Kinderachtig. Nu al.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb gehoord dat er een mooi doek in voorbereiding is voor MO

quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:

Gewoon Fonsje Spooren op af sturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:

Vast nog wel. Niks van gehoord dat 'ie dood is. Zal ook wel hiv-remmers slikken. Wel jaren geleden wat gelezen dat hij failliet is.quote:

wat is er terecht aan dan? Niet dat een spandoekje me boeit maar die jongen is toch niet direct naar Ajax gegaanquote:

Eens..laat die gozer lekker. Die gaat vanzelf weer op zijn bek. En zo niet, dan niet.quote:

Het zal wel vooral gaan over dat interview laatst waar ie nog even moest uithalen naar PSV.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er terecht aan dan? Niet dat een spandoekje me boeit maar die jongen is toch niet direct naar Ajax gegaan

Tacos *al* pastorquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn zo'n lokale sierd.
Als je ergens goede Tacos el Pastor (met Pineapple) tegenkomt post het gerust.

Ik houd niet zo van dit soort grootspraak.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:59 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ed.nl/psv/joh(...)r-overheen~aba4c978/
Zozo, Johnnie probeert van zijn lulletje rozenwater-imago af te komen

Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dit soort grootspraak.

2 jaar geleden toen die Duitser kwam hoorde je precies hetzelfde gelul tochquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?

Je kan je afvragen of het helemaal realistisch is als je financieel zo achterloopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?

Dan moet je proberen slim en creatief te zijn. Wat nu op zich aardig uit lijkt te pakken met die keeper bijvoorbeeld. In Nederland draait het ook om niks weggeven tegen de kleintjes. Dan ben je kampioen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of het helemaal realistisch is als je financieel zo achterloopt.

Het is bij de meeste clubs altijd hetzelfde gelul natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
2 jaar geleden toen die Duitser kwam hoorde je precies hetzelfde gelul toch

Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is bij de meeste clubs altijd hetzelfde gelul natuurlijk.![]()
Rechterrijtjesclubs roepen altijd dat ze een 'stabiele middenmotor' willen zijn. In het linkerrijtje hebben ze allemaal de ambitie om 'structurele subtopper', 'aan te haken bij de top 3' of 'eens per zoveel jaar kampioen te worden'.
En daar hebben ze allemaal een meerjarenplan voor liggen en weet ik niet wat en uiteindelijk wordt 80% van al die ambities niet gerealiseerd. Allemaal blahblah

Vind ik ook hoor, eerst maar eens kijken of Ruud de poppetjes op de juiste plaats krijgt en hoe die poppetjes het dan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.
Doe nou maar normaal. Ik denk dat we ons versterkt hebben, zeker op goal. Verder moeten we het allemaal nog maar zien.

En Feyenoord was PSV al voorbij; Feyenoord wint de titelquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
PSV is Ajax dus voorbij, op alle fronten.

Gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
PSV is Ajax dus voorbij, op alle fronten.

Met deze verdediging mogen we blij zijn als we europaleague overwintering behalen. 1/2 blessures daar en t feestje is sowieso over.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.
Doe nou maar normaal. Ik denk dat we ons versterkt hebben, zeker op goal. Verder moeten we het allemaal nog maar zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |