quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze loten de starthelft en dan zet de regie verschillende types renners achter elkaar. De Denen loten wel zelf hun exacte positie.
En alle favorieten dit jaar in de eerste helft.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ze loten de starthelft en dan zet de regie verschillende types renners achter elkaar. De Denen loten wel zelf hun exacte positie.
Ja, Mollema heeft het wel echt sterk gedaan vanaf deze startpositie.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:29 schreef Redefine het volgende:
[..]
En alle favorieten dit jaar in de eerste helft.
Ja. Kopenhagen is een leuke stad (wil er nog steeds een keer naartoe). Maar zo hebben ze er niet veel aan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:12 schreef Em31 het volgende:
Wel sneu voor zo’n stad dat ze dan niets vanuit de helikopter kunnen laten zien
Het wordt nu allemaal ingehaaldquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Kopenhagen is een leuke stad (wil er nog steeds een keer naartoe). Maar zo hebben ze er niet veel aan.
Ik zat daar een keer in een hotel tegenover een gebouw, ik dacht: waar ken ik dit toch van? Bleek het hoofdbureau van de politie te zijn, bekend uit The Killing.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Kopenhagen is een leuke stad (wil er nog steeds een keer naartoe). Maar zo hebben ze er niet veel aan.
Dat hoofdbureau zit bijna in elke Deense seriequote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:33 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zat daar een keer in een hotel tegenover een gebouw, ik dacht: waar ken ik dit toch van? Bleek het hoofdbureau van de politie te zijn, bekend uit The Killing.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:36 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat hoofdbureau zit bijna in elke Deense serie
Die schijnt op zijn eigen manier om wel goed te zijn. Wat dan weer van de US versie van The Bridge niet gezegd kon worden.quote:
Ja ik vond het in ieder geval heel goed, hoofdrolspelers ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:38 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die schijnt op zijn eigen manier om wel goed te zijn. Wat dan weer van de US versie van The Bridge niet gezegd kon worden.
En ook een Franse versie, maar dan een tunnel. Kanaaltunnel.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:39 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vond het in ieder geval heel goed, hoofdrolspelers ook.
Van The Bridge wist ik niet eens dat er een Amerikaanse versie wasoh man wat een goede serie was dat
Dat klinkt als een goede dagquote:
Klopt. Wat een prul tussen een stel keien.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:44 schreef Redefine het volgende:
Ah de zeemeermin die als een van de meest tegenvallende bezienswaardigheden bekend staat.
Terwijl dat toch het bekendste deel van Kopenhagen is.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:45 schreef Em31 het volgende:
We wachten nog op de gekleurde huizen bij de haven
Ja inderdaad, misschien had Wellens bijna dood moeten vallen want dan komt de UCI in actie.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:01 schreef Redefine het volgende:
Leuk. Iemand die hier eigenlijk helemaal niet zo mogen rijden mogelijk in het geel
Ja. Als er iemand valt bij eenzelfde actie dan krijg je een zware straf. Doe je hetzelfde zonder dat er gevallen wordt, dan wordt je alleen uit de uitslag geschraptquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien had Wellens bijna dood moeten vallen want dan komt de UCI in actie.
Hij wou zich ook niet verontschuldigen toen omdat hij sorry wou zeggen maar omdat het moest lolquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:03 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ja inderdaad, misschien had Wellens bijna dood moeten vallen want dan komt de UCI in actie.
Op zich past het wel. De actie zelf was vrijwel zeker ook omdat het moest van Don Patquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Hij wou zich ook niet verontschuldigen toen omdat hij sorry wou zeggen maar omdat het moest lol
Maffiabaas PatLefquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Op zich past het wel. De actie zelf was vrijwel zeker ook omdat het moest van Don Pat
De grootste hypocriet binnen het wielrennenquote:
Verschrikkelijke vent inderdaad. Het jammere is dat hij zelfs Fabio Jakobsen, toch vooral slachtoffer van een zeer vervelend incident, tot een onhebbelijke lul heeft gemaakt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
De grootste hypocriet binnen het wielrennen
Naaah wat is dit nooouuuquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef Greys het volgende:
Ter info!
Ik blijf gewoon meubilair hier, de ESF-twitter doen etc. Maar ik heb méér dan alle vetrouwen in de drie mods dat ze het zonder mij uitstekend doen. Bedankt voor de fijne samenwerking. En als er iets is of hulp nodig, roep me. Dus geen afscheid. (Alsof ik dat ooit zou kunnen of willen.)
MED / Greys stopt als ESF-mod, maaaaaaaaaaar:
Oké carry on, nothing to see here, wilde alleen dat jullie het weten. Kusjes.
Ik kan er maar een ding op zeggen:quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef Greys het volgende:
Ter info!
Ik blijf gewoon meubilair hier, de ESF-twitter doen etc. Maar ik heb méér dan alle vetrouwen in de drie mods dat ze het zonder mij uitstekend doen. Bedankt voor de fijne samenwerking. En als er iets is of hulp nodig, roep me. Dus geen afscheid. (Alsof ik dat ooit zou kunnen of willen.)
Dank voor alle jaren Greysquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef Greys het volgende:
Ter info!
Mijn ouders gaan maandag op vakantie. Richting de Veluwequote:Op vrijdag 1 juli 2022 15:46 schreef Redefine het volgende:
Ik zie net dat het maandag thuiswerken wordt. De boeren gaan zeer waarschijnlijk een distributie centrum van een supermarkt, die op hetzelfde bedrijventerrein zit, blokkeren. Dus geen is het lastig o werk te komen.
Dat wordt dan een lange dag voor zequote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:04 schreef Arizona het volgende:
[..]
Mijn ouders gaan maandag op vakantie. Richting de Veluwe
De Eurovisie Songfestival Queen titel nemen we je niet af.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef Greys het volgende:
Ter info!
Sterktequote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:05 schreef Greys het volgende:
Oh en lieve allen, komende maandagochtend hoor ik wanneer de dierenarts thuis kan komen om de Griek in te laten slapen dus ik ben daar volop mee bezig nu qua mooie herinneringen maken samen met haar dus ik ben voorlopig ook even weinig hier. Dus vergeef me als ik hier niet meer reageer straks en het dan lijkt of ik alleen even iets kwam droppen. Maar dat ik met midden stop is al een tijdje bekend bij m'n medemods, wilde alleen nog even dat jullie het weten. Alles blijft verder gewoon bij het oude, ik kom gewoon aanwaaien en blijf uiteraard gewoon dingen doen voor ESF en blijf EIC doen etc.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:01 schreef Meke het volgende:
Ik heb nu wel de OP in het andere topic geliket, maar dat is een eerbetoon en geen echte like![]()
@:Greys
Kusje terug en edit, niet zo gepast na je laatste post. Sterkte ook dus…quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef Greys het volgende:
Ter info!
Arme Griekquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:05 schreef Greys het volgende:
Oh en lieve allen, komende maandagochtend hoor ik wanneer de dierenarts thuis kan komen om de Griek in te laten slapen dus ik ben daar volop mee bezig nu qua mooie herinneringen maken samen met haar dus ik ben voorlopig ook even weinig hier. Dus vergeef me als ik hier niet meer reageer straks en het dan lijkt of ik alleen even iets kwam droppen. Maar dat ik met midden stop is al een tijdje bekend bij m'n medemods, wilde alleen nog even dat jullie het weten. Alles blijft verder gewoon bij het oude, ik kom gewoon aanwaaien en blijf uiteraard gewoon dingen doen voor ESF en blijf EIC doen etc.![]()
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:05 schreef Greys het volgende:
Ha Greys, bedankt voor alles! En we zien je vast nog vaak genoeg hier. En fijn dat de repo’s blijven. Die lezen altijd heerlijk weg!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef Greys het volgende:
Ter info!
Oh neee niet nog eenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:05 schreef Greys het volgende:
Oh en lieve allen, komende maandagochtend hoor ik wanneer de dierenarts thuis kan komen om de Griek in te laten slapen dus ik ben daar volop mee bezig nu qua mooie herinneringen maken samen met haar dus ik ben voorlopig ook even weinig hier. Dus vergeef me als ik hier niet meer reageer straks en het dan lijkt of ik alleen even iets kwam droppen. Maar dat ik met modden stop is al een tijdje bekend bij m'n medemods, wilde alleen nog even dat jullie het weten. Alles blijft verder gewoon bij het oude, ik kom gewoon aanwaaien en blijf uiteraard gewoon dingen doen voor ESF en blijf EIC doen etc.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |