Een chihuahua en een labradoodlequote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt als een productieve en chille vakantie!
Wat voor hondjes had je ook alweer?
Ah okequote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
De labradoodle is 60cm hoog en weegt 30 kilo.. de chi is een ukkie van 3,5 kilo
Film was wel grappig toen.quote:
Mooie wagen idd!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Film was wel grappig toen.
Maar was daarvoor al leip van deze wagen.
Bijna één gekocht toen voor 8000 gulden, had ik maar...
Ik ben groot fan van Stephen King.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:16 schreef PLY het volgende:
[..]
Film was wel grappig toen.
Maar was daarvoor al leip van deze wagen.
Bijna één gekocht toen voor 8000 gulden, had ik maar...
Had ooit een Chevy impala, mooi ding. Hou ook van dodge challenger. En verder wel in een hoop oldies gereden van vriendenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Mooie wagen idd!mijn opa had een Chevrolet Bel Air, ook vet ding, vind Camaro's en El Camino's ook erg nice, oh, en hou echt van de Dodge Ram
![]()
Ik sowieso ook. Oudste oldtimer waar ik in heb gereden was chevrolet uit 1928quote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:23 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik ben groot fan van Stephen King.![]()
En mooie auto idd.
Dan gaat het andere verkeer ineens heel snel zekerquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik sowieso ook. Oudste oldtimer waar ik in heb gereden was chevrolet uit 1928dat rijd echt voor geen meter
zweet op je voorhoofd in het verkeer
Zeker dat, en je gaat van links naar rechts en dubbel klutsen met schakelen ook nogquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:45 schreef aloa het volgende:
[..]
Dan gaat het andere verkeer ineens heel snel zeker
En zit voor geen meter, vermoed ikquote:Op zaterdag 2 juli 2022 16:47 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker dat, en je gaat van links naar rechts en dubbel klutsen met schakelen ook nog
Was een open cabrio, net zo een O.b bommel dingquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo dan wie herkend deze 2?
[ afbeelding ]
Ik zoek een filmpje van een acteur die in zo'n auto reed.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:24 schreef PLY het volgende:
[..]
Was een open cabrio, net zo een O.b bommel ding
Maar op zich wel weer een leuke ervaring.
Verstelbare ontsteking op het stuur, onder het rijden verstellen en dat geeft een knal, lol.
dit is hem maar dan een blauwe toenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik zoek een filmpje van een acteur die in zo'n auto reed.
Kan alleen niet meer op zijn naam komen
Gewoon huilen als je moet.. kan opluchten en op kroppen helpt ook niet natuurlijkquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
Niet mijn beste dag vandaag. Ben moe en zonder reden sta ik op het punt zo te gaan janken
Wat vervelend voor je nouquote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
Niet mijn beste dag vandaag. Ben moe en zonder reden sta ik op het punt zo te gaan janken
is het je maandstonde?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 19:56 schreef Senn88 het volgende:
Bende gij een Belg?quote:
quote:
Het woord maandstonde kende ik, maar ik kan regels totaal niet linken aan ongesteldheid.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
in Belgie zeggen ze regels of maandstonde
gekke belgenquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Het woord maandstonde kende ik, maar ik kan regels totaal niet linken aan ongesteldheid.
Nee ik heb dit vaker dan een paar dagen per maand. Ik denk dat ik heel wat labeltjes kan krijgen als ik al mijn problemen zou blootgeven maar ik zie liever geen professionele hulp meer.quote:
kan wel hormoon gerelateerd zijnquote:Op zaterdag 2 juli 2022 21:58 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee ik heb dit vaker dan een paar dagen per maand. Ik denk dat ik heel wat labeltjes kan krijgen als ik al mijn problemen zou blootgeven maar ik zie liever geen professionele hulp meer.
K ben Dr net weer vanaf gelukkigquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |