Uiteraarquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Was sarcastisch he, voor de duidelijkheid
Of Yves eruit waaierenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:00 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wout moet dus minstens tweede worden morgen
Heb je wel door dat het een succesvolle Belg is?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:57 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
[..]
Interessant. Ik vind Wout samen met Mathieu juist de meest sympathieke renner van het peloton.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Toto, it's called motor racing. Alright? We want Car Racing!"
Maar is Karrel niet net als Ief West-Vlaming.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:01 schreef DiegoFuser het volgende:
[..]
Die grijpt nu naar de fles, die liep in gedachten al de polonaise met Sara en Jan
oei oei, iemand heeft iemand niet in zijn top 5 opgenomen, en niet eens genoemd?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:01 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dravrijdag.
Dit is een ramp, misschien.
Doet die aan net zoveel sterren als de Denen van Feltet?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:04 schreef Doevelaer het volgende:
Joris had Yves een sterretje gegeven, tuurlijk
Voortaan allemaal tegelijk op Zwift dan maar 'n kwartiertje watts raggen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:04 schreef The_Undertone het volgende:
'Aan het format sleutelen', waarom dan? Omdat ze allemaal denken het weer te kunnen inschatten of zo?
Nee, Lampaert is gewoon een klootzak.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:04 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
oei oei, iemand heeft iemand niet in zijn top 5 opgenomen, en niet eens genoemd?
Ja dat begrijp ik nooit. Prima dat je een voorkeur voor een landgenoot hebt - dit heb ik ook - maar het vlaggetje verbleekt toch als het een prachtrenner is van toevallig een ander land. Of in het andere geval, neem een Kelderman, valt het vlaggetje toch ook meteen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Heb je wel door dat het een succesvolle Belg is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |