Op de lange termijn heeft NL weer gewoon 2 CL plekken (positief blijven denken). Of je dit jaar wel of geen CL haalt is juist alleen op de korte termijn belangrijk. Beter overwinter je met een paar Nederlandse ploegen flink in de EL en zorgen we dat we die 2 plekken langer vasthouden zodat het Nederlandse voetbal kan groeien.quote:Op maandag 4 juli 2022 14:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Snap dat het voor fans anders zal voelen dan de beleidsmakers, maar toch is het voor de lange termijn wel degelijk extreem belangrijk.
Bizar, wat een club...quote:Op maandag 4 juli 2022 08:47 schreef Gutanoth het volgende:
Ik vind op dit moment geld overmaken naar een russische club geen goed idee. Ik vind het jammer dat PSV zich verlaagt tot dit niveau
Je weet dat Feyenoord hem ook wilde hebben, én dat Feyenoord hem vorig seizoen huurde (tezamen met Hendrix)? Dat was net zo goed financieren van een russische club.quote:
PSV gaat het op 'n manier regelen die kan volgens die sancties. Uiteindelijk gaan al die spelers toch wel weer ergens voetballen.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je weet dat Feyenoord hem ook wilde hebben, én dat Feyenoord hem vorig seizoen huurde (tezamen met Hendrix)? Dat was net zo goed financieren van een russische club.
En serieus, ik vind dit echt een lastige kwestie. Als je hem nu kunt weghalen uit zo'n ziek land, dan is dat enerzijds ook wel fijn natuurlijk. Toch: handel is handel..
Gewoon naar Feyenoord lijkt me.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:33 schreef Ciscus het volgende:
Gnonto wil perse naar de eredivisie, zeggen ze. Kans is dan toch groot dat we voor het eerst een italiaanse spits krijgen, of zal hij naar Ajax gaan?
Denk het niet, dat zal gewoon een psychologisch spelletje van zijn zaakwaarnemer zijn. Wat heb je daar te zoeken als neo-international van Italië?quote:
het zal hoe dan ook de transfersom niet enorm veel naar beneden drukkenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:04 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Denk het niet, dat zal gewoon een psychologisch spelletje van zijn zaakwaarnemer zijn. Wat heb je daar te zoeken als neo-international van Italië?
Wat moeten we met die gozer? Nog meer klein spul voorin dat zichzelf vastloopt in een muur van verdedigers.quote:Op maandag 4 juli 2022 22:33 schreef Ciscus het volgende:
Gnonto wil perse naar de eredivisie, zeggen ze. Kans is dan toch groot dat we voor het eerst een italiaanse spits krijgen, of zal hij naar Ajax gaan?
Had van mij niet weg gehoeven, maar je legt voor dat geld de Jong en Til vast en dat is toch ook wel wat waard.quote:
Ik vind het alleen leuk tov Feyenoord, maar speler spreekt mij ook niet aan.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 09:34 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat moeten we met die gozer? Nog meer klein spul voorin dat zichzelf vastloopt in een muur van verdedigers.
Ik gun iedereen een transfer uit Rusland, zeker als je een voetballer bent uit wat in Rusland tegenwoordig als 'een onvriendelijk land' wordt genoemd.quote:Op maandag 4 juli 2022 17:38 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Je weet dat Feyenoord hem ook wilde hebben, én dat Feyenoord hem vorig seizoen huurde (tezamen met Hendrix)? Dat was net zo goed financieren van een russische club.
En serieus, ik vind dit echt een lastige kwestie. Als je hem nu kunt weghalen uit zo'n ziek land, dan is dat enerzijds ook wel fijn natuurlijk. Toch: handel is handel..
Ja dat zal misschien kloppen maar ik heb het toch duidelijk over de hoofden. Dit zijn werkpaard-hoofden (ik bedoel natuurijk fysiek maar ook mentaal zijn het werkpaard-hoofden), die associeer ik met Feyenoord. Ik vind het vreemd om die in een PSV-shirt te zien.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zullen samen goed zijn voor dertig goals, dus dit gezeur slaat nergens op. Tegen de kleinere clubs zullen ze zeker het verschil kunnen maken en door dat soort wedstrijden te winnen word je kampioen.
quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja dat zal misschien kloppen maar ik heb het toch duidelijk over de hoofden. Dit zijn werkpaard-hoofden (ik bedoel natuurijk fysiek maar ook mentaal zijn het werkpaard-hoofden), die associeer ik met Feyenoord. Ik vind het een vreemd om die in een PSV-shirt te zien.
verder niks mis mee als het mag maar wat ik niet zo goed begrijp is dat er uberhaupt betaald wordt aan een Russische club door een andere club maar misschien is het zo dat Til zichzelf uitkoopt gefinancierd door PSVquote:Op dinsdag 5 juli 2022 11:50 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik gun iedereen een transfer uit Rusland, zeker als je een voetballer bent uit wat in Rusland tegenwoordig als 'een onvriendelijk land' wordt genoemd.
Ze verliezen er ook nog eens dik op, ze hebben Til voor 18 miljoen gehaald.
Al met al stukken beter dan spelers gedwongen hun contract in dat soort oorden uit laten dienen.
https://www.fifa.com/lega(...)s-relating-to-war-inquote:Under the RSTP provisions approved by the Bureau of the Council, should clubs affiliated to the Ukrainian Association of Football (UAF) or the Football Union of Russia (FUR) not reach a mutual agreement with their respective foreign players and coaches before or on 30 June 2022, and unless otherwise agreed in writing, these players and coaches will have the right to suspend their employment contracts with their clubs until 30 June 2023.
Ik denk dat er gewoon heel veel vertrouwen is in het verhaal van Brands en v. Nistelrooy. En als je dan maar met zijn alle heel hard roept dat het 'iets heel moois' wordt, dan komt er vanzelf een energie los die bij kan dragen aan succes.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 14:54 schreef Gutanoth het volgende:
[ twitter ]
Ik heb nu al een keer of 4/5 van verschillende spelers gehoord dat er mooie dingen staan te gebeuren bij PSV.
Ik ben echt super benieuwd wat de plannen zijn van John, Marcel en Ruud.
Gini terug?
Dat dat vertrouwen er is vanuit Luuk snap ik nog wel, maar waar zouden Xavi en Guus dat vertrouwen vandaan hebben dan? Die kennen heel Marcel nietquote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:10 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik denk dat er gewoon heel veel vertrouwen is in het verhaal van Brands en v. Nistelrooy. En als je dan maar met zijn alle heel hard roept dat het 'iets heel moois' wordt, dan komt er vanzelf een energie los die bij kan dragen aan succes.
Dat het dan ook na 3 wedstrijden als een kaartenhuis in elkaar kan donderen is een tweede.
Wat moeten ze dan zeggen? Ik ben overal gefaald in het buitenland dus zag Mexico niet zitten?quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat dat vertrouwen er is vanuit Luuk snap ik nog wel, maar waar zouden Xavi en Guus dat vertrouwen vandaan hebben dan? Die kennen heel Marcel niet
Nee dat is het niet. Hele rare opmerking van je, alsof er maar 2 opmerkingen zijn die ze kunnen makenquote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen? Ik ben overal gefaald in het buitenland dus zag Mexico niet zitten?
Is toch gewoon een standaard riedeltje
Het is op zijn minst opvallend dat ze reppen over 'iets moois dat staat te gebeuren'. Maar wellicht praten ze gewoon Ruud na en is het niet meer dan dat. Ik geloof niet dat zij inside informatie hebben en die allemaal op dezelfde manier naar de media vertalen of zo.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen? Ik ben overal gefaald in het buitenland dus zag Mexico niet zitten?
Is toch gewoon een standaard riedeltje
Het is meer dat je niet overal wat achter hoeft te zoeken natuurlijk praat je positief in een interview als je net gekocht bent. Zou raar zijn als hij dit soort dingen niet zou zeggen.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is op zijn minst opvallend dat ze reppen over 'iets moois dat staat te gebeuren'. Maar wellicht praten ze gewoon Ruud na en is het niet meer dan dat. Ik geloof niet dat zij inside informatie hebben en die allemaal op dezelfde manier naar de media vertalen of zo.
Gewoon de vibe die er nu hangt op de Herdgang denk ik. Prima vibe lijkt me.
Gewoon lekker positief zijn is toch wat anders dan meerdere spelers die allemaal zeggen dat er "mooie dingen gaan gebeuren bij PSV en daar deel van willen uitmaken"quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is meer dat je niet overal wat achter hoeft te zoeken natuurlijk praat je positief in een interview als je net gekocht bent. Zou raar zijn als hij dit soort dingen niet zou zeggen.
Tsja. Guus kon bij PSV gewoon een mooi meerjarig contract tekenen, terwijl Feyenoord 'm wilde huren of iets tijdelijks wilde.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:23 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat dat vertrouwen er is vanuit Luuk snap ik nog wel, maar waar zouden Xavi en Guus dat vertrouwen vandaan hebben dan? Die kennen heel Marcel niet
"ja, ik weet ook niet wat ik hier doe. Had hier nog een huisje en ik ken de weg naar de club goed. Dat Mexicaanse voer dat eet ik wel bij Taco Mundo, vind ik ook niet echt lekker eigenlijk."quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:34 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het is meer dat je niet overal wat achter hoeft te zoeken natuurlijk praat je positief in een interview als je net gekocht bent. Zou raar zijn als hij dit soort dingen niet zou zeggen.
Kut club, kut stad. Meeste medespelers zijn ook kut. Maar er staat iets moois te gebeuren dus heb ik maar getekend.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:36 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Gewoon lekker positief zijn is toch wat anders dan meerdere spelers die allemaal zeggen dat er "mooie dingen gaan gebeuren bij PSV en daar deel van willen uitmaken"
Dat is toch wat anders dan spelers die zeggen dat ze echt zin hebben om bij psv te spelen?
Bij Xavi dus wel, kon een mooi contract krijgen bij PSG, maar is toch naar PSV gekomen. Vooral door de goede verhalen van Wijnaldum en de trainer. Toevallig is wijnaldum laatst ook met ruud gezien dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:36 schreef Halcon het volgende:
[..]
Tsja. Guus kon bij PSV gewoon een mooi meerjarig contract tekenen, terwijl Feyenoord 'm wilde huren of iets tijdelijks wilde.
Het is ook weer niet zo dat er allerlei topclubs uit Engeland en Spanje op Til aasden.
Ja, al vraag ik me af wat er daar precies is bekonkeld tussen Xavi, PSG en PSV. Het blijft 'n apart verhaal hoe dat is gegaan en die geruchten die je hoort.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Bij Xavi dus wel, kon een mooi contract krijgen bij PSG, maar is toch naar PSV gekomen. Vooral door de goede verhalen van Wijnaldum en de trainer. Toevallig is wijnaldum laatst ook met ruud gezien dacht ik ergens gelezen te hebben.
Taco Mundo is dan ook wel echt heel matig.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:37 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
"ja, ik weet ook niet wat ik hier doe. Had hier nog een huisje en ik ken de weg naar de club goed. Dat Mexicaanse voer dat eet ik wel bij Taco Mundo, vind ik ook niet echt lekker eigenlijk."
Ja, eens. Ik weet eigenlijk niet eens of er in Eindhoven een fatsoenlijke Mexicaan zit. Het is zo doodsimpel om zelf te maken dat ik niet eens overweeg om het te bestellen of in een restaurant te eten.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Taco Mundo is dan ook wel echt heel matig.
Bij Xavi hebben ze gewoon een contract neergelegd waar alle G's en V's waren omgewisseld. Na tekenen trok John zijn masker af en zei OH OH OH OUI OUI OUI, NOUS VOUS AVONSquote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, al vraag ik me af wat er daar precies is bekonkeld tussen Xavi, PSG en PSV. Het blijft 'n apart verhaal hoe dat is gegaan en die geruchten die je hoort.
En wat ook nog kan is dat Xavi gewoon een verstandige keuze maakt. In plaats van weer ergens tekenen om te gaan banken, nu eens minuten gaan maken. Dan komt dat mooie contract ook wel weer als hij wat laat zien.
Hij is nog zo jong. Heeft nog alles voor zich, maar wel al met de absolute top kunnen trainen. Misschien is dit wel het traject voor echt talent. Paar jaar trainen bij topclubs en dan je meters maken in de Eredivisie.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:44 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, al vraag ik me af wat er daar precies is bekonkeld tussen Xavi, PSG en PSV. Het blijft 'n apart verhaal hoe dat is gegaan en die geruchten die je hoort.
En wat ook nog kan is dat Xavi gewoon een verstandige keuze maakt. In plaats van weer ergens tekenen om te gaan banken, nu eens minuten gaan maken. Dan komt dat mooie contract ook wel weer als hij wat laat zien.
Als je ooit in Mexico hebt gegeten zijn de Mexicaanse restaurants hier allemaal matig. Zelfde voor Indiaas dat is misschien zelfs nog wel een tikkie erger.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ja, eens. Ik weet eigenlijk niet eens of er in Eindhoven een fatsoenlijke Mexicaan zit. Het is zo doodsimpel om zelf te maken dat ik niet eens overweeg om het te bestellen of in een restaurant te eten.
Wat eigenlijk raar is, want de Mexicaanse keuken is helemaal niet zo ingewikkeld. Zeker niet als je het vergelijkt met heel veel Aziatische keukens.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 15:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als je ooit in Mexico hebt gegeten zijn de Mexicaanse restaurants hier allemaal matig. Zelfde voor Indiaas dat is misschien zelfs nog wel een tikkie erger.
Ga door ga doorquote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat eigenlijk raar is, want de Mexicaanse keuken is helemaal niet zo ingewikkeld. Zeker niet als je het vergelijkt met heel veel Aziatische keukens.
Vroeger zat op het Maria Heinekenplein in Amsterdam een Indiaas restaurant waar je je qua eten echt in India waande. Helaas hebben die al een jaar of vijftien een andere eigenaar en is het nu naadje. In Eindhoven aan de Tongelresestraat zit ook een echt goed Indiaas restaurant trouwens en ook die aan de Kruisstraat is prima. Minder dan die in Amsterdam was, maar toch erg goed.
Maar goed, dat geldt eigenlijk voor vrijwel elke keuken. De enige waar je met enige regelmaat nog wel eens geluk mee kunt hebben is een Thai of een Indonesiër die echt authentiek kookt. En hier in Eindhoven zit een Chinees die wel in de buurt komt van het echte werk.
Tot zover de culinaire rubriek.
Dat Feyenoord een club met werkvoetballers was, die het moesten hebben van het fysieke is echt verleden tijd, dat is al tien jaar niet meer het geval. Het is vaak een heel slappe hap bij Feyenoord, zowel mentaal als fysiek.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 12:10 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Ja dat zal misschien kloppen maar ik heb het toch duidelijk over de hoofden. Dit zijn werkpaard-hoofden (ik bedoel natuurijk fysiek maar ook mentaal zijn het werkpaard-hoofden), die associeer ik met Feyenoord. Ik vind het vreemd om die in een PSV-shirt te zien.
Fijn zo'n lokale sierd.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Wat eigenlijk raar is, want de Mexicaanse keuken is helemaal niet zo ingewikkeld. Zeker niet als je het vergelijkt met heel veel Aziatische keukens.
Vroeger zat op het Maria Heinekenplein in Amsterdam een Indiaas restaurant waar je je qua eten echt in India waande. Helaas hebben die al een jaar of vijftien een andere eigenaar en is het nu naadje. In Eindhoven aan de Tongelresestraat zit ook een echt goed Indiaas restaurant trouwens en ook die aan de Kruisstraat is prima. Minder dan die in Amsterdam was, maar toch erg goed.
Maar goed, dat geldt eigenlijk voor vrijwel elke keuken. De enige waar je met enige regelmaat nog wel eens geluk mee kunt hebben is een Thai of een Indonesiër die echt authentiek kookt. En hier in Eindhoven zit een Chinees die wel in de buurt komt van het echte werk.
Ben wel blij dat ik nu weet dat ik met dit soort vragen naar BehoorlijkSierd kan. Ik zoek nog een goed argentijns restaurant om de komst van Benitez te vieren?quote:Op woensdag 6 juli 2022 11:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn zo'n lokale sierd.
Als je ergens goede Tacos el Pastor (met Pineapple) tegenkomt post het gerust.
Geen idee van de Argentijnse keuken Maar neem hem meer naar Patio aan de Kruisstraat. Lekker Spaans is altijd goed.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik nu weet dat ik met dit soort vragen naar BehoorlijkSierd kan. Ik zoek nog een goed argentijns restaurant om de komst van Benitez te vieren?
Ik was wel te spreken over Rodeo, vlakbij de Pathé in Eindhoven (al ff niet meer geweest), in Den Bosch zit ook een goede, ben de naam vergeten.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:20 schreef Ciscus het volgende:
[..]
Ben wel blij dat ik nu weet dat ik met dit soort vragen naar BehoorlijkSierd kan. Ik zoek nog een goed argentijns restaurant om de komst van Benitez te vieren?
Rancho Bravo?quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik was wel te spreken over Rodeo, vlakbij de Pathé in Eindhoven (al ff niet meer geweest), in Den Bosch zit ook een goede, ben de naam vergeten.
Rodeo heeft echt goede stukken rundvlees die heerlijk klaargemaakt worden, voor iets anders hoef je er niet heen.quote:Op woensdag 6 juli 2022 12:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik was wel te spreken over Rodeo, vlakbij de Pathé in Eindhoven (al ff niet meer geweest), in Den Bosch zit ook een goede, ben de naam vergeten.
Diverse Indische collega's zijn wel positief over Lekker India op de Hoogstraat, maar ik was er niet van overtuigd.quote:Op dinsdag 5 juli 2022 16:35 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Beste sushi in Eindhoven.quote:Op woensdag 6 juli 2022 21:28 schreef FrankRicard het volgende:
[..]
Rodeo heeft echt goede stukken rundvlees die heerlijk klaargemaakt worden, voor iets anders hoef je er niet heen.
[..]
Diverse Indische collega's zijn wel positief over Lekker India op de Hoogstraat, maar ik was er niet van overtuigd.
Nu we toch op culinaire wereldreis zijn kan ik Kyoto onder de rook van het Philipsstadion ook aanbevelen.
Dus omdat Sittard een speler haalt komt Gini naar psv nee ok.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:42 schreef TheVoice4ever het volgende:
leuk elftal wat we aan het creëren zijn
ben benieuwd naar dat supertalent Xavi Simons, en ik hoop dat Ki-Jana een beetje een nieuwe Rekik is in de verdediging
ben benieuwd of we die Marlon idd kunnen halen
en na die stunt van fortuna met yilmaz, zou het me ook niet verbazen als er iets van waarheid in wijnaldum terugkeer is
Benitez lijkt mij best goed, anders wordt je niet uitgeroepen tot beste keeper in franse ligue 1 en reserveaanvoerder van Nice, en ik hoop dat hij zelfde kwaliteiten beschikt als die Sergio Romero toen bij AZ
Worden toch afgetroefd.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Denk dat Wijnaldum liever naar Feyenoord gaat.
Voor zover ik weet heeft Utrecht geen interesse dus dat scheelt.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Worden toch afgetroefd.
Treurig
Ligt aan zijn ambitiesquote:Op donderdag 7 juli 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
Denk dat Wijnaldum liever naar Feyenoord gaat.
Van de Ven en Wolfsburg hebben aangegeven dat er geen sprake kan zijn van een uitgaande transfer of een verhuur. Ik acht de kans dan ook heel erg groot dat hij morgen gepresenteerd wordt bij PSV.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 07:29 schreef Ciscus het volgende:
Toch Mickey vd Ven...dat vond ik bij Volendam echt zo'n goede speler, ik prefereer hem boven Marlon (die ik ook onvoldoende ken overigens). Als ik naar de trainingsfilmpjes van PSV kijk, valt me op dat er een goede sfeer hangt en dat er veel Nederlands wordt gesproken, ik denk dat zo'n VdVen zich zo thuis voelt en kan aanhaken, helemaal omdat hij Veerman kent. Denk wel dat er 6 miljoen betaald moet worden.
Het is 'PSV', niet 'psv'.quote:Op donderdag 7 juli 2022 10:50 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dus omdat Sittard een speler haalt komt Gini naar psv nee ok.
Willemsgodquote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Het is 'PSV', niet 'psv'.
Wie gaat trouwens de ballen op Luuk zijn bolletje leggen? Gakpo en Madueke gaan toch veel naar binnen. Van Max verwacht ik niets en Hoever ken ik niet goed genoeg.
Het is PS.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Wie gaat trouwens de ballen op Luuk zijn bolletje leggen? Gakpo en Madueke gaan toch veel naar binnen. Van Max verwacht ik niets en Hoever ken ik niet goed genoeg.
Mag best komen. Maar is toch niet de ervaren (C)V waar ik op hoopte.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 10:51 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Van de Ven en Wolfsburg hebben aangegeven dat er geen sprake kan zijn van een uitgaande transfer of een verhuur. Ik acht de kans dan ook heel erg groot dat hij morgen gepresenteerd wordt bij PSV.
Staat wel binnen 3 jaar in oranjequote:Op vrijdag 8 juli 2022 15:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Mag best komen. Maar is toch niet de ervaren (C)V waar ik op hoopte.
Al zou dat zo zijn, wat hebben we daar nu aan? Afgelopen jaren hebben toch wel aangetoond dat we in de verdediging zowel kwalitatief als kwantitatief niet voldoen, lijkt mij..quote:
Daar ben ik ook heel benieuwd naar. Luuk kan één ding heel goed en dat is koppen. Als je daar gebruik van wil maken moet je zorgen voor voldoende aanvoer maar we hebben eigenlijk niemand in huis die goed in staat is die aanvoer te verzorgen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 12:07 schreef ISVV het volgende:
[..]
Ik vind onze verdediging als enige hier wél op orde, vooral omdat we geen kamikaze-voetbal meer spelen én we een goede keeper hebben. Ik pleit voor een jonge talentvolle speler op die plek. Die jongen kan, volgens mij, echt zo goed worden. Ik zit er eigenlijk nooit naast, tenzij uit mijn posthistorie anders blijktquote:Op vrijdag 8 juli 2022 16:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Al zou dat zo zijn, wat hebben we daar nu aan? Afgelopen jaren hebben toch wel aangetoond dat we in de verdediging zowel kwalitatief als kwantitatief niet voldoen, lijkt mij..
Die kopen 'm ook maar om regelgeving te ontwijken, lijkt me.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Opleidingsploeg voor de nr. 15 van Frankrijk.
Je hebt er kijk opquote:Op vrijdag 8 juli 2022 17:45 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Opleidingsploeg voor de nr. 15 van Frankrijk.
Kinderachtig. Nu al.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Ik heb gehoord dat er een mooi doek in voorbereiding is voor MO
quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Gewoon Fonsje Spooren op af sturen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:07 schreef de_boswachter het volgende:
Vast nog wel. Niks van gehoord dat 'ie dood is. Zal ook wel hiv-remmers slikken. Wel jaren geleden wat gelezen dat hij failliet is.quote:
wat is er terecht aan dan? Niet dat een spandoekje me boeit maar die jongen is toch niet direct naar Ajax gegaanquote:
Eens..laat die gozer lekker. Die gaat vanzelf weer op zijn bek. En zo niet, dan niet.quote:
Het zal wel vooral gaan over dat interview laatst waar ie nog even moest uithalen naar PSV.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 19:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er terecht aan dan? Niet dat een spandoekje me boeit maar die jongen is toch niet direct naar Ajax gegaan
Tacos *al* pastorquote:Op woensdag 6 juli 2022 11:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Fijn zo'n lokale sierd.
Als je ergens goede Tacos el Pastor (met Pineapple) tegenkomt post het gerust.
Ik houd niet zo van dit soort grootspraak.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 21:59 schreef TheVulture het volgende:
https://www.ed.nl/psv/joh(...)r-overheen~aba4c978/
Zozo, Johnnie probeert van zijn lulletje rozenwater-imago af te komen
Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik houd niet zo van dit soort grootspraak.
2 jaar geleden toen die Duitser kwam hoorde je precies hetzelfde gelul tochquote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?
Je kan je afvragen of het helemaal realistisch is als je financieel zo achterloopt.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:16 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enige juiste ambitie voor een club als PSV toch?
Dan moet je proberen slim en creatief te zijn. Wat nu op zich aardig uit lijkt te pakken met die keeper bijvoorbeeld. In Nederland draait het ook om niks weggeven tegen de kleintjes. Dan ben je kampioen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Je kan je afvragen of het helemaal realistisch is als je financieel zo achterloopt.
Het is bij de meeste clubs altijd hetzelfde gelul natuurlijk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:21 schreef Mansjester het volgende:
[..]
2 jaar geleden toen die Duitser kwam hoorde je precies hetzelfde gelul toch
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:26 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Het is bij de meeste clubs altijd hetzelfde gelul natuurlijk.![]()
Rechterrijtjesclubs roepen altijd dat ze een 'stabiele middenmotor' willen zijn. In het linkerrijtje hebben ze allemaal de ambitie om 'structurele subtopper', 'aan te haken bij de top 3' of 'eens per zoveel jaar kampioen te worden'.
En daar hebben ze allemaal een meerjarenplan voor liggen en weet ik niet wat en uiteindelijk wordt 80% van al die ambities niet gerealiseerd. Allemaal blahblah
Vind ik ook hoor, eerst maar eens kijken of Ruud de poppetjes op de juiste plaats krijgt en hoe die poppetjes het dan doen.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.
Doe nou maar normaal. Ik denk dat we ons versterkt hebben, zeker op goal. Verder moeten we het allemaal nog maar zien.
En Feyenoord was PSV al voorbij; Feyenoord wint de titelquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
PSV is Ajax dus voorbij, op alle fronten.
Gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op vrijdag 8 juli 2022 23:39 schreef Scrummie het volgende:
PSV is Ajax dus voorbij, op alle fronten.
Met deze verdediging mogen we blij zijn als we europaleague overwintering behalen. 1/2 blessures daar en t feestje is sowieso over.quote:Op vrijdag 8 juli 2022 22:44 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar dat vind ik toch anders dan roepen dat je Ajax voorbij wil in de context van dit transferwindow. Althans, zo lees ik dit stuk.
Doe nou maar normaal. Ik denk dat we ons versterkt hebben, zeker op goal. Verder moeten we het allemaal nog maar zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |