Dus omdat Sittard een speler haalt komt Gini naar psv nee ok.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
leuk elftal wat we aan het creëren zijn
ben benieuwd naar dat supertalent Xavi Simons, en ik hoop dat Ki-Jana een beetje een nieuwe Rekik is in de verdediging
ben benieuwd of we die Marlon idd kunnen halen
en na die stunt van fortuna met yilmaz, zou het me ook niet verbazen als er iets van waarheid in wijnaldum terugkeer is
Benitez lijkt mij best goed, anders wordt je niet uitgeroepen tot beste keeper in franse ligue 1 en reserveaanvoerder van Nice, en ik hoop dat hij zelfde kwaliteiten beschikt als die Sergio Romero toen bij AZ

Worden toch afgetroefd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Denk dat Wijnaldum liever naar Feyenoord gaat.

Voor zover ik weet heeft Utrecht geen interesse dus dat scheelt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Worden toch afgetroefd.
Treurig

Ligt aan zijn ambitiesquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Denk dat Wijnaldum liever naar Feyenoord gaat.

Van de Ven en Wolfsburg hebben aangegeven dat er geen sprake kan zijn van een uitgaande transfer of een verhuur. Ik acht de kans dan ook heel erg groot dat hij morgen gepresenteerd wordt bij PSV.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:29 schreef Ciscus het volgende:
Toch Mickey vd Ven...dat vond ik bij Volendam echt zo'n goede speler, ik prefereer hem boven Marlon (die ik ook onvoldoende ken overigens). Als ik naar de trainingsfilmpjes van PSV kijk, valt me op dat er een goede sfeer hangt en dat er veel Nederlands wordt gesproken, ik denk dat zo'n VdVen zich zo thuis voelt en kan aanhaken, helemaal omdat hij Veerman kent. Denk wel dat er 6 miljoen betaald moet worden.

Het is 'PSV', niet 'psv'.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat Sittard een speler haalt komt Gini naar psv nee ok.

Willemsgodquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is 'PSV', niet 'psv'.
Wie gaat trouwens de ballen op Luuk zijn bolletje leggen? Gakpo en Madueke gaan toch veel naar binnen. Van Max verwacht ik niets en Hoever ken ik niet goed genoeg.

Het is PS.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wie gaat trouwens de ballen op Luuk zijn bolletje leggen? Gakpo en Madueke gaan toch veel naar binnen. Van Max verwacht ik niets en Hoever ken ik niet goed genoeg.

Mag best komen. Maar is toch niet de ervaren (C)V waar ik op hoopte.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van de Ven en Wolfsburg hebben aangegeven dat er geen sprake kan zijn van een uitgaande transfer of een verhuur. Ik acht de kans dan ook heel erg groot dat hij morgen gepresenteerd wordt bij PSV.

Staat wel binnen 3 jaar in oranjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag best komen. Maar is toch niet de ervaren (C)V waar ik op hoopte.

Al zou dat zo zijn, wat hebben we daar nu aan? Afgelopen jaren hebben toch wel aangetoond dat we in de verdediging zowel kwalitatief als kwantitatief niet voldoen, lijkt mij..quote:

Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Luuk kan één ding heel goed en dat is koppen. Als je daar gebruik van wil maken moet je zorgen voor voldoende aanvoer maar we hebben eigenlijk niemand in huis die goed in staat is die aanvoer te verzorgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]

Ik vind onze verdediging als enige hier wél op orde, vooral omdat we geen kamikaze-voetbal meer spelen én we een goede keeper hebben. Ik pleit voor een jonge talentvolle speler op die plek. Die jongen kan, volgens mij, echt zo goed worden. Ik zit er eigenlijk nooit naast, tenzij uit mijn posthistorie anders blijktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, wat hebben we daar nu aan? Afgelopen jaren hebben toch wel aangetoond dat we in de verdediging zowel kwalitatief als kwantitatief niet voldoen, lijkt mij..

Die kopen 'm ook maar om regelgeving te ontwijken, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Opleidingsploeg voor de nr. 15 van Frankrijk.

Je hebt er kijk opquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Opleidingsploeg voor de nr. 15 van Frankrijk.

Kinderachtig. Nu al.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb gehoord dat er een mooi doek in voorbereiding is voor MO

quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:

Gewoon Fonsje Spooren op af sturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:

Vast nog wel. Niks van gehoord dat 'ie dood is. Zal ook wel hiv-remmers slikken. Wel jaren geleden wat gelezen dat hij failliet is.quote:

wat is er terecht aan dan? Niet dat een spandoekje me boeit maar die jongen is toch niet direct naar Ajax gegaanquote:

Eens..laat die gozer lekker. Die gaat vanzelf weer op zijn bek. En zo niet, dan niet.quote:

Het zal wel vooral gaan over dat interview laatst waar ie nog even moest uithalen naar PSV.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er terecht aan dan? Niet dat een spandoekje me boeit maar die jongen is toch niet direct naar Ajax gegaan

Tacos *al* pastorquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn zo'n lokale sierd.
Als je ergens goede Tacos el Pastor (met Pineapple) tegenkomt post het gerust.

Ik houd niet zo van dit soort grootspraak.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:59 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ed.nl/psv/joh(...)r-overheen~aba4c978/
Zozo, Johnnie probeert van zijn lulletje rozenwater-imago af te komen

Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dit soort grootspraak.

2 jaar geleden toen die Duitser kwam hoorde je precies hetzelfde gelul tochquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?

Je kan je afvragen of het helemaal realistisch is als je financieel zo achterloopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?

Dan moet je proberen slim en creatief te zijn. Wat nu op zich aardig uit lijkt te pakken met die keeper bijvoorbeeld. In Nederland draait het ook om niks weggeven tegen de kleintjes. Dan ben je kampioen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of het helemaal realistisch is als je financieel zo achterloopt.

Het is bij de meeste clubs altijd hetzelfde gelul natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
2 jaar geleden toen die Duitser kwam hoorde je precies hetzelfde gelul toch

Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is bij de meeste clubs altijd hetzelfde gelul natuurlijk.![]()
Rechterrijtjesclubs roepen altijd dat ze een 'stabiele middenmotor' willen zijn. In het linkerrijtje hebben ze allemaal de ambitie om 'structurele subtopper', 'aan te haken bij de top 3' of 'eens per zoveel jaar kampioen te worden'.
En daar hebben ze allemaal een meerjarenplan voor liggen en weet ik niet wat en uiteindelijk wordt 80% van al die ambities niet gerealiseerd. Allemaal blahblah

Vind ik ook hoor, eerst maar eens kijken of Ruud de poppetjes op de juiste plaats krijgt en hoe die poppetjes het dan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.
Doe nou maar normaal. Ik denk dat we ons versterkt hebben, zeker op goal. Verder moeten we het allemaal nog maar zien.

En Feyenoord was PSV al voorbij; Feyenoord wint de titelquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
PSV is Ajax dus voorbij, op alle fronten.

Gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
PSV is Ajax dus voorbij, op alle fronten.

Met deze verdediging mogen we blij zijn als we europaleague overwintering behalen. 1/2 blessures daar en t feestje is sowieso over.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.
Doe nou maar normaal. Ik denk dat we ons versterkt hebben, zeker op goal. Verder moeten we het allemaal nog maar zien.

Vraag is natuurlijk ook of je met Luuk en Guus voor komend seizoen 50 doelpunten gekocht hebt. Ik vermoed dat ze er een pak minder gaan maken eerlijk gezegd. Ben wel benieuwd maar ECHT meedoen om de titel gaat gewoon lastig worden.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vind ik ook hoor, eerst maar eens kijken of Ruud de poppetjes op de juiste plaats krijgt en hoe die poppetjes het dan doen.
Als je het allemaal leest ga je bijna geloven dat er alleen al met Guus en Luuk 50 doelpunten gekocht zijn die er zo goed als vanzelf in gaan vliegen. En die nieuwe keeper moet dan beter zijn dan Drommel en aangezien we maar een paar punten achter Ajax zijn geëindigd zijn we eigenlijk al kampioen. Jaja

Het wordt zo'n vreemd seizoen met een pak wedstrijden ook europees tot november, het WK en dan na de winterstop nog zo'n 60% van de competitie af te werken, een slijtageslag.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 07:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk ook of je met Luuk en Guus voor komend seizoen 50 doelpunten gekocht hebt. Ik vermoed dat ze er een pak minder gaan maken eerlijk gezegd. Ben wel benieuwd maar ECHT meedoen om de titel gaat gewoon lastig worden.

Oh God. Dat wordt weer ongemakkelijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:

Ik snap oprecht niet waarom je daar als PSV-fan mee bezig kunt zijn. Die gozer heeft veel fouten gemaakt en PSV heeft hem er zelf uitgetrapt. Hij is zich, iig voor de bühne, bewust van zijn zonden en gaat nu weer met voetbal bezig. Prima.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 09:41 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Oh God. Dat wordt weer ongemakkelijk.

Prima ja. Maar ook prima als hij zijn scheenbeen op 6 plaatsen breekt.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 13:12 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ik snap oprecht niet waarom je daar als PSV-fan mee bezig kunt zijn. Die gozer heeft veel fouten gemaakt en PSV heeft hem er zelf uitgetrapt. Hij is zich, iig voor de bühne, bewust van zijn zonden en gaat nu weer met voetbal bezig. Prima.

Het zou kunnen, als de speelstijl echt op die 2 afgestemd zou zijn. Maar dat zie ik eerlijk gezegd niet gebeuren met Gakpo en Madueke er bij. Die gaan zelf voor de goal.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 07:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Vraag is natuurlijk ook of je met Luuk en Guus voor komend seizoen 50 doelpunten gekocht hebt. Ik vermoed dat ze er een pak minder gaan maken eerlijk gezegd. Ben wel benieuwd maar ECHT meedoen om de titel gaat gewoon lastig worden.

Best wel, ja. Ook niet heel gek met deze verdediging natuurlijk. Middenveld erg statisch, totaal geen beweging. Hopelijk zijn Ramalho, Mauro en Sangare snel terug, maar ook dan moet er in de verdediging echt nog wat bij.quote:

Dan kun je beter gewoon niet gaan oefenen.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:21 schreef HowardRoark het volgende:
Ik kreeg ook niet de indruk dat er nu echt de motivatie was om hier een goede pot op de mat te leggen.

Overschatting lag alweer op de loer.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 17:19 schreef Scrummie het volgende:
Gister Ajax voorbij, vandaag 4-0 verliezen van Bielefeld.

Want die waren niet meer op de grond op basis van wat precies?quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:09 schreef ISVV het volgende:
Heel goed dit. Weer met beide beentjes oo de grond.

Op basis van het feit dat ik toch wel erg veel PSV-supporters op zowel social media als in het echte leven erg optimistisch vond m.b.t. komen seizoen. We beginnen over een paar weken al hè, logisch dat wij meer spelers gehaald hebben dan Ajax. Dus prima dat het nu misloopt, genoeg tijd om e.e.a. bij te stellen nog.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Want die waren niet meer op de grond op basis van wat precies?

Want hetgeen PSV supporters zeggen op social media en in het echte leven daar hecht jij waarde aan en heeft invloed op de daadwerkelijke resultaten van de ploeg? Nieuwe trainer, een pak nieuwe spelers, een aantal afwezige spelers en een oefenwedstrijd. Als je deze wedstrijd had gewonnen met 4-0 was het net zo nietszeggend geweest. Feit is en blijft dat je met deze selectie minimaal 2e moet worden. Benieuwd of van Nistelrooy dat gaat flikken.quote:Op zaterdag 9 juli 2022 18:36 schreef ISVV het volgende:
[..]
Op basis van het feit dat ik toch wel erg veel PSV-supporters op zowel social media als in het echte leven erg optimistisch vond m.b.t. komen seizoen. We beginnen over een paar weken al hè, logisch dat wij meer spelers gehaald hebben dan Ajax. Dus prima dat het nu misloopt, genoeg tijd om e.e.a. bij te stellen nog.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |