"ik was eerst een Gele Hesje, toen werd ik een Kritische Denker en daarna Coronascepticus, vervolgens werd ik Anti Oekraïense Nazi's en nu ben ik Boer"quote:Op maandag 4 juli 2022 10:59 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het volk met een chronisch ontstoken onderbuik switcht moeiteloos van rel naar rel.
Was ik degene die over Oekraïne begon dan?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja zelfs Poetin heeft ermee te maken?
Nee dan ben je slim..quote:
Beetje een stupide opmerking aangezien de Engel aanhangers zichzelf allang hierin gemeld hebben door oa. Bij het huis van de minister gearresteerd te worden.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het duurt ook zelden lang of bepaalde types beginnen Willem Engel en de wappies er weer bij te halen. Het maakt amper nog uit wat het daadwerkelijke onderwerp is.
Die mensen moet toch iets heel erg dwars zitten, zelfs nu nog.
In 1 keer hun volledige voorraad opkopen, dat zal die supermarkten leren!!quote:
Net zoals staken, blokkades en actievoeren.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:00 schreef xzaz het volgende:
[..]
Het hoort gewoon bij het bedrijfsleven. En het is van alle jaren.
Wat is 'genoeg'? Reken je dat zelf uit? Welk percentage spandoeken moet er minimaal mee te maken hebben?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:01 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Omdat ie gisteren een mars hield voor de boeren terwijl daarnaast heel pro-boerentwitter vol staat met Klaus Schwab/WEF/Vaccinatie-gezeik, en er genoeg spandoeken op de tractors met eenzelfde strekking te vinden zijn geweest.
Heel vreemd ja, ontzettend raar dat een persoon die een rol speelt in dit geheel, hier besproken wordt.
Willem Engel stond niet gisteren bij een pro-boerendemonstratie in Eindhoven?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:00 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ach, dat zijn dezelfde die continu alles vergelijken met extreem rechts.
Overal en alles waar ze het niet mee eens zijn en daarna lekker makkelijk in de discussie kunnen staan. Lekker laf.
Hoe kan dat? Ze kunnen niet rondkomen, zijn straatarm en zo alles. En dan alles opkopen?quote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 11:02 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Net zoals staken, blokkades en actievoeren.
Ik denk niet dat je mijn punt begrijpt maar dat geeft niet.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:02 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Beetje een stupide opmerking aangezien de Engel aanhangers zichzelf allang hierin gemeld hebben door oa. Bij het huis van de minister gearresteerd te worden.
Al die boerinnen die nu alleen op de boerderie zijn doen misschien wel aan thuisontvangst?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hoe kan dat? Ze kunnen niet rondkomen, zijn straatarm en zo alles. En dan alles opkopen?
Jeetje, wat een gezeur. Ga dan zelf de politiek in en ja wetten en rechters zijn nu eenmaal bindend.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep en dat is het trieste ook dat mensen steeds minder zekerheden kunnen ontlenen aan wat werd voorgespiegeld.
De regering is door (steeds meer) extern opgelegde regels gebonden aan dwang die voorts alleen nog tot kille uitvoer wordt gebracht. Het beleid kan best anders worden ingevuld maar de Regering verkiest de makkelijke weg door zich te verschuilen achter wetten en rechters.
Goed verhaal met een wat grote bek erbij ook nog. Wat een held ben je zeg. Bedrijven die niet innovatief zijn en niet snel kunnen schakelen hebben niets in de economie te zoeken. Regelgeving en wijziging daarvan treft elke beroepsgroep in elk land ter wereld.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:51 schreef B4llistic het volgende:
[..]
Had je wel moeten doen want nu heb je moeite je kop boven water te houden en zijn diverse concculegas falliet....
Dat je zelf geen ballen hebt, moet je niet op anderen afschuiven.
https://twitter.com/search?q=boeren%20wef&src=typed_query&f=livequote:Op maandag 4 juli 2022 11:02 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Wat is 'genoeg'? Reken je dat zelf uit? Welk percentage spandoeken moet er minimaal mee te maken hebben?
Of rommelt je onderbuik gewoon weer?
Het is gewoon een anekdotisch voorbeeld (en dat zullen er velen kunnen vertellen na twee crisis de afgelopen 15 jaar) dat je met innovatief zijn veel kunt bereiken. Daarnaast is het belachelijk om het land plat te leggen vanwege huillie doen.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
How can I make this about meeeeeeee. Hulde. Applaus.
Strafbaar is strafbaar, ook al ben je het met de overtreders eens. Lakker makkelijk dat alles maar mag als je het ermee eens bent.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:31 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er is nogal een verschil tussen rellen en plunderen en snelwegen blokkeren.
Tegen het eerste mag hard opgetreden worden het laatste schaar ik onder burgerlijke ongehoorzaamheid.
Elke boer die nu nog aan het opschalen is met meer dan 100 koeien is gewoon ten dode opgeschreven. Dat kon ik als leek 10 jaar geleden al zien. Dat boeren zo dom zijn om maar te blijven groeien is ten dele de ondernemerschap als de overheid en banken te verwijten. Maar zeker niet alleen maar de overheid. Boeren kijken gewoon niet meer dan 5 jaar vooruit terwijl ze investeringen doen van 30 jaar. Tja.quote:Op maandag 4 juli 2022 11:04 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Goed verhaal met een wat grote bek erbij ook nog. Wat een held ben je zeg. Bedrijven die niet innovatief zijn en niet snel kunnen schakelen hebben niets in de economie te zoeken. Regelgeving en wijziging daarvan treft elke beroepsgroep in elk land ter wereld.
Wel raar, de prijzen in DLD supermarkten liggen al sinds jaar en dag boven NL supermarktprijzen. Enige reden om naar Duitsland te rijden is om de brandstofprijzen.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:55 schreef xzaz het volgende:
[..]
Doen we al jaren. Boodschappen doen in Nederland
Vertellen ze dat in 't westen?quote:Op maandag 4 juli 2022 11:07 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
Wel raar, de prijzen in DLD supermarkten liggen al sinds jaar en dag boven NL supermarktprijzen. Enige reden om naar Duitsland te rijden is om de brandstofprijzen.
Was er niet zo'n discussie na de Toeslagenaffaire dat de overheid de menselijke maat meer moest hanteren? Dat is niet gelukt, verre van.quote:Op zondag 3 juli 2022 21:26 schreef Vallon het volgende:
[..]
Yep en dat is het trieste ook dat mensen steeds minder zekerheden kunnen ontlenen aan wat werd voorgespiegeld.
De regering is door (steeds meer) extern opgelegde regels gebonden aan dwang die voorts alleen nog tot kille uitvoer wordt gebracht. Het beleid kan best anders worden ingevuld maar de Regering verkiest de makkelijke weg door zich te verschuilen achter wetten en rechters.
Bij het laatste protest bij van der Wal voor de deur waren er ook aanhangers van Engel bij. Lees je even in zou ik zeggen, dit heeft - helaas - alles met elkaar te maken.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het duurt ook zelden lang of bepaalde types beginnen Willem Engel en de wappies er weer bij te halen. Het maakt amper nog uit wat het daadwerkelijke onderwerp is.
Die mensen moet toch iets heel erg dwars zitten, zelfs nu nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |