abonnement Unibet Coolblue
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zondag 3 juli 2022 @ 13:35:12 #1
39237 crew  H_T
2733
pi_205221132


quote:
Met het verliezen van de Formule 1-rechten aan streamingplatform Viaplay komt er voor klanten van Ziggo ook een eind aan de optie om F1 TV Pro te ontvangen via Ziggo, zo laat de provider exclusief weten aan GPFans. De Formule 1-liefhebber die klant is van Ziggo heeft vanaf volgend jaar alleen de mogelijkheid om te kiezen voor het gloednieuwe Viaplay.

Lange tijd bleef er veel onduidelijk rondom de mysterieuze nieuwe uitzender van de Formule 1, maar woensdag zijn de meeste puzzelstukjes op zijn plek gevallen. De Nordic Entertainment Group heeft bekendgemaakt dat fans van de koningsklasse het nieuwe platform voor ¤13.99 per maand kunnen ontvangen. Daarbij werden ook experts Giedo van der Garde, Tom Coronel en Christijan Albers bekendgemaakt en liet men de verdere invulling van het pakket naar buiten komen.
Prijs Viaplay bij Ziggo nog niet bekend
Voor de Formule 1-fan die ergens in de afgelopen jaren klant van Ziggo is geworden puur wegens de Formule 1-rechten, verandert er dus het één en ander. Viaplay en Ziggo hebben inmiddels aangekondigd de handen ineen te slaan voor een samenwerking, waardoor de Formule 1 alsnog via het nieuwe platform via Ziggo bekeken kan worden. Daarvoor kan het Viaplay-pakket dus toegevoegd worden aan een televisie-abonnement. Hoe duur dat gaat zijn, is nog niet bekend, zo meldt Ziggo op de eigen website.

F1 TV Pro
Dan is er nog de kwestie rondom F1TV Pro. Abonnees op Ziggo Sport Totaal kregen dit seizoen gratis een koppeling van het bekende streamingsplatform bij hun abonnement. Die koppeling wordt na de laatste race in Abu Dhabi automatisch stopgezet, en deze speciale actie keert in 2022 ook niet meer terug, waardoor de klant van Ziggo alleen de optie overhoudt om een abonnement op Viaplay aan te schaffen

Dat laat een woordvoerder van Ziggo exclusief weten aan GPFans. "De overeenkomst met Formule 1 stopt en dat gaat naar NENT. Daarom stopt ook de automatische koppeling. Dat betekent ook dat er voor volgend jaar niks aan komt. Zo wordt het verder door NENT ingericht. Dat betekent dat het hele F1 TV Pro-gedeelte vervalt. Daar komt bij ons volgend jaar ook niks nieuws voor", klinkt het vanuit het Ziggo-kamp.
quote:
F1 TV Pro-streamingdienst blijft na 2021 beschikbaar in Nederland

De F1 TV Pro-streamingdienst voor het live bekijken van de Formule 1-races blijft vanaf volgend jaar beschikbaar in Nederland. Omdat de uitzendrechten in Nederland vanaf 2022 van Ziggo overgaan naar de Nordic Entertainment Group, waren er geruchten dat F1 TV zou verdwijnen.

De Formule 1 benadrukt in een officieel persbericht dat F1 TV Pro beschikbaar zal blijven. Over het goedkopere F1 TV Access-abonnement, zonder de mogelijkheid om de races live te kijken, wordt niets gezegd. Er zijn landen zoals Duitsland waar de exclusieve Formule 1-uitzendrechten met zich meebrengen dat er geen plaats meer is voor de F1 TV-streamingdienst, maar dat zal van 2022 tot en met 2024 dus niet de situatie in Nederland zijn. Het is onbekend of F1 TV Pro vanaf volgend jaar voor iedereen beschikbaar blijft, of dat dat alleen geldt voor al bestaande abonnees.

Elk jaar zal de Grand Prix in Zandvoort in Nederland worden uitgezonden op een 'free-to-air basis'. Daarnaast zal Viaplay in totaal zes races gratis beschikbaar maken, waarbij de Zandvoort-race is inbegrepen. Nadere details daarover worden niet gegeven, maar dit zal hoogstwaarschijnlijk betekenen dat er voor deze races geen versleuteling is, waardoor de beelden gratis te ontvangen zullen zijn.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205221325
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 13:34 schreef H_T het volgende:

[..]
Vanuit Oostenrijk kon ik zonder problemen F1 kijken via de browser
Binnen Europa is het ook geen probleem
  Moderator maandag 4 juli 2022 @ 00:06:45 #3
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_205230518
twitter


_O-
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_205231246
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 00:06 schreef ChevyCaprice het volgende:
[ twitter ]

_O-
Wat een faal van ViaPlay :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205231297
Jammer dat Olav niet zo'n twitter account had met ultieme blunders.
pi_205231317
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 08:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jammer dat Olav niet zo'n twitter account had met ultieme blunders.
Daar was Twitter te klein voor
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_205231448
Verder zie ik wel weinig ontwikkeling in dit duo. Sluit nog niet echt lekker op elkaar aan en hebben allebei teveel last van hun stokpaardjes.

Vooral dat woord temperatuur komt toch wel mijn strot uit.
  Moderator maandag 4 juli 2022 @ 09:07:47 #8
382129 crew  Donna
pi_205231457
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 09:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Verder zie ik wel weinig ontwikkeling in dit duo. Sluit nog niet echt lekker op elkaar aan en hebben allebei teveel last van hun stokpaardjes.

Vooral dat woord temperatuur komt toch wel mijn strot uit.
Ik had dat woord moeten nemen voor shotjes. _O-
pi_205231573
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 09:07 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik had dat woord moeten nemen voor shotjes. _O-
Dan had je de race niet af kunnen kijken denk ik :P

Zelfde met "RACE CONTROL".
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 juli 2022 @ 10:16:23 #10
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205232042
Zeg wat je wil over Olav, maar hij weet wel waar ie het over heeft.

Naast de regelmatige fouten (Verstappen is van de baan geweest, het waait best hard dus!) zijn ze ook heel goed in onzin verkopen. Iedere sukkel wist dat Ferrari de race uit ging rijden, daar was de medium stint ruimschoots lang genoeg voor. Toch moesten we tot de SC aan toe constant aanhoren dat Ferrari toch echt nog een keer naar binnen moest en zelfs dat Hamilton op de grens zat. Alsof dit hun eerste seizoen is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  maandag 4 juli 2022 @ 10:25:44 #11
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_205232137
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:16 schreef Nattekat het volgende:
Zeg wat je wil over Olav, maar hij weet wel waar ie het over heeft. .
Doen alsof deze jongen van niks weten vind ik ver gaan.
Nelson komt uit een race familie en is van kleins af aan opgegroeid op de circuits. Zijn vader runde de Formule Ford Benelux Series en nog steeds volgens mij een Formule Ford team aangezien een vriend van me jaarlijks mee gaat met ze naar het Brands Hatch Formule Ford festival (WK).
Daarnaast geeft hij al jaren lang commentaar bij RTL en MotorsTV (alhoewel dat nu niet meer bestaat). En kent hij al die gasten ook gewoon.

Melroy is natuurlijk coureur geweest en weet hoe het is om wedstrijden te rijden. Ja klopt Mol heeft ook wel eens een Clio Cuprace gereden maar dat is iets anders dan een race carrière willen opbouwen.

Ja Olav was de voice van F1 maar vernieuwing is niet verkeerd. En ze doen het steeds beter.
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  maandag 4 juli 2022 @ 10:25:49 #12
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205232141
Kalff was overigens ook weer zeer matig met weer net als vorige week een paar keer echt totale onzin.

quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:25 schreef nils7 het volgende:

[..]
Doen alsof deze jongen van niks weten vind ik ver gaan.
Nelson komt uit een race familie en is van kleins af aan opgegroeid op de circuits. Zijn vader runde de Formule Ford Benelux Series en nog steeds volgens mij een Formule Ford team aangezien een vriend van me jaarlijks mee gaat met ze naar het Brands Hatch Formule Ford festival (WK).
Daarnaast geeft hij al jaren lang commentaar bij RTL en MotorsTV (alhoewel dat nu niet meer bestaat). En kent hij al die gasten ook gewoon.

Melroy is natuurlijk coureur geweest en weet hoe het is om wedstrijden te rijden. Ja klopt Mol heeft ook wel eens een Clio Cuprace gereden maar dat is iets anders dan een race carrière willen opbouwen.

Ja Olaf was de voice van F1 maar vernieuwing is niet verkeerd. En ze doen het steeds beter.
Ze weten misschien veel van racen, maar heel weinig van F1. Daarnaast maakt ervaring in een sport iemand geen goede commentator (of coach) sterker nog de geschiedenis duidt meer op het tegenovergestelde.
pi_205232200
Uitspraken als Olav weet tenminste waar die het over heeft kun je nauwelijks serieus nemen.

Die man wist de helft van de tijd niet eens wat er gebeurde op de baan
  Moderator / Redactie Sport maandag 4 juli 2022 @ 10:42:29 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205232318
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:25 schreef nils7 het volgende:

[..]
Doen alsof deze jongen van niks weten vind ik ver gaan.
Nelson komt uit een race familie en is van kleins af aan opgegroeid op de circuits. Zijn vader runde de Formule Ford Benelux Series en nog steeds volgens mij een Formule Ford team aangezien een vriend van me jaarlijks mee gaat met ze naar het Brands Hatch Formule Ford festival (WK).
Daarnaast geeft hij al jaren lang commentaar bij RTL en MotorsTV (alhoewel dat nu niet meer bestaat). En kent hij al die gasten ook gewoon.

Melroy is natuurlijk coureur geweest en weet hoe het is om wedstrijden te rijden. Ja klopt Mol heeft ook wel eens een Clio Cuprace gereden maar dat is iets anders dan een race carrière willen opbouwen.

Ja Olav was de voice van F1 maar vernieuwing is niet verkeerd. En ze doen het steeds beter.
Ze zullen vast wel de nodige ervaring hebben in autoracen, maar daar is tijdens de F1 uitzending niet heel veel van te merken. Ik zeg ook helemaal niet dat ze net zo veel weten als de gemiddelde Netflix nieuwkomer, maar juist dat het in hun commentaar niet terug komt.

Neem nou dat voorbeeld van Verstappen die kapot gaat. Nelson riep dat ie van de baan geweest moest zijn en dat de wind dus wel aan moest trekken (want Sainz ging daarom van de baan immers, niet omdat ie in een fout gedwongen werd). Dat narratief werd volgehouden zelfs toen het wel heel erg duidelijk was dat er iets stuk was, die boordradio was pas het moment dat ze het door hadden. Olav zei meteen, maar dan ook echt meteen, dat ie stuk was.

En dan ook nog die Ferrari strategie die je vrolijk selectief overgeslagen hebt. Want als je 20 ronden op mediums rijdt, kan je natuurlijk nooit 35 rondes op hard rijden. Ze waren dan ook keihard aan het pushen op die harde banden, dus het moest wel een tweestopper zijn. Alsof ze nog een beetje vast zitten in een tijd dat Mercedes de snelste auto is.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_205232369
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:25 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Kalff was overigens ook weer zeer matig met weer net als vorige week een paar keer echt totale onzin.
[..]
Ze weten misschien veel van racen, maar heel weinig van F1. Daarnaast maakt ervaring in een sport iemand geen goede commentator (of coach) sterker nog de geschiedenis duidt meer op het tegenovergestelde.
Vooral die Melvin Heemskerk is totaal ongeschikt als commentator op tv. De eerste vrije training afgelopen vrijdag deed Valkenburg het alleen. Dat was gelijk een stuk beter. Solo-commentaar tijdens de race zelf is natuurlijk niet echt een optie meer. Maar ik hoop van harte dat ze ultra-Melvin toch ooit eens gaan vervangen. Want door hem komt ook Valkenburg niet goed uit de verf.

Het is inderdaad ook wel vreemd dat ze beide bepaalde F1-basiskennis lijken te ontberen. Ik zie ze nog steeds vooral als F1-liefhebbers en niet als echte kenners. Bij andere sporten zie je vaak een commentator met een echte kenner naast zich. Ik denk dat Valkenburg ook beter tot zijn recht zou komen met een échte kenner naast zich.
  maandag 4 juli 2022 @ 12:24:39 #16
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205233754
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:47 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Vooral die Melvin Heemskerk is totaal ongeschikt als commentator op tv. De eerste vrije training afgelopen vrijdag deed Valkenburg het alleen. Dat was gelijk een stuk beter. Solo-commentaar tijdens de race zelf is natuurlijk niet echt een optie meer. Maar ik hoop van harte dat ze ultra-Melvin toch ooit eens gaan vervangen. Want door hem komt ook Valkenburg niet goed uit de verf.

Het is inderdaad ook wel vreemd dat ze beide bepaalde F1-basiskennis lijken te ontberen. Ik zie ze nog steeds vooral als F1-liefhebbers en niet als echte kenners. Bij andere sporten zie je vaak een commentator met een echte kenner naast zich. Ik denk dat Valkenburg ook beter tot zijn recht zou komen met een échte kenner naast zich.
Melroy
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_205233788
quote:
1s.gif Op maandag 4 juli 2022 12:24 schreef Starflyer het volgende:

[..]
Melroy
Oh ja, al zou het ook nog Freek Vonk kunnen zijn.
pi_205234022
Ik luister vrijwel altijd naar Jack en Olav, behalve als het even niet uitkomt (je kijkt ergens anders bv).

Maar die verdeling is echt prima bij die 2, Olav doet gewoon z'n ding en Jack zoekt dingen uit, houdt boordradio's bij etc. (vooral die van Max) zo ben je echt wel beter op de hoogte. En tuurlijk zit Olav er welleens naast, en heb je zelf vaak dingen eerder door dan Olav, maar Olav kijkt ook naar rondetijden/sector tijden om ons wat te vertellen, dus dan mist ie welleens wat.

Hij kwam er wel vrij laat achter dat er iets met Zhou gebeurd moest zijn na de crash :'). Dat wisten wij al lang. Maar verder doet ie gewoon z'n enthousiaste commentaar, gewoon lekker om naar te luisteren.

Nadeel is wel het syncen, Altijd prima te doen bij het voorstellen van de coureurs vooraf.
Alleen als je het halverwege kwijt bent, (om wat voor reden dan ook) dan is het wel echt ff een gedoe om het weer goed te krijgen. Ik zou echt betalen voor een TV app, die grandprixradio automatisch synct met het beeld.
pi_205275678
Viaplay: Formule 1, darts, voetbal en... dating

https://www.totaaltv.nl/n(...)-1-darts-en-voetbal/

:')
pi_205282010
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 10:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uitspraken als Olav weet tenminste waar die het over heeft kun je nauwelijks serieus nemen.

Die man wist de helft van de tijd niet eens wat er gebeurde op de baan
vandaag die gasten van Viaplay ook niet....en wel vaker
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 01:24:37 #21
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_205304672
Weer een paar toppertjes dit weekend

twitter

twitter

twitter
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 11 juli 2022 @ 07:34:34 #22
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205304860
Deze vond ik wel mooi (en waar) _O_

twitter
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205305011
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2022 07:34 schreef heywoodu het volgende:
Deze vond ik wel mooi (en waar) _O_

[ twitter ]
Nu schoot het alleen in de motor van Sainz :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_205305732
Ik stem voor WinkelGod. _O_
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator maandag 11 juli 2022 @ 23:46:34 #25
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_205313368
Geen Viaplay TRACKTALK over Oostenrijk?? :?

Jammer.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_205322535
Viaplay kanaal 200 via Ziggy blijft blijkbaar het hele seizoen. Na Frankrijk loopt de aanbieding af, eigenlijk werkt het IPTV-accountje nog het beste :') even kijken wat ik doe.
pi_205322933
Ik heb opgezegd, hopelijk bevalt F1TV beter. Alleen jammer van Stephaantje -O-
.
  zaterdag 16 juli 2022 @ 22:52:19 #28
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_205364308
Blijkbaar wordt het abonnementsgeld binnenkort verhoogd?

quote:
Het lijkt erop dat Viaplay binnenkort met een prijsverhoging gaat komen. Wanneer nieuwe klanten de Viaplay-app op hun iPad proberen te installeren, krijgen ze namelijk een opmerkelijk aanbod. Hierbij kunnen ze profiteren van een tijdelijke korting van zes maanden, maar blijkt ook dat de prijs van een abonnement daarna omhoog lijkt te gaan, van ¤13,99 naar ¤15,99.
https://www.streamwijzer.(...)rkelijke-aanbieding/
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_205364384
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 22:52 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar wordt het abonnementsgeld binnenkort verhoogd?
[..]
https://www.streamwijzer.(...)rkelijke-aanbieding/
Nou lekker dan. Nog amper een half jaar in NL en meteen een verhoging :')
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 juli 2022 @ 23:13:37 #30
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205364511
falen in de streaming en als dank verhoging, stelletje golddiggers
pi_205364557
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 23:13 schreef THEFXR het volgende:
falen in de streaming en als dank verhoging, stelletje golddiggers
ViaPay.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 16 juli 2022 @ 23:27:15 #32
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205364641
Vanaf augustus hebben ze de Premier League, dat moet ook ergens van betaald worden.
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_205364656
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 23:27 schreef Starflyer het volgende:
Vanaf augustus hebben ze de Premier League, dat moet ook ergens van betaald worden.
ViaPremiumPlay?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 juli 2022 @ 23:28:57 #34
39237 crew  H_T
2733
pi_205364657
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 22:52 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar wordt het abonnementsgeld binnenkort verhoogd?
[..]
https://www.streamwijzer.(...)rkelijke-aanbieding/
:W Viaplay
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
  Moderator / KerstCrewQuizWinner zaterdag 16 juli 2022 @ 23:36:35 #35
39237 crew  H_T
2733
pi_205364713
quote:
1s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 23:27 schreef Starflyer het volgende:
Vanaf augustus hebben ze de Premier League, dat moet ook ergens van betaald worden.
Dat kan, maar daar geef ik geen reet om.
Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
pi_205365150
Begin overigens ook een beetje in de twijfelmodus te hangen. Ben nou niet echt overlopen van hun F1 aanbod met niveau van voor- en nabeschouwingen. Matige bedoeling toch wel.

Met F1 heb je een aardig mogelijk alternatief. Voetbal met PL dan nog maar ff afwachten hoe dat zich verder gaat ontwikkelen
  maandag 25 juli 2022 @ 10:50:03 #37
498835 Wienerschnitzels
mit kartoffelsalat
pi_205452450
quote:
2s.gif Op zaterdag 16 juli 2022 22:52 schreef Jane het volgende:
Blijkbaar wordt het abonnementsgeld binnenkort verhoogd?
[..]
https://www.streamwijzer.(...)rkelijke-aanbieding/
Via een iPad app en volgensmij heeft Viaplay niet een deal met Apple dat abonnementen buiten Apple's ecosysteem om mag, dus lijkt me gewoon de 'Apple' abbonementsprijs die bij elke streamingdienst hoger is dan via de eigen site.
  Moderator dinsdag 26 juli 2022 @ 12:39:18 #38
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_205461359
Waarom is er nou WEER geen Viaplay tracktalk over de laatste race uitgekomen :( Terwijl die wel was aangekondigd.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:08:38 #39
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205487517
de vuile VPN oplichters worden eindelijk eens aangepakt door viapay!
  vrijdag 29 juli 2022 @ 10:29:17 #40
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205487737
Niet echt F1 maar het verbaast me een beetje dat we nog helemaal geen aankondigingen zien over de Premier League en dat begint ook al over een week
  Forum Admin / PR vrijdag 29 juli 2022 @ 11:59:26 #41
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_205488559
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
Niet echt F1 maar het verbaast me een beetje dat we nog helemaal geen aankondigingen zien over de Premier League en dat begint ook al over een week
Puur daarvoor zou ik overstappen op Viaplay nu, maar ik wil eerst weleens weten hoe ze dat gaan brengen.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 12:05:01 #42
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205488612
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 11:59 schreef Sked het volgende:

[..]
Puur daarvoor zou ik overstappen op Viaplay nu, maar ik wil eerst weleens weten hoe ze dat gaan brengen.
wat ik begrepen heb krijg je de mogelijkeid om elke wedstrijd te zien die je wil.
  Forum Admin / PR vrijdag 29 juli 2022 @ 12:08:51 #43
436595 crew  Sked
Zonnestraal
pi_205488661
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:05 schreef Gunner het volgende:

[..]
wat ik begrepen heb krijg je de mogelijkeid om elke wedstrijd te zien die je wil.
Dat zou top zijn, hopelijk ook met keuze uit verschillende audiotracks dan.
pi_205488988
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 10:29 schreef Tarado het volgende:
Niet echt F1 maar het verbaast me een beetje dat we nog helemaal geen aankondigingen zien over de Premier League en dat begint ook al over een week
Ik zag gisteren reclame op YouTube.
SOONY
pi_205489193
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:45 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ik zag gisteren reclame op YouTube.
Moet jij weten.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 15:52:14 #46
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_205500038
Met de stream heb ik (tot nu) geen problemen bij Viaplay, maar dat commentaar... |:( :N Ik kan er niet meer naar luisteren. Ik luister toch echt liever naar Olav Mol, Jack Plooij had voor mij niet gehoeven maar soit.
Ik denk wel dat ik volgend seizoen naar F1TV Pro overga.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_205500551
Een stuk beter dan ziggo.
Geen overdreven max gegeil, objectief verslag,geen reclames, een leuke meid in de studio. Nooit problemen gehad met de stream btw

Viaplay>ziggo
  zaterdag 30 juli 2022 @ 16:33:24 #48
318352 Raap
Maakt dingen mee
pi_205500703
Het is robot commentaar, net of ik FIFA aan het spelen ben
leuk
pi_205501568
Die tracktalk afleveringen zijn geschrapt omdat er te weinig mensen naar keken.
pi_205506407
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 15:52 schreef D.Licious het volgende:
Met de stream heb ik (tot nu) geen problemen bij Viaplay, maar dat commentaar... |:( :N Ik kan er niet meer naar luisteren. Ik luister toch echt liever naar Olav Mol, Jack Plooij had voor mij niet gehoeven maar soit.
Ik denk wel dat ik volgend seizoen naar F1TV Pro overga.
Van het weekend voor het eerst eens alles met viaplay commentaar geluisterd vanwege vakantie en geen goede verbinding om te syncen.

Maar Jezus wat zijn die commentatoren inwisselbaar en slecht. Meeste stoor ik me nog wel aan Alard Kalff die op een heel pedant toontje iets extra's denkt te moeten brengen. Sierd de Vos zou er bijna jaloers op worden.
  zaterdag 30 juli 2022 @ 22:41:41 #51
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205506483
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 22:35 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Van het weekend voor het eerst eens alles met viaplay commentaar geluisterd vanwege vakantie en geen goede verbinding om te syncen.

Maar Jezus wat zijn die commentatoren inwisselbaar en slecht. Meeste stoor ik me nog wel aan Alard Kalff die op een heel pedant toontje iets extra's denkt te moeten brengen. Sierd de Vos zou er bijna jaloers op worden.
Weet je zeker dat je het niet over Olav en Jack hebt? Over pedant en gelijkhebberig gesproken _O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205506912
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 22:41 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Weet je zeker dat je het niet over Olav en Jack hebt? Over pedant en gelijkhebberig gesproken _O-
Vrijwel iedereen die ik spreek vindt die ViaPlay commentatoren vreselijk. En ze hebben groot gelijk, ze hebben het gewoon niet, er is al maanden geen verbetering en die gaat ook niet meer komen. Het is gewoon waardeloos en ze halen alle plezier uit de race.
  zondag 31 juli 2022 @ 00:24:01 #53
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205507406
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 23:23 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Vrijwel iedereen die ik spreek vindt die ViaPlay commentatoren vreselijk. En ze hebben groot gelijk, ze hebben het gewoon niet, er is al maanden geen verbetering en die gaat ook niet meer komen. Het is gewoon waardeloos en ze halen alle plezier uit de race.
Dit, en ze zijn altijd voor degene die voorop rijdt. Zestig veren in die kont en tegelijkertijd missen ze alle actie op de baan. En veel te monotoon en constant aan, nooit een pauzemoment.

Ik heb hier een kindje van 1, die gaat altijd goed op Olaf Mol, zit lekker in haar stoeltje de wedstrijd te kijken of te spelen. Kijken we met Viaplay commentaar dan gaat het fout, ze kan er niet tegen, veel te druk.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 00:28:43 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205507439
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 juli 2022 23:23 schreef Eagles89 het volgende:

[..]
Vrijwel iedereen die ik spreek vindt die ViaPlay commentatoren vreselijk. En ze hebben groot gelijk, ze hebben het gewoon niet, er is al maanden geen verbetering en die gaat ook niet meer komen. Het is gewoon waardeloos en ze halen alle plezier uit de race.
Dat ligt dan écht aan jezelf. Je plezier weg laten halen omdat je een commentator niet fijn vindt....ja, dan vindt je het zelf blijkbaar niet leuk genoeg. Dat kan natuurlijk.

Het helpt ook niet als je niet al bekend was met een Nelson Valkenburg, die natuurlijk wel al jarenlang een bekende stem is voor de meer algemene autosportfan.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205507537
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 00:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Het helpt ook niet als je niet al bekend was met een Nelson Valkenburg, die natuurlijk wel al jarenlang een bekende stem is voor de meer algemene autosportfan.
Vandaar dat niemand al die jaren echt enthousiast werd over die sporten met dit doodse commentaar. Ze halen totaal geen newbies over om enthousiast te worden. Misschien kunnen ze die atletiek dude van de nos halen voor wat hype :D
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 31 juli 2022 @ 00:51:45 #56
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205507550
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 00:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat ligt dan écht aan jezelf. Je plezier weg laten halen omdat je een commentator niet fijn vindt....ja, dan vindt je het zelf blijkbaar niet leuk genoeg. Dat kan natuurlijk.

Het helpt ook niet als je niet al bekend was met een Nelson Valkenburg, die natuurlijk wel al jarenlang een bekende stem is voor de meer algemene autosportfan.
Het is ook die andere, Nelson komt nog met leuke info en weetjes over waarom Mick in de tweede versnelling een proefstart doet. Die heeft nog wat te vertellen, die andere gozer met zijn ultra… :r
pi_205507561
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 00:28 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dat ligt dan écht aan jezelf. Je plezier weg laten halen omdat je een commentator niet fijn vindt....ja, dan vindt je het zelf blijkbaar niet leuk genoeg. Dat kan natuurlijk.

Het helpt ook niet als je niet al bekend was met een Nelson Valkenburg, die natuurlijk wel al jarenlang een bekende stem is voor de meer algemene autosportfan.
Vanmiddag een minuutje zonder geluid gekeken (ze waren een schuifje vergeten open te zetten bij Viaplay). Je mist dan toch ergens wat beleving die een commentator met zich mee brengt.
Wat ik daarnaast wel heel erg storend vind is de reacties op de boordradio's. Als ik niet goed hoor wat een coureur zegt dan heb ik ook niks aan een reactie van een commentator. Die monologen zijn sowieso al niet best maar als ik dan ook nog niet weet waar een reactie op komt dan houdt het ook snel op voor mij.

Begin van het seizoen samen met een maat gekeken met Viaplay commentaar. Van wat ik toen meekreeg was het niet al te best. Na een half jaar heb ik niet het idee dat het veel beter is geworden en ik geloof ook niet dat het beter gaat worden dan dit.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 01:01:05 #58
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205507588
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 00:48 schreef RipCity het volgende:

[..]
Vandaar dat niemand al die jaren echt enthousiast werd over die sporten met dit doodse commentaar. Ze halen totaal geen newbies over om enthousiast te worden. Misschien kunnen ze die atletiek dude van de nos halen voor wat hype :D
Inderdaad, en dan steeds alle namen verkeerd uitspreken :D

En nee, de mensen die niet naar Le Mans ofzo keken, deden dat omdat ze F1 keken wat autosport betreft en het daar verder bij hielden. Wat prima is natuurlijk, niet iedereen is liefhebber van autosport in het algemeen en dat is helemaal prima.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 01:02:25 #59
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205507592
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 00:53 schreef Vliegbaard het volgende:
Vanmiddag een minuutje zonder geluid gekeken (ze waren een schuifje vergeten open te zetten bij Viaplay). Je mist dan toch ergens wat beleving die een commentator met zich mee brengt.
Zonder commentaar vind ik ook niks, bij geen enkele sport eigenlijk. Maar goed, de huidige commentatoren (zeker Nelson) ben ik al een jaar of tien gewend, en dat maakt het nou eenmaal makkelijker om er nu ook geen moeite mee te hebben, dat snap ik :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 juli 2022 @ 01:05:32 #60
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205507603
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 00:53 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Vanmiddag een minuutje zonder geluid gekeken (ze waren een schuifje vergeten open te zetten bij Viaplay). Je mist dan toch ergens wat beleving die een commentator met zich mee brengt.
Wat ik daarnaast wel heel erg storend vind is de reacties op de boordradio's. Als ik niet goed hoor wat een coureur zegt dan heb ik ook niks aan een reactie van een commentator. Die monologen zijn sowieso al niet best maar als ik dan ook nog niet weet waar een reactie op komt dan houdt het ook snel op voor mij.

Begin van het seizoen samen met een maat gekeken met Viaplay commentaar. Van wat ik toen meekreeg was het niet al te best. Na een half jaar heb ik niet het idee dat het veel beter is geworden en ik geloof ook niet dat het beter gaat worden dan dit.
Wat je zegt over die commentaren op de onboards klopt ook, bij Olaf herhaalt hij ze, das fijn in een groot gezin. Zijn de kleine simpele dingen maar bij Viaplay willen ze niet leren.
  zondag 31 juli 2022 @ 01:05:59 #61
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_205507606
is er een mogelijkheid dat ze de rechten terugverkopen aan ziggo?
pi_205507611
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:02 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Zonder commentaar vind ik ook niks, bij geen enkele sport eigenlijk. Maar goed, de huidige commentatoren (zeker Nelson) ben ik al een jaar of tien gewend, en dat maakt het nou eenmaal makkelijker om er nu ook geen moeite mee te hebben, dat snap ik :+
Maar wie van die 2 doet nu het "hoofdcommentaar"? Ik heb het idee dat er 1 constant aan het woord is en soms wat vragen aan de ander stelt. Beide hebben eenzelfde saaie monotone stem dat ik het verschil niet goed kan onderscheiden. En inderdaad, ik kijk alleen maar F1 dus ik ken Nelson verder niet.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 01:10:12 #63
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205507619
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:07 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Maar wie van die 2 doet nu het "hoofdcommentaar"? Ik heb het idee dat er 1 constant aan het woord is en soms wat vragen aan de ander stelt. Beide hebben eenzelfde saaie monotone stem dat ik het verschil niet goed kan onderscheiden. En inderdaad, ik kijk alleen maar F1 dus ik ken Nelson verder niet.
Nelson is de hoofdcommentator, Melroy is de co.

De rest is inderdaad een kwestie van smaak en mening. Ik vind ze prettiger dan Olav Mol, die zeker tegenwoordig vooral zuur overkomt, maar ik kan me ook prima voorstellen dat mensen zich prettiger voelen bij hetgeen ze gewend zijn/waren.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 juli 2022 @ 01:11:22 #64
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205507622
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:01 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Inderdaad, en dan steeds alle namen verkeerd uitspreken :D

En nee, de mensen die niet naar Le Mans ofzo keken, deden dat omdat ze F1 keken wat autosport betreft en het daar verder bij hielden. Wat prima is natuurlijk, niet iedereen is liefhebber van autosport in het algemeen en dat is helemaal prima.
Nou ja, leuk maar ik heb een druk gezin. De F1 volgen is heilig want Oot hoeft je niet te verwachten op een feestje op zondag. De rest gaat hier naar de kerk en wij kijken de F1.

Ik blijf het een heel gedoe vinden elke race en trainingen om GP radio te vinden en af te stemmen. Om nu een leuke voor en na bespreking te vinden. Dat gaat nu meestal via Fok, de linkjes, tijden en nieuwsberichten enzo.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 01:14:42 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205507629
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:11 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nou ja, leuk maar ik heb een druk gezin. De F1 volgen is heilig want Oot hoeft je niet te verwachten op een feestje op zondag. De rest gaat hier naar de kerk en wij kijken de F1.

Ik blijf het een heel gedoe vinden elke race en trainingen om GP radio te vinden en af te stemmen. Om nu een leuke voor en na bespreking te vinden. Dat gaat nu meestal via Fok, de linkjes, tijden en nieuwsberichten enzo.
Ja, smaak dus. Als een sessie begint slinger ik de TV aan en kijken maar *O*
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 juli 2022 @ 01:16:30 #66
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205507632
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, smaak dus. Als een sessie begint slinger ik de TV aan en kijken maar *O*
Jij kijkt via F1TV?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 01:17:04 #67
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205507635
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Jij kijkt via F1TV?
Nee, Viaplay ^O^
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205507642
Op ziggo viel genoeg aan te merken en Olav had zijn momentjes maar ik mis ziggo toch wel, op van Gaameren na.
  zondag 31 juli 2022 @ 01:18:50 #69
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205507643
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Nee, Viaplay ^O^
Ja, vroeger (2015 tot vorig jaar) deed ik dat ook, heerlijk.
  zondag 31 juli 2022 @ 01:19:32 #70
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205507646
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Op ziggo viel genoeg aan te merken en Olav had zijn momentjes maar ik mis ziggo toch wel, op van Gaameren na.
Ja, maar die zie ik ook niet meer aan de bar of is dat toeval?
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 01:23:18 #71
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205507658
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Op ziggo viel genoeg aan te merken en Olav had zijn momentjes maar ik mis ziggo toch wel, op van Gaameren na.
Ik dacht dat ik hetzelfde gevoel zou hebben, maar uiteindelijk mis ik er niks aan. De voorbeschouwing ging toch altijd al grotendeels langs me heen, omdat het zondag is en ik dan zat andere sporten kijk, en de nabeschouwing keek ik zeer zelden. En tja, Olav Mol...ik ben er mee opgegroeid, dat is eigenlijk de enige echte reden waarom ik het jammer vind hem niet meer te horen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 01:23:50 #72
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205507659
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, maar die zie ik ook niet meer aan de bar of is dat toeval?
Die is tegenwoordig pitreporter bij de MotoGP-uitzendingen van Ziggo, waar hij zich duidelijk niet echt prettig bij voelt. Hij weet nooit waar hij zijn handen moet houden enzo.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
pi_205507661
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Ja, maar die zie ik ook niet meer aan de bar of is dat toeval?
Geen idee, had zelf nooit Ziggo dus keek altijd op de laptop via account van mijn ouders. Dit seizoen niet de moeite genomen.
  zondag 31 juli 2022 @ 01:37:34 #74
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_205507689
Ziggo sport had zijn dingetje, en nu dat Viaplay, ik doe echt mijn best maar het mist wat gezelligheid en sfeer.

Ik ben ingestapt in 2015 in de f1, en geniet gewoon van de sport. Dus opgegroeid met Ziggo, ik mis dat nu gewoon.
pi_205507713
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 01:18 schreef Vliegbaard het volgende:
Op ziggo viel genoeg aan te merken en Olav had zijn momentjes maar ik mis ziggo toch wel, op van Gaameren na.
Heeft die z’n petje nu aan de wilgen gehangen of is die druk op zoek naar nieuw Koreaans meisje?
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 31 juli 2022 @ 02:15:06 #76
195027 D.Licious
Ik heb geen ondertitel
pi_205507738
Ik ken het commentaar van Nelson al langer dan vandaag, en ik ben nooit z'n grootste fan geweest. Geeft ook niet, ieder z'n ding hè. Ik heb het ook echt een kans gegeven in de F1 samen met Melroy, toch zeker 7 à 8 races, maar ik trek het gewoon niet. Ultra dit, ultra dat, temperatuur (nee, warmte!!!) in de banden, deze [naam coureur, bijvoorbeeld SEENSZ], kwallevekazie, MerZZedes... en daarbij, houdt ook eens een keer vijf seconden je muil dicht. Goed commentaar betekent ook af en toe niets zeggen.

Mol maakt ook fouten hoor, en soms ook niet te zuinig. Wat mij betreft zeker niet heilig. Maar je merkt wel zijn ervaring en pure liefde voor de F1. Naast dat hij een prettige rustigere stem heeft weet hij het voor mij ook simpelweg beter te duiden.

Ik kijk bijna 25 jaar F1. Er zullen ook genoeg mensen zijn die blij zijn dat ze van Olav Mol verlost zijn, maar dit kun je toch geen verbetering noemen.

Om het nog maar niet over Amber/Ember te hebben. Probeer nu eens niet het lekkere wijf van het F1-programma te zijn, maar zorg liever dat je er iets van weet. Verbazingwekkend wat voor praat daar uit komt. Niet dat de Ziggo-crew altijd zo fantastisch was, maar die weten tenminste wel iets van autoracen.

Kortom, ik vind dat viaplay de boot ontzettend heeft gemist. Häkkinen is een leuke naam, maar voegt echt niets toe. Stéphane heeft een leuk snoetje maar wordt door niemand serieus genomen (behalve door haar vriend/man dan, inclusief dubbelzinnige grap :P )

Desalniettemin zal ik altijd een liefhebber van de sport blijven. Autoracen zit in mijn hart. Ik heb het genoegen van tijd tot tijd zelf te racen, over het niveau daarvan gaan we het maar niet hebben. Maar als ik dan kijk naar de mannen die racen op het niveau wat ik zelf nooit zal bereiken, laat het dan alsjeblieft met vakkundig commentaar zijn.
Wie altijd achter de kudde aanloopt, staat altijd in de stront.
Iedereen heeft recht op mijn mening.
pi_205507794
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar Viaplay is een Zweeds bedrijf. Zweden maar Scandinaviëers in het algemeen staan niet bekend om hun uitzinnigheid en enthousiasme. Nu snap ik dat ze in Nederland een eigen directeur hebben maar die zal zijn opdrachten toch ook meekrijgen vanuit het hoofdkantoor en die zal ook een beetje in lijn liggen met de Zweedse soberheid. Het blijkt voor veel mensen niet te werken.
En zo'n Hakkinen, die heb ik eigenlijk nog nooit kunnen betrappen op een pittige uitspraak, altijd netjes en beheerst, zelfs met Bottas. Dat had Jack Plooij toch echt niet slechter gedaan. (Al kan ik daar niet over oordelen want geen Viaplay-abbo).
  zondag 31 juli 2022 @ 07:08:13 #78
66110 Ambrosius
SportFreak
pi_205507870
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 03:25 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar Viaplay is een Zweeds bedrijf. Zweden maar Scandinaviëers in het algemeen staan niet bekend om hun uitzinnigheid en enthousiasme. Nu snap ik dat ze in Nederland een eigen directeur hebben maar die zal zijn opdrachten toch ook meekrijgen vanuit het hoofdkantoor en die zal ook een beetje in lijn liggen met de Zweedse soberheid. Het blijkt voor veel mensen niet te werken.
En zo'n Hakkinen, die heb ik eigenlijk nog nooit kunnen betrappen op een pittige uitspraak, altijd netjes en beheerst, zelfs met Bottas. Dat had Jack Plooij toch echt niet slechter gedaan. (Al kan ik daar niet over oordelen want geen Viaplay-abbo).
Hoeveel GP’s heeft Jack gereden?
sig verwijderd door FA
pi_205508156
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 03:25 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik weet niet of het er iets mee te maken heeft maar Viaplay is een Zweeds bedrijf. Zweden maar Scandinaviëers in het algemeen staan niet bekend om hun uitzinnigheid en enthousiasme. Nu snap ik dat ze in Nederland een eigen directeur hebben maar die zal zijn opdrachten toch ook meekrijgen vanuit het hoofdkantoor en die zal ook een beetje in lijn liggen met de Zweedse soberheid. Het blijkt voor veel mensen niet te werken.
En zo'n Hakkinen, die heb ik eigenlijk nog nooit kunnen betrappen op een pittige uitspraak, altijd netjes en beheerst, zelfs met Bottas. Dat had Jack Plooij toch echt niet slechter gedaan. (Al kan ik daar niet over oordelen want geen Viaplay-abbo).
Heeft er zeker mee te maken. Alles moet gedegen, woke, netjes en neutraal. Zie alleen al feit dat ze bij darts in t begin allemaal in pak moesten ipv darts shirts :D bij de scandi viaplay uitzendingen is alles al helemaal zonder emotie. Echt gortdroog. Maar zo zien ze het het liefst.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 31 juli 2022 @ 09:38:06 #80
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_205508290
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:18 schreef RipCity het volgende:

[..]
Heeft er zeker mee te maken. Alles moet gedegen, woke, netjes en neutraal. Zie alleen al feit dat ze bij darts in t begin allemaal in pak moesten ipv darts shirts :D bij de scandi viaplay uitzendingen is alles al helemaal zonder emotie. Echt gortdroog. Maar zo zien ze het het liefst.
En zo ziet ook niet iedereen het. Maar inderdaad, je hebt ook gewoon mensen die het liefst een soort hosanna-uitzending kijken zoals op Ziggo met tussendoor anderhalf uur wat racebeelden, ieder z'n meug.

En mensen die het sówieso niet goed vinden, wat men ook doet. Want het leven is maar saai zonder te kunnen zeuren :9
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  zondag 31 juli 2022 @ 09:39:21 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_205508296
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 03:25 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat had Jack Plooij toch echt niet slechter gedaan.
Nou nou nou nou nou
VBL SC influencer
Left, right, behind
  zondag 31 juli 2022 @ 10:06:53 #82
419487 Wertha
Friendly, but fierce.
pi_205508535
Mijn tussentijdse conclusie is dat Melroy het niveau omlaag haalt en Nelson daarin meeneemt. Ik ken Nelson ook van zijn eerdere autosportcommentaar en dat ligt gewoon op een hoger niveau dan dat het nu is. Dus daar gaat iets mis dat niets met het talent van Nelson voor autosportcommentaar te maken heeft.

Mijns inziens zorgt het 'geschreeuw' van Melroy voor onrust bij Nelson die daar dan in mee gaat. Ik heb de indruk van Nelson dat hij overhaast op situaties reageert omdat Melroy hem anders de pas af snijdt. Daar komen versprekingen van, opmerkingen die niet kloppen, opmerkingen die niets toevoegen of - en dit is mijn grootste ergernis - hij herhaalt wat Melroy net 3 seconden daarvoor ook al heeft gezegd.

Melroy werkt averechts. Zet daar iemand anders neer.
pi_205508761
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 09:38 schreef heywoodu het volgende:

[..]
En zo ziet ook niet iedereen het. Maar inderdaad, je hebt ook gewoon mensen die het liefst een soort hosanna-uitzending kijken zoals op Ziggo met tussendoor anderhalf uur wat racebeelden, ieder z'n meug.

En mensen die het sówieso niet goed vinden, wat men ook doet. Want het leven is maar saai zonder te kunnen zeuren :9
Zonder zeuren zou fok niet bestaan :P
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205509475
ViaPlay moet het gewoon opgeven. Ze hebben het geprobeerd maar het is mislukt, de Nederlandse markt is anders dan de Scandinavische, accepteer dat. Wat ik begreep is dat er toch wel aardig wat paniek is daar, de hoeveelheid abbonnees valt enorm tegen, veel lager dan ze verwacht hadden, en er schijnen er ook nog eens heel veel opgezegd te hebben na die goedkope proef periode van de eerste paar maanden.
Vandaar dat ze nu al met een prijsverhoging gaan komen, en als je dat vergelijkt met die proef periode van 5-7 euro, en je gaat vanaf die prijs vrijwel in een keer door naar de nieuwe prijs van ~16 euro, dan is dat best flink voor mensen die gemiddeld twee keer per maand een race bekijken en nu in de zomer zelfs helemaal niet.
Tracktalk wordt ook al niet meer constant uitgezonden vanwege tegenvallende kijkcijfers (er keek niemand naar), en als je dan die extreem dure analisten aan hebt genomen die nauwelijks iets toevoegen zoals Hakkinen, die komen als multi multi miljonairs echt niet voor een appel en een ei opdagen, Max zn exclusiviteit hebben ze ook veel meer voor betaald dan Ziggo betaalde, én je hebt 30 miljoen per jaar alleen al aan de kale rechten uitgegeven, dan is de conclusie wel helder: dit is een gigantische flop voor ViaPlay en de harde cijfers zullen heel snel bij de top tot beslissingen gaan leiden.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 juli 2022 @ 11:45:55 #85
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205509541
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:39 schreef Eagles89 het volgende:
de hoeveelheid abbonnees valt enorm tegen
Elke andere streamingsdienst zou een half miljoen abonnees een daverend succes noemen :P

Maar ja, even de hele markt overhoop gooien en exclusieve rechten binnenhalen om mensen te dwingen heeft het nooit goed gedaan in Nederland. Wij zijn een <insert woord waar ik even niet op kan komen> volkje O-)
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 31 juli 2022 @ 11:52:05 #86
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_205509588
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:39 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay moet het gewoon opgeven. Ze hebben het geprobeerd maar het is mislukt, de Nederlandse markt is anders dan de Scandinavische, accepteer dat. Wat ik begreep is dat er toch wel aardig wat paniek is daar, de hoeveelheid abbonnees valt enorm tegen, veel lager dan ze verwacht hadden, en er schijnen er ook nog eens heel veel opgezegd te hebben na die goedkope proef periode van de eerste paar maanden.
Vandaar dat ze nu al met een prijsverhoging gaan komen, en als je dat vergelijkt met die proef periode van 5-7 euro, en je gaat vanaf die prijs vrijwel in een keer door naar de nieuwe prijs van ~16 euro, dan is dat best flink voor mensen die gemiddeld twee keer per maand een race bekijken en nu in de zomer zelfs helemaal niet.
Tracktalk wordt ook al niet meer constant uitgezonden vanwege tegenvallende kijkcijfers (er keek niemand naar), en als je dan die extreem dure analisten aan hebt genomen die nauwelijks iets toevoegen zoals Hakkinen, die komen als multi multi miljonairs echt niet voor een appel en een ei opdagen, Max zn exclusiviteit hebben ze ook veel meer voor betaald dan Ziggo betaalde, én je hebt 30 miljoen per jaar alleen al aan de kale rechten uitgegeven, dan is de conclusie wel helder: dit is een gigantische flop voor ViaPlay en de harde cijfers zullen heel snel bij de top tot beslissingen gaan leiden.
Die prijsverhoging lijkt alleen voor abonnementen via Apple te zijn en niet van Viaplay zelf.

https://www.streamwijzer.(...)jsverhoging-reactie/
No Dyson Barrier is going to stop me!
pi_205509603
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:39 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay moet het gewoon opgeven. Ze hebben het geprobeerd maar het is mislukt, de Nederlandse markt is anders dan de Scandinavische, accepteer dat. Wat ik begreep is dat er toch wel aardig wat paniek is daar, de hoeveelheid abbonnees valt enorm tegen, veel lager dan ze verwacht hadden, en er schijnen er ook nog eens heel veel opgezegd te hebben na die goedkope proef periode van de eerste paar maanden.
Vandaar dat ze nu al met een prijsverhoging gaan komen, en als je dat vergelijkt met die proef periode van 5-7 euro, en je gaat vanaf die prijs vrijwel in een keer door naar de nieuwe prijs van ~16 euro, dan is dat best flink voor mensen die gemiddeld twee keer per maand een race bekijken en nu in de zomer zelfs helemaal niet.
Tracktalk wordt ook al niet meer constant uitgezonden vanwege tegenvallende kijkcijfers (er keek niemand naar), en als je dan die extreem dure analisten aan hebt genomen die nauwelijks iets toevoegen zoals Hakkinen, die komen als multi multi miljonairs echt niet voor een appel en een ei opdagen, Max zn exclusiviteit hebben ze ook veel meer voor betaald dan Ziggo betaalde, én je hebt 30 miljoen per jaar alleen al aan de kale rechten uitgegeven, dan is de conclusie wel helder: dit is een gigantische flop voor ViaPlay en de harde cijfers zullen heel snel bij de top tot beslissingen gaan leiden.
Ik vind vooral het totaal aanbod erg dun, voor een sportzender zou ik wel wat meer content verwachten, daarnaast als je dan toch op F1 richt, zorg dan in ieder geval voor zaken zoals documentaires om de F1 heen, of een fatsoenlijke show met experts.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 31 juli 2022 @ 11:56:01 #88
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205509633
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik vind vooral het totaal aanbod erg dun, voor een sportzender zou ik wel wat meer content verwachten, daarnaast als je dan toch op F1 richt, zorg dan in ieder geval voor zaken zoals documentaires om de F1 heen, of een fatsoenlijke show met experts.
Vanaf morgen hebben ze uitzendrechten voor de Premier League dat is niet zomaar iets.

Ik vind het 15-16 euro meer dan waard, zelfde aanbod en prijs dan als ik voorheen voor ZST betaalde.

[ Bericht 6% gewijzigd door Gunner op 31-07-2022 12:01:20 ]
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 juli 2022 @ 12:03:29 #89
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205509716
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:56 schreef Gunner het volgende:

[..]
Vanaf morgen hebben ze uitzendrechten voor de Premier League dat is niet zomaar iets.

Ik vind het 15-16 euro meer dan waard, zelfde aanbod en prijs dan als ik voorheen voor ZST betaalde.
PL is heel niche en gaat Viaplay niet redden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_205509735
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:56 schreef Gunner het volgende:

[..]
Vanaf morgen hebben ze uitzendrechten voor de Premier League dat is niet zomaar iets.

Ik vind het 15-16 euro meer dan waard, zelfde aanbod en prijs dan als ik voorheen voor ZST betaalde.
Ik denk voor Nederland dat het toch nog te dun is, het probleem met voetbal is dat er nu zoveel aanbod is dat het verwatert, daarnaast is de PL van een charmante league met hard voetbal verworden tot een miljardairsbal van oliesjeiks, ik kijk er eigenlijk al jaren niet meer na.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  zondag 31 juli 2022 @ 12:05:22 #91
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205509737
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 12:03 schreef Nattekat het volgende:

[..]
PL is heel niche en gaat Viaplay niet redden.
Durf ik niet te zeggen maar het geniet genoeg populariteit in Nederland. misschien niet F1 aantallen maar ik zou het zeker niet onderschatten.

het is zeker geen F1-only zender zoals soms hier wel gedacht wordt.

en als je echt de kans krijgt alle wedstrijden te kijken ben ik een happy camper i.i.g waar je eerst maar moest afwachten wat een ziggo wilde uitzenden en contractueel maar beperkt tegelijk mocht uitzenden. dan is het voor mij i.i.g een significante verbetering.
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 juli 2022 @ 12:08:45 #92
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205509762
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2022 12:05 schreef Gunner het volgende:

[..]
Durf ik niet te zeggen maar het geniet genoeg populariteit in Nederland. misschien niet F1 aantallen maar ik zou het zeker niet onderschatten.

het is zeker geen F1-only zender zoals soms hier wel gedacht wordt.
Ik denk dat je nu heel erg overschat hoe veel mensen PL kijken.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 31 juli 2022 @ 12:10:17 #93
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_205509775
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 12:08 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Ik denk dat je nu heel erg overschat hoe veel mensen PL kijken.
Ik heb de cijfers niet, jij wel? zonder die getallen doen we slechts aannames.
volgens SKO keken er 12,1 miljoen mensen naar de laatste GP van vorig jaar.

maar in mijn kring ken ik meerdere mensen die viaplay gaan nemen voor engels voetbal. maar als je zelf niet in die niche zit dan kan ik me voorstellen dat je dat denkt ja.

maar ik geloof wel dat het er een stuk minder zijn dan F1
  zondag 31 juli 2022 @ 12:12:34 #94
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205509797
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:53 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik vind vooral het totaal aanbod erg dun, voor een sportzender zou ik wel wat meer content verwachten, daarnaast als je dan toch op F1 richt, zorg dan in ieder geval voor zaken zoals documentaires om de F1 heen, of een fatsoenlijke show met experts.
Maar het is geen sportzender.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 31 juli 2022 @ 12:13:22 #95
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205509805
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 11:39 schreef Eagles89 het volgende:
ViaPlay moet het gewoon opgeven. Ze hebben het geprobeerd maar het is mislukt, de Nederlandse markt is anders dan de Scandinavische, accepteer dat. Wat ik begreep is dat er toch wel aardig wat paniek is daar, de hoeveelheid abbonnees valt enorm tegen, veel lager dan ze verwacht hadden, en er schijnen er ook nog eens heel veel opgezegd te hebben na die goedkope proef periode van de eerste paar maanden.
Vandaar dat ze nu al met een prijsverhoging gaan komen, en als je dat vergelijkt met die proef periode van 5-7 euro, en je gaat vanaf die prijs vrijwel in een keer door naar de nieuwe prijs van ~16 euro, dan is dat best flink voor mensen die gemiddeld twee keer per maand een race bekijken en nu in de zomer zelfs helemaal niet.
Tracktalk wordt ook al niet meer constant uitgezonden vanwege tegenvallende kijkcijfers (er keek niemand naar), en als je dan die extreem dure analisten aan hebt genomen die nauwelijks iets toevoegen zoals Hakkinen, die komen als multi multi miljonairs echt niet voor een appel en een ei opdagen, Max zn exclusiviteit hebben ze ook veel meer voor betaald dan Ziggo betaalde, én je hebt 30 miljoen per jaar alleen al aan de kale rechten uitgegeven, dan is de conclusie wel helder: dit is een gigantische flop voor ViaPlay en de harde cijfers zullen heel snel bij de top tot beslissingen gaan leiden.
Vind dat vooral wishfull thinking, mede gezien je kruistocht tegen Viaplay.

[ Bericht 0% gewijzigd door Whiskers2009 op 31-07-2022 12:24:15 ]
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205509807
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 12:12 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Maar het is geen sportzender.
Wat dan?
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Moderator / Redactie Sport zondag 31 juli 2022 @ 12:14:11 #97
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_205509817
quote:
2s.gif Op zondag 31 juli 2022 12:10 schreef Gunner het volgende:

[..]
Ik heb de cijfers niet, jij wel? zonder die getallen doen we slechts aannames.

maar in mijn kring ken ik meerdere mensen die viaplay gaan nemen voor engels voetbal. maar als je zelf niet in die niche zit dan kan ik me voorstellen dat je dat denkt ja.
Jouw kring is ook gewoon jouw bubbel hè. Ik kan zo snel geen cijfers vinden voor topwedstrijden, maar verder is 50.000 het beste wat ik zo snel kan vinden.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zondag 31 juli 2022 @ 12:14:20 #98
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205509818
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 12:13 schreef raptorix het volgende:

[..]
Wat dan?
Een algemene zender.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  zondag 31 juli 2022 @ 12:15:46 #99
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_205509828
quote:
0s.gif Op zondag 31 juli 2022 12:14 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Jouw kring is ook gewoon jouw bubbel hè. Ik kan zo snel geen cijfers vinden voor topwedstrijden, maar verder is 50.000 het beste wat ik zo snel kan vinden.
Idem voor jou ;)
En ook jij hebt iets tegen Viaplay.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_205509839
quote:
1s.gif Op zondag 31 juli 2022 12:14 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
Een algemene zender.
Ik heb wel eens naar de rest van de content gekeken, maar dat is echt opvulling, ik zou niemand weten die daarvoor een abbo zou aanschaffen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')