quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:52 schreef mazaru het volgende:
Als de wappies je toe gaan juichen dan weet je dat je fout zit.
Begint hier al een beetje te onwerenquote:
WFFW 🤘(Wappie Forever, Forever Wappiequote:
hier nu ook netquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Begint hier al een beetje te onweren![]()
ik HOU van onweer!
Nature's fireworks
Kots je nou op jezelf?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
WFFW 🤘(Wappie Forever, Forever Wappie![]()
)
gewoon een beetje misselijkquote:
je mag wel even hier komen staanquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:43 schreef Senn88 het volgende:
Wachten op regen zodat ik in de tuin kan gaan staan
Rob!quote:
Afblijven!quote:
Hier regent het al.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:43 schreef Senn88 het volgende:
Wachten op regen zodat ik in de tuin kan gaan staan
quote:
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:01 schreef Maanvis het volgende:
@:bondage vannacht gaat DTS weer open. Be prepared
moet wel anders is er geen winnaar voor juniquote:
Mag hopen dat ze PTSD krijgt van 'mquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of geertje haar weer aan het hulen krijgt
Alsof ze dat in Den Haag ook maar een beetje uitmaakt of interesseert 😑quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)at-in-dierlijke-mest
De uitscheiding van stikstof in dierlijke mest bedroeg 471 miljoen kilogram in 2021. Dat is ruim 18 miljoen kilogram minder dan een jaar eerder en bijna 7 procent onder het stikstofplafond dat de Europese Unie heeft vastgesteld voor de Nederlandse veestapel. De fosfaatuitscheiding bedroeg 148 miljoen kilogram in 2021. Dat is 1,8 procent minder dan in 2020 en ruim 14 procent onder het fosfaatplafond. Dit meldt het CBS op basis van definitieve cijfers.
nee helemaal niets neequote:Op donderdag 30 juni 2022 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alsof ze dat in Den Haag ook maar een beetje uitmaakt of interesseert 😑
Hier ook en flinke wind en onweerquote:
Jij weet het ook altijd leuk te brengen 🤣🤣quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet wel anders is er geen winnaar voor juni
Wow ! En het gras blauw?quote:
Lijkt me echt mooi om te zien die groene luchtquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook groen![]()
en helemaal met die regen
behoorlijk onweer hierquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt me echt mooi om te zien die groene luchthier regent het alleen nog, onweer is een beetje voorbij denk ik
Ben jaloers !!!quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
behoorlijk onweer hier
de deur open
lekker koelbriesje
genietsjeeee
vaak trekt het hier ook over hoorquote:
Utrecht (stad) maakt denk ik vaak het minst mee qua noodweer voorspellingenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak trekt het hier ook over hoor
vandaag niet
Ik heb nooit begrepen waarom Bert als typetjes mocht aanschuiven bij Vara programma’s alsof hij echt was ook bij serieuzere zaken.quote:
die voorspelling in NL zijn ook zooo slechtquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Utrecht (stad) maakt denk ik vaak het minst mee qua noodweer voorspellingen![]()
Valt nog mee dat je ze niet met een glazen bol ziet klooien op tvquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
die voorspelling in NL zijn ook zooo slecht![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Valt nog mee dat je ze niet met een glazen bol ziet klooien op tv
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
je mag wel even hier komen staan
Misschien kan Jomanda een comeback maken als meteoroloogquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:31 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
doen ze netjes achter het groene scherm![]()
dan moet het scherm blauw worden denk ikquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Misschien kan Jomanda een comeback maken als meteoroloog
Dan zie je alleen een zwevend hoofdquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan moet het scherm blauw worden denk ik
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:40 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dan zie je alleen een zwevend hoofdstaat wel lekker freaky geĺijk
![]()
Lief dat je het vraagt! Hij lijkt weer aardig zichzelf. Heb hem alleen nog niet met andere honden dan onze eigen gehad dus morgen/overmorgen kan ik beter zien of hij getraumatiseerd isquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe is het met je hond? de grootste?
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:42 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Lief dat je het vraagt! Hij lijkt weer aardig zichzelf. Heb hem alleen nog niet met andere honden dan onze eigen gehad dus morgen/overmorgen kan ik beter zien of hij getraumatiseerd is
mijn favo star trek karakter is vandaag doodgegaan dus ik ben verdrietigquote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn favo star trek karakter is vandaag doodgegaan dus ik ben verdrietig
Irl of in de serie?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:53 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn favo star trek karakter is vandaag doodgegaan dus ik ben verdrietig
in de seriequote:
Whehehheequote:Op donderdag 30 juni 2022 21:31 schreef Foshizzle79 het volgende:
Las eerder in de YouTube comments bij het Tweede kamerdebat toch wel een geniaal bedacht woord (imo dan)
"Farmageddon"![]()
Gaat dat over dan ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:39 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Pinokkio aan het woord over farmageddlon
boze boerenquote:
Dan was het "Big Pharmageddon"quote:Op donderdag 30 juni 2022 21:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah farm van boerderij .. niet van de medicijn
Spannend.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:01 schreef Maanvis het volgende:
@:bondage vannacht gaat DTS weer open. Be prepared
Je kent Maanvis toch? 🤣quote:
Was dat dan, weer slecht slapen?quote:
Mooie fotoquote:
Uitzicht vanaf m'n zolderkamerquote:
schitterend uitzichtquote:
Ja, afhankelijk van hoe vroeg ik wakker wordt zie ik schitterende zonsompkomstenquote:
Zo vanuit je bed?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:47 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, afhankelijk van hoe vroeg ik wakker wordt zie ik schitterende zonsompkomsten
Nee, ik moet er wel voor opstaan en m'n dakraam openzettenquote:
Dat is dan wel weer jammerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 07:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, ik moet er wel voor opstaan en m'n dakraam openzetten
Ja, laatste bakkie. Dan ga ik de hort op.quote:
2e bakkie hier.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ja, laatste bakkie. Dan ga ik de hort op.
Blaas ontsteking?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:40 schreef DJMO het volgende:
Dit is wel zo schijt tyfus irritant. Ik blijf het idiote gevoel houden dat ik moet plassen, ook al ben ik net naar de plee geweest.
Lekker zo he alles lekker open fris windje hier 14 grquote:
Neuh, dat herken ik wel. Heb ooit met nierbekken ontsteking in het ziekenhuis gelegen.quote:
Ja heel fijnquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker zo he alles lekker open fris windje hier 14 gr
O dat is pijnlijk, ik had het toen ik 7 maanden zwanger was van de eerste. Men dacht eerst dat ik aan het bevallen was omdat ik ook slijm en bloed verloor. Bleek het een nierbekontsteking te zijn [[ffffquote:Op vrijdag 1 juli 2022 08:55 schreef DJMO het volgende:
[..]
Neuh, dat herken ik wel. Heb ooit met nierbekken ontsteking in het ziekenhuis gelegen.
Hey Plyquote:
Mooi zo geen last van het weer gehad?quote:
Nee, gisteravond zat ik binnen.quote:
Jamsessie is leuk ben ik ook heel lang heen geweest.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:22 schreef PLY het volgende:
[..]
Nee, gisteravond zat ik binnen.
Meegeweest naar de jamsessie van mijn zoon en zijn band in de grote oefenruimte.
Gvd lamme pols van een tamboerijn, is niet meer voorgekomen sinds mijn 15emaar heel leuk en doof nu
Jaaa, erg leuk met die gasten allemaal midden dertigers. Nog een nummertje meegedrumd, toch nog best lastig dat maar genoten. Heb nu de bijnaam animal van de muppetsquote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jamsessie is leuk ben ik ook heel lang heen geweest.
Lekker toch een keertje uit kunnen leven weer.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaa, erg leuk met die gasten allemaal midden dertigers. Nog een nummertje meegedrumd, toch nog best lastig dat maar genoten. Heb nu de bijnaam animal van de muppets
Drummen!!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 10:28 schreef PLY het volgende:
[..]
Jaaa, erg leuk met die gasten allemaal midden dertigers. Nog een nummertje meegedrumd, toch nog best lastig dat maar genoten. Heb nu de bijnaam animal van de muppets
Heb het ook wel eens gedaan maar o o o wat vermoeiend vond ik datquote:
Filmpje in m'n trv topic gezien?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Je kan hier net zo goed in je eentje gaan lullen
Je komt hier wel tot rustquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Iedereen is zich keihard aan het voorbereiden voor het weekendquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:33 schreef PLY het volgende:
[..]
ik zit er klaar voorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:47 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Iedereen is zich keihard aan het voorbereiden voor het weekend
Helemaal klaar om te juichen omdat Ferrari het hele weekend op de eerste 2 plekken terecht komtquote:
we shall seequote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Helemaal klaar om te juichen omdat Ferrari het hele weekend op de eerste 2 plekken terecht komt
Ach joh, zijn tijd is voorbij.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
we shall see
dat liever dan dat crybaby wint
gelukkig maar ben zo klaar met die huilerdquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ach joh, zijn tijd is voorbij.
Het is nu het tijdperk Verstappen-LeClerc
Zijn puur stil bij merc. Vind het ook zo een kwalquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
we shall see
dat liever dan dat crybaby wint
Russel wordt al net zo'n kwallebalquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:09 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn puur stil bij merc. Vind het ook zo een kwal
#metooquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
gelukkig maar ben zo klaar met die huilerd
en zijn huilie fans
beetje weerstand mag van mijquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Verstappen wint dit seizoen met 2 vingers in zijn neus
Zeker wel maar als ik nu al naar de score kijk moet het goed komen, maar tegen pech en storing kun je je eigen niet wapenen. Maar alle vertrouwen inquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
beetje weerstand mag van mij
zolang hij maar wint
RB is er nog niet
die hebben echt nog wel wat werk
ik weet het nog nietquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:15 schreef PLY het volgende:
[..]
Zeker wel maar als ik nu al naar de score kijk moet het goed komen, maar tegen pech en storing kun je je eigen niet wapenen. Maar alle vertrouwen in
We gaan het mee maken, spannend is het sowieso altijd. Maar rb doet het wel heel erg goed met maxquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet het nog niet
het kan zomaar veranderen
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:18 schreef PLY het volgende:
[..]
We gaan het mee maken, spannend is het sowieso altijd. Maar rb doet het wel heel erg goed met max
Het seizoen is nog lang, Verstappen kan ook nog een paar keer uitvallen als huilbaby weer eens gefrustreerd tegen hem aan rijdquote:Op vrijdag 1 juli 2022 14:18 schreef PLY het volgende:
[..]
We gaan het mee maken, spannend is het sowieso altijd. Maar rb doet het wel heel erg goed met max
Soms wel jaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:33 schreef PLY het volgende:
[..]
Stofzuigerzak was té vol?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 16:00 schreef Senn88 het volgende:
Vandaag ontdekt dat het enorm kan helpen als je je stofzuiger een keer schoonmaakt
Nee heb zo’n snoerloze dyson zonder zak. Werk top alleen ding was zo ranzig, niet zo gek natuurlijk met 2 honden. Berg haar en stof. Maargoed die schoonmaakbeurt was enorm effectief😂 nu net stofgezogen en gedweild en nu werkt hij weer topquote:
Ah ja die moet idd ook eens in de zoveel tijd leeg gooien etc..quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:11 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee heb zo’n snoerloze dyson zonder zak. Werk top alleen ding was zo ranzig, niet zo gek natuurlijk met 2 honden. Berg haar en stof. Maargoed die schoonmaakbeurt was enorm effectief😂 nu net stofgezogen en gedweild en nu werkt hij weer top
weg met Kaagquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:22 schreef PLY het volgende:
Boeren huisartsen zorg, nu word ook het mes in de visserij gezet. We kunnen onderhand met zijn allen de straat opeerst die Kaag sekte wegstemmen
Maken er één teringzooi vanquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
weg met Kaag
weg met Rutte
weg met de Jonge![]()
![]()
al het vertrouwen van de bevolking kwijtquote:
Volgende blokkades komen op het water van de vissers gok ik zoquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
al het vertrouwen van de bevolking kwijt
met paternotte en hoekstra en de Groot
Die sowieso sturen we wel naar onbewoond eilandquote:
Jaloersquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
Klaar met werk voor vandaag, zo lekker BBQ'en
Lekker smikkelenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:23 schreef DerRabbit het volgende:
Klaar met werk voor vandaag, zo lekker BBQ'en
Je mag best voor mij komen werken morgen als je zo jaloers bentquote:
Barbecue aansteken en vlees bakkenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je mag best voor mij komen werken morgen als je zo jaloers bent
Dat is niet mijn werk vriendquote:
Ik ben nog op zoek naar een assistent die alle rot klusjes voor me doet. Interesse?quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben nog op zoek naar een assistent die alle rot klusjes voor me doet. Interesse?
Dan vraag ik aloa wel om de BBQ iedere dag te organiseren.quote:
das niet jouw werkquote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan vraag ik aloa wel om de BBQ iedere dag te organiseren.
Inderdaad, dat is het werk van mijn assistent!quote:
muis is niet jouw assistentquote:Op vrijdag 1 juli 2022 19:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is het werk van mijn assistent!
full housequote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zo dan wie herkend deze 2?
[ afbeelding ]
O nu nog wel zo te zienquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
the olsen twins
ze waren ooit zo schattig
wel voorzichtig mee doenquote:
Gewoon kopje koffie drinkenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel voorzichtig mee doen
die ene breek zo doormidden
ikquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
gaat slecht met hun (geestelijke) gezondheidquote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
the olsen twins
olsentwinnetjequote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had ze niet herkend.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
the olsen twins
niet zo bestquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:12 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik had ze niet herkend.
Zit een film van ze te kijken waar ze al wat ouder zijn, dacht even kijken hoe ze er nu uit zien.
Klopt.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet zo best
de ene heeft al jaren anorexia
Dat vind ik eigenlijk altijd wel zonde bij heel veel mensen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Zonde dat ze zich zo hebben laten verbouwen
Yep en ook steeds jonger dat ze het laten doenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:16 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vind ik eigenlijk altijd wel zonde bij heel veel mensen.
Maar dat is nogal een hype tegenwoordig.
Zo onnodig.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:17 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Yep en ook steeds jonger dat ze het laten doen
Dan is t anders iddquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo onnodig.
Tenzij plastische chirurgie echt een reden heeft natuurlijk.
dat moet he anders kopen wij hun producten niet meerquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:15 schreef Mrsloveable het volgende:
Zonde dat ze zich zo hebben laten verbouwen
grotere piemel kan datquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:19 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Zo onnodig.
Tenzij plastische chirurgie echt een reden heeft natuurlijk.
Die koop ik sowieso nietquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
dat moet he anders kopen wij hun producten niet meer
als jij wat meer producten had gekocht van hun hadden ze misscihen gedacht dat ze geen plastische chirurgie hoeven te doenquote:
Ja dag geef mij even de schuld zegquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:24 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als jij wat meer producten had gekocht van hun hadden ze misscihen gedacht dat ze geen plastische chirurgie hoeven te doen
ja het is altijd de schuld van de maatschappij die wil dat ze grotere tieten, minder rimpels en een kleinere neus hebbenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ja dag geef mij even de schuld zeg
Is vaak nog de redenatie ook.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja het is altijd de schuld van de maatschappij die wil dat ze grotere tieten, minder rimpels en een kleinere neus hebben
Niks waard al dat nep rubber met die tetten,quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is vaak nog de redenatie ook.
Alles moet perfect wezen.
https://www.lifeandstylem(...)stic-surgery-134032/ volgens dit artikel hebben ze geen plastische chirurgie gehad dus @Mrsloveable lult uit dr nekquote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Is vaak nog de redenatie ook.
Alles moet perfect wezen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik kan soms neptieten wel waarderen om te zien
Fossiquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
Ik kan soms neptieten wel waarderen om te zien
PLY!!!!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Fossi![]()
maak mij niks uit, moet iedereen ook zelf weten
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:11 schreef PLY het volgende:
[..]
Fossi![]()
maak mij niks uit, moet iedereen ook zelf weten
pics or it didn't happenquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
PLY!!!!![]()
![]()
mij maakt het ook niks uit, ben gelukkig ook gezegend met goeie tieten van mezelf
![]()
Pics?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
PLY!!!!![]()
![]()
mij maakt het ook niks uit, ben gelukkig ook gezegend met goeie tieten van mezelf
![]()
mag het een onsje meer zijnquote:
ik was de volgendequote:
huh waaromquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:45 schreef PLY het volgende:
[..]
Niks mooiers dan stel tetten hoor
Lekker rustgevendFerrous is op anoniem
dan kan je toch gewoon uitloggen oidquote:
Naar het menu kijken mag altijd toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:46 schreef Maanvis het volgende:
ja ik moet zeggen dat ik me ook schuldig maak aan tietenstaren
Hahahaquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:46 schreef Maanvis het volgende:
heb een collega met best grote borsten maar de 1e keer dat je dat dan ziet ga je telkens kijken 'zijn ze echt zo groot?' etc
mijn voirige virendin had cup G, net als de jouwe tochquote:
Kloptquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:49 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mijn voirige virendin had cup G, net als de jouwe toch
Voyeurs had ik al vèr voor mn opmerking van netquote:
ja ik vergeet nooit iets, sorryquote:
Je mag er ook zijn hoorquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:53 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Voyeurs had ik al vèr voor mn opmerking van net
Toch maar goed dat ze een halvering van de veestapel willen danquote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:56 schreef PLY het volgende:
[..]
Die moet je iedere ochtend melken om 5 uur
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toch maar goed dat ze een halvering van de veestapel willen dan
quote:Op zaterdag 2 juli 2022 00:17 schreef chufi het volgende:
[..]
... Ik heb wel Gazpacho gemaakt vandaag... best heftig wel
Is je Mac nog wel open?quote:Op zaterdag 2 juli 2022 00:30 schreef hemarookworst het volgende:
Even naar de Mac, eens kijken wat ik ga halen. Was aan het rondzwerven in de stad en heb nu trek.
Het is zo druk in de trein dat ik 1e klas ga zitten
A van amper, B van beetje,quote:
Hier tot 3uquote:Op zaterdag 2 juli 2022 01:05 schreef hemarookworst het volgende:
Druk zeg, enige Mac open op vrijdagavond
Corpulent en Dikquote:Op zaterdag 2 juli 2022 00:36 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
A van amper, B van beetje,
E van enorm, F van flink
Wie weet er iets leuks voor C en D?
Nog wilde plannen voor je vakantie?quote:
Huis weer op orde hebben, tuin netjes maken (heg nog een keer snoeien en onkruid weghalen) en daarna uber chillings doen en met de hondjes lekker wandelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nog wilde plannen voor je vakantie?
Klinkt als een productieve en chille vakantie!quote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:09 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Huis weer op orde hebben, tuin netjes maken (heg nog een keer snoeien en onkruid weghalen) en daarna uber chillings doen en met de hondjes lekker wandelen.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 21:59 schreef PLY het volgende:
[..]
Niks waard al dat nep rubber met die tetten,
Zal niet eens een peuk op durven steken na de sex, tetten in de fik misschien
Ah.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 22:02 schreef Maanvis het volgende:
[..]
https://www.lifeandstylem(...)stic-surgery-134032/ volgens dit artikel hebben ze geen plastische chirurgie gehad dus @:mrsloveable lult uit dr nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |