Zelfs als het hier doodstil is, ligt hij altijd op de loer.quote:
Het is gewoon toevallig dat we elkaar hier vaak treffen Nelis. Zo actief ben ik niet meer vergeleken met een jaartje of wat geleden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Zelfs als het hier doodstil is, ligt hij altijd op de loer.
Je bent echt een topuser als je iemand kunt vinden die dit ook maar iets interesseert.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:01 schreef Wereldgozer het volgende:
@:neef_wuppie hier net twee springtij soldaat gemaakt
Zonder voetbal is het ook wel extra rustig.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het is gewoon toevallig dat we elkaar hier vaak treffen Nelis. Zo actief ben ik niet meer vergeleken met een jaartje of wat geleden.
Wup is altijd erg geïnteresseerd in punthoofdjes.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Je bent echt een topuser als je iemand kunt vinden die dit ook maar iets interesseert.
quote:Hij ramde ’m erin en was binnen een minuut klaar
Als dat dan verkrachting is zie ik het somber in voor vriend @Haagsquote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
Ik kan me wel voorstellen dat dit traumatisch is.
[..]
[ afbeelding ]
Best een prestatiequote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 20:10 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bijna eigen ruggenwervel gebroken.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland Britse tokkies genot
INGERLANDquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:36 schreef Wereldgozer het volgende:
[ twitter ]
@:caland Britse tokkies genot
Pikzon hier.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:06 schreef Wereldgozer het volgende:
@:neef_wuppie @:Lenny_Leonard het wordt hier nu ERG donker
quote:Op zondag 3 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Even het Feyenoord topic doorgelezen.
Genoten.
Als je niet voor Feyenoord bent, dan is dat topic vaak erg leuk om te lezen.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Goedemorgen.
Even het Feyenoord topic doorgelezen.
Genoten.
www kip op locatiequote:
Echt heel goed gedaan, petje af.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 379 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟩⬛
🟩⬛⬛🟩🟩
🟩⬛🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 175 6/6
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟨🟨⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩🟨⬛🟩⬛