quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Jammer dat er geen foto staat waar hij het logo kust.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
Valt me mee dat Till nog steeds ons shirtje draagt in de op.
Ja, nu Poch definitief de laan uit is gestuurd wel. Maar de afgelopen weken was dat nog allerminst zeker.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:04 schreef Elan het volgende:
@:Sked dat is wel een hele makkelijke conclusie. Wellicht denkt hij onder de nieuwe trainer wel aan spelen toe te komen.
Mocht hij uiteindelijk weg willen zullen de grote clubs in de rij staan voor hem.
Ze hebben zelfs al een nieuwe trainerquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:05 schreef Sked het volgende:
[..]
Ja, nu Poch definitief de laan uit is gestuurd wel. Maar de afgelopen weken was dat nog allerminst zeker.
Van Gaal staat er ook wel bekend om om raar te doen over een speler om een ‘signaal’ te geven.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs al een nieuwe traineren bij Liverpool heeft hij zichzelf natuurlijk bewezen op het allerhoogste niveau. Vind het vrij debiel dat hij nu zo de kop van Jut is bij figuren als van Gaal en in de media.
Werkte wel bij Sneijderquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Gaal staat er ook wel bekend om om raar te doen over een speler om een ‘signaal’ te geven.
En als Louis een signaal geeft dan kan je er maar beter naar luisteren (volgens Louis)
Hij heeft zeker meer krediet verdiend dan hij nu krijgt. Die argumenten van Louis slaan uiteindelijk ook als een tang op een varken.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:10 schreef Elan het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs al een nieuwe traineren bij Liverpool heeft hij zichzelf natuurlijk bewezen op het allerhoogste niveau. Vind het vrij debiel dat hij nu zo de kop van Jut is bij figuren als van Gaal en in de media.
Wijnaldum dacht dat hij niet zoveel hoefde te doen maar dat had hij fout, dus terecht geslachtofferdquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Gaal staat er ook wel bekend om om raar te doen over een speler om een ‘signaal’ te geven.
En als Louis een signaal geeft dan kan je er maar beter naar luisteren (volgens Louis)
Gaat wel wat ver om vervolgens Guus Til en boerderijhoofd wel te selecteren thoughquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wijnaldum dacht dat hij niet zoveel hoefde te doen maar dat had hij fout, dus terecht geslachtofferd
Hehequote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
eens Guus Til enquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:16 schreef Caland het volgende:
[..]
Gaat wel wat ver om vervolgens Guus Til en boerderijhoofd wel te selecteren though
Klaassen is in Oranje goed man. In Klassiekers ook vaak doorslaggevend helaas.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens Guus Til en2 boerderijhoofden bedoel je, maar eens als Klaassen je plek overneemt heb je wel gefaald
eens maar dat kan Wijnaldum ook, alleen maakt die de vuile meters niet meerquote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Klaassen is in Oranje goed man. In Klassiekers ook vaak doorslaggevend helaas.
Krijgt hij de kans ook niet voor en om nou Til boven Wijndaldum te verkiezen gaat wel heel erg ver.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 18:30 schreef Tarado het volgende:
[..]
eens maar dat kan Wijnaldum ook, alleen maakt die de vuile meters niet meer
Sla gewoon de posts van @Gutanoth over, als je wil weten hoe Feijenoord er echt voorstaat, dan kun je beter de posts van @PietjePuk2000 goed volgen!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:45 schreef Tarado het volgende:
[..]
als Xavi Simons naar PSV kan en Wijnaldum hem daarover kan vertellen waarom "moet" hij dan zelf ook naar PSV, is dat een bijbehorende verplichting?
Een cringe videoboodschap van Van Persie, jawel.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Nu maar hopen dat Te Kloese morgen geen wanstaltig bericht plaatst in een Engelse krant.
Dat trek ik toch wel iets beter dan een krantenpagina van Flappie.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een cringe videoboodschap van Van Persie, jawel.
Verrassend.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 20:57 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat trek ik toch wel iets beter dan een krantenpagina van Flappie.
Is dit het Ajax of het Manchester topic?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit kan toch niet jongons
Sorry Badder!!!!quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit het Ajax of het Manchester topic?
Heb meegekregen dat die Gnonto ook een ONGELOOFLIJK STERK midgetMONSTER is.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 22:00 schreef Boussaadia het volgende:
Een ongelooflijk team van WARRIORS en MONSTERS.
Is dit de Speld?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
zeg het ze Badderquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:05 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Is dit het Ajax of het Manchester topic?
We kunnen ook zo’n briefje voor Diemers schrijven en hem vervolgens achterlaten bij ManUquote:Op dinsdag 5 juli 2022 21:00 schreef Caland het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Arnesen blijft het een beetje twijfelachtig of je er nou echt zoveel aan hebt. Hij stond al langere tijd bekend als een matige verkoper.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:34 schreef -XOR- het volgende:
Rare transfer vanuit Ten Hag bezien maar erg mooi dat jullie met Sinisterra en Malacia (en wellicht ook nog Kokcu) eens echte klappers maken. De Arnesen-Slot combinatie heeft veel potentie, hopelijk herstelt Arnesen snel.
zo snel gaan transfers normaliter niet, dus die 3-4 werkdagen dat Te Kloese het heeft overgenomen zouden de doorslag hebben gegeven, klinkt allemaal leuk maar niet geloofwaardigquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Arnesen blijft het een beetje twijfelachtig of je er nou echt zoveel aan hebt. Hij stond al langere tijd bekend als een matige verkoper.
Volgens de Telegraaf zijn de hoge transferbedragen vooral aan Te Kloese te danken en dat geloof ik eigenlijk wel.
Als dat daadwerkelijk aan Te Kloese is te danken dan heeft Feijenoord helemaal een mooie aanstelling gedaan, die kan nog jaren mee en echt iets opbouwen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij Arnesen blijft het een beetje twijfelachtig of je er nou echt zoveel aan hebt. Hij stond al langere tijd bekend als een matige verkoper.
Volgens de Telegraaf zijn de hoge transferbedragen vooral aan Te Kloese te danken en dat geloof ik eigenlijk wel.
goh, wat verrassend dat jij hier direct voor valtquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Idd, gewoon stookgedrag van de Televaag.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
goh, wat verrassend dat jij hier direct voor valt
en zo niet: lekker boeiendquote:Op woensdag 6 juli 2022 08:56 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Idd, gewoon stookgedrag van de Televaag.
Wie gaat er voor 40 miljoen?quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:27 schreef TweedeKlum het volgende:
40 miljoen, ongekend, goed voor de club. Doorpakken is aan de beleidsbepalers wel toevertrouwd, die laten zien dat ze weten waar ze mee bezig zijn.
Malacia en Sinisterra.quote:
Oh ja, natuurlijk. Bij Feyenoord moet je meerdere spelers verkopen om tot zo'n bedrag te komenquote:
Bij Ajax vooralsnog ookquote:Op woensdag 6 juli 2022 09:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Bij Feyenoord moet je meerdere spelers verkopen om tot zo'n bedrag te komen
Is het al zo vroeg pauze op de kleuterschool?quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:07 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk. Bij Feyenoord moet je meerdere spelers verkopen om tot zo'n bedrag te komen
Kneepjes van het vak geleerd bij de sinaloa cartel.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo zou die Kloese geen credits mogen krijgen? Zo'n transfer wordt natuurlijk niet in 3 dagen geregeld, maar het moment dat de prijs akkoord is wordt er getekend dus in die laatste 3 dagen wordt er wel heel veel inhoudelijks bepaald.
Het geld stroomt binnen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:51 schreef Scrummie het volgende:
Toch iets beter dan die sloot van vorig jaar.
[ twitter ]
Koud bad hier.quote:Op woensdag 6 juli 2022 10:51 schreef Scrummie het volgende:
Toch iets beter dan die sloot van vorig jaar.
[ twitter ]
Als Valentijn dat geschreven heeft is het sowieso onzin.quote:Op woensdag 6 juli 2022 08:36 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Bij nieuwe trainers/bestuurders sorteren dit soort 'journalisten' altijd even voor om de eerste scoops te krijgen. Dus eerst slijmen en als het werkt, ben je binnen. Als het niet werkt, schrijf je elke week een zuur stukje over hoe slecht die persoon wel niet is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:44 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Als Valentijn dat geschreven heeft is het sowieso onzin.
Omdat Pietjepuk2000 dit bericht plaatste en het dan per definitie altijd onzin is.quote:Op woensdag 6 juli 2022 09:56 schreef ThePlaneteer het volgende:
Hoezo zou die Kloese geen credits mogen krijgen? Zo'n transfer wordt natuurlijk niet in 3 dagen geregeld, maar het moment dat de prijs akkoord is wordt er getekend dus in die laatste 3 dagen wordt er wel heel veel inhoudelijks bepaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 06-07-2022 13:18:14 ]
quote:Op woensdag 6 juli 2022 13:17 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Omdat Pietjepuk2000 dit bericht plaatste en het dan per definitie altijd onzin is.Ze hebben een punt…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Nog steeds geen beveiligingscertificaten op die site zie ik?quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
De website van @:ZKA is live en klapt er direct uit.
https://1908.nl/
Werken prima hier.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:30 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Nog steeds geen beveiligingscertificaten op die site zie ik?
Geen dark mode. @Caland @fetXquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Werkt inmiddels naar behoren.quote:Op woensdag 6 juli 2022 14:26 schreef TweedeKlum het volgende:
Het niveau van de reacties ontstijgt tot dusver FR12 niet bepaaldquote:Op woensdag 6 juli 2022 14:48 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ziet er goed uit. Hopelijk beter te behappen als FR12.
Is alvast de eerste transfer strategie voor als hij straks 32 is en terug moet komen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:55 schreef DonRaja het volgende:
Ik vind het ook mooi dat Malacia een kind van de club is en het voelt een beetje als een triest afscheid, maar het Feyenoord mediateam doet alsof dat gozertje in het vliegtuig van Emiliano Sala is gestapt...
PL geld. 33 miljoen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bozenik mogelijk naar de Premier League
@:dombohetolifantje1
Flikker op.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Bozenik mogelijk naar de Premier League
@:dombohetolifantje1
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Te Kloese mag weer de interesse van Boavista en Brentford tegen elkaar uitspelen. Bozenik is niet te koop behalve voor de absolute hoofdprijs.quote:
Klopt.quote:Op woensdag 6 juli 2022 15:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het niveau van de reacties ontstijgt tot dusver FR12 niet bepaald
Maar ben benieuwd. Site ziet er qua interface heel goed uit, aan nieuwswaarde geen gebrek verwacht ik.
quote:Hahaha vanmorgen in de trein naar Haarlem een jochie van een jaar of 13 met een ajax trainingspak in de trein. Dus ik keihard hämässen, iedereen in die coupe mee doen en applaudisseren hahahaha. Conducteur die jongen er ook uitgezet bij de halte Geldermalsen
beste kameraden ik schrik mijn kapot van alle scheldkarbonades op deze site, deze prachtige nieuwe site van de enigen die ons van nieuws voorziet die wij nog niet wisten als kameraden zijnden. waarom altijd zoveel negativitisme ik word er gek van de huidige maatschappij altijd maar ZIJKEN! waardeer nou eens de moeite van mensen zoals deze moderatoren alstublieft ik vraag het nog maar eens. wij zijn allemaal voor feyenoord we willen allemaal het besten voor de klub. wij zijn rotterdammers wij houden vol het is ons op den lijfen geschreven. ik wil allen leden van de anderen site fr12 . nl oproepen: stop hier mee surpport innofatie en geef niet op.quote:
Dat moet aTypisch zijn geweest.quote:Op woensdag 6 juli 2022 16:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
beste kameraden ik schrik mijn kapot van alle scheldkarbonades op deze site, deze prachtige nieuwe site van de enigen die ons van nieuws voorziet die wij nog niet wisten als kameraden zijnden. waarom altijd zoveel negativitisme ik word er gek van de huidige maatschappij altijd maar ZIJKEN! waardeer nou eens de moeite van mensen zoals deze moderatoren alstublieft ik vraag het nog maar eens. wij zijn allemaal voor feyenoord we willen allemaal het besten voor de klub. wij zijn rotterdammers wij houden vol het is ons op den lijfen geschreven. ik wil allen leden van de anderen site fr12 . nl oproepen: stop hier mee surpport innofatie en geef niet op.
over dit artikle: bozenik vind ik een zeer slechtte speler wie heeft hem ooit gehaalt?? hij heeft bovendien een zeer (sorry maar dit is waar) lelijk voorkomen. op deze manier haal je de TOP niet. er is geen enkele speler die kwua uiterlijk zeer slechtter is dan kwua spel. door natuurlijke selectie wordden lelijken topspelers al vroeg af ge ser veert. ken jij een lelijken topspits???? het klinkt raar maar is waar. met dit gezicht haal je de top niet pijnlijk maar waar ik haat het om te zeggen maar je moet ook een mooie kop hebben eenpaar stoere stekels en mooi tattoetje bervoorbeeld.
groeten ron
Vind het opzich nog wel meevallen. Alle vertrouwen nog in Ali en Walemark. Vervang Danilo door Gnonto en er staat ansich een prima eerste 11.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[ [url=https://mobile.twitter.com/MikosGouka/status/1544626300706557953?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1544626300706557953%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.fr12.nl%2Fnieuws%2Fslot-traint-met-pedersen-en-wlemark-als-vervangers-malacia-en-sinisterra]twitter[/url] ]
Dat is zeker geen dreamteam.
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd waarom die Amerikaan niet overwogen wordt, @:zka klopt het dat die jongen er helemaal niks van kan? Werd in de VS toch wel als een talent gezien en had deze winter eigenlijk gehoopt dat ie Til zou kunnen aflossen na diens vertrek.
Goed om te zien dat je een verstandige jongen bent en ook (voorzichtig) #teamBassett bent Gurney.quote:Op woensdag 6 juli 2022 17:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Dat is zeker geen dreamteam.
Eigenlijk ben ik ook wel benieuwd waarom die Amerikaan niet overwogen wordt, @:zka klopt het dat die jongen er helemaal niks van kan? Werd in de VS toch wel als een talent gezien en had deze winter eigenlijk gehoopt dat ie Til zou kunnen aflossen na diens vertrek.
Pedersen staat hier linksback hèquote:Op woensdag 6 juli 2022 17:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Vind het opzich nog wel meevallen. Alle vertrouwen nog in Ali en Walemark. Vervang Danilo door Gnonto en er staat ansich een prima eerste 11.
quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer geen primeur voor @:zka
@:scrummie grapje niet boos worden
Was wel een fantastische speler toen, snel, atletisch, verdedigend sterk. Zo zonde met zn blessures dat die ontwikkeling is gestopt.quote:
Normaal doen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weer geen primeur voor @:zka
@:scrummie grapje niet boos worden
Wel heel blessuregevoelig volgens mij. Maar als ie fit is kan het wel onze beste aanvaller wordenquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat zou toch wel puur genot zijn
Voor niks en redelijk multifunctioneel vooralquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:50 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wel heel blessuregevoelig volgens mij. Maar als ie fit is kan het wel onze beste aanvaller worden
Vorig jaar bankzitter bij de nr20 van Frankrijkquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:48 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Dat zou toch wel puur genot zijn
Lijkt me niet dat Hertha hem gratis weg doet hoor.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor niks en redelijk multifunctioneel vooral
8 assists vanaf de bank, dat is knapquote:Op woensdag 6 juli 2022 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar bankzitter bij de nr20 van Frankrijk
Die jongen heeft wel echt verschrikkelijk matige statistieken over zijn hele carrière gezien. Veel te blessuregevoelig ook.quote:
Jij bent wel erg van de scorebordjournalistiek. Je kunt ook zeggen, een gratis, nog jonge oranjespeler die veel pech gehad heeft.quote:Op woensdag 6 juli 2022 18:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig jaar bankzitter bij de nr20 van Frankrijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |