Ze begrijpt hem.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Ik heb liever een kerel die een keertje vreemdgaat, maar met wie ik een fantastisch leven heb, dan iemand die altijd trouw is, maar me niet respecteert of niet begrijpt.'
Aldus Tanja Jess.
https://www.ad.nl/show/ta(...)j-ons-past~a9ffb82c/
Blijkbaar ziet ze vreemdgaan niet als een respectloos iets.
“In een nieuwe relatie is de spanning ook na een tijd weg.”quote:
Dat moet Tanja Jess lekker zelf weten, maar heel geloofwaardig komt ze niet over als ze het in hetzelfde interview heeft over relatieproblemen, work in progress, een roerige periode en een zoektocht.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:40 schreef Sunshine1982 het volgende:
'Ik heb liever een kerel die een keertje vreemdgaat, maar met wie ik een fantastisch leven heb, dan iemand die altijd trouw is, maar me niet respecteert of niet begrijpt.'
Aldus Tanja Jess.
https://www.ad.nl/show/ta(...)j-ons-past~a9ffb82c/
Blijkbaar ziet ze vreemdgaan niet als een respectloos iets.
Dat is precies wat ik ook dacht jaquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat moet Tanja Jess lekker zelf weten, maar heel geloofwaardig komt ze niet over als ze het in hetzelfde interview heeft over relatieproblemen, work in progress, een roerige periode en een zoektocht.
Dat dacht ik ook bij André Hazes en Monique.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ook dacht ja
Overigens niet jouw spelfout, Iek weetquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:36 schreef maily het volgende:
De vraag die je wist die ging komen.
Nadat het huwelijk der huwelijken van Marco en Leontien, gesneuveld is dankzij een langdurige en lage hontenstreek van onze koning van het pathetische janklied.
Reist nu de vraag welk "perfect" koppel kondigt als volgende aan dat het niet meer wou.![]()
De beloning is een denkbeeldige fles drank naar voorkeur.
Belangrijkste regel is wel dat het om een koppel moet gaan dat te pas en te onpas vertelt hoe goed hun relatie wel niet is.
Dan wel door andere bners
Wie krijgt gelijk? en hoe snel?
Namen en rugnummers graagquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij André Hazes en Monique.
Alsof Mo (destijds) als een heilige thuis zat. Nah-uh, die komt ook aan haar trekken.
Gokje: onbekende nummers en mannen.quote:
Sow die domme bimbo zou ik ook wel doen zegquote:Op dinsdag 5 juli 2022 19:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook bij André Hazes en Monique.
Alsof Mo (destijds) als een heilige thuis zat. Nah-uh, die komt ook aan haar trekken.
Ook omdat dat een schoolvoorbeeld is van een valse dichotomie:quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat moet Tanja Jess lekker zelf weten, maar heel geloofwaardig komt ze niet over als ze het in hetzelfde interview heeft over relatieproblemen, work in progress, een roerige periode en een zoektocht.
quote:"Aan jezelf werken en leren communiceren is zo belangrijk"
Tanja kan er kort over zijn: "Bij elkaar blijven en op tijd hulp zoeken." Dat heeft ontzettend geholpen voor haar en Charly. Volgens de presentatrice is het vooral belangrijk om op tijd hulp te zoeken. "Al zijn ook wij pas naar de relatietherapeut gegaan toen we tegen dezelfde dingen bleven aanlopen. Maar aan jezelf werken en leren communiceren is zo belangrijk."
Ze geeft het iedereen mee als tip. "Liever met een echte therapeut dan een 'coach': coach klinkt misschien minder heftig, maar het wemelt in dat circuit van de kwakzalvers."
Gvd wat een debiele kutvergelijkingquote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:18 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Ook omdat dat een schoolvoorbeeld is van een valse dichotomie:
,,Ik heb liever een kerel die een keertje vreemdgaat, maar met wie ik een fantastisch leven heb, dan iemand die altijd trouw is, maar me niet respecteert of niet begrijpt.” Alsof dat de enige 2 mogelijkheden zijn. Tanja houdt zichzelf voor de gek.
Het klinkt heel feestelijk allemaal, "roerig', 'demonen" en na 20+ jaar samen nog moeten leren communiceren:
https://www.msn.com/nl-nl(...)rly-luske/ar-AAMqYi8 (dit was een jaar geleden).
[..]
En als je dan vervolgens steeds tegen dezelfde dingen aan blijft lopen (=je vent die steeds de halve woonwijk in de fik steekt), dan ga je gewoon naar een relatietherapeut, aldus Tanja.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:28 schreef roos94 het volgende:
[..]
Gvd wat een debiele kutvergelijking
Ik heb ook liever een pyromaan als partner ipv een pedofiel maar dat betekent niet dat ik die pyromaan wil hebben of dat dat goed is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |