SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cort doet het okequote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:40 schreef wimderon het volgende:
Die gekleurde rommel van Vohters is het vandaag niet helemaal.
*tenzijquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Als het een beetje meezit dan rijden Van Baarle en Kruiswijk in de beste omstandigheden mits er nog een bui aankomt.
Zou het wat uitmaken?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:41 schreef Pedroso het volgende:
Als het een beetje meezit dan rijden Van Baarle en Kruiswijk in de beste omstandigheden mits er nog een bui aankomt.
Kruiswijk niet, V. Baarle heeft wel meer verrastquote:
quote:
Beeld van Matje was kleinerquote:
quote:
Voel je niets van.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:44 schreef fetX het volgende:
De piepkleine zeemeermin. Wat een teleurstelling is dat beeld.
Mits er nog een bui aankomt nadat v. Baarle gereden heeft...quote:
Eerlijk gezegd liever Lampaert dan Woutquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
Als ik t iemand niet gun - naast Evenepoel en Cavendish - is t Lampaert wel. Geen toeval dat ze allemaal voor patlef rijden
Wout is een prima gozer, gun het hem zeker wel. De media die hem zo hyped daarentegen..quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd liever Lampaert dan Wout.
Oh ik dacht voordat ze reden. Dan wordt het anders jaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Mits er nog een bui aankomt nadat v. Baarle gereden heeft...
Dat is geen Vlaams he, zeg dan gewoon Buren.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarom?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:46 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Waarbij de kans groot is dat hij hem alsnog pakt de komende dagen als hij nu net verslagen wordtquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:48 schreef Faraday01 het volgende:
Wout in het geel is prima. Zo'n goede renner verdient het om in zijn carrière een keer geel gedragen te hebben.
Spraakgebrek genot.quote:
Die was vies slecht afgelopen wekenquote:
Tim Wellens steekt zo een stok door z'n wiel.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Na laatste incident gun ik Lampaard niets
Schandalige vertoningquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Vindt hem niet sympathiek en dubieus sinds ik hem met zijn 80kg vrijwel alle topklimmers eraf heb zien rijden bergop.quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:54 schreef Frozen-assassin het volgende:
Interessant. Ik vind Wout samen met Mathieu juist de meest sympathieke renner van het peloton.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:55 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Vindt hem niet sympathiek en dubieus sinds ik hem met zijn 80kg vrijwel alle topklimmers eraf heb zien rijden bergop.
De excuus Brabander voor Van Eerdquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:56 schreef Pedroso het volgende:
Kruiswijk heeft niet de Jumbo bonus, matige tussentijd.
Kamil Gradekquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
We gaan een vreemde winnaar krijgen.
Volgend jaar geen Nederlander meer in de Jumbo trein in de Tour.quote:
Was sarcastisch he, voor de duidelijkheidquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:29 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Pogacar en tijdrijden in de Tour blijft bizar. Het is dat hij vorig jaar iets rustiger aan deed in de 2e tijdrit, maar hij won 2x, vandaag waarschijnlijk 2e.. dat zijn fantastische uitslagen voor iemand die buiten de Tour meestal wel wat tekort komt in tijdritten
Omvolkingquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:58 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Volgend jaar geen Nederlander meer in de Jumbo trein in de Tour.
Uiteraarquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was sarcastisch he, voor de duidelijkheid
Of Yves eruit waaierenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout moet dus minstens tweede worden morgen
Heb je wel door dat het een succesvolle Belg is?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Interessant. Ik vind Wout samen met Mathieu juist de meest sympathieke renner van het peloton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Toto, it's called motor racing. Alright? We want Car Racing!"
Maar is Karrel niet net als Ief West-Vlaming.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:01 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die grijpt nu naar de fles, die liep in gedachten al de polonaise met Sara en Jan
oei oei, iemand heeft iemand niet in zijn top 5 opgenomen, en niet eens genoemd?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dravrijdag.
Dit is een ramp, misschien.
Doet die aan net zoveel sterren als de Denen van Feltet?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:04 schreef Doevelaer het volgende:
Joris had Yves een sterretje gegeven, tuurlijk
Voortaan allemaal tegelijk op Zwift dan maar 'n kwartiertje watts raggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:04 schreef The_Undertone het volgende:
'Aan het format sleutelen', waarom dan? Omdat ze allemaal denken het weer te kunnen inschatten of zo?
Nee, Lampaert is gewoon een klootzak.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
oei oei, iemand heeft iemand niet in zijn top 5 opgenomen, en niet eens genoemd?
Ja dat begrijp ik nooit. Prima dat je een voorkeur voor een landgenoot hebt - dit heb ik ook - maar het vlaggetje verbleekt toch als het een prachtrenner is van toevallig een ander land. Of in het andere geval, neem een Kelderman, valt het vlaggetje toch ook meteen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb je wel door dat het een succesvolle Belg is?
Het incident in de Balwaaze Belgium Tour wordt niet eens genoemd uiteraard.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
t chauvinisme van de belgen is echt hemeltergend
Zondag in het geel kan prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:06 schreef Jason22 het volgende:
Grote kans dat Wout morgen al het groen mag dragen en hem de rest van de Tour niet meer uitdoet!
Misschien draagt hij pas komend weekend voor het eerst weer het groen danquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:06 schreef Jason22 het volgende:
Grote kans dat Wout morgen al het groen mag dragen en hem de rest van de Tour niet meer uitdoet!
Als morgen een andere sprinter wint is hij hem waarschijnlijk al weer kwijtquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:06 schreef Jason22 het volgende:
Als hij 2e wordt niet, denk ik, al is dat ook afhankelijk van de tussensprintquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Als morgen een andere sprinter wint is hij hem waarschijnlijk al weer kwijt
Enige sprinter die nog n beetje in de buurt staat is Pedersen maar die pakt wsl niet zo gek veel punten morgenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Zoveel sprinters staan er niet echt dicht toch? Alleen Pedersen volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:07 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ja, maar rit van morgen levert wel veel meer punten op dan vandaagquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:08 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Enige sprinter die nog n beetje in de buurt staat is Pedersen maar die pakt wsl niet zo gek veel punten morgen
Weet ik niet, er zijn weinig echte toppers die nog komen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:09 schreef Halcon het volgende:
Gaan er nog wel meer onder. Parcours ligt er behoorlijk beter bij.
Verschil tussen 1 en 2 morgen is 20 punten, winnaar vandaag krijgt in totaal 20 puntenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:09 schreef Felagund het volgende:
[..]
Zoveel sprinters staan er niet echt dicht toch? Alleen Pedersen volgens mij.
Dat niet inderdaad. Maar 1 of 2 zou nog wel moeten kunnen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik niet, er zijn weinig echte toppers die nog komen.
Maar het ligt er nu al een stuk droger bij.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Weet ik niet, er zijn weinig echte toppers die nog komen.
Duimpje heel erg omlaag.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:13 schreef Pedroso het volgende:
Renaat is niet zo geliefd hier heb ik de indruk....toch 100x liever Renaat dan Michel Wuyts eerlijk gezegd
Dat zou verrassend zijn.quote:
Ik ook, mijn pooltjes zijn naar de klotenquote:
Juist niet, het wordt droger.quote:
Als er onderweg verder niks gebeurt wel ja, als er geen waaiers komen, wordt het vast de komende dagen Philpsen en dan woensdag Mathieuquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:16 schreef Pedroso het volgende:
VDP gaat morgen voor Philipsen rijden lijkt me, die gaat dus sowieso geen geel pakken.
Thijs lachte Astana vanochtend uit vanwege hun timing. Alleen al daarom gun ik Luts de overwinningquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Luts had hier gevaarlijk kunnen zijn in deze semi droge omstandigheden, maar heel Astana rijdt achteruit.
Die hebben ook niet meer de tijdritfiets van vorig jaar, geloof ikquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:16 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Luts had hier gevaarlijk kunnen zijn in deze semi droge omstandigheden, maar heel Astana rijdt achteruit.
Met Philipsen en Jakobsen (en Van Aert als ie meedoet) is t podium in de sprintetappes wel bekend. Rest zit daar ver achter. Ewan totaal niet in vorm, Bennett nog minder.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:17 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als er onderweg verder niks gebeurt wel ja, als er geen waaiers komen, wordt het vast de komende dagen Philpsen en dan woensdag Mathieu
sinds suske en wiske kijk ik niet meer op van belgische namen....quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:18 schreef Hyaenidae het volgende:
Soberso, Ief, wat een naam
Ief heeft wel lef
Jakobsen, Philipsen, Van Aert, Pedersen, Ewan, Van Poppel als ie meedoet. Ik zie zes kanshebbers.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Philipsen en Jakobsen (en Van Aert als ie meedoet) is t podium in de sprintetappes wel bekend. Rest zit daar ver achter. Ewan totaal niet in vorm, Bennett nog minder.
Volgens Jakobsen is hij tegen Groenewegen 50/50quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Met Philipsen en Jakobsen (en Van Aert als ie meedoet) is t podium in de sprintetappes wel bekend. Rest zit daar ver achter. Ewan totaal niet in vorm, Bennett nog minder.
Groenewegenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jakobsen, Philipsen, Van Aert, Pedersen, Ewan, Van Poppel als ie meedoet. Ik zie zes kanshebbers.
Groenewegen kan toch ook nog wel wat ?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Bennett doet niet eens mee.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Hij heeft wel een betere trein.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:19 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Volgens Jakobsen is hij tegen Groenewegen 50/50
Nou, nee.quote:
Ik denk dat zijn probleem vooral zijn positionering is.quote:
Saganquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jakobsen, Philipsen, Van Aert, Pedersen, Ewan, Van Poppel als ie meedoet. Ik zie zes kanshebbers.
Hij gaat voor groen nu, dan zal hij wel moeten meesprinten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom praat iedereen hier alsof van Aert iedere keer gaat meesprinten, vorig jaar niet gezien?
Oke top 3 moet wel een keer lukkenquote:
Nou, iedereen heeft misschien hier en daar het nieuws gevolgd en/of voorbeschouwingen gelezenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Waarom praat iedereen hier alsof van Aert iedere keer gaat meesprinten, vorig jaar niet gezien?
Ja dan noem ik ook even Dainese, Hofstetter en Mozzato.quote:
Nou nee, niet echt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hij gaat voor groen nu, dan zal hij wel moeten meesprinten.
Sowieso is ie dit jaar niet geweldig, eigenlijk best matig tot dusver (voor zijn doen).quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
Pidcock heeft maar weinig bijzondere tijdritten gereden in zijn leven. De laatste jaren al helemaal niet.
Hij schijnt voor groen te gaanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:20 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ja dat is een zekerheidjequote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:22 schreef Hyaenidae het volgende:
Pidcock moet ook nog zie ik.
Die zal hem dan wel pakken toch?
Blijkbaar niet, want hij praat hetzelfde als vorig jaar, HIJ gaat voor groen, het team boeit het nog steeds hetzelfde als vorig jaar en zal hem gewoon weer gaan verbieden te sprinten in bepaalde etappes. Het is exact hetzelfde verhaal als vorig jaar, 'vrijheid' om punten te pakken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nou, iedereen heeft misschien hier en daar het nieuws gevolgd en/of voorbeschouwingen gelezen
Die komt nog geen verkeersheuvel over. Weinig echte sprintetappes. En Jakobsen,Philipsen en Van Aert gewoon beter imo.quote:
Oké, nou, we gaan het zienquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want hij praat hetzelfde als vorig jaar, HIJ gaat voor groen, het team boeit het nog steeds hetzelfde als vorig jaar en zal hem gewoon weer gaan verbieden te sprinten in bepaalde etappes.
Dan heb je alle kranten niet gelezen. Knappe prestatiequote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want hij praat hetzelfde als vorig jaar, HIJ gaat voor groen, het team boeit het nog steeds hetzelfde als vorig jaar en zal hem gewoon weer gaan verbieden te sprinten in bepaalde etappes.
Ja dat was wel dom,want dat kon ik zelfs als casual wielervolger op mijn vingers natellen dat dat niet klopte, dan moest ie 70 km gaan rijdenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:22 schreef Zwansen het volgende:
Nog even klagen over iets dat vast al 100x besproken is, maar Bobbie op de PLAYER die zei toen Roglic in beeld was, nog 400m moest en nog 20s had op MvdP: “Roglic gaat de tijd van Van der Poel verpulveren”
Vol voor geel, groen als bonusquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan heb je alle kranten niet gelezen. Knappe prestatie
Castroviejo zou ook nog kunnen.quote:
In een etappe als morgen hoeft ie Roglic en Vingegaard niet te helpen he. Dan kan ie gewoon meesprinten. In bergetappes kan hij eerst voor tussensprint gaan om dan terug te laten zakken om dan te helpen.quote:
Baggerijn gaat niet veel durven deze Tour, gok ik zomaar.quote:
Maar niet iedere massasprint, morgen en overmorgen ja, maar daarna ga je de stalorders alweer zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In een etappe als morgen hoeft ie Roglic en Vingegaard niet te helpen he. Dan kan ie gewoon meesprinten. In bergetappes kan hij eerst voor tussensprint gaan om dan terug te laten zakken om dan te helpen.
Wout gaat meesprinten.
Maar wat als het nu de komende dagen heel goed gaat en hij opeens dik in het groen staat?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:26 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Maar niet iedere massasprint, morgen en overmorgen ja, maar daarna ga je de stalorders alweer zien.
Vorig jaar ging hij juist absoluut niet voor groenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:23 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Blijkbaar niet, want hij praat hetzelfde als vorig jaar, HIJ gaat voor groen, het team boeit het nog steeds hetzelfde als vorig jaar en zal hem gewoon weer gaan verbieden te sprinten in bepaalde etappes. Het is exact hetzelfde verhaal als vorig jaar, 'vrijheid' om punten te pakken.
Heel vervelend dat ik Haig en Caruso wel al in al mijn pooltjes had gespeeldquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Baggerijn gaat niet veel durven deze Tour, gok ik zomaar.
Flinke medicijnkast leeg getrokken (lol). Wat zou het allemaal zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:26 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Baggerijn gaat niet veel durven deze Tour, gok ik zomaar.
We zijn beflikkerd !quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:26 schreef The_Undertone het volgende:
Brent Van Moer werd ons wat beter verkocht dan hij eigenlijk is door Zjosé
Gelukkig is hij bijna net zo goed als vroegerquote:
Geweldige stad, design, prachtig museum, fantastisch eten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik vind dat Kopenhagen maar een wanstaltige stad.
Poor man's Amsterdam.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Onzinquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Top 10 staat al vast, rest nu nog voor spek en bonen.
Chille vibe. Mooie mensen. Praten goed engels.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:31 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Geweldige stad, design, prachtig museum, fantastisch eten.
Alberto Bettiol! Ik zeg je, Alberto Bettiol!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:31 schreef Pedroso het volgende:
Top 10 staat al vast, rest nu nog voor spek en bonen.
Voor plek 11 ?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:33 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Alberto Bettiol! Ik zeg je, Alberto Bettiol!
Top 100 zou niet slecht zijn voor Froome.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:34 schreef vaarsuvius het volgende:
Eindtijd Froome overigens +1.16 , op de 86ste plek nu
Voor die 5 miljoen zal ie toch ook wel wat doping kunnen inkopen?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:35 schreef Felagund het volgende:
[..]
Top 100 zou niet slecht zijn voor Froome.
Het mist de spanningsboog van een rit in lijn, soort marathon wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:33 schreef XSbig het volgende:
Wat zijn tijdritten toch ook verschrikkelijk saai eigenlijk.
Komt ook omdat de toppers nu al heel vroeg zijn gestart.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het mist de spanningsboog van een rit in lijn, soort marathon wat dat betreft.
Tijdrit eind van grote ronde is nog wel wat beter te pruimen.
Het mist vooral de spanningsboog van de beste renners aan t einde van de tijdrit. Normaal is zo'n tijdrit prima te doen met betere verdeling vd toppersquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:13 schreef Faraday01 het volgende:
Wat een gezeur over de startvolgorde bij Sporza. Teams hebben zelf mogen kiezen, gegokt en verloren.
tbh , dan kijk ik ook pas echt , de laatste 40-45 minutenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:36 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Komt ook omdat de toppers nu al heel vroeg zijn gestart.
Ja da's waar, deze tijdrit is extreem wat dat betreft.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:36 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Het mist vooral de spanningsboog van de beste renners aan t einde van de tijdrit. Normaal is zo'n tijdrit prima te doen met betere verdeling vd toppers
Ben er eens 'n paar dagen geweest. Vond er weinig aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Het is meer voor de fijnproeversquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben er eens 'n paar dagen geweest. Vond er weinig aan.
Lekkere wijven welquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:38 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ben er eens 'n paar dagen geweest. Vond er weinig aan.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Het is meer voor de fijnproevers
Dat blijkt.quote:
Ook totaal niet anti-fragile inzettenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:38 schreef The_Undertone het volgende:
Ik vind het wel lachen, met z'n allen doen alsof ze F1-ingenieurs zijn met hun weermodellen en er dan keihard naast zitten.
Hij kan beter z'n broertje volgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wel benieuwd naar t verhaal van Laurens de Plus. Die heeft al 3 jaar niks gereden dankzij al zn ziekengestuntel
Dan zou je vandaag als het weer zoals voorspeld was wel een heel groot en oneerlijk voordeel hebben Roglic zijnde t.o.v. Pogacar.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:37 schreef Halcon het volgende:
[..]
Klopt.
Meen dat er in het verleden minder te kiezen was en winnaar van vorig jaar bv. gewoon als laatste moest starten. Ook al stond er dan een hoosbui op de buienradar.
supermarktmanager bij de Plus?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n broertje volgen.
Of zijn zus.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Hij kan beter z'n broertje volgen.
Renaat is gewoon zelfde als Renaat op motor. Vertelt alles wat we al zien/wetenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:41 schreef WAvanBuren het volgende:
Dielon 2x in beeld geweest, 2 keer vermeld Renaat dat hij de winnaar is van de Waalse Pijl.
Die zou dan volgens mij als kopman ook redelijk laat starten. Vingegaard zou dan wel vroeger zijn gestart.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zou je vandaag als het weer zoals voorspeld was wel een heel groot en oneerlijk voordeel hebben Roglic zijnde t.o.v. Pogacar.
Met uiteindelijk dan een groot voordeel als je het weer zietquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:42 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Dan zou je vandaag als het weer zoals voorspeld was wel een heel groot en oneerlijk voordeel hebben Roglic zijnde t.o.v. Pogacar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |