abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 4 juli 2022 @ 15:02:11 #101
494262 BehoorlijkKritisch
Niet te kritisch
pi_205235378
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Snap dat het voor fans anders zal voelen dan de beleidsmakers, maar toch is het voor de lange termijn wel degelijk extreem belangrijk.
Op de lange termijn heeft NL weer gewoon 2 CL plekken (positief blijven denken). Of je dit jaar wel of geen CL haalt is juist alleen op de korte termijn belangrijk. Beter overwinter je met een paar Nederlandse ploegen flink in de EL en zorgen we dat we die 2 plekken langer vasthouden zodat het Nederlandse voetbal kan groeien.

Maar hey, ik zie ook liever PSV als de hymne klinkt hoor.
  maandag 4 juli 2022 @ 15:10:41 #102
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_205235461
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 08:47 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vind op dit moment geld overmaken naar een russische club geen goed idee. Ik vind het jammer dat PSV zich verlaagt tot dit niveau
Bizar, wat een club...
pi_205236580
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Bizar, wat een club...
Bizar, wat een reactie...
pi_205236943
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 15:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]
Bizar, wat een club...
Je weet dat Feyenoord hem ook wilde hebben, én dat Feyenoord hem vorig seizoen huurde (tezamen met Hendrix)? Dat was net zo goed financieren van een russische club.

En serieus, ik vind dit echt een lastige kwestie. Als je hem nu kunt weghalen uit zo'n ziek land, dan is dat enerzijds ook wel fijn natuurlijk. Toch: handel is handel..
pi_205237011
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 17:38 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Je weet dat Feyenoord hem ook wilde hebben, én dat Feyenoord hem vorig seizoen huurde (tezamen met Hendrix)? Dat was net zo goed financieren van een russische club.

En serieus, ik vind dit echt een lastige kwestie. Als je hem nu kunt weghalen uit zo'n ziek land, dan is dat enerzijds ook wel fijn natuurlijk. Toch: handel is handel..
PSV gaat het op 'n manier regelen die kan volgens die sancties. Uiteindelijk gaan al die spelers toch wel weer ergens voetballen.

Als er helemaal niks mag, dan blijven ze allemaal in Rusland voetballen en is het weer gezeik waarom zo'n Til daar poen blijft scheppen.
pi_205240688
Gnonto wil perse naar de eredivisie, zeggen ze. Kans is dan toch groot dat we voor het eerst een italiaanse spits krijgen, of zal hij naar Ajax gaan?
  dinsdag 5 juli 2022 @ 07:27:04 #107
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_205241847
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 22:33 schreef Ciscus het volgende:
Gnonto wil perse naar de eredivisie, zeggen ze. Kans is dan toch groot dat we voor het eerst een italiaanse spits krijgen, of zal hij naar Ajax gaan?
Gewoon naar Feyenoord lijkt me.
pi_205242452
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 07:27 schreef tja77 het volgende:

[..]
Denk het niet, dat zal gewoon een psychologisch spelletje van zijn zaakwaarnemer zijn. Wat heb je daar te zoeken als neo-international van Italië?
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:08:25 #109
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205242469
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:04 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Denk het niet, dat zal gewoon een psychologisch spelletje van zijn zaakwaarnemer zijn. Wat heb je daar te zoeken als neo-international van Italië?
het zal hoe dan ook de transfersom niet enorm veel naar beneden drukken
pi_205242570
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 07:27 schreef tja77 het volgende:

[..]
Denk niet dat Feyeneoord 8 mio af gaat tikken.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 09:34:38 #111
Niet te kritisch
pi_205242606
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 22:33 schreef Ciscus het volgende:
Wat moeten we met die gozer? Nog meer klein spul voorin dat zichzelf vastloopt in een muur van verdedigers.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 10:50:43 #112
342627 tja77
pi_205243268
Doan is rond, 8,5 miljoen.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 10:59:21 #113
Niet te kritisch
pi_205243361
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 10:50 schreef tja77 het volgende:
Doan is rond, 8,5 miljoen.
Had van mij niet weg gehoeven, maar je legt voor dat geld de Jong en Til vast en dat is toch ook wel wat waard.
pi_205243726
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat moeten we met die gozer? Nog meer klein spul voorin dat zichzelf vastloopt in een muur van verdedigers.
Ik vind het alleen leuk tov Feyenoord, maar speler spreekt mij ook niet aan.

Ze zoeken dus nog een linksbenige basiswaardige centrumverdediger, eventueel huur.
Zal wel pascal struijk worden, als ik de rest van de transfers zo bekijk. #nergensopgebaseerdverder
  dinsdag 5 juli 2022 @ 11:50:56 #115
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_205243841
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2022 17:38 schreef Ciscus het volgende:

[..]

Ik gun iedereen een transfer uit Rusland, zeker als je een voetballer bent uit wat in Rusland tegenwoordig als 'een onvriendelijk land' wordt genoemd.

Ze verliezen er ook nog eens dik op, ze hebben Til voor 18 miljoen gehaald.

Al met al stukken beter dan spelers gedwongen hun contract in dat soort oorden uit laten dienen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_205244012
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2022 12:22 schreef Shreyas het volgende:

[..]
Zullen samen goed zijn voor dertig goals, dus dit gezeur slaat nergens op. Tegen de kleinere clubs zullen ze zeker het verschil kunnen maken en door dat soort wedstrijden te winnen word je kampioen.
Ja dat zal misschien kloppen maar ik heb het toch duidelijk over de hoofden. Dit zijn werkpaard-hoofden (ik bedoel natuurijk fysiek maar ook mentaal zijn het werkpaard-hoofden), die associeer ik met Feyenoord. Ik vind het vreemd om die in een PSV-shirt te zien.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucyintheafternoon op 05-07-2022 12:37:31 ]
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:19:27 #117
Niet te kritisch
pi_205244095
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 12:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]
Ja dat zal misschien kloppen maar ik heb het toch duidelijk over de hoofden. Dit zijn werkpaard-hoofden (ik bedoel natuurijk fysiek maar ook mentaal zijn het werkpaard-hoofden), die associeer ik met Feyenoord. Ik vind het een vreemd om die in een PSV-shirt te zien.
:')

De afgelopen jaren hadden we in Europa wel een Theo Lucius kunnen gebruiken.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 12:22:03 #118
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205244116
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Ik gun iedereen een transfer uit Rusland, zeker als je een voetballer bent uit wat in Rusland tegenwoordig als 'een onvriendelijk land' wordt genoemd.

Ze verliezen er ook nog eens dik op, ze hebben Til voor 18 miljoen gehaald.

Al met al stukken beter dan spelers gedwongen hun contract in dat soort oorden uit laten dienen.
verder niks mis mee als het mag maar wat ik niet zo goed begrijp is dat er uberhaupt betaald wordt aan een Russische club door een andere club maar misschien is het zo dat Til zichzelf uitkoopt gefinancierd door PSV

quote:
Under the RSTP provisions approved by the Bureau of the Council, should clubs affiliated to the Ukrainian Association of Football (UAF) or the Football Union of Russia (FUR) not reach a mutual agreement with their respective foreign players and coaches before or on 30 June 2022, and unless otherwise agreed in writing, these players and coaches will have the right to suspend their employment contracts with their clubs until 30 June 2023.
https://www.fifa.com/lega(...)s-relating-to-war-in
pi_205245421
twitter

Ik heb nu al een keer of 4/5 van verschillende spelers gehoord dat er mooie dingen staan te gebeuren bij PSV.

Ik ben echt super benieuwd wat de plannen zijn van John, Marcel en Ruud.

Gini terug? :@
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:10:21 #120
Niet te kritisch
pi_205245561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 14:54 schreef Gutanoth het volgende:
[ twitter ]

Ik heb nu al een keer of 4/5 van verschillende spelers gehoord dat er mooie dingen staan te gebeuren bij PSV.

Ik ben echt super benieuwd wat de plannen zijn van John, Marcel en Ruud.

Gini terug? :@
Ik denk dat er gewoon heel veel vertrouwen is in het verhaal van Brands en v. Nistelrooy. En als je dan maar met zijn alle heel hard roept dat het 'iets heel moois' wordt, dan komt er vanzelf een energie los die bij kan dragen aan succes.

Dat het dan ook na 3 wedstrijden als een kaartenhuis in elkaar kan donderen is een tweede.
pi_205245679
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik denk dat er gewoon heel veel vertrouwen is in het verhaal van Brands en v. Nistelrooy. En als je dan maar met zijn alle heel hard roept dat het 'iets heel moois' wordt, dan komt er vanzelf een energie los die bij kan dragen aan succes.

Dat het dan ook na 3 wedstrijden als een kaartenhuis in elkaar kan donderen is een tweede.
Dat dat vertrouwen er is vanuit Luuk snap ik nog wel, maar waar zouden Xavi en Guus dat vertrouwen vandaan hebben dan? Die kennen heel Marcel niet
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:26:31 #122
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205245703
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Dat dat vertrouwen er is vanuit Luuk snap ik nog wel, maar waar zouden Xavi en Guus dat vertrouwen vandaan hebben dan? Die kennen heel Marcel niet
Wat moeten ze dan zeggen? Ik ben overal gefaald in het buitenland dus zag Mexico niet zitten?

Is toch gewoon een standaard riedeltje
pi_205245723
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wat moeten ze dan zeggen? Ik ben overal gefaald in het buitenland dus zag Mexico niet zitten?

Nee dat is het niet. Hele rare opmerking van je, alsof er maar 2 opmerkingen zijn die ze kunnen maken :')

Ik ben gefaald

of

Er gaan mooie dingen gebeuren bij PSV (allemaal in dezelfde trant trouwens)
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:30:44 #124
Niet te kritisch
pi_205245732
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Het is op zijn minst opvallend dat ze reppen over 'iets moois dat staat te gebeuren'. Maar wellicht praten ze gewoon Ruud na en is het niet meer dan dat. Ik geloof niet dat zij inside informatie hebben en die allemaal op dezelfde manier naar de media vertalen of zo.

Gewoon de vibe die er nu hangt op de Herdgang denk ik. Prima vibe lijkt me.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:34:28 #125
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205245761
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Het is op zijn minst opvallend dat ze reppen over 'iets moois dat staat te gebeuren'. Maar wellicht praten ze gewoon Ruud na en is het niet meer dan dat. Ik geloof niet dat zij inside informatie hebben en die allemaal op dezelfde manier naar de media vertalen of zo.

Gewoon de vibe die er nu hangt op de Herdgang denk ik. Prima vibe lijkt me.
Het is meer dat je niet overal wat achter hoeft te zoeken natuurlijk praat je positief in een interview als je net gekocht bent. Zou raar zijn als hij dit soort dingen niet zou zeggen.
pi_205245773
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Het is meer dat je niet overal wat achter hoeft te zoeken natuurlijk praat je positief in een interview als je net gekocht bent. Zou raar zijn als hij dit soort dingen niet zou zeggen.
Gewoon lekker positief zijn is toch wat anders dan meerdere spelers die allemaal zeggen dat er "mooie dingen gaan gebeuren bij PSV en daar deel van willen uitmaken"

Dat is toch wat anders dan spelers die zeggen dat ze echt zin hebben om bij psv te spelen?
pi_205245777
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:23 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Tsja. Guus kon bij PSV gewoon een mooi meerjarig contract tekenen, terwijl Feyenoord 'm wilde huren of iets tijdelijks wilde.

Het is ook weer niet zo dat er allerlei topclubs uit Engeland en Spanje op Til aasden.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:37:02 #128
Niet te kritisch
pi_205245782
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
"ja, ik weet ook niet wat ik hier doe. Had hier nog een huisje en ik ken de weg naar de club goed. Dat Mexicaanse voer dat eet ik wel bij Taco Mundo, vind ik ook niet echt lekker eigenlijk."
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:37:40 #129
Niet te kritisch
pi_205245790
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:36 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Gewoon lekker positief zijn is toch wat anders dan meerdere spelers die allemaal zeggen dat er "mooie dingen gaan gebeuren bij PSV en daar deel van willen uitmaken"

Dat is toch wat anders dan spelers die zeggen dat ze echt zin hebben om bij psv te spelen?
Kut club, kut stad. Meeste medespelers zijn ook kut. Maar er staat iets moois te gebeuren dus heb ik maar getekend.
pi_205245815
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:36 schreef Halcon het volgende:

[..]
Tsja. Guus kon bij PSV gewoon een mooi meerjarig contract tekenen, terwijl Feyenoord 'm wilde huren of iets tijdelijks wilde.

Het is ook weer niet zo dat er allerlei topclubs uit Engeland en Spanje op Til aasden.
Bij Xavi dus wel, kon een mooi contract krijgen bij PSG, maar is toch naar PSV gekomen. Vooral door de goede verhalen van Wijnaldum en de trainer. Toevallig is wijnaldum laatst ook met ruud gezien dacht ik ergens gelezen te hebben.
pi_205245844
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:40 schreef Gutanoth het volgende:

[..]
Bij Xavi dus wel, kon een mooi contract krijgen bij PSG, maar is toch naar PSV gekomen. Vooral door de goede verhalen van Wijnaldum en de trainer. Toevallig is wijnaldum laatst ook met ruud gezien dacht ik ergens gelezen te hebben.
Ja, al vraag ik me af wat er daar precies is bekonkeld tussen Xavi, PSG en PSV. Het blijft 'n apart verhaal hoe dat is gegaan en die geruchten die je hoort.

En wat ook nog kan is dat Xavi gewoon een verstandige keuze maakt. In plaats van weer ergens tekenen om te gaan banken, nu eens minuten gaan maken. Dan komt dat mooie contract ook wel weer als hij wat laat zien.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:44:19 #132
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205245845
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
"ja, ik weet ook niet wat ik hier doe. Had hier nog een huisje en ik ken de weg naar de club goed. Dat Mexicaanse voer dat eet ik wel bij Taco Mundo, vind ik ook niet echt lekker eigenlijk."
Taco Mundo is dan ook wel echt heel matig.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:45:27 #133
Niet te kritisch
pi_205245851
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Taco Mundo is dan ook wel echt heel matig.
Ja, eens. Ik weet eigenlijk niet eens of er in Eindhoven een fatsoenlijke Mexicaan zit. Het is zo doodsimpel om zelf te maken dat ik niet eens overweeg om het te bestellen of in een restaurant te eten.
pi_205245862
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:44 schreef Halcon het volgende:

[..]
Ja, al vraag ik me af wat er daar precies is bekonkeld tussen Xavi, PSG en PSV. Het blijft 'n apart verhaal hoe dat is gegaan en die geruchten die je hoort.

En wat ook nog kan is dat Xavi gewoon een verstandige keuze maakt. In plaats van weer ergens tekenen om te gaan banken, nu eens minuten gaan maken. Dan komt dat mooie contract ook wel weer als hij wat laat zien.
Bij Xavi hebben ze gewoon een contract neergelegd waar alle G's en V's waren omgewisseld. Na tekenen trok John zijn masker af en zei OH OH OH OUI OUI OUI, NOUS VOUS AVONS
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:47:05 #135
Niet te kritisch
pi_205245864
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:44 schreef Halcon het volgende:

[..]

Hij is nog zo jong. Heeft nog alles voor zich, maar wel al met de absolute top kunnen trainen. Misschien is dit wel het traject voor echt talent. Paar jaar trainen bij topclubs en dan je meters maken in de Eredivisie.
pi_205245883
Nog een meevallertje.

Scamacca wordt waarschijnlijk voor 50 miljoen verkocht. PSV heeft een doorverkooppercentage over de winst (zou dan ongeveer 49,5 miljoen zijn) van minimaal 10%
  dinsdag 5 juli 2022 @ 15:50:39 #137
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205245894
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ja, eens. Ik weet eigenlijk niet eens of er in Eindhoven een fatsoenlijke Mexicaan zit. Het is zo doodsimpel om zelf te maken dat ik niet eens overweeg om het te bestellen of in een restaurant te eten.
Als je ooit in Mexico hebt gegeten zijn de Mexicaanse restaurants hier allemaal matig. Zelfde voor Indiaas dat is misschien zelfs nog wel een tikkie erger.
  dinsdag 5 juli 2022 @ 16:35:26 #138
Niet te kritisch
pi_205246245
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Als je ooit in Mexico hebt gegeten zijn de Mexicaanse restaurants hier allemaal matig. Zelfde voor Indiaas dat is misschien zelfs nog wel een tikkie erger.
Wat eigenlijk raar is, want de Mexicaanse keuken is helemaal niet zo ingewikkeld. Zeker niet als je het vergelijkt met heel veel Aziatische keukens.

Vroeger zat op het Maria Heinekenplein in Amsterdam een Indiaas restaurant waar je je qua eten echt in India waande. Helaas hebben die al een jaar of vijftien een andere eigenaar en is het nu naadje. In Eindhoven aan de Tongelresestraat zit ook een echt goed Indiaas restaurant trouwens en ook die aan de Kruisstraat is prima. Minder dan die in Amsterdam was, maar toch erg goed.

Maar goed, dat geldt eigenlijk voor vrijwel elke keuken. De enige waar je met enige regelmaat nog wel eens geluk mee kunt hebben is een Thai of een Indonesiër die echt authentiek kookt. En hier in Eindhoven zit een Chinees die wel in de buurt komt van het echte werk.

Tot zover de culinaire rubriek.
pi_205250304
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Wat eigenlijk raar is, want de Mexicaanse keuken is helemaal niet zo ingewikkeld. Zeker niet als je het vergelijkt met heel veel Aziatische keukens.

Vroeger zat op het Maria Heinekenplein in Amsterdam een Indiaas restaurant waar je je qua eten echt in India waande. Helaas hebben die al een jaar of vijftien een andere eigenaar en is het nu naadje. In Eindhoven aan de Tongelresestraat zit ook een echt goed Indiaas restaurant trouwens en ook die aan de Kruisstraat is prima. Minder dan die in Amsterdam was, maar toch erg goed.

Maar goed, dat geldt eigenlijk voor vrijwel elke keuken. De enige waar je met enige regelmaat nog wel eens geluk mee kunt hebben is een Thai of een Indonesiër die echt authentiek kookt. En hier in Eindhoven zit een Chinees die wel in de buurt komt van het echte werk.

Ga door ga door
  dinsdag 5 juli 2022 @ 23:45:50 #140
88831 Shreyas
De beste
pi_205250902
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2022 12:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:

[..]
Ja dat zal misschien kloppen maar ik heb het toch duidelijk over de hoofden. Dit zijn werkpaard-hoofden (ik bedoel natuurijk fysiek maar ook mentaal zijn het werkpaard-hoofden), die associeer ik met Feyenoord. Ik vind het vreemd om die in een PSV-shirt te zien.
Dat Feyenoord een club met werkvoetballers was, die het moesten hebben van het fysieke is echt verleden tijd, dat is al tien jaar niet meer het geval. Het is vaak een heel slappe hap bij Feyenoord, zowel mentaal als fysiek.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_205252890
Kan Ruudje die Zagadou van Dortmund niet ff overtuigen om naar PSV te komen?
  woensdag 6 juli 2022 @ 10:52:59 #142
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_205253433
quote:

[..]

Fijn zo'n lokale sierd.

Als je ergens goede Tacos el Pastor (met Pineapple) tegenkomt post het gerust.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_205253979
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:27 schreef RipCity het volgende:

[..]
Fijn zo'n lokale sierd.

Ben wel blij dat ik nu weet dat ik met dit soort vragen naar BehoorlijkSierd kan. Ik zoek nog een goed argentijns restaurant om de komst van Benitez te vieren?
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:23:54 #145
Niet te kritisch
pi_205254012
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:20 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Ben wel blij dat ik nu weet dat ik met dit soort vragen naar BehoorlijkSierd kan. Ik zoek nog een goed argentijns restaurant om de komst van Benitez te vieren?
Geen idee van de Argentijnse keuken Maar neem hem meer naar Patio aan de Kruisstraat. Lekker Spaans is altijd goed.
  woensdag 6 juli 2022 @ 12:26:40 #146
342627 tja77
pi_205254035
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:20 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Ik was wel te spreken over Rodeo, vlakbij de Pathé in Eindhoven (al ff niet meer geweest), in Den Bosch zit ook een goede, ben de naam vergeten.
pi_205258442
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:26 schreef tja77 het volgende:

[..]
Ik was wel te spreken over Rodeo, vlakbij de Pathé in Eindhoven (al ff niet meer geweest), in Den Bosch zit ook een goede, ben de naam vergeten.
Rancho Bravo?
pi_205261269
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juli 2022 12:26 schreef tja77 het volgende:

[..]
Rodeo heeft echt goede stukken rundvlees die heerlijk klaargemaakt worden, voor iets anders hoef je er niet heen.

quote:

[..]

Diverse Indische collega's zijn wel positief over Lekker India op de Hoogstraat, maar ik was er niet van overtuigd.

Nu we toch op culinaire wereldreis zijn kan ik Kyoto onder de rook van het Philipsstadion ook aanbevelen.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
  woensdag 6 juli 2022 @ 21:30:53 #149
Niet te kritisch
pi_205261306
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 21:28 schreef FrankRicard het volgende:

[..]
Rodeo heeft echt goede stukken rundvlees die heerlijk klaargemaakt worden, voor iets anders hoef je er niet heen.
[..]
Diverse Indische collega's zijn wel positief over Lekker India op de Hoogstraat, maar ik was er niet van overtuigd.

Nu we toch op culinaire wereldreis zijn kan ik Kyoto onder de rook van het Philipsstadion ook aanbevelen.
Beste sushi in Eindhoven.
pi_205264279
leuk elftal wat we aan het creëren zijn

ben benieuwd naar dat supertalent Xavi Simons, en ik hoop dat Ki-Jana een beetje een nieuwe Rekik is in de verdediging

ben benieuwd of we die Marlon idd kunnen halen

en na die stunt van fortuna met yilmaz, zou het me ook niet verbazen als er iets van waarheid in wijnaldum terugkeer is

Benitez lijkt mij best goed, anders wordt je niet uitgeroepen tot beste keeper in franse ligue 1 en reserveaanvoerder van Nice, en ik hoop dat hij zelfde kwaliteiten beschikt als die Sergio Romero toen bij AZ
Big Brother 2025 Favo: Jolien (mijn persoonlijke winnaar)
  donderdag 7 juli 2022 @ 10:50:28 #151
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205264355
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
leuk elftal wat we aan het creëren zijn

ben benieuwd naar dat supertalent Xavi Simons, en ik hoop dat Ki-Jana een beetje een nieuwe Rekik is in de verdediging

ben benieuwd of we die Marlon idd kunnen halen

en na die stunt van fortuna met yilmaz, zou het me ook niet verbazen als er iets van waarheid in wijnaldum terugkeer is

Benitez lijkt mij best goed, anders wordt je niet uitgeroepen tot beste keeper in franse ligue 1 en reserveaanvoerder van Nice, en ik hoop dat hij zelfde kwaliteiten beschikt als die Sergio Romero toen bij AZ
Dus omdat Sittard een speler haalt komt Gini naar psv nee ok.
  Forum Admin donderdag 7 juli 2022 @ 10:53:14 #152
35723 crew  GGMM
pi_205264385
Denk dat Wijnaldum liever naar Feyenoord gaat.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205264398
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Worden toch afgetroefd.

Treurig
  Forum Admin donderdag 7 juli 2022 @ 10:58:02 #154
35723 crew  GGMM
pi_205264438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]
Worden toch afgetroefd.

Treurig
Voor zover ik weet heeft Utrecht geen interesse dus dat scheelt.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205268480
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Ligt aan zijn ambities
pi_205273117
Toch Mickey vd Ven...dat vond ik bij Volendam echt zo'n goede speler, ik prefereer hem boven Marlon (die ik ook onvoldoende ken overigens). Als ik naar de trainingsfilmpjes van PSV kijk, valt me op dat er een goede sfeer hangt en dat er veel Nederlands wordt gesproken, ik denk dat zo'n VdVen zich zo thuis voelt en kan aanhaken, helemaal omdat hij Veerman kent. Denk wel dat er 6 miljoen betaald moet worden.
pi_205274463
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 07:29 schreef Ciscus het volgende:
Toch Mickey vd Ven...dat vond ik bij Volendam echt zo'n goede speler, ik prefereer hem boven Marlon (die ik ook onvoldoende ken overigens). Als ik naar de trainingsfilmpjes van PSV kijk, valt me op dat er een goede sfeer hangt en dat er veel Nederlands wordt gesproken, ik denk dat zo'n VdVen zich zo thuis voelt en kan aanhaken, helemaal omdat hij Veerman kent. Denk wel dat er 6 miljoen betaald moet worden.
Van de Ven en Wolfsburg hebben aangegeven dat er geen sprake kan zijn van een uitgaande transfer of een verhuur. Ik acht de kans dan ook heel erg groot dat hij morgen gepresenteerd wordt bij PSV.
pi_205275076
quote:
0s.gif Op donderdag 7 juli 2022 10:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Dus omdat Sittard een speler haalt komt Gini naar psv nee ok.
Het is 'PSV', niet 'psv'.

Wie gaat trouwens de ballen op Luuk zijn bolletje leggen? Gakpo en Madueke gaan toch veel naar binnen. Van Max verwacht ik niets en Hoever ken ik niet goed genoeg.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 12:22:00 #159
Niet te kritisch
pi_205275178
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:

[..]

Wie gaat trouwens de ballen op Luuk zijn bolletje leggen? Gakpo en Madueke gaan toch veel naar binnen. Van Max verwacht ik niets en Hoever ken ik niet goed genoeg.
Willemsgod _O_
pi_205275396
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 12:22 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Willemsgod _O_
Die jongen had echt een enorme potentie. Jammer hoe dat verhaal zich heeft ontvouwt.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 12:51:43 #161
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_205275462
quote:

[..]

Het is PS.

Sportvereniging is 1 woord. :W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_205277321
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]
Van de Ven en Wolfsburg hebben aangegeven dat er geen sprake kan zijn van een uitgaande transfer of een verhuur. Ik acht de kans dan ook heel erg groot dat hij morgen gepresenteerd wordt bij PSV.
Mag best komen. Maar is toch niet de ervaren (C)V waar ik op hoopte.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_205277772
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Mag best komen. Maar is toch niet de ervaren (C)V waar ik op hoopte.
Staat wel binnen 3 jaar in oranje
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:31:47 #164
Niet te kritisch
pi_205277818
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:27 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Op welke plek dan?
pi_205277946
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:27 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Al zou dat zo zijn, wat hebben we daar nu aan? Afgelopen jaren hebben toch wel aangetoond dat we in de verdediging zowel kwalitatief als kwantitatief niet voldoen, lijkt mij..
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
  vrijdag 8 juli 2022 @ 16:54:41 #166
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_205278108
quote:

[..]

Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Luuk kan één ding heel goed en dat is koppen. Als je daar gebruik van wil maken moet je zorgen voor voldoende aanvoer maar we hebben eigenlijk niemand in huis die goed in staat is die aanvoer te verzorgen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_205278165
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:31 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Op welke plek dan?
Spits
pi_205278235
quote:
14s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]
Al zou dat zo zijn, wat hebben we daar nu aan? Afgelopen jaren hebben toch wel aangetoond dat we in de verdediging zowel kwalitatief als kwantitatief niet voldoen, lijkt mij..
Ik vind onze verdediging als enige hier wél op orde, vooral omdat we geen kamikaze-voetbal meer spelen én we een goede keeper hebben. Ik pleit voor een jonge talentvolle speler op die plek. Die jongen kan, volgens mij, echt zo goed worden. Ik zit er eigenlijk nooit naast, tenzij uit mijn posthistorie anders blijkt
  vrijdag 8 juli 2022 @ 17:28:07 #169
342627 tja77
pi_205278876
Savio dus wel.
pi_205279141
Opleidingsploeg voor de nr. 15 van Frankrijk.
pi_205279910
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Die kopen 'm ook maar om regelgeving te ontwijken, lijkt me.
pi_205279984
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je hebt er kijk op
pi_205279998
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 18:36 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Je hebt er kijk op
Dat zeggen er wel meer inderdaad. Bedankt!
pi_205280335
Ik heb gehoord dat er een mooi doek in voorbereiding is voor MO :)
U MAD?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 19:09:11 #175
Niet te kritisch
pi_205280353
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 16:56 schreef Ciscus het volgende:

[..]
Spits
Daar geef ik hem wel een kans ja.
pi_205280372
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Kinderachtig. Nu al.
  Forum Admin vrijdag 8 juli 2022 @ 19:14:51 #177
35723 crew  GGMM
pi_205280399
quote:
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_205280412
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:10 schreef RipCity het volgende:

[..]
Kinderachtig. Nu al.
Volkomen terecht :)
U MAD?
pi_205280449
quote:
Gewoon Fonsje Spooren op af sturen.
pi_205280452
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:19 schreef Halcon het volgende:

[..]
Gewoon Fonsje Spooren op af sturen.
Ja, leeft die nog? Maar die hield wel van Mo’tjes ja.
U MAD?
pi_205280457
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:19 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Ja, leeft die nog?
Vast nog wel. Niks van gehoord dat 'ie dood is. Zal ook wel hiv-remmers slikken. Wel jaren geleden wat gelezen dat hij failliet is.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 19:22:19 #182
131800 Tarado
capô de fusca
pi_205280475
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:16 schreef de_boswachter het volgende:

[..]
Volkomen terecht :)
wat is er terecht aan dan? Niet dat een spandoekje me boeit maar die jongen is toch niet direct naar Ajax gegaan
  vrijdag 8 juli 2022 @ 19:25:07 #183
Niet te kritisch
pi_205280506
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:10 schreef RipCity het volgende:

[..]
Kinderachtig. Nu al.
Eens..laat die gozer lekker. Die gaat vanzelf weer op zijn bek. En zo niet, dan niet.

Hij is gewoon niet boeiend.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 19:26:19 #184
Niet te kritisch
pi_205280518
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 19:22 schreef Tarado het volgende:

[..]
wat is er terecht aan dan? Niet dat een spandoekje me boeit maar die jongen is toch niet direct naar Ajax gegaan
Het zal wel vooral gaan over dat interview laatst waar ie nog even moest uithalen naar PSV.

Je kunt je maar ergens druk over maken
  vrijdag 8 juli 2022 @ 19:39:41 #185
56749 BlaZ
Torpitudo peius est quam mors.
pi_205280637
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juli 2022 11:27 schreef RipCity het volgende:

[..]
Fijn zo'n lokale sierd.

Tacos *al* pastor
Ceterum censeo Turciam delendam esse.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 19:56:36 #186
375452 AFCNiels
#STAYSTRONGKNUT
pi_205280825
twitter
Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
pi_205282111
https://www.ed.nl/psv/joh(...)r-overheen~aba4c978/

Zozo, Johnnie probeert van zijn lulletje rozenwater-imago af te komen :7
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:01:52 #188
Niet te kritisch
pi_205282141
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 21:59 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ed.nl/psv/joh(...)r-overheen~aba4c978/

Zozo, Johnnie probeert van zijn lulletje rozenwater-imago af te komen :7
Ik houd niet zo van dit soort grootspraak.
pi_205282298
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Ik houd niet zo van dit soort grootspraak.
Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:21:35 #190
279824 Mansjester
City>United
pi_205282394
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
2 jaar geleden toen die Duitser kwam hoorde je precies hetzelfde gelul toch
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:21:36 #191
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_205282395
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Makamba_ het volgende:

[..]
Je kan je afvragen of het helemaal realistisch is als je financieel zo achterloopt.
pi_205282413
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Je kan je afvragen of het helemaal realistisch is als je financieel zo achterloopt.
Dan moet je proberen slim en creatief te zijn. Wat nu op zich aardig uit lijkt te pakken met die keeper bijvoorbeeld. In Nederland draait het ook om niks weggeven tegen de kleintjes. Dan ben je kampioen.

Met 'n fatsoenlijke keeper in de goal was PSV kampioen geweest afgelopen seizoen. Financieel ver achter of niet.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:26:24 #193
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_205282458
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Mansjester het volgende:

[..]
2 jaar geleden toen die Duitser kwam hoorde je precies hetzelfde gelul toch
Het is bij de meeste clubs altijd hetzelfde gelul natuurlijk. :P

Rechterrijtjesclubs roepen altijd dat ze een 'stabiele middenmotor' willen zijn. In het linkerrijtje hebben ze allemaal de ambitie om 'structurele subtopper', 'aan te haken bij de top 3' of 'eens per zoveel jaar kampioen te worden'.

En daar hebben ze allemaal een meerjarenplan voor liggen en weet ik niet wat en uiteindelijk wordt 80% van al die ambities niet gerealiseerd. Allemaal blahblah :T
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:44:11 #194
Niet te kritisch
pi_205282595
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Het is bij de meeste clubs altijd hetzelfde gelul natuurlijk. :P

Rechterrijtjesclubs roepen altijd dat ze een 'stabiele middenmotor' willen zijn. In het linkerrijtje hebben ze allemaal de ambitie om 'structurele subtopper', 'aan te haken bij de top 3' of 'eens per zoveel jaar kampioen te worden'.

En daar hebben ze allemaal een meerjarenplan voor liggen en weet ik niet wat en uiteindelijk wordt 80% van al die ambities niet gerealiseerd. Allemaal blahblah :T
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.

Doe nou maar normaal. Ik denk dat we ons versterkt hebben, zeker op goal. Verder moeten we het allemaal nog maar zien.
  vrijdag 8 juli 2022 @ 22:59:16 #195
77531 Grrrrrrrr
*PURRRRR*
pi_205282694
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.

Doe nou maar normaal. Ik denk dat we ons versterkt hebben, zeker op goal. Verder moeten we het allemaal nog maar zien.
Vind ik ook hoor, eerst maar eens kijken of Ruud de poppetjes op de juiste plaats krijgt en hoe die poppetjes het dan doen.

Als je het allemaal leest ga je bijna geloven dat er alleen al met Guus en Luuk 50 doelpunten gekocht zijn die er zo goed als vanzelf in gaan vliegen. En die nieuwe keeper moet dan beter zijn dan Drommel en aangezien we maar een paar punten achter Ajax zijn geëindigd zijn we eigenlijk al kampioen. Jaja :D
pi_205282856
Van mij hoeft dat ook niet geroepen te worden, maar we hoeven ons met deze aankopen (en aanblijven van etc) niet als ultieme underdog op te stellen. Beetje ambitieus zijn en lef hebben hoor. Wij zijn PSV, wij zijn de besten!

Zijn jullie er ook op de fandag?
  vrijdag 8 juli 2022 @ 23:39:09 #197
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_205282910
PSV is Ajax dus voorbij, op alle fronten.
pi_205282919
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
En Feyenoord was PSV al voorbij; Feyenoord wint de titel
pi_205282925
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap
pi_205283069
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 juli 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]

Met deze verdediging mogen we blij zijn als we europaleague overwintering behalen. 1/2 blessures daar en t feestje is sowieso over.

Mensen lijken wel vergeten te zijn hoe slecht de Jong wel niet was en bijna elke wedstrijd klaagde iedereen hier over ‘m. Door paar goaltjes in ‘94 bij barca iedereen opeens euforisch terwijl die nog steeds 0.0 met voeten kan. Geen idee waarom die er zomaar even 20+ in legt dan jaren later en stuk minder goed. Ook een speler die altijd ‘ongeconcentreerd begon’- zie de wekelijkse interviews al weer voor me met ‘m met z’n verongelijkte hoofd zichzelf afvragend waarom die weer faalde behalve wat ballen kaatsen en doorkoppen.

Na paar potjes gaan we weer horen: ja het is natuurlijk ook een leer seizoen voor van Nistelrooij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')