Zit in een meeting, dus zonder spellcheck op verzoek even snel de inhoudquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ohh dus je deelt geen juice met ons.
Oh dat heb ik meermaals gezegd hoor, dat speelt al zo lang.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ohh dus je deelt geen juice met ons.
Dank je wel!quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:00 schreef JourneyBlue het volgende:
[..]
Zit in een meeting, dus zonder spellcheck op verzoek even snel de inhoud
Yv vond Gregory en Stephanie Rose altijd al een jaloersmakend insta-perfect koppel, rijk. knap, succesvol, model, getrouwd, superschattige dochters.
Vorig jaar kampte G met een depressie en angstaanvallen, gestopt met voetbal.
Door meerdere spionnen op verschillende manieren bevestigd dat het officieel over en uit is sinds vorige maand.
Het gaat al 1,5 jaar superslecht en er hebben een aantal heel heftige dingen plaatsgevonden.
Vorige maand Gregory ingetrokken op de Zuidas en Rose + dochters naar haar oude appartement op het Gelderlandplein.
(1) de hele heftige dingen komt Yv op terug
(2) Greg gaat megaveel vreemd, ook naar sexclubs met andere voetballers, normale cheatings (berichten aan Yv in de trant van mijn bff gaat vreemd met hem in een hotel) maar ook iets gekkigs, bLIJFT EEN GERUCHT! Wie heeft meer info, Gregory heeft een jonge voetballer van 15 ofzo onder zijn hoede genomen en Yv heeft gehoord dat G een aantal keer sex heeft gehad met diens vriendin van 15. Rose is hier achter gekomen (sexting, naaktfoto's van dat meisje) maar heeft G vergeven.
Rose belt chicks na nav geruchten en vraagt of die kloppen en zegt dan dat het vaker gebeurd.
Rose is een pittige meid, houdt van feestjes en van substanties HEEFT Yv GEHOORD.
Een vriend/stylist van Rose, Mitchel heeft in augustus bonje met haar gekregen en hebben elkaar ontvolgd, maar Mitchel is nu heel veel aan het kletsen over Rose, o.a. dat Rose heel erg snuift.
Het officiële verhaal is dat ze bonje hadden over het niet nakomen van afspraken/betalingen
MAAR WAARSCHIJNLIJK is er iets anders gebeurd--> Dat is superlijp, gisteren 20-25 berichten hierover aan Yv nav haar oproep
DUS
normaal gesproken is YV de flauwste niet, MAAR
ze heeft besloten om de hele heftige dingen NIET te brengen
want
"het zal toch maar zo zijn dat Gregory het niet aankan dat ze dat gaat brengen"
Het is zo iets kwetsbaars en gevoeligs, dat kan wel echt gevolgen hebben
Rose heeft toen ze er achter kwam ervoor gezorgd dat niemand de details wist en iedereen zijn mond laten houden
Maar Rose trekt het nu niet meer en daarom zijn ze uit elkaar en leven gescheiden.
Greg heeft er vrede mee maar ziet kinderen amper.
Nog steeds is ze toen bij hem gebleven na weer een apart incident, zegt ze, nadat ze dus zegt dat ze het niet gaat brengen (en dat suggereert dat het idd over Gregory gaat).quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:06 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Dank je wel!
Maat het leipe verhaal gaat dus over Greg en niet over Mitchel (die naar verluidt seksdates meenam naar Rose' huis)?
Ik weet niet wat het moet zijn als het nog erger is dan seks met een minderjarige....dan denk je bijna aan dwang ofzo.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Jonnie Boer en Theresa direct als ie ophoudt met z'n restaurant.
Plausibel, werken alleen maar volgens mij. En wat blijft er dan over, hè?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Ze is ook niks. 'Sommelier' ja. Maar ik denk dat Jonnie daar erg op neerkijkt en dat ze ook weinig weet en tevens dat ie 2 sommeliers (ğasten) wil hebben ipv haar. Wat ie zou willen is dat ze gewoon gastvrouw is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:43 schreef Andromache het volgende:
[..]
Plausibel, werken alleen maar volgens mij. En wat blijft er dan over, hè?
Maar ze heeft wel haar wijnbedrijf met Astrid Joosten, dus dat is allemaal wel apart.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ze is ook niks. 'Sommelier' ja. Maar ik denk dat Jonnie daar erg op neerkijkt en dat ze ook weinig weet en tevens dat ie 2 sommeliers (ğasten) wil hebben ipv haar. Wat ie zou willen is dat ze gewoon gastvrouw is.
Nou, nee. Jonnie was geloof ik de eerste met 3 michelinsterren hier. En Wijnbedrijf? Geen wijngaard dus? Iedereen kan wijn kopen, in flessen doen en er een label opdoen. Joosten profiteert van Jonnie's sterren en bekendheid, Theresa van de bekendheid van Astrid Joosten als bekende Nederlander.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:19 schreef Andromache het volgende:
[..]
Maar ze heeft wel haar wijnbedrijf met Astrid Joosten, dus dat is allemaal wel apart.
Huh, ik heb ze een tijd terug geïnterviewd en daar bleek niets van. maar misschien heb ik mijn werk niet goed gedaan. Hoe kom je aan die info, als ik vragen mag?quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ze is ook niks. 'Sommelier' ja. Maar ik denk dat Jonnie daar erg op neerkijkt en dat ze ook weinig weet en tevens dat ie 2 sommeliers (ğasten) wil hebben ipv haar. Wat ie zou willen is dat ze gewoon gastvrouw is.
Hehe... 'gerenommeerd sommelier'. Je denkt tevens toch niet dat die ğast zoiets zou zeggen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Huh, ik heb ze een tijd terug geïnterviewd en daar bleek niets van. maar misschien heb ik mijn werk niet goed gedaan. Hoe kom je aan die info, als ik vragen mag?
En ze is een gerenommeerd sommelier hoor, voor zover ik weet.
Welke gast?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:00 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Hehe... 'gerenommeerd sommelier'. Je denkt tevens toch niet dat die ğast zoiets zou zeggen?
Huh? Het kan best waar zijn, aangezien ik niet in de hoofden van mensen kan kijken, maar ik heb nog nooit iets gezien of gehoord wat hier ook maar enigszins op wijst. En zeggen dat Thérèse "niks is" vind ik gewoon onbeschoft. Ze is sommelier, gastvrouw en heeft verder volgens mij ook een hele belangrijke rol in het geheel. 'Emotioneel' danwel zakelijk.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:53 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Jonniequote:Op woensdag 6 juli 2022 19:03 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Welke gast?
Ik kan je even niet volgen.
Ik gis ook maar wat. Maar dat sommeliergedoe lijkt me echt zoiets van: ja m'n wijf moet ook een hobby hebben c.q. betrokken zijn bij t bedrijf, anders gaat ze zeiken.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:07 schreef Forbry het volgende:
[..]
Huh? Het kan best waar zijn, aangezien ik niet in de hoofden van mensen kan kijken, maar ik heb nog nooit iets gezien of gehoord wat hier ook maar enigszins op wijst. En zeggen dat Thérèse "niks is" vind ik gewoon onbeschoft. Ze is sommelier, gastvrouw en heeft verder volgens mij ook een hele belangrijke rol in het geheel. 'Emotioneel' danwel zakelijk.
Ben je ooit afgewezen als bordenwasser of zo?quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik gis ook maar wat. Maar dat sommeliergedoe lijkt me echt zoiets van: ja m'n wijf moet ook een hobby hebben c.q. betrokken zijn bij t bedrijf, anders gaat ze zeiken.
Ze hebben de zaak samen gekocht hè? Zij is mede-eigenaar en heeft minimaal de helft aandeel in de opbouw van hun hele zakelijke bestaan. Volgens Jonnie had hij er in zijn eentje geen 'kloot' van gemaakt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Ik gis ook maar wat. Maar dat sommeliergedoe lijkt me echt zoiets van: ja m'n wijf moet ook een hobby hebben c.q. betrokken zijn bij t bedrijf, anders gaat ze zeiken.
Tot nu toe ook mijn indruk van die twee.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben de zaak samen gekocht hè? Zij is mede-eigenaar en heeft minimaal de helft aandeel in de opbouw van hun hele zakelijke bestaan. Volgens Jonnie had hij er in zijn eentje geen 'kloot' van gemaakt.
Daarnaast kwamen ze bij mij over als beste maatjes, naast echtelieden. Zelden een stel gezien dat zo gelijkwaardig was. Ook volkomen op één lijn over wat ze wel en niet willen in het leven en ook in het zakelijk leven.
Dus ik ben echt verbaasd over jouw informatie.
Djiez, doe ff normaal man, je praat poep, dit slaat dus helemaal nergens op. Probeert Yv na te doen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:17 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Grappig... Ik heb gewoon respect voor Jonnie. Z'n wijf heeft niks aan z'n michelinsterren bijgedragen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:43 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ben je ooit afgewezen als bordenwasser of zo?
Ok ğast.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ze hebben de zaak samen gekocht hè? Zij is mede-eigenaar en heeft minimaal de helft aandeel in de opbouw van hun hele zakelijke bestaan. Volgens Jonnie had hij er in zijn eentje geen 'kloot' van gemaakt.
Daarnaast kwamen ze bij mij over als beste maatjes, naast echtelieden. Zelden een stel gezien dat zo gelijkwaardig was. Ook volkomen op één lijn over wat ze wel en niet willen in het leven en ook in het zakelijk leven.
Denk dat Jonnie zelf dat respect danig zou betwijfelen, als je zijn vrouw een wijf noemt en haar aandeel in de sterren (die niet louter gaan over de keuken) bagatelliseert. Spreek hem er eens over aan, zou ik zeggen (en film dat even voor ons).quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:29 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Grappig... Ik heb gewoon respect voor Jonnie. Z'n wijf heeft niks aan z'n michelinsterren bijgedragen.
Een kerel die vreemdgaat, maar je wel respecteert? Dat is krom.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat moet Tanja Jess lekker zelf weten, maar heel geloofwaardig komt ze niet over als ze het in hetzelfde interview heeft over relatieproblemen, work in progress, een roerige periode en een zoektocht.
Zit je nu over geweld te praten? Hoop dat ie lang in de gevangenis blijft. Wegrestaurant.quote:Op woensdag 6 juli 2022 22:47 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Denk dat Jonnie zelf dat respect danig zou betwijfelen, als je zijn vrouw een wijf noemt en haar aandeel in de sterren (die niet louter gaan over de keuken) bagatelliseert. Spreek hem er eens over aan, zou ik zeggen (en film dat even voor ons).
Hij heeft nu een wegrestaurant?quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:46 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Zit je nu over geweld te praten? Hoop dat ie lang in de gevangenis blijft. Wegrestaurant.
Was een woordgrap. "Weg, restaurant!"quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:51 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Hij heeft nu een wegrestaurant?
Lul niet zo slap, wanker
Ooooh, je maakt nog grappen ook, zo tussen je slappe gelul doorquote:Op woensdag 6 juli 2022 23:57 schreef FlauwKapsel het volgende:
[..]
Was een woordgrap. "Weg, restaurant!"
Lovenswaardig dat je het uitlegt, maar z'n gedachtespinsel is vermoedelijk meer ingegeven door minachtig voor vrouwen dan kennis van zaken. Meer kennis zal niet helpen, vrees ik.quote:Op woensdag 6 juli 2022 19:46 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Jij ook met geweldsverheerlijking.quote:Op woensdag 6 juli 2022 23:58 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Ooooh, je maakt nog grappen ook, zo tussen je slappe gelul door
Prima koppel voor dit topic.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:18 schreef FlauwKapsel het volgende:
Het zou een prima koppel voor dit topic zijn als je aanleiding hebt om te denken dat het niet goed gaat tussen die twee. Als dat alleen het feit is dat twee personen in een relatie niet dezelfde mate van succes hebben - en dat is iets wat in dit geval juist ter discussie staat - dan kun je zoveel koppels op de nominatielijst zetten.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Prima koppel voor dit topic. Zonder zijn kooktalent wat zou zij dan in het laatje brengen????
Nikkie Plessen valt ook in die categorie, ondanks dat haar man geen voetballer is/was.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Prima koppel voor dit topic. Zonder zijn kooktalent wat zou zij dan in het laatje brengen????
Net als die voetbalvrouwen die een eigen kledingbedrijf hebben, gesponsord door meneer de voetballer. En trots dat hij is!!! Zijn wijfie kan meer dan het wijfie die hij ooit gevingerd heeft in de fietsenstalling. En oh wee je er iets van zegt. JaMAaer ZiJ heEft HaAr eiGen BedrIjF. zE iS nieT alLeeN dE vrOUw van.
Right!!!!!!!!!!
Nee, als het er aan de buitenkant goed uitziet. Dat is de bedoeling van dit topic. Daarom dat Wendy en Erland niet meetellen. Of Rose en Gregory. Daar zijn er al geruchten van.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het zou een prima koppel voor dit topic zijn als je aanleiding hebt om te denken dat het niet goed gaat tussen die twee. Als dat alleen het feit is dat twee personen in een relatie niet dezelfde mate van succes hebben - en dat is iets wat in dit geval juist ter discussie staat - dan kun je zoveel koppels op de nominatielijst zetten.
Ik denk dat iemand met een groot talent en veel passie juist baat heeft bij een relatie met iemand die dat begrijpt, er ruimte voor biedt, meehelpt om de noodzakelijke randvoorwaarden te creëren voor de uitoefening ervan en intussen ook zelf iets van het leven maakt.
Sommelier is in de topklasserestaurants gewoon een gerespecteerd beroep. Juist omdat ze de vrouw van is, krijgt ze minder respect. Ga een eind fietsen zeg, we hebben nog een heel lange weg te gaan in emancipatie.quote:Op donderdag 7 juli 2022 12:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Prima koppel voor dit topic.
Zonder zijn kooktalent wat zou zij dan in het laatje brengen????
Net als die voetbalvrouwen die een eigen kledingbedrijf hebben, gesponsord door meneer de voetballer. En trots dat hij is!!! Zijn wijfie kan meer dan het wijfie die hij ooit gevingerd heeft in de fietsenstalling. En oh wee je er iets van zegt. JaMAaer ZiJ heEft HaAr eiGen BedrIjF. zE iS nieT alLeeN dE vrOUw van.
Right!!!!!!!!!!
Sommigen van de kledingbedrijfjes worden een een succes. Neemt niet weg dat zonder het succes van hun vent, ze achter de kassa bij de Kruidvat zouden staan.quote:Op donderdag 7 juli 2022 16:41 schreef Andromache het volgende:
[..]
Sommelier is in de topklasserestaurants gewoon een gerespecteerd beroep. Juist omdat ze de vrouw van is, krijgt ze minder respect. Ga een eind fietsen zeg, we hebben nog een heel lange weg te gaan in emancipatie.
Of gewoon een of andere pr/communicatiebaan zouden hebben in de luwte. Want ouwehoeren kan Nikkie wel.quote:Op donderdag 7 juli 2022 17:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Sommigen van de kledingbedrijfjes worden een een succes. Neemt niet weg dat zonder het succes van hun vent, ze achter de kassa bij de Kruidvat zouden staan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |