Ik ben super onzeker over mijn lichaam, ik voel me de laatste tijd echt vet en lelijk. Ik heb enorme borsten en een dikke buik maar slanke benen en armen. Daardoor zie ik er altijd zwanger uit, en dat wordt ook regelmatig aan me gevraagd. In Parijs wilde een oud vrouwtje ook voor me opstaan en ik bedank haar lief maar van binnen ga ik een beetje dood

ik weet ook niet goed wat ik moet dragen, niets valt echt goed. Het beste kan ik nog hooggesloten dingen dragen en mijn decolleté een beetje verbergen maar dat doe ik ook al mijn halve leven en ben daar wel klaar mee. Ik wil me gewoon lekker in mijn vel voelen en me geen zorgen maken om zoiets triviaals als gewicht, bij anderen boeit het me namelijk niks. 40 en nog steeds onzeker
Parijs was fijn, we zijn nu onderweg terug naar huis. Het was vooral een weekend vol met vrienden, we hebben niet aan sightseeing gedaan. Vanmorgen even naar de Eiffeltoren gezwaaid (onze vrienden hebben de Eiffeltoren in hun niet bestaande achtertuin). En voor mijn verjaardag naar Musée d’Orsay geweest en sjiek uit eten (als je ooit geld over hebt, ga naar Boutary. Heerlijk gegeten!).
Nu zin om Aapie weer te zien

Minder zin in de chaos rond verhuizing en werk