Doen we al jaren. Boodschappen doen in Nederlandquote:Op maandag 4 juli 2022 10:55 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Naar Duitsland rijden en daar Nederlandse landbouwproducten kopen, natuurlijk.
Is er nog leuke wappie Boer'nstream live?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als dit hem blij.maakt vind ik het prima
man man man wat gek dat je onschuldige oorlogsslachtoffers wel steunt en professionele dierenmishandelaars niet...quote:Op maandag 4 juli 2022 10:53 schreef KillemWieft het volgende:
Wel massaal achter Oekraïne staan, maar de eigen boeren niet steun. Man man man, wat een kut land is dit toch.
Je weet dat de boeren ontzettend veel steun genieten van degenen die juist massaal achter Poetin staan?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:53 schreef KillemWieft het volgende:
Wel massaal achter Oekraïne staan, maar de eigen boeren niet steun. Man man man, wat een kut land is dit toch.
bennie jolink zei gisteren dat ie geen boer is, maar bennie jolink is zanger en oud / dement dus niet de meest betrouwbare bronquote:Op maandag 4 juli 2022 10:54 schreef Ronald het volgende:
[..]
Hoe zit dat nou met die Mark van den Oever? Ik vind dat ook maar een agressieve tokkie overigens. Volgens onderstaand artikel zou hij wel boer zijn, varkenshouder.
https://www.ad.nl/binnenl(...)s-een-muur~a56be7e4/
Overigens heb ik verder niet heel veel problemen met de boerenprotesten, alleen jammer dat veel van die boeren zich laten kapen door foute clubjes en complot fantasten. Ik zag afgelopen weekend ook allemaal van die omgekeerde Nederlandse vlaggen, een groter pauper symbool kun je toch haast niet bedenken.
Ik bin voar de boer'nquote:Op maandag 4 juli 2022 10:53 schreef KillemWieft het volgende:
Het zijn wel dezelfde wappies inderdaad.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:56 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je weet dat de boeren ontzettend veel steun genieten van degenen die juist massaal achter Poetin staan?
Verwende dierenexploiteurs, subsidiesponzen en milieuvervuilers zijn het, allemaalquote:Op maandag 4 juli 2022 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
man man man wat gek dat je onschuldige oorlogsslachtoffers wel steunt en professionele dierenmishandelaars niet...
Gewoon een prima kanttekening toch?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
How can I make this about meeeeeeee. Hulde. Applaus.
Ja zelfs Poetin heeft ermee te maken?quote:Op maandag 4 juli 2022 10:56 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Je weet dat de boeren ontzettend veel steun genieten van degenen die juist massaal achter Poetin staan?
Alles wat Nikonlover heeft veranderd ongedaan makenquote:Op maandag 4 juli 2022 10:51 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je moet snel zijn tegenwoordig met al die kapers op de kust. @:Noek kan er over mee praten.
Wat moest er trouwens aan de OP aangepast worden? Nu de kans.
Dat jouw beroepsgroep alles gelaten over zich heen laat komen betekent natuurlijk niet dat anderen dat ook moeten doen.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:48 schreef JeMoeder het volgende:
Ik begin steeds meer problemen te krijgen met activistische boeren. Een paar jaar geleden werd mijn werkveld keihard geraakt door wijzigingen in de regelgeving, de overheid die stopte met investeren. We hebben toen doorgebuffeld en de kop boven water kunnen houden, andere bedrijven konden dat soms niet trouwens.
Maar, stonden mijn collega's en ikzelf DC's van supermarkten of beroepsveren te blokkeren? Parkeerde ik mijn auto midden op de snelweg om de economie dagelijks miljoenen schade te berokkenen? Nee, dat deed ik niet.
Deze paupers moeten snel kappen want anders zie ik nog gebeuren dat er burgers zijn die het recht in eigen handen nemen. Saillant detail trouwens, de leider van 'FDF' is zelf niet eens boer, beetje de Willem Engel van de boerenwereld.
Precies. De boeren doen net alsof ze de enige sector zijn die last hebben van overheidsregulatie en veranderende regels.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Gewoon een prima kanttekening toch?
Deze hele boerenprotestbeweging is een grote 'ikke-ikke-ikke'-show van de boeren, dat mag iemand toch wel eens in het perspectief plaatsen van de overige bedrijfstakken die, dat blijkt daaruit, niet een slaafse overheid hebben die alle klappen en risico's voor ze opvangt?
haha ach laat ze... dat gaan ze toch geen weken vol houden... zo snel sterf je niet van de honger hoorquote:
Het volk met een chronisch ontstoken onderbuik switcht moeiteloos van rel naar rel.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:59 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Ja zelfs Poetin heeft ermee te maken?
Het hoort gewoon bij het bedrijfsleven. En het is van alle jaren.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:59 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Dat jouw beroepsgroep alles gelaten over zich heen laat komen betekent natuurlijk niet dat anderen dat ook moeten doen.
En dan ook nog maar de boeren in een bepaalde tak van sport (vee-teelt).quote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef EinarBoe het volgende:
Deze hele boerenprotestbeweging is een grote 'ikke-ikke-ikke'-show van de boeren
Ach, dat zijn dezelfde die continu alles vergelijken met extreem rechts.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het duurt ook zelden lang of bepaalde types beginnen Willem Engel en de wappies er weer bij te halen. Het maakt amper nog uit wat het daadwerkelijke onderwerp is.
Die mensen moet toch iets heel erg dwars zitten, zelfs nu nog.
Omdat ie gisteren een mars hield voor de boeren terwijl daarnaast heel pro-boerentwitter vol staat met Klaus Schwab/WEF/Vaccinatie-gezeik, en er genoeg spandoeken op de tractors met eenzelfde strekking te vinden zijn geweest.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef Mr.Sandman het volgende:
Het duurt ook zelden lang of bepaalde types beginnen Willem Engel en de wappies er weer bij te halen. Het maakt amper nog uit wat het daadwerkelijke onderwerp is.
Die mensen moet toch iets heel erg dwars zitten, zelfs nu nog.
Vergeet je vitamine B12 shot niet te nemen.quote:Op maandag 4 juli 2022 10:56 schreef Nielsch het volgende:
[..]
man man man wat gek dat je onschuldige oorlogsslachtoffers wel steunt en professionele dierenmishandelaars niet...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |