eens 'Ze zien toch wel dat ik dik ben, ook in een spijkerbroek, dus waarom dan niet gewoon iets aantrekken dat ik zelf leuk vind, zoals een tof jurkje'. En daar had ze zo onwijs gelijk in! O+
pi_205297190
Ik vind de manier hoe rokjes bewegen gewoon stom ofzo. :') En ik voel me geïntimideerd en underdressed als anderen om mij heen wel een leuk jurkje of rokje dragen. :') :%
Het is gewoon een fobie, denk ik. :P
pi_205297284
Ik draag af en toe een jurk(je), maar in een rokje wil ik nog niet dood gevonden worden.
  Moderator zondag 10 juli 2022 @ 14:57:25 #266
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_205297654
Ik ben super onzeker over mijn lichaam, ik voel me de laatste tijd echt vet en lelijk. Ik heb enorme borsten en een dikke buik maar slanke benen en armen. Daardoor zie ik er altijd zwanger uit, en dat wordt ook regelmatig aan me gevraagd. In Parijs wilde een oud vrouwtje ook voor me opstaan en ik bedank haar lief maar van binnen ga ik een beetje dood ;( ik weet ook niet goed wat ik moet dragen, niets valt echt goed. Het beste kan ik nog hooggesloten dingen dragen en mijn decolleté een beetje verbergen maar dat doe ik ook al mijn halve leven en ben daar wel klaar mee. Ik wil me gewoon lekker in mijn vel voelen en me geen zorgen maken om zoiets triviaals als gewicht, bij anderen boeit het me namelijk niks. 40 en nog steeds onzeker :')

Parijs was fijn, we zijn nu onderweg terug naar huis. Het was vooral een weekend vol met vrienden, we hebben niet aan sightseeing gedaan. Vanmorgen even naar de Eiffeltoren gezwaaid (onze vrienden hebben de Eiffeltoren in hun niet bestaande achtertuin). En voor mijn verjaardag naar Musée d’Orsay geweest en sjiek uit eten (als je ooit geld over hebt, ga naar Boutary. Heerlijk gegeten!).

Nu zin om Aapie weer te zien O+ Minder zin in de chaos rond verhuizing en werk :')
5 - 28 februari Thailand O+
pi_205298768
Circus Snor was leuk! Echt een dikke aanrader en ze gaan deze zomer naar nog veel verschillende plekken. B en Juul lagen in een deuk en zaten ademloos te kijken. Een heerlijk ouderwets circus.

En nu gaan we maar eens inpakken. Zo raar, niet kamperen, dat scheelt een hoop geregel en inpakgedoe.

En gewoon allemaal lekker dragen wat jullie willen he?! Ik ken teveel mensen die zich zo enorm bezig houden met anderen van ze vindt. En weet je dat soort mensen zullen zelf altijd commentaar hebben wat je ook draagt.
pi_205298830
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 13:47 schreef lunapuella het volgende:
Ik draag alles, fuck de mode en fuck het schoonheidsideaal *O* En weet je, volgens mij geeft 99% van de mensen er niks om, ik heb nog nooit commentaar gehad. Ook niet als ik met mijn 100 kilo en niet-gladgeschoren melkflessen een korte broek draag. Anderen zijn veel minder bezig met hoe wij eruit zien dan we vaak denken.
O+

De meeste mensen zijn toch alleen maar met zichzelf bezig en/of met wat ze vanavond gaan eten. Dus ik draag ook wat ik lekker vind (voornamelijk harembroeken of korte broeken) omdat het kan O+
pi_205298898
Ik loop ook in korte broek hoor.
Maar toch liever niet naar mijn werk. Denk dat ze er daar wel wat van zouden vinden ook. Al mag ik wel in een even kort rokje verschijnen (maar dat doe ik dan weer niet). Discriminaaasie
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zondag 10 juli 2022 @ 16:07:13 #270
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205298952
Ik draag eigenlijk wel alles. Momenteel veel korte broeken (maar niet naar kantoor), skinny en bootcut jeans en heel veel zomerse jurkjes en fijne jumpsuits. Uiteindelijk is ieder mens het mooiste is wat hij zelf het liefste draagt :D

Mijn man noemt mijn smaak 'heerlijk van alles'. Ik kan retechique in een little black dress en killer heels en in een oversized top met een korte jeans en een paar toms...en echt alles daar tussenin.

Morgen start ik op m'n nieuwe werk. Da's wel altijd even zoeken. Ga ik voor indruk maken of voor comfortabel de rondleiding door komen op platte schoenen...? Ik ben er nog niet uit. Ik denk nu aan een zwarte jumpsuit met groene stippen (deze: https://shop.mango.com/nl(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds) en een paar betty page schoenen in knalgroen. Wel hoog, maar met een veter bovenop en dus enigszins comfortabel.

Of een zwarte cirkelrok met citroenen met een zwart blousje en zwart suede pumps. Maar die zijn meer voor een zitdag eigenlijk.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205299720
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2022 14:57 schreef MaJo het volgende:
40 en nog steeds onzeker :')
Ik vind het wel troostrijk om te lezen dat anderen van mijn leeftijd nog steeds bepaalde kledingstukken mijden uit schaamte. Ik heb zelf door de medicatie die ik slik vaak een blauwe plek op mijn benen. Sindsdien draag ik in de zomer alleen nog maar jurken en rokken die in ieder geval over de knie vallen. Ik zou willen dat ik me er niet voor schaam, maar ik vind een blauwe plek zo lelijk en kan dat niet van me afzetten. In het voorjaar heb ik een ongelukje gehad waardoor ik langdurig een blauwe plek op een scheenbeen heb. Dit is dus een maxi-jurkenjaar voor mij.

Korte broeken draag ik niet omdat ik die niet mooi vind. Ik ben echt jurken- en rokkenfan.

quote:
Minder zin in de chaos rond verhuizing en werk :')
Kan ik me voorstellen. Sterkte! :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_205300385
Het gaat er ook om hoe jij je voelt in bepaalde kleding of iets aan je uiterlijk. Niet eens altijd om wat een ander ervan vindt.
Ik voel mij niet lekker in een jurk al staat het mij misschien fantastisch. Ik hou ook niet van decolleté en heb ook nooit een korte top met blote buik gedragen. :')
Ik heb vorig jaar 2 shirts gekocht die echt heel anders zijn dan wat ik normaal draag en ik heb er eigenlijk een beetje spijt van.
Beetje te impulsief gekocht en draag ze het liefst niet meer.
Ik ben het gewoon niet. :P
pi_205300408
@Tink89
Toffe jumpsuit! En succes op je eerste werkdag.
  zondag 10 juli 2022 @ 18:32:34 #274
149959 SQ
snelle trees
pi_205301197
Ik vind dat iedereen moet dragen waar ze blij van wordt, maar toch vind ik er op kantoor wel grenzen aan zitten. Zo vind ik blote benen tot ver boven de knie, blote buiken, blote ruggen en diepe decolletés gewoon écht niet op een kantoorvloer thuis horen. Zelfde als tanktops bij mannen. Prima dat je lekker in je vel zit maar nee. Bloot doe je maar lekker thuis of in de supermarkt ofzo :P
disclaimer
pi_205301257
Ik ben op mezelf altijd veel kritischer dan op anderen. Ik kies buitenshuis altijd voor veilig. Vrijwel altijd jeans met een shirtje. Ik weet eigenlijk ook niks anders wat een beetje fatsoenlijk staat met mijn figuur :@ Ik heb 1 jurkje, die heb ik thuis wel eens aan maar ik heb niet genoeg zelfvertrouwen om die ergens anders aan te doen.
Op mijn werk doe ik nooit een korte broek aan, ik vind dat ik dat niet kan maken (maar vind het tegelijkertijd prima als een collega dat doet). Komende week als het 30 graden is draag ik dus een broek net over de knie. Toch een beetje zon op de benen :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')