Ze begrijpt hem.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Ik heb liever een kerel die een keertje vreemdgaat, maar met wie ik een fantastisch leven heb, dan iemand die altijd trouw is, maar me niet respecteert of niet begrijpt.'
Aldus Tanja Jess.
https://www.ad.nl/show/ta(...)j-ons-past~a9ffb82c/
Blijkbaar ziet ze vreemdgaan niet als een respectloos iets.
“In een nieuwe relatie is de spanning ook na een tijd weg.”quote:
Dat moet Tanja Jess lekker zelf weten, maar heel geloofwaardig komt ze niet over als ze het in hetzelfde interview heeft over relatieproblemen, work in progress, een roerige periode en een zoektocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Ik heb liever een kerel die een keertje vreemdgaat, maar met wie ik een fantastisch leven heb, dan iemand die altijd trouw is, maar me niet respecteert of niet begrijpt.'
Aldus Tanja Jess.
https://www.ad.nl/show/ta(...)j-ons-past~a9ffb82c/
Blijkbaar ziet ze vreemdgaan niet als een respectloos iets.
Dat is precies wat ik ook dacht jaquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat moet Tanja Jess lekker zelf weten, maar heel geloofwaardig komt ze niet over als ze het in hetzelfde interview heeft over relatieproblemen, work in progress, een roerige periode en een zoektocht.
Dat dacht ik ook bij André Hazes en Monique.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook dacht ja
Overigens niet jouw spelfout, Iek weetquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:36 schreef maily het volgende:
De vraag die je wist die ging komen.
Nadat het huwelijk der huwelijken van Marco en Leontien, gesneuveld is dankzij een langdurige en lage hontenstreek van onze koning van het pathetische janklied.
Reist nu de vraag welk "perfect" koppel kondigt als volgende aan dat het niet meer wou.![]()
De beloning is een denkbeeldige fles drank naar voorkeur.
Belangrijkste regel is wel dat het om een koppel moet gaan dat te pas en te onpas vertelt hoe goed hun relatie wel niet is.
Dan wel door andere bners
Wie krijgt gelijk? en hoe snel?
Namen en rugnummers graagquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij André Hazes en Monique.
Alsof Mo (destijds) als een heilige thuis zat. Nah-uh, die komt ook aan haar trekken.
Gokje: onbekende nummers en mannen.quote:
Sow die domme bimbo zou ik ook wel doen zegquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij André Hazes en Monique.
Alsof Mo (destijds) als een heilige thuis zat. Nah-uh, die komt ook aan haar trekken.
Ook omdat dat een schoolvoorbeeld is van een valse dichotomie:quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat moet Tanja Jess lekker zelf weten, maar heel geloofwaardig komt ze niet over als ze het in hetzelfde interview heeft over relatieproblemen, work in progress, een roerige periode en een zoektocht.
quote:"Aan jezelf werken en leren communiceren is zo belangrijk"
Tanja kan er kort over zijn: "Bij elkaar blijven en op tijd hulp zoeken." Dat heeft ontzettend geholpen voor haar en Charly. Volgens de presentatrice is het vooral belangrijk om op tijd hulp te zoeken. "Al zijn ook wij pas naar de relatietherapeut gegaan toen we tegen dezelfde dingen bleven aanlopen. Maar aan jezelf werken en leren communiceren is zo belangrijk."
Ze geeft het iedereen mee als tip. "Liever met een echte therapeut dan een 'coach': coach klinkt misschien minder heftig, maar het wemelt in dat circuit van de kwakzalvers."
Gvd wat een debiele kutvergelijkingquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ook omdat dat een schoolvoorbeeld is van een valse dichotomie:
,,Ik heb liever een kerel die een keertje vreemdgaat, maar met wie ik een fantastisch leven heb, dan iemand die altijd trouw is, maar me niet respecteert of niet begrijpt.” Alsof dat de enige 2 mogelijkheden zijn. Tanja houdt zichzelf voor de gek.
Het klinkt heel feestelijk allemaal, "roerig', 'demonen" en na 20+ jaar samen nog moeten leren communiceren:
https://www.msn.com/nl-nl(...)rly-luske/ar-AAMqYi8 (dit was een jaar geleden).
[..]
En als je dan vervolgens steeds tegen dezelfde dingen aan blijft lopen (=je vent die steeds de halve woonwijk in de fik steekt), dan ga je gewoon naar een relatietherapeut, aldus Tanja.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gvd wat een debiele kutvergelijking
Ik heb ook liever een pyromaan als partner ipv een pedofiel maar dat betekent niet dat ik die pyromaan wil hebben of dat dat goed is
Ik denk dat ze een gesponsorde vibrator heeft die is ingestraald door haar happinesscoach.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Gokje: onbekende nummers en mannen.
Als je een hond zoveel kansen geeft, dan kan het toch niet anders dan dat je zelf ook rondneukt of dit gaat doen.
Die coach brengt hem ook persoonlijk in zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ik denk dat ze een gesponsorde vibrator heeft die is ingestraald door haar happinesscoach.
Ik begreep dat de sfeer tussen hen op het podium al overduidelijk niet meer zo jofel was, nu Freek de zoveelste man op de Maan is geweest.quote:
mensen die zo enthousiast laten weten hoe gelukkig ze wel niet zijn, die geloof ik niet.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:01 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik begreep dat de sfeer tussen hen op het podium al overduidelijk niet meer zo jofel was, nu Freek de zoveelste man op de Maan is geweest.
Dat lieten mensen althans op Twitter weten, die het duo aanschouwden op dat Amsterdamse festifail van Bas Smit.
Bassie en Adriaan!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 23:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Adriaan is acrobaat en Bassie zit vol kattekwaad
Ook niet echt een perfect koppel, van hem gaan al zo lang geruchten over vreemdgaan. Bovendien gingen zij al met elkaar toen hij nog met zijn vorige vriendin Maxine ging. Hoe je eraan komt...quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:02 schreef potjecreme het volgende:
Had iemand Rose Bertram en Gregory vd Wiel? Zijn geloof ik wat problemen in paradise.
Die video van Yv hierover kun je gewoon overslaan.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:02 schreef potjecreme het volgende:
Had iemand Rose Bertram en Gregory vd Wiel? Zijn geloof ik wat problemen in paradise.
Horen niet in dit topic.
Ohh maar zou je wellicht een kleine kleine samenvatting kunnen geven?quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:35 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Die video van Yv hierover kun je gewoon overslaan.
Ohh dus je deelt geen juice met ons.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:32 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ohh maar zou je wellicht een kleine kleine samenvatting kunnen geven?
Hij gjng stelselmatig vreemd met een bekende van me dus stiekem wel benieuwd
Zit in een meeting, dus zonder spellcheck op verzoek even snel de inhoudquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ohh dus je deelt geen juice met ons.
Oh dat heb ik meermaals gezegd hoor, dat speelt al zo lang.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ohh dus je deelt geen juice met ons.
Dank je wel!quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:00 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Zit in een meeting, dus zonder spellcheck op verzoek even snel de inhoud
Yv vond Gregory en Stephanie Rose altijd al een jaloersmakend insta-perfect koppel, rijk. knap, succesvol, model, getrouwd, superschattige dochters.
Vorig jaar kampte G met een depressie en angstaanvallen, gestopt met voetbal.
Door meerdere spionnen op verschillende manieren bevestigd dat het officieel over en uit is sinds vorige maand.
Het gaat al 1,5 jaar superslecht en er hebben een aantal heel heftige dingen plaatsgevonden.
Vorige maand Gregory ingetrokken op de Zuidas en Rose + dochters naar haar oude appartement op het Gelderlandplein.
(1) de hele heftige dingen komt Yv op terug
(2) Greg gaat megaveel vreemd, ook naar sexclubs met andere voetballers, normale cheatings (berichten aan Yv in de trant van mijn bff gaat vreemd met hem in een hotel) maar ook iets gekkigs, bLIJFT EEN GERUCHT! Wie heeft meer info, Gregory heeft een jonge voetballer van 15 ofzo onder zijn hoede genomen en Yv heeft gehoord dat G een aantal keer sex heeft gehad met diens vriendin van 15. Rose is hier achter gekomen (sexting, naaktfoto's van dat meisje) maar heeft G vergeven.
Rose belt chicks na nav geruchten en vraagt of die kloppen en zegt dan dat het vaker gebeurd.
Rose is een pittige meid, houdt van feestjes en van substanties HEEFT Yv GEHOORD.
Een vriend/stylist van Rose, Mitchel heeft in augustus bonje met haar gekregen en hebben elkaar ontvolgd, maar Mitchel is nu heel veel aan het kletsen over Rose, o.a. dat Rose heel erg snuift.
Het officiële verhaal is dat ze bonje hadden over het niet nakomen van afspraken/betalingen
MAAR WAARSCHIJNLIJK is er iets anders gebeurd--> Dat is superlijp, gisteren 20-25 berichten hierover aan Yv nav haar oproep
DUS
normaal gesproken is YV de flauwste niet, MAAR
ze heeft besloten om de hele heftige dingen NIET te brengen
want
"het zal toch maar zo zijn dat Gregory het niet aankan dat ze dat gaat brengen"
Het is zo iets kwetsbaars en gevoeligs, dat kan wel echt gevolgen hebben
Rose heeft toen ze er achter kwam ervoor gezorgd dat niemand de details wist en iedereen zijn mond laten houden
Maar Rose trekt het nu niet meer en daarom zijn ze uit elkaar en leven gescheiden.
Greg heeft er vrede mee maar ziet kinderen amper.
Nog steeds is ze toen bij hem gebleven na weer een apart incident, zegt ze, nadat ze dus zegt dat ze het niet gaat brengen (en dat suggereert dat het idd over Gregory gaat).quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dank je wel!
Maat het leipe verhaal gaat dus over Greg en niet over Mitchel (die naar verluidt seksdates meenam naar Rose' huis)?
Ik weet niet wat het moet zijn als het nog erger is dan seks met een minderjarige....dan denk je bijna aan dwang ofzo.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Jonnie Boer en Theresa direct als ie ophoudt met z'n restaurant.
Plausibel, werken alleen maar volgens mij. En wat blijft er dan over, hč?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Ze is ook niks. 'Sommelier' ja. Maar ik denk dat Jonnie daar erg op neerkijkt en dat ze ook weinig weet en tevens dat ie 2 sommeliers (ğasten) wil hebben ipv haar. Wat ie zou willen is dat ze gewoon gastvrouw is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Plausibel, werken alleen maar volgens mij. En wat blijft er dan over, hč?
Maar ze heeft wel haar wijnbedrijf met Astrid Joosten, dus dat is allemaal wel apart.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ze is ook niks. 'Sommelier' ja. Maar ik denk dat Jonnie daar erg op neerkijkt en dat ze ook weinig weet en tevens dat ie 2 sommeliers (ğasten) wil hebben ipv haar. Wat ie zou willen is dat ze gewoon gastvrouw is.
Nou, nee. Jonnie was geloof ik de eerste met 3 michelinsterren hier. En Wijnbedrijf? Geen wijngaard dus? Iedereen kan wijn kopen, in flessen doen en er een label opdoen. Joosten profiteert van Jonnie's sterren en bekendheid, Theresa van de bekendheid van Astrid Joosten als bekende Nederlander.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel haar wijnbedrijf met Astrid Joosten, dus dat is allemaal wel apart.
Huh, ik heb ze een tijd terug geďnterviewd en daar bleek niets van. maar misschien heb ik mijn werk niet goed gedaan. Hoe kom je aan die info, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ze is ook niks. 'Sommelier' ja. Maar ik denk dat Jonnie daar erg op neerkijkt en dat ze ook weinig weet en tevens dat ie 2 sommeliers (ğasten) wil hebben ipv haar. Wat ie zou willen is dat ze gewoon gastvrouw is.
Hehe... 'gerenommeerd sommelier'. Je denkt tevens toch niet dat die ğast zoiets zou zeggen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh, ik heb ze een tijd terug geďnterviewd en daar bleek niets van. maar misschien heb ik mijn werk niet goed gedaan. Hoe kom je aan die info, als ik vragen mag?
En ze is een gerenommeerd sommelier hoor, voor zover ik weet.
Welke gast?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:00 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Hehe... 'gerenommeerd sommelier'. Je denkt tevens toch niet dat die ğast zoiets zou zeggen?
Huh? Het kan best waar zijn, aangezien ik niet in de hoofden van mensen kan kijken, maar ik heb nog nooit iets gezien of gehoord wat hier ook maar enigszins op wijst. En zeggen dat Thérčse "niks is" vind ik gewoon onbeschoft. Ze is sommelier, gastvrouw en heeft verder volgens mij ook een hele belangrijke rol in het geheel. 'Emotioneel' danwel zakelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Jonniequote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke gast?
Ik kan je even niet volgen.
Ik gis ook maar wat. Maar dat sommeliergedoe lijkt me echt zoiets van: ja m'n wijf moet ook een hobby hebben c.q. betrokken zijn bij t bedrijf, anders gaat ze zeiken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Huh? Het kan best waar zijn, aangezien ik niet in de hoofden van mensen kan kijken, maar ik heb nog nooit iets gezien of gehoord wat hier ook maar enigszins op wijst. En zeggen dat Thérčse "niks is" vind ik gewoon onbeschoft. Ze is sommelier, gastvrouw en heeft verder volgens mij ook een hele belangrijke rol in het geheel. 'Emotioneel' danwel zakelijk.
Ben je ooit afgewezen als bordenwasser of zo?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik gis ook maar wat. Maar dat sommeliergedoe lijkt me echt zoiets van: ja m'n wijf moet ook een hobby hebben c.q. betrokken zijn bij t bedrijf, anders gaat ze zeiken.
Ze hebben de zaak samen gekocht hč? Zij is mede-eigenaar en heeft minimaal de helft aandeel in de opbouw van hun hele zakelijke bestaan. Volgens Jonnie had hij er in zijn eentje geen 'kloot' van gemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik gis ook maar wat. Maar dat sommeliergedoe lijkt me echt zoiets van: ja m'n wijf moet ook een hobby hebben c.q. betrokken zijn bij t bedrijf, anders gaat ze zeiken.
Tot nu toe ook mijn indruk van die twee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben de zaak samen gekocht hč? Zij is mede-eigenaar en heeft minimaal de helft aandeel in de opbouw van hun hele zakelijke bestaan. Volgens Jonnie had hij er in zijn eentje geen 'kloot' van gemaakt.
Daarnaast kwamen ze bij mij over als beste maatjes, naast echtelieden. Zelden een stel gezien dat zo gelijkwaardig was. Ook volkomen op één lijn over wat ze wel en niet willen in het leven en ook in het zakelijk leven.
Dus ik ben echt verbaasd over jouw informatie.
Djiez, doe ff normaal man, je praat poep, dit slaat dus helemaal nergens op. Probeert Yv na te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Grappig... Ik heb gewoon respect voor Jonnie. Z'n wijf heeft niks aan z'n michelinsterren bijgedragen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je ooit afgewezen als bordenwasser of zo?
Ok ğast.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben de zaak samen gekocht hč? Zij is mede-eigenaar en heeft minimaal de helft aandeel in de opbouw van hun hele zakelijke bestaan. Volgens Jonnie had hij er in zijn eentje geen 'kloot' van gemaakt.
Daarnaast kwamen ze bij mij over als beste maatjes, naast echtelieden. Zelden een stel gezien dat zo gelijkwaardig was. Ook volkomen op één lijn over wat ze wel en niet willen in het leven en ook in het zakelijk leven.
Denk dat Jonnie zelf dat respect danig zou betwijfelen, als je zijn vrouw een wijf noemt en haar aandeel in de sterren (die niet louter gaan over de keuken) bagatelliseert. Spreek hem er eens over aan, zou ik zeggen (en film dat even voor ons).quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:29 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Grappig... Ik heb gewoon respect voor Jonnie. Z'n wijf heeft niks aan z'n michelinsterren bijgedragen.
Een kerel die vreemdgaat, maar je wel respecteert? Dat is krom.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zit je nu over geweld te praten? Hoop dat ie lang in de gevangenis blijft. Wegrestaurant.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk dat Jonnie zelf dat respect danig zou betwijfelen, als je zijn vrouw een wijf noemt en haar aandeel in de sterren (die niet louter gaan over de keuken) bagatelliseert. Spreek hem er eens over aan, zou ik zeggen (en film dat even voor ons).
Hij heeft nu een wegrestaurant?quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:46 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zit je nu over geweld te praten? Hoop dat ie lang in de gevangenis blijft. Wegrestaurant.
Was een woordgrap. "Weg, restaurant!"quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij heeft nu een wegrestaurant?
Lul niet zo slap, wanker
Ooooh, je maakt nog grappen ook, zo tussen je slappe gelul doorquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:57 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Was een woordgrap. "Weg, restaurant!"
Lovenswaardig dat je het uitlegt, maar z'n gedachtespinsel is vermoedelijk meer ingegeven door minachtig voor vrouwen dan kennis van zaken. Meer kennis zal niet helpen, vrees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij ook met geweldsverheerlijking.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ooooh, je maakt nog grappen ook, zo tussen je slappe gelul door
Prima koppel voor dit topic.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Het zou een prima koppel voor dit topic zijn als je aanleiding hebt om te denken dat het niet goed gaat tussen die twee. Als dat alleen het feit is dat twee personen in een relatie niet dezelfde mate van succes hebben - en dat is iets wat in dit geval juist ter discussie staat - dan kun je zoveel koppels op de nominatielijst zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Prima koppel voor dit topic. Zonder zijn kooktalent wat zou zij dan in het laatje brengen????
Nikkie Plessen valt ook in die categorie, ondanks dat haar man geen voetballer is/was.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Prima koppel voor dit topic. Zonder zijn kooktalent wat zou zij dan in het laatje brengen????
Net als die voetbalvrouwen die een eigen kledingbedrijf hebben, gesponsord door meneer de voetballer. En trots dat hij is!!! Zijn wijfie kan meer dan het wijfie die hij ooit gevingerd heeft in de fietsenstalling. En oh wee je er iets van zegt. JaMAaer ZiJ heEft HaAr eiGen BedrIjF. zE iS nieT alLeeN dE vrOUw van.
Right!!!!!!!!!!
Nee, als het er aan de buitenkant goed uitziet. Dat is de bedoeling van dit topic. Daarom dat Wendy en Erland niet meetellen. Of Rose en Gregory. Daar zijn er al geruchten van.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zou een prima koppel voor dit topic zijn als je aanleiding hebt om te denken dat het niet goed gaat tussen die twee. Als dat alleen het feit is dat twee personen in een relatie niet dezelfde mate van succes hebben - en dat is iets wat in dit geval juist ter discussie staat - dan kun je zoveel koppels op de nominatielijst zetten.
Ik denk dat iemand met een groot talent en veel passie juist baat heeft bij een relatie met iemand die dat begrijpt, er ruimte voor biedt, meehelpt om de noodzakelijke randvoorwaarden te creëren voor de uitoefening ervan en intussen ook zelf iets van het leven maakt.
Sommelier is in de topklasserestaurants gewoon een gerespecteerd beroep. Juist omdat ze de vrouw van is, krijgt ze minder respect. Ga een eind fietsen zeg, we hebben nog een heel lange weg te gaan in emancipatie.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Prima koppel voor dit topic.
Zonder zijn kooktalent wat zou zij dan in het laatje brengen????
Net als die voetbalvrouwen die een eigen kledingbedrijf hebben, gesponsord door meneer de voetballer. En trots dat hij is!!! Zijn wijfie kan meer dan het wijfie die hij ooit gevingerd heeft in de fietsenstalling. En oh wee je er iets van zegt. JaMAaer ZiJ heEft HaAr eiGen BedrIjF. zE iS nieT alLeeN dE vrOUw van.
Right!!!!!!!!!!
Sommigen van de kledingbedrijfjes worden een een succes. Neemt niet weg dat zonder het succes van hun vent, ze achter de kassa bij de Kruidvat zouden staan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Sommelier is in de topklasserestaurants gewoon een gerespecteerd beroep. Juist omdat ze de vrouw van is, krijgt ze minder respect. Ga een eind fietsen zeg, we hebben nog een heel lange weg te gaan in emancipatie.
Of gewoon een of andere pr/communicatiebaan zouden hebben in de luwte. Want ouwehoeren kan Nikkie wel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommigen van de kledingbedrijfjes worden een een succes. Neemt niet weg dat zonder het succes van hun vent, ze achter de kassa bij de Kruidvat zouden staan.
Beetje aanzetten voor de lol.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:05 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Of gewoon een of andere pr/communicatiebaan zouden hebben in de luwte. Want ouwehoeren kan Nikkie wel.
Maar dan is dit topic toch gewoon: 'Noem succesvolle stellen'?quote:Op donderdag 7 juli 2022 13:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, als het er aan de buitenkant goed uitziet. Dat is de bedoeling van dit topic. Daarom dat Wendy en Erland niet meetellen. Of Rose en Gregory. Daar zijn er al geruchten van.
Ik vond de argumentatie best valide. Ik zal een enter er tussen zetten.
Jonnie Boer kan excelleren in de keuken omdat Therčse de andere zaken heel goed regelt. Ze hebben samen in hun begin twintiger jaren als jonkies het restaurant gekocht. Jonnie was toen nog helemaal geen beroemde kok. Zij zag het zitten en zei: kom op.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:14 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Beetje aanzetten voor de lol.
Ik misgun het de dames niet. Prima om je door te ontwikkelen en fijn toch als je niet bij een bank hoeft te bedelen. Fijn als je man steeds meer sterren bijelkaar kookt en jij je in het bedrijf meer kan ontwikkelen. Maar dan doen alsof het talent van de man er niks mee te maken heeft gaat mij te ver.
Wat een onzinquote:Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Maar dit klopt in dit geval feitelijk helemaal niet.quote:Op donderdag 7 juli 2022 18:38 schreef potjecreme het volgende:
Is het zo erg dat sommige vrouwen goed gebruik maken van het geld en talent van hun man? Waarom wordt daar door sommige zo op neer gekeken?
Samen een tent kopen en kussentjes uitzoeken dat zien we toch ook bij bv Ik Vertrek. Is niet iets speciaals. ZIJN talent is speciaal. ZIJN talent zorgt voor het geld. Met het geld dat hij vooral opbracht, heeft zij dure opleidingen kunnen doen. Sylvie deed het op een gegeven moment ook zelf. Therese ook. En tuurlijk zijn ze gelijkwaardig aan elkaar als partners. Maar gaan we nu echt zijn talent downplayen omdat mevr leuke kussens wist uit te zoeken?
Dat betwist ik niet, hoewel ik 't nogal pretentieuze onzin vind het meest van de tijd. Maar waar t me om ging is dat uitgerekend zij dat moet doen. "Maakt d'r ook deel van het bedrijf", zoals ik zei (enkel gastvrouw is natuurlijk niet genoeg).quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Wat een onzinEen sommelier is echt van groot belang in een dergelijke zaak hoor.
Ik heb een oude leraar van haar gesproken (voordat het lijkt alsof ik almaar bezig ben met de Boertjes: het was in het kader van hetzelfde stuk als waarvoor ik J&T zelf interviewde) van de middelbare hotelschool en toen was ze al bezig richting de sommelierkant te gaan. Dus dat is niet gekomen nadat ze alle kussentjes had besteld voor Jonnie.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:33 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Dat betwist ik niet, hoewel ik 't nogal pretentieuze onzin vind het meest van de tijd. Maar waar t me om ging is dat uitgerekend zij dat moet doen. "Maakt d'r ook deel van het bedrijf", zoals ik zei (enkel gastvrouw is natuurlijk niet genoeg).
Ok ğast. Die kussentjespost was niet van mij, overigens.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:37 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik heb een oude leraar van haar gesproken (voordat het lijkt alsof ik almaar bezig ben met de Boertjes: het was in het kader van hetzelfde stuk als waarvoor ik J&T zelf interviewde) van de middelbare hotelschool en toen was ze al bezig richting de sommelierkant te gaan. Dus dat is niet gekomen nadat ze alle kussentjes had besteld voor Jonnie.
Parels voor de zwijnen. Maar die parels heb je ongetwijfeld alleen kunnen kopen door te parasiteren op je succesvolle geliefde. Geen veroordeling, hč, gewoon een constatering.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Ok, I give up.
Ik trek me weer lekker even terug in mijn bubbel met volwassen weldenkenden.![]()
Het was weer even leuk op FOK!, maar het is wel bijkomen elke keer.
Ze is wel goed in haar vak. En het is normaal dat als de zaken goed zijn iedereen in het bedrijf zich kan ontwikkelen. Alleen laat het goed zien dat het vooral van zijn talent moest komen.quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:33 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Dat betwist ik niet, hoewel ik 't nogal pretentieuze onzin vind het meest van de tijd. Maar waar t me om ging is dat uitgerekend zij dat moet doen. "Maakt d'r ook deel van het bedrijf", zoals ik zei (enkel gastvrouw is natuurlijk niet genoeg).
Ge zijt een zuur potje creme, Ans Althansquote:Op donderdag 7 juli 2022 21:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze is wel goed in haar vak. En het is normaal dat als de zaken goed zijn iedereen in het bedrijf zich kan ontwikkelen. Alleen laat het goed zien dat het vooral van zijn talent moest komen.
Niemand gaat naar De beren als Therese de kussentjes heeft uitgezocht. Als Jonnie daar hamburgers komt bakken komen de mensen wel. Zo zijn gewoon de feiten.
Dat is voor enkele moeilijk te snappen en verschuilen zich dan in "volwassen bubbel" . Gelukkig leef ik gewoon in de realiteit.
Vrouwen, mannen, kinderen die van partner of ouders geld krijgen voor eigen ontwikkeling/bedrijf hadden/hebben altijd al dat talent gehad. Altans dat is altijd het verhaal. Nog nooit gelezen dat ze niks konden voor de investering.
Altijd al een zakenneusje, gevoel voor stijl, of een merlot kunnen onderscheiden van een cabernet sauvignon.
Ik ben gewoon niet goedgelovig.
Maar wat maakt dat uit als allebei uiteindelijk een (minstens even) grote bijdrage leveren aan dat succes, aan dat talent? Jonnie is uiteindelijk degene met het meest (zichtbare) speciale talent ja, maar had dat heel hoogstwaarschijnlijk helemaal niet zo kunnen ontwikkelen zonder Thérčse. "Behind every great (wo)man is a great (wo)man", dat idee.quote:Op donderdag 7 juli 2022 21:57 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ze is wel goed in haar vak. En het is normaal dat als de zaken goed zijn iedereen in het bedrijf zich kan ontwikkelen. Alleen laat het goed zien dat het vooral van zijn talent moest komen.
Niemand gaat naar De beren als Therese de kussentjes heeft uitgezocht. Als Jonnie daar hamburgers komt bakken komen de mensen wel. Zo zijn gewoon de feiten.
Dat is voor enkele moeilijk te snappen en verschuilen zich dan in "volwassen bubbel" . Gelukkig leef ik gewoon in de realiteit.
Vrouwen, mannen, kinderen die van partner of ouders geld krijgen voor eigen ontwikkeling/bedrijf hadden/hebben altijd al dat talent gehad. Altans dat is altijd het verhaal. Nog nooit gelezen dat ze niks konden voor de investering.
Altijd al een zakenneusje, gevoel voor stijl, of een merlot kunnen onderscheiden van een cabernet sauvignon.
Ik ben gewoon niet goedgelovig.
Ik snap gewoon de relevantie voor dit topic niet. En het idee van een volstrekt gelijkwaardige relatie (de een moet precies zo succesvol zijn als de ander) lijkt me in verreweg de meeste gevallen een illusie.quote:Op donderdag 7 juli 2022 22:14 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ge zijt een zuur potje creme, Ans Althans
Voor de kassa inderdaad, je bent een goede sommelier als je een schilderij aan een blinde kan verkopen, zand aan een Arabier, sneeuw aan een Eskimo Inuit..quote:Op donderdag 7 juli 2022 19:03 schreef Vivi het volgende:
Een sommelier is echt van groot belang in een dergelijke zaak hoor.
Sowieso, wat is 'succesvol'? Persoonlijk vind ik het nog één van de belangrijkste zaken dat kinderen goed worden opgevoed en in mijn ogen gaat dat in heel veel gevallen helemaal niet zo goed (bijvoorbeeld omdat een succesvolle carričre belangrijker wordt gevonden). Als een huisvrouw (of -man) daarin (wél) goed slaagt vind ik zo iemand ook heel (of misschien nog wel meer) succesvol. Alleen dat is niet zo 'in het oog springend', daar staat niet een hele hoop geld tegenover en daar wordt door de maatschappij (doorgaans) heel anders op gereageerd. (En nee, ik heb zelf niet eens kinderen).quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:17 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ik snap gewoon de relevantie voor dit topic niet. En het idee van een volstrekt gelijkwaardige relatie (de een moet precies zo succesvol zijn als de ander) lijkt me in verreweg de meeste gevallen een illusie.
Oh, ik heb ook helemaal niks met wijn en vind dat gebabbel erover ook maar (enigszins snobistisch) geneuzel. Maar het maakt niet uit of ik vind dat ze daarmee gebakken lucht verkoopt of niet, ik vind dat helemaal los staan van het feit dat Thérčse wel degelijk een belangrijke rol heeft in het geheel, óók als sommelier.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 14:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
Voor de kassa inderdaad, je bent een goede sommelier als je een schilderij aan een blinde kan verkopen, zand aan een Arabier, sneeuw aan een Eskimo Inuit..
Frédéric Brochet heeft jaren geleden de bullshit om wijnsnobisme heen bloot gelegd, maar hier zullen wel weer reacties op komen van een Libelle-lezeres die zó'n perfect afgestemde wijn heeft aangeraden gekregen dat het onzin is dat het onzin is.
Neemt niet weg dat ze als duo succesvol zijn geworden.
Ein-de-lijk. Maar da's nooit een ogenschijnlijk perfect koppel geweest.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:05 schreef SEMTEX het volgende:
Voor de volgens van 90 Day fiance & The Family Chantel: Pedro & Chantel
https://www.tmz.com/2022/(...)antel-everett-stole/
Bij The Masked Singer dachten ze ooit dat een kandidaat in een papegaaienpak Charly Luske was (Het was Eddy Zoëy). Dus jury vroeg hem: 'Bent u wel eens met Tanja Jess naar bed geweest?' Waarop de papegaai antwoordde: 'Wie niet?'quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:54 schreef Scorpie het volgende:
Tanja Jess neukt zelf ook buiten de deur dus.
Ik acht de kans zelfs vrij klein dat je 3 Michelinsterren kunt krijgen als je een sommelier hebt die alleen maar een beetje leuk over wijn praat maar niet echt de juiste wijn bij een gerecht weet te selecteren.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Oh, ik heb ook helemaal niks met wijn en vind dat gebabbel erover ook maar (enigszins snobistisch) geneuzel. Maar het maakt niet uit of ik vind dat ze daarmee gebakken lucht verkoopt of niet, ik vind dat helemaal los staan van het feit dat Thérčse wel degelijk een belangrijke rol heeft in het geheel, óók als sommelier.
Ook geen wijnkenners.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:56 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik acht de kans zelfs vrij klein dat je 3 Michelinsterren kunt krijgen als je een sommelier hebt die alleen maar een beetje leuk over wijn praat maar niet echt de juiste wijn bij een gerecht weet te selecteren.
We kunnen hier wel allemaal lekker over wijn-snobisme praten maar degenen die voor Michelin langs de restaurants gaan zijn geen Libelle lezende huisvrouwtjes die onder de indruk zijn van een mooi verhaaltje over het bouquet en de oorsprong van de wijn.
Omdat hier werd gespeculeerd dat ze binnenkort uit elkaar zouden gaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:12 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Waarom staat dat in deze topicreeks?
Ah. Ja ik moest ook gelijk aan Maan denken, maar blijkbaar was die roddel niet aan de orde.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat hier werd gespeculeerd dat ze binnenkort uit elkaar zouden gaan.
Ik heb nog even een bron toegevoegd, zodat duidelijk is dat het geen speculatie is maar een nieuwsbericht.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:16 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ah. Ja ik moest ook gelijk aan Maan denken, maar blijkbaar was die roddel niet aan de orde.
Ze zingen Nederlandstalige popliedjesquote:Op dinsdag 19 juli 2022 12:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb nog even een bron toegevoegd, zodat duidelijk is dat het geen speculatie is maar een nieuwsbericht.
Ik ken die lui trouwens niet eens.
Zou het een soort reddingsactie zijn? Eerst trouwen en dan na een jaar toch scheiden.quote:
Zou kunnen, ik weet niet wat de scheidings-statistieken zijn van koppels die na tig jaar trouwen, maar het zal niet de eerste keer zijn dat er een scheiding volgt.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou het een soort reddingsactie zijn? Eerst trouwen en dan na een jaar toch scheiden.
Eerst trouwen, een kind krijgen, toch nog even bij elkaar blijven voor het kind en dan alsnog uit elkaar gaan. Daar zet ik m'n geld op, maar hé, ik ken die lui ook niet.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 13:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zou het een soort reddingsactie zijn? Eerst trouwen en dan na een jaar toch scheiden.
Precies. En toen de pleuris losbrak gauw een ringetje om de vinger geduwd.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 14:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Noodgreep. Die gozer had Maan aangeduwd toch?
Ik vind het geen sterk verhaal. Seks in de bezemkast? Zelfs Boris Becker maakte het niet zo bont. Er zal heus wel wat dronken geflirt te zien zijn geweest en wat joviale armen om de schouders, maar dat is voor vrijwel niemand vreemdgaan.quote:Op dinsdag 19 juli 2022 17:52 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Precies. En toen de pleuris losbrak gauw een ringetje om de vinger geduwd.
Open-relatie blijkbaar maar de gewone mens mag dat niet weten.quote:Op woensdag 20 juli 2022 23:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Mijn eerste reactie op die verloving van Suzan en Freek: huh maar hij neukt toch met Maan?
Eens , wat ergens best wel weer sneu is, ze staat nu bekend als het matras.quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 10:26 schreef Nine. het volgende:
[..]
Dat heeft half Hilversum inmiddels wel gedaan
Doet ze toch zelf....quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens , wat ergens best wel weer sneu is, ze staat nu bekend als het matras.
Ach ja. Heeft ze de rol van 'Gooise Matras' toch maar mooi van Caroline Tensen overgenomenquote:Op vrijdag 5 augustus 2022 13:03 schreef Scorpie het volgende:
Eens , wat ergens best wel weer sneu is, ze staat nu bekend als het matras.
Van Bas Smit naar het lichaam van Memphis.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 20:58 schreef girlnextdoor. het volgende:
Ik weet niet meer welke user Bas Smit en Nicolette van Dam noemde, maar Bas schijnt het regelmatig te doen met mannen en Nicolette heeft het in het verleden met Memphis Depay gedaan, stond gisteren op juicechannel of bij Yvonne.
Al sta ik er ook niet van te kijken als zij gewoon een open relatie hanteren.
Sowieso van Bas Smit naar Memphis Depay is al een wereld van verschilquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van Bas Smit naar het lichaam van Memphis.Damn.
Je moet er wel tegenkunnen dat je in bed door een lijger wordt aangestaard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 21:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Van Bas Smit naar het lichaam van Memphis.Damn.
Waarom zou ze hem dit keer niet vergeven? De vorige keer was het ook een probleem van korte duur zo bleek.quote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:30 schreef gtststreetteam het volgende:
Er gaan nog steeds geruchten dat Waylon vreemdgaat, en dat hij dat in Zeeland gedaan heeft....
Ik denk dat Bibi en Waylon het niet lang meer gaan houden. Hoelang wil ze hem nog vergeven?
Lekker toch. Beetje hier en daar je kwakje dumpenquote:Op woensdag 17 augustus 2022 15:30 schreef gtststreetteam het volgende:
vreemdgaat, en dat hij dat in Zeeland gedaan heeft....
Ik denk dat Bibi en Waylon het niet lang m
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |