Flink genieten.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor de angst in de stem van die Belgjes
sowieso eens een tijdrit beter rijden dan Ganna zal veel goed doen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:34 schreef Scorpion_17 het volgende:
Hoor de angst in de stem van die Belgjes
Het zou opnieuw gaan regenen toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Zou me niet verbazen als er nog behoorlijk wat renners onder van Aert gaan als het echt opdroogd.
Schijnt een flinke bui onderweg te zijnquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Zou me niet verbazen als er nog behoorlijk wat renners onder van Aert gaan als het echt opdroogd.
Bettiol, van baarle moeten nog vrij laatquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:35 schreef Pistolero het volgende:
Ik zie toch nog veel paraplu'squote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:37 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Maar goed zegt misschien wel wat over de omstandigheden die steeds beter worden.
Politt hahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:38 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Als het nu echt opdroogt dan kan je Pidcock ook wel opschrijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |