Een chihuahua en een labradoodlequote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt als een productieve en chille vakantie!
Wat voor hondjes had je ook alweer?
Ah okequote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De labradoodle is 60cm hoog en weegt 30 kilo.. de chi is een ukkie van 3,5 kilo
Film was wel grappig toen.quote:
Mooie wagen idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Film was wel grappig toen.
Maar was daarvoor al leip van deze wagen.
Bijna één gekocht toen voor 8000 gulden, had ik maar...
Ik ben groot fan van Stephen King.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Film was wel grappig toen.
Maar was daarvoor al leip van deze wagen.
Bijna één gekocht toen voor 8000 gulden, had ik maar...
Had ooit een Chevy impala, mooi ding. Hou ook van dodge challenger. En verder wel in een hoop oldies gereden van vriendenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooie wagen idd!mijn opa had een Chevrolet Bel Air, ook vet ding, vind Camaro's en El Camino's ook erg nice, oh, en hou echt van de Dodge Ram
![]()
Ik sowieso ook. Oudste oldtimer waar ik in heb gereden was chevrolet uit 1928quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Stephen King.![]()
En mooie auto idd.
Dan gaat het andere verkeer ineens heel snel zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik sowieso ook. Oudste oldtimer waar ik in heb gereden was chevrolet uit 1928dat rijd echt voor geen meter
zweet op je voorhoofd in het verkeer
Zeker dat, en je gaat van links naar rechts en dubbel klutsen met schakelen ook nogquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan gaat het andere verkeer ineens heel snel zeker
En zit voor geen meter, vermoed ikquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker dat, en je gaat van links naar rechts en dubbel klutsen met schakelen ook nog
Was een open cabrio, net zo een O.b bommel dingquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo dan wie herkend deze 2?
[ afbeelding ]
Ik zoek een filmpje van een acteur die in zo'n auto reed.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Was een open cabrio, net zo een O.b bommel ding
Maar op zich wel weer een leuke ervaring.
Verstelbare ontsteking op het stuur, onder het rijden verstellen en dat geeft een knal, lol.
dit is hem maar dan een blauwe toenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zoek een filmpje van een acteur die in zo'n auto reed.
Kan alleen niet meer op zijn naam komen
Gewoon huilen als je moet.. kan opluchten en op kroppen helpt ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
Niet mijn beste dag vandaag. Ben moe en zonder reden sta ik op het punt zo te gaan janken
Wat vervelend voor je nouquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
Niet mijn beste dag vandaag. Ben moe en zonder reden sta ik op het punt zo te gaan janken
is het je maandstonde?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
Bende gij een Belg?quote:
quote:
Het woord maandstonde kende ik, maar ik kan regels totaal niet linken aan ongesteldheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Belgie zeggen ze regels of maandstonde
gekke belgenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het woord maandstonde kende ik, maar ik kan regels totaal niet linken aan ongesteldheid.
Nee ik heb dit vaker dan een paar dagen per maand. Ik denk dat ik heel wat labeltjes kan krijgen als ik al mijn problemen zou blootgeven maar ik zie liever geen professionele hulp meer.quote:
kan wel hormoon gerelateerd zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik heb dit vaker dan een paar dagen per maand. Ik denk dat ik heel wat labeltjes kan krijgen als ik al mijn problemen zou blootgeven maar ik zie liever geen professionele hulp meer.
K ben Dr net weer vanaf gelukkigquote:
ok?quote:
vertel danquote:
Hey Stoorquote:
Ben ik ook wel benieuwd naar ja.quote:
Ik krijg een nieuwe koffie van jequote:
MIJn dochter gaat morgen met vakantiequote:
jaquote:
Hoorde gisteren in Hart van Nederland dat er een tekort aan legale hoeren is . Een of andere bekende tent moet daarom haar deuren sluitenquote:
quote:
Mogge dotquote:Op zondag 3 juli 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIJn dochter gaat morgen met vakantie
Ben benieuwd of ze bij Schiphol kan komen. Denk het wel, ze vliegen om 7 uur
Ze gaat vannacht om 12 uur rijden dan is ze om 2 uur bij schiphol. Dan zouden de boeren er nog wel niet staan
Morguh lieffiequote:
ja ze adviseren met het OV komen maar dat is er dan nog nietquote:Op zondag 3 juli 2022 10:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
MIJn dochter gaat morgen met vakantie
Ben benieuwd of ze bij Schiphol kan komen. Denk het wel, ze vliegen om 7 uur
Ze gaat vannacht om 12 uur rijden dan is ze om 2 uur bij schiphol. Dan zouden de boeren er nog wel niet staan
Hoop richting Nijmegen niet morgen, jongens van mij gaan naar rammsteinquote:Op zondag 3 juli 2022 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ze adviseren met het OV komen maar dat is er dan nog niet
Nee, die rijden niet zo vroeg.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ze adviseren met het OV komen maar dat is er dan nog niet
Kusje derop,quote:Op zondag 3 juli 2022 11:04 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee vandaag niet. Gister 2e booster gehad nu stijve arm
Ja rukt weer flink opquote:Op zondag 3 juli 2022 11:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, die rijden niet zo vroeg.
Mijn broer en vrouw terug uit Turkije gekomen, allebei corona![]()
Mijn nicht en haar vriend allebei terug gekomen uit Frankrijk allebei corona![]()
Het gaat goed
Ik snap die boeren niet, ze prosteren omdat ze het niet eens dat hun bedrijf weg moet of moet inkrimpen. Scheelt een hoop geld. Maar ze gaan wel andere mensen met deze last opzadelen door dingen te blokkeren.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:06 schreef PLY het volgende:
[..]
Hoop richting Nijmegen niet morgen, jongens van mij gaan naar rammstein
Zu vrijdag eindelijk naar 20 weken een nieuwe hulp krijgen. Belt donderdag op coronaquote:
Sta wel achter de boeren.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap die boeren niet, ze prosteren omdat ze het niet eens dat hun bedrijf weg moet of moet inkrimpen. Scheelt een hoop geld. Maar ze gaan wel andere mensen met deze last opzadelen door dingen te blokkeren.
Een statement maken prima, maar niet ten kosten van andere bedrijven.
Ik snap de boeren wel, maar niet dat ze bedrijven van andere mensen vastzetten.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:13 schreef PLY het volgende:
[..]
Sta wel achter de boeren.
Als ze je bedrijf afpakken of onteigenen kunnen ze het straks bij elk bedrijf doen onder één of andere mom.
tis leven en dood he 6 boeren hebben zelfmoord gepleegd de afgelopen wekenquote:Op zondag 3 juli 2022 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap de boeren wel, maar niet dat ze bedrijven van andere mensen vastzetten.
Ik had dat ook gedaan hoor. Valt hier nog best mee in vergelijking met die Fransen voorheen als er onvrede was, BTW verhoging werd zo terug gedraaid toen het land in opstand kwam.quote:Op zondag 3 juli 2022 11:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap de boeren wel, maar niet dat ze bedrijven van andere mensen vastzetten.
Vreselijk tochquote:Op zondag 3 juli 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis leven en dood he 6 boeren hebben zelfmoord gepleegd de afgelopen weken
Dat dus. Hoop niet dat ze morgen naar Schiphol gaan, gaan denk ik doden vallen als er een paar doordraaienquote:Op zondag 3 juli 2022 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Je verliest je bedrijf = je verliest je carriere = je kinderen verliezen hun huis en kunnen niet meer studeren = je relatie raakt in de problemen = je familie krijgt gezondheidsproblemen door de stress =
leven en dood. dus who cares dat er ergens een vliegveldje een dag niet open kan
Winnen vandaag, appeltje eitjequote:
Appeltje eitje? Dat weet ik niet, maar de bitterballen staan klaar!quote:
Mogge stoor en tot latersquote:Op zondag 3 juli 2022 11:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Appeltje eitje? Dat weet ik niet, maar de bitterballen staan klaar!
Het is niet gezegd de afgelopen weken toch?quote:Op zondag 3 juli 2022 11:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tis leven en dood he 6 boeren hebben zelfmoord gepleegd de afgelopen weken
Gaat niet alleen om een vliegveldje hequote:Op zondag 3 juli 2022 11:23 schreef Maanvis het volgende:
Je verliest je bedrijf = je verliest je carriere = je kinderen verliezen hun huis en kunnen niet meer studeren = je relatie raakt in de problemen = je familie krijgt gezondheidsproblemen door de stress =
leven en dood. dus who cares dat er ergens een vliegveldje een dag niet open kan
Fijn zoquote:
Leeuwardenquote:Op zondag 3 juli 2022 12:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vliegtuigen vervuilen het milieu om mensen over het algemeen van pleziertjes te voorzien.
Boeren zijn er om ons van voedsel te voorzien.
Die vliegtuigen zijn vele malen vervuilender dan de boeren. Maar he, op vakantie gaan is van levens belang natuurlijk.
Ik vermoed dat het morgen een puinhoop gaat worden.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dan kan het leger ineens wel ingezet worden.
Waar was het leger toen steden de vernieling in geholpen werden?
Ow ja recht van demonstreren natuurlijk.
Ben ik ook bang voor.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:10 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het morgen een puinhoop gaat worden.
Chaos.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ben ik ook bang voor.
Triest dat het zo ver moet komen.
Die boeren die alles exporteren bedoel je? Want die staan te demonstreren hè?quote:Op zondag 3 juli 2022 12:07 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vliegtuigen vervuilen het milieu om mensen over het algemeen van pleziertjes te voorzien.
Boeren zijn er om ons van voedsel te voorzien.
Die vliegtuigen zijn vele malen vervuilender dan de boeren. Maar he, op vakantie gaan is van levens belang natuurlijk.
Op Nu.nl staat ook een helder stuk:quote:
Ben benieuwd of het morgen nodig isquote:Op zondag 3 juli 2022 12:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Dan kan het leger ineens wel ingezet worden.
Waar was het leger toen steden de vernieling in geholpen werden?
Ow ja recht van demonstreren natuurlijk.
quote:
Helder idd.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Op Nu.nl staat ook een helder stuk:
https://www.nu.nl/blog/62(...)r-hoofd-te-zien.html
Ik roep van begins af aan dat dat zou moeten stoppen.quote:Op zondag 3 juli 2022 12:29 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Die boeren die alles exporteren bedoel je? Want die staan te demonstreren hè?
ik hoop dat ze op tijd tot hun zinnen komen.quote:
Is makkelijk praten als alles je niet afgenomen word.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik hoop dat ze op tijd tot hun zinnen komen.
Ik snap niet dat hardwerkende boeren tijd hebben om zoveel te demonstreren eigenlijk.
Mensen raken niet enkel hun bedrijf kwijtquote:Op zondag 3 juli 2022 11:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat dus. Hoop niet dat ze morgen naar Schiphol gaan, gaan denk ik doden vallen als er een paar doordraaienmatrieel tegen matrieel
Beter doen ze rustig als ze doordraaien krijgen ze straffen of boetesquote:Op zondag 3 juli 2022 13:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is makkelijk praten als alles je niet afgenomen word.
En de dieren worden echt wel goed verzorgt daar zorgen ze wel voor.
Dat dus. Het is vaak ook al generaties in hun bezit, de meeste boeren kan je niet zomaar even in een huisje of in de stad dumpen omdat een paar onnozelen in de regering hun levenswerk en trots af willen pakken.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen raken niet enkel hun bedrijf kwijt
Maar alles waar ze al jaren keihard voor hebben gewerkt.
Al hun geld zit in het bedrijf
Als ze worden uitgekocht houden ze heel misschien iets over. Maar nooit genoeg om van te leven en een pensioen van te hebben.
Op papier kan een bedrijf miljoenen waard zijn.. maar nadat de belastingdienst en de bank langs zijn geweest houden ze weinig over
Ben ik met je eens hoor, maar ik kan ze geen ongelijk geven als ze er hard op in gaan ze raken ook door geweld alles kwijt als dit doorgaat.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Beter doen ze rustig als ze doordraaien krijgen ze straffen of boetes
Met protesteren is niets mis maar hou het netjes ook voor hun eigen bestwil
Snap het ook wel maar ze jagen zich zelf de problemen in en ook hun gezin.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:37 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ben ik met je eens hoor, maar ik kan ze geen ongelijk geven als ze er hard op in gaan ze raken ook door geweld alles kwijt als dit doorgaat.
Gelukkig zijn het maar een paar boeren die echt rellen.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap het ook wel maar ze jagen zich zelf de problemen in en ook hun gezin.
Ach ja een beetje discussie moet kunnen.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:49 schreef mazaru het volgende:
Gideon en Thierry zouden het hier goed naar hen zin hebben
Zag laatst een filmpje ergens waarin iemand zei de focus ligt nu foutief op die paar rellen, en niet meer (of iig steeds minder) op de oorzaak van dit alles. En daar heeft ie gelijk inquote:Op zondag 3 juli 2022 14:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Gelukkig zijn het maar een paar boeren die echt rellen.
De meeste boeren zijn het er niet eens mee eens, maar ik ben wel bang dat er steeds meer in mee gaan.
Een kat in het nauw. ...........
Wordt een terrorist?quote:Op zondag 3 juli 2022 14:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De meeste boeren zijn het er niet eens mee eens, maar ik ben wel bang dat er steeds meer in mee gaan.
Die heb ik ook gezien volgens mij.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:23 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zag laatst een filmpje ergens waarin iemand zei de focus ligt nu foutief op die paar rellen, en niet meer (of iig steeds minder) op de oorzaak van dit alles. En daar heeft ie gelijk in
Op Tiktok? Ik kan m niet meer vinden jammer genoegquote:
Oh kom op, ben je cum laude geslaagd voor het vak overdrijven ofzoquote:
Dat heb ik niet en kijk ik ook nooit op.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:27 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Op Tiktok? Ik kan m niet meer vinden jammer genoeg
Die waaien met alle winden mee.quote:Op zondag 3 juli 2022 13:49 schreef mazaru het volgende:
Gideon en Thierry zouden het hier goed naar hen zin hebben
Bedoel je deze ?quote:Op zondag 3 juli 2022 14:28 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh kom op, ben je cum laude geslaagd voor het vak overdrijven ofzoterrorist ...
Jaaaaa !!!!quote:
Wat ik wil? Het lijkt me duidelijk dat ik hier als 1 van de weinigen nou juist niet achter dit tuig sta. Geweld, intimidatie, brandstichting, wetteloosheid, vandalisme, ondermijning van de normale burger en bedreigingen zijn nooit het antwoord op een probleem.quote:
Er schijnen wat mensen te zijn die wilden meeliften op de protesten.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Lolquote:Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik wil? Het lijkt me duidelijk dat ik hier als 1 van de weinigen nou juist niet achter dit tuig sta. Geweld, intimidatie, brandstichting, wetteloosheid, vandalisme, ondermijning van de normale burger en bedreigingen zijn nooit het antwoord op een probleem.
Echt vlees straks alleen nog voor de elitequote:
Scheer alles maar over 1 kam.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Wat ik wil? Het lijkt me duidelijk dat ik hier als 1 van de weinigen nou juist niet achter dit tuig sta. Geweld, intimidatie, brandstichting, wetteloosheid, vandalisme, ondermijning van de normale burger en bedreigingen zijn nooit het antwoord op een probleem.
Ik sta ook niet achter dat tuig, wel achter de boeren die hun bedrijf kapot zien gaan en normaal demonsteren.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
We gaan die kant op dat alles heel erg duur gaat worden.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt vlees straks alleen nog voor de elite
Preciesquote:Op zondag 3 juli 2022 14:42 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
We gaan die kant op dat alles heel erg duur gaat worden.
Groente en vlees voor de rijken en de normale burger mag het namaak gaan doen.
Precies! Ik ben ook niet tegen de boer die op een normale manier voor zijn bedrijf opkomt. Heel begrijpelijk en met die mensen moet onderhandeld worden. Ik heb het over dat smerige tuig dat hier door mensen wordt bejubeld terwijl het gewoon criminelen zijn die keihard aangepakt moeten worden voor er doden vallen.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sta ook niet achter dat tuig, wel achter de boeren die hun bedrijf kapot zien gaan en normaal demonsteren.
Maar tegen die lui die schoppen en trappen met mokers tegen politieauto's slaan dus niet.
Nee maar de focus moet ook niet op die paar relschoppers liggen, dat willen ze juist in Den Haag want dan wordt iedereen lekker anti-boer, terwijl hun problemen heel legitiem zijn , maar goed, de mensen die tegen de boeren zijn komen er vanzelf ooit wel achter hoe slecht het voor Nederland is als Den Haag zn zin krijgt.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik sta ook niet achter dat tuig, wel achter de boeren die hun bedrijf kapot zien gaan en normaal demonsteren.
Maar tegen die lui die schoppen en trappen met mokers tegen politieauto's slaan dus niet.
Rellers heb je in alle lagen van de bevolking.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Er schijnen wat mensen te zijn die wilden meeliften op de protesten.
Hier in het dorp was er ook een protest.maar dit was niet door de boeren bedacht en zij hebben er niet of amper aan mee gedaan.. toch wordt het in de pers wel zo geschreven
HO HO.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Ik ben ook niet tegen de boer die op een normale manier voor zijn bedrijf opkomt. Heel begrijpelijk en met die mensen moet onderhandeld worden. Ik heb het over dat smerige tuig dat hier door mensen wordt bejubeld terwijl het gewoon criminelen zijn die keihard aangepakt moeten worden voor er doden vallen.
Geweld werkt alleen maar tegen je.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doet de media en degene die de boel streamen, dat was met de corona demonstraties net zoquote:Op zondag 3 juli 2022 14:45 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Nee maar de focus moet ook niet op die paar relschoppers liggen, dat willen ze juist in Den Haag want dan wordt iedereen lekker anti-boer, terwijl hun problemen heel legitiem zijn , maar goed, de mensen die tegen de boeren zijn komen er vanzelf ooit wel achter hoe slecht het voor Nederland is als Den Haag zn zin krijgt.
Gisteren op de buurt bbq nog zitten kletsen met de buurman die boer isquote:Op zondag 3 juli 2022 14:49 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
HO HO.
Ik zeg niet dat ik vind dat ze maar geweld moeten gebruiken, ik zeg alleen dat ik het begrijp dat er draadjes knappen.
Dit is iets wat al jaaaaarenlang speelt.
Dat ben ik met je eens. DIe lui die van de week met die grote mokers tegen een politieauto aan het beuken waren mogen van mij opgepakt worden en achter tralies gezet worden. Dat sloeg nergens op wat daar gebeurde. En met vuurwerk naar agenten gooien net zo niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies! Ik ben ook niet tegen de boer die op een normale manier voor zijn bedrijf opkomt. Heel begrijpelijk en met die mensen moet onderhandeld worden. Ik heb het over dat smerige tuig dat hier door mensen wordt bejubeld terwijl het gewoon criminelen zijn die keihard aangepakt moeten worden voor er doden vallen.
Dat dus.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gisteren op de buurt bbq nog zitten kletsen met de buurman die boer is
Ze weten gewoon niet meer wat ze nu moeten.
Het kabinet zegt jullie moeten weg
De provincie zegt er klopt niks van dit gaan wij niet doen
En ondertussen moeten zij maar wachten.. zwaard van Damocles boven je hoofd.
En let wel
Door de verplaatsing van de dijk hier is hij 7 jaar geleden verplaatst( door de overheid)
Prachtig mooi nieuw gebouwd met de nieuwste snufjes
Dikke investeringen gedaan hiervoor
En nu wordt hij misschien uitgekocht
Is al gebeurd.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat ben ik met je eens. DIe lui die van de week met die grote mokers tegen een politieauto aan het beuken waren mogen van mij opgepakt worden en achter tralies gezet worden. Dat sloeg nergens op wat daar gebeurde. En met vuurwerk naar agenten gooien net zo niet.
De mannen die met mokers tegen de auto’s aan sloegen zijn niet opgepakt, maar naar verluid ook geen boerenquote:Op zondag 3 juli 2022 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is al gebeurd.
De "terroristen" zitten bijna allemaal. al vast.
Was allemaal jong spul, leek mij meer hooligans.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
De mannen die met mokers tegen de auto’s aan sloegen zijn niet opgepakt, maar naar verluid ook geen boeren
Als je zelf als ME moet gaan inzetten tegen demonstrerende huisartsen .. dan gaat er wel iets misquote:Op zondag 3 juli 2022 14:59 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Was allemaal jong spul, leek mij meer hooligans.
Van wat ik gezien heb.
Er word nou net gedaan alsof boeren hele steden vernielen en in de fik steken.
Nu kunnen ze ineens wel het leger inzetten, waar waren die toen met die heftige rellen?
Toen liepen mensen pas gevaar inclusief de politie.
O dat is mooi, dat sloeg ook echt nergens op.quote:Op zondag 3 juli 2022 14:55 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is al gebeurd.
De "terroristen" zitten bijna allemaal. al vast.
Precies en tegen de echte relschoppers durven ze niks.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je zelf als ME moet gaan inzetten tegen demonstrerende huisartsen .. dan gaat er wel iets mis
quote:Op zondag 3 juli 2022 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Precies en tegen de echte relschoppers durven ze niks.
Ik hoor het Kutte nog zeggen toen hij minister werd: Minder regels meer eigen verantwoording.
Ik heb nog nooit zoveel bizarre regels en bezuinigingen gezien als de afgelopen jaren.
Dit hele land slaat nergens meer op zo langzamerhand.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dat is mooi, dat sloeg ook echt nergens op.
Vooral in de zorg, politie en legerquote:Op zondag 3 juli 2022 15:04 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Precies en tegen de echte relschoppers durven ze niks.
Ik hoor het Kutte nog zeggen toen hij minister werd: Minder regels meer eigen verantwoording.
Ik heb nog nooit zoveel bizarre regels en bezuinigingen gezien als de afgelopen jaren.
Ik begrijp daar ook niks van.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:08 schreef aloa het volgende:
[..]
En nog steeds de grootste partij van Nederland.
Hoe dan
Nee, het is bar en boos. Vraag mij af waar dat naar toe gaatquote:Op zondag 3 juli 2022 15:06 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dit hele land slaat nergens meer op zo langzamerhand.
De klote.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, het is bar en boos. Vraag mij af waar dat naar toe gaat
Daar zijn geen megastallen voor nodigquote:Op zondag 3 juli 2022 13:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik roep van begins af aan dat dat zou moeten stoppen.
Exporteren om voor ons eigen voedsel weer te moeten importeren is waanzin.
Gewoon boeren voor eigen land.
Ik heb geen idee, ik zou ook niet weten waar ik op zou willen stemmen eigenlijk.quote:
Mega productie ben ik nooit een voorstander van geweest.quote:Op zondag 3 juli 2022 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Daar zijn geen megastallen voor nodig
we hebben het ook de echte boerenquote:Op zondag 3 juli 2022 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
It's All About The Moneyquote:Op zondag 3 juli 2022 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Provinciale staten 15 maart 2023quote:Op zondag 3 juli 2022 15:45 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, ik zou ook niet weten waar ik op zou willen stemmen eigenlijk.
Wel waar ik niet op wil stemmen.
Hey Stoorquote:Op zondag 3 juli 2022 15:45 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Han Lindeboom heeft er ook veel zinnigs over te zeggenquote:
quote:Op zondag 3 juli 2022 18:33 schreef -Shii- het volgende:
![]()
https://www.omroepbrabant(...)ij-protest-eindhoven
Compleet gestoordquote:Op zondag 3 juli 2022 18:33 schreef -Shii- het volgende:
![]()
https://www.omroepbrabant(...)ij-protest-eindhoven
Ga je dit nou ook op het bordje van de boeren gooien?quote:Op zondag 3 juli 2022 19:11 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Ongelooflijk dat dit tuig nog mensen heeft die daar begrip voor hebben.
Las het net, bizarquote:Op zondag 3 juli 2022 21:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Tjemig.
Link om dure dingen te dragen.![]()
https://www.ad.nl/binnenl(...)ams-terras~a6751505/
Ja was GEWELDIG! Werd zelfs even een beetje emotioneel, hij deed een liedje dat heel veel voor me betekentquote:
Ja hij is wel een fenomeen met teksten vind ikquote:Op zondag 3 juli 2022 21:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja was GEWELDIG! Werd zelfs even een beetje emotioneel, hij deed een liedje dat heel veel voor me betekent
Ja is echt een woordkunstenaarquote:Op zondag 3 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja hij is wel een fenomeen met teksten vind ik
Ply!quote:Op zondag 3 juli 2022 21:54 schreef PLY het volgende:
[..]
Ja hij is wel een fenomeen met teksten vind ik
Ja ook zo één idd. Mag dat welquote:Op zondag 3 juli 2022 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is echt een woordkunstenaarvind ik van Huub van der Lubbe ook
Moquote:
Heb nog met zijn broer gezaalvoetbald jaren terug, sanderquote:Op zondag 3 juli 2022 21:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja is echt een woordkunstenaarvind ik van Huub van der Lubbe ook
Oh vet!!!quote:Op zondag 3 juli 2022 21:58 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb nog met zijn broer gezaalvoetbald jaren terug, sander
Kan ookquote:
ME? Politie bedoel je?quote:Op zondag 3 juli 2022 15:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als je zelf als ME moet gaan inzetten tegen demonstrerende huisartsen .. dan gaat er wel iets mis
Dat soort muziek luister ik vaak als ik heerlijk in het zonnetje lig. Lekker oogjes dicht en ontspannenquote:
quote:
Ik luister weleens naar deze hertz frequentie , onder andere danquote:
Is echt veel van die muziek. Vroeger luisterde ik vaak erna, nu minder. Regen bos vogels en onweergeluiden naast bed als ik weer eens niet kan slapen, werkt topquote:
Ik heb een paar appjes op mijn telefoon met dit soort muziek. Echt heerlijk om even te ontstressen. Muziek is een prima heelmeesterquote:Op zondag 3 juli 2022 22:19 schreef PLY het volgende:
[..]
Is echt veel van die muziek. Vroeger luisterde ik vaak erna, nu minder. Regen bos vogels en onweergeluiden naast bed als ik weer eens niet kan slapen, werkt top
Dat luistert mijn zoon ook dit soortquote:Op zondag 3 juli 2022 22:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik luister weleens naar deze hertz frequentie , onder andere danheb een paar favorieten
![]()
Ok, alleen heeft dit niks met India of Indiërs te maken verder, komt alleen het woord chakra in voorquote:Op zondag 3 juli 2022 22:21 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat luistert mijn zoon ook dit soortvan die ene Indiër, weet ff zijn naam niet
Zeker weten dat, en muziek verbroedert ook. Zit vaak in muz laatste tijd met foshizzle en nog paar users, bijna vaste prik rond deze tijd. Muziekje en kletspraat tussendoor, heel gezelligquote:Op zondag 3 juli 2022 22:20 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik heb een paar appjes op mijn telefoon met dit soort muziek. Echt heerlijk om even te ontstressen. Muziek is een prima heelmeester
Maar lijkt eropquote:Op zondag 3 juli 2022 22:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, alleen heeft dit niks met India of Indiërs te maken verder, komt alleen het woord chakra in voor![]()
Ja leuk is datquote:Op zondag 3 juli 2022 22:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker weten dat, en muziek verbroedert ook. Zit vaak in muz laatste tijd met foshizzle en nog paar users, bijna vaste prik rond deze tijd. Muziekje en kletspraat tussendoor, heel gezellig
Ja klopt, zit best vaak in muz , meestal wel dezelfde iddquote:
Jij weet ook veel van muziek vind ikquote:Op zondag 3 juli 2022 22:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja klopt, zit best vaak in muz , meestal wel dezelfde idd![]()
Oh kut is dat! Ga maar snel halen dan !quote:Op zondag 3 juli 2022 22:31 schreef PLY het volgende:
Peuken zijn opword ff tankstation. Morgen geen doorkomen aan denk ik hier
Oh thanks!!! Ja ik hou echt van muziek!!quote:Op zondag 3 juli 2022 22:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Jij weet ook veel van muziek vind ikmooi is dat
Vandaag 14 dagen gestopt met roken!quote:Op zondag 3 juli 2022 22:31 schreef PLY het volgende:
Peuken zijn opword ff tankstation. Morgen geen doorkomen aan denk ik hier
quote:Op zondag 3 juli 2022 22:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh kut is dat! Ga maar snel halen dan !![]()
[..]
Oh thanks!!! Ja ik hou echt van muziek!!![]()
Volhouden hoor mazquote:Op zondag 3 juli 2022 22:36 schreef mazaru het volgende:
[..]
Vandaag 14 dagen gestopt met roken!
Poging 6![]()
De aanhouder wint
Wereld word steeds maffer hoorquote:Op zondag 3 juli 2022 22:33 schreef DJMO het volgende:
[ afbeelding ]
15 jaar, licht getint en niet zelf benaderen. Dan heb je het ook wel bont gemaakt ook dunkt me
https://www.nu.nl/buitenl(...)er-gearresteerd.html zeg dat wel... pfffffquote:
En dat is niet te voorkomen zuks, gebeurd steeds vaker en overal helaas. Die schietspellen moeten ze ook eens verbieden gaanquote:Op zondag 3 juli 2022 23:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)er-gearresteerd.html zeg dat wel... pfffff
denk niet dat het door de schietspellen komt, eerder doordat mensen lang alleen zijn en geisoleerd door corona en er is weinig sociale controle, dan krijg je dat men in een fantasiewereld kan gaan leven etcquote:Op zondag 3 juli 2022 23:32 schreef PLY het volgende:
[..]
En dat is niet te voorkomen zuks, gebeurd steeds vaker en overal helaas. Die schietspellen moeten ze ook eens verbieden gaan
Ja heftigquote:Op zondag 3 juli 2022 23:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://www.nu.nl/buitenl(...)er-gearresteerd.html zeg dat wel... pfffff
quote:Op zondag 3 juli 2022 23:06 schreef PLY het volgende:
[..]
[..]
Volhouden hoor mazals ik de pijp uit ga moeten ze een pakje zware v nelle in die kist leggen
![]()
Was ook een schizofreen idd, medicatie hielp niet.quote:Op zondag 3 juli 2022 23:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
denk niet dat het door de schietspellen komt, eerder doordat mensen lang alleen zijn en geisoleerd door corona en er is weinig sociale controle, dan krijg je dat men in een fantasiewereld kan gaan leven etc
tja maar om 't daarom maar te verbieden, je kan zoiets al niet op steam downloaden of in de winkel halen als je niet oud genoeg bent hequote:Op zondag 3 juli 2022 23:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Was ook een schizofreen idd, medicatie hielp niet.
Maar bedoel over die schietspellen dat koters van 8 dat al spelen, snap die ouders niet.
Klopt, maar ouders kopen hetquote:Op maandag 4 juli 2022 00:00 schreef Maanvis het volgende:
[..]
tja maar om 't daarom maar te verbieden, je kan zoiets al niet op steam downloaden of in de winkel halen als je niet oud genoeg bent he
en daarom moet het maar verboden worden? net als porno, gewelddadige films, schietverenigingen, misdaadromans etc?quote:
Neeeeheee, gewoon niet zo jong met die kutschietspellen laten spelen, deed ik met die van mij ook niet maar ieder zijn keuzequote:Op maandag 4 juli 2022 01:13 schreef Maanvis het volgende:
[..]
en daarom moet het maar verboden worden? net als porno, gewelddadige films, schietverenigingen, misdaadromans etc?
Hey Maanquote:Op maandag 4 juli 2022 05:53 schreef Maanvis het volgende:
🚜🚜🚜🚜🚜 Jumbo in veghel is al geblokkeerd. Kan dus niet op kantoor werken vandaag
Zat toch al niet in de planning
g0dm0rg0nquote:
Leve de boerenquote:Op maandag 4 juli 2022 05:53 schreef Maanvis het volgende:
AH gaat ook een paar dagen plat zo te lezen.quote:Op maandag 4 juli 2022 05:53 schreef Maanvis het volgende:
Ah kom ik toch nietquote:Op maandag 4 juli 2022 10:58 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
AH gaat ook een paar dagen plat zo te lezen.
Gelukkig hebben we de Aldi nog. [ afbeelding ]
Of je gaat protesteren en sleept meer mensen de ellende inquote:Op maandag 4 juli 2022 10:36 schreef PLY het volgende:
https://www.nhnieuws.nl/n(...)-bij-boerenprotesten![]()
als je werkt of een bedrijf hebt word je gestraft in dit land
Moet gewoon wat gebeuren nu, genoeg is genoeg.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of je gaat protesteren en sleept meer mensen de ellende in
Protesteren is goed maar leg geen bedrijven plat. Snap dat niet hoor
Ik zal zo even een hooivork en een fakkel naar mijn Pa gaan brengen.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:36 schreef greysbones het volgende:
En wordt maar niet te oud!
Minister Helder wil grote omslag maken in ouderenzorg: ‘Gaat om teruggeven van leven’ https://www.ad.nl/politie(...)-van-leven~a75f5cc0/
Vind pin-only eigenlijk wel fijn. Maar idd als je geld wit wilt wassen kan dat niet meer via AHquote:Op maandag 4 juli 2022 13:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zal zo even een hooivork en een fakkel naar mijn Pa gaan brengen.![]()
Dit is de toekomst, in de gaten worden gehouden, allemaal regels, werken en als je oud bent dan kan je doodvallen.
Ik las ergens dat in Utrecht bij de Appie je niet eens meer contant kan betalen over een paar weken, weet iemand of dat waar is?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 4 juli 2022 12:52 schreef PLY het volgende:
[..]
Moet gewoon wat gebeuren nu, genoeg is genoeg.
Rutte en Kaag met hun leugens oprotten en dat stikstof plan de vuilnisbak in, dat geld beter ergens anders aan uitgeven waar het echt nodig is, vind ik dan. En gewoon doorgaan met Nederland lamleggen
Zou heelquote:Op maandag 4 juli 2022 13:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik zal zo even een hooivork en een fakkel naar mijn Pa gaan brengen.![]()
Dit is de toekomst, in de gaten worden gehouden, allemaal regels, werken en als je oud bent dan kan je doodvallen.
Ik las ergens dat in Utrecht bij de Appie je niet eens meer contant kan betalen over een paar weken, weet iemand of dat waar is?
[ afbeelding ]
Mensen die onder bewind staan bijvoorbeeld pinnen het weekbedrag bij een automaat en betalen cash voor hun boodschappenquote:Op maandag 4 juli 2022 13:29 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Vind pin-only eigenlijk wel fijn. Maar idd als je geld wit wilt wassen kan dat niet meer via AH
Dit!!!quote:Op maandag 4 juli 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die onder bewind staan bijvoorbeeld pinnen het weekbedrag bij een automaat en betalen cash voor hun boodschappen
Ze doen allemaal of het is om witwassen tegen te gaan, maar ondertussen weten ze exact wat jij met je geld doet.
Volgende stap is controle op wat je koopt. Heb je teveel vlees gekocht, helaas geen vlees meer voor jou deze week
Dan zijn wij het niet eens, dat ze protesteren prima maar de hele boel platliggen zodat andere hun werk niet meer kunnen doen en dat winkels niet meer bevoorraad kunnen worden gaat mij te ver.quote:Op maandag 4 juli 2022 12:52 schreef PLY het volgende:
[..]
Moet gewoon wat gebeuren nu, genoeg is genoeg.
Rutte en Kaag met hun leugens oprotten en dat stikstof plan de vuilnisbak in, dat geld beter ergens anders aan uitgeven waar het echt nodig is, vind ik dan. En gewoon doorgaan met Nederland lamleggen
Hey Gizquote:
mensen die onder bewind staan hebben gewoon een aparte rekening waar elke keer geld op komtquote:Op maandag 4 juli 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mensen die onder bewind staan bijvoorbeeld pinnen het weekbedrag bij een automaat en betalen cash voor hun boodschappen
Ze doen allemaal of het is om witwassen tegen te gaan, maar ondertussen weten ze exact wat jij met je geld doet.
Volgende stap is controle op wat je koopt. Heb je teveel vlees gekocht, helaas geen vlees meer voor jou deze week
gvd dat kut muziekje op de achtergrondquote:
quote:Op maandag 4 juli 2022 13:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik sta onder bewind en heb drie rekenen: beheerrekening, leefgeldrekening en spaarrekening. Op mijn leefgeldrekening komt elke week mijn weekgeld binnen, en ik betaal gewoon alles met m'n pin. Cash opnemen doe ik al heel lang niet meer. Maar er zijn mensen die dat nog steeds wel doen, omdat zicht op wat je in je portemonnee hebt beter visualiseert hoeveel geld je die week nog kan uitgeven.quote:Op maandag 4 juli 2022 13:51 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mensen die onder bewind staan hebben gewoon een aparte rekening waar elke keer geld op komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |