quote:Op donderdag 30 juni 2022 18:52 schreef mazaru het volgende:
Als de wappies je toe gaan juichen dan weet je dat je fout zit.
Begint hier al een beetje te onwerenquote:
WFFW 🤘(Wappie Forever, Forever Wappiequote:
hier nu ook netquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:34 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Begint hier al een beetje te onweren![]()
ik HOU van onweer!
Nature's fireworks
Kots je nou op jezelf?quote:
quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:36 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
WFFW 🤘(Wappie Forever, Forever Wappie![]()
)
gewoon een beetje misselijkquote:
je mag wel even hier komen staanquote:Op donderdag 30 juni 2022 19:43 schreef Senn88 het volgende:
Wachten op regen zodat ik in de tuin kan gaan staan
Rob!quote:
Afblijven!quote:
Hier regent het al.quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:43 schreef Senn88 het volgende:
Wachten op regen zodat ik in de tuin kan gaan staan
quote:
Hoe kom je daar dan bij?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:01 schreef Maanvis het volgende:
@:bondage vannacht gaat DTS weer open. Be prepared
moet wel anders is er geen winnaar voor juniquote:
Mag hopen dat ze PTSD krijgt van 'mquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:01 schreef Maanvis het volgende:
[ afbeelding ]
Eens kijken of geertje haar weer aan het hulen krijgt
Alsof ze dat in Den Haag ook maar een beetje uitmaakt of interesseert 😑quote:Op donderdag 30 juni 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)at-in-dierlijke-mest
De uitscheiding van stikstof in dierlijke mest bedroeg 471 miljoen kilogram in 2021. Dat is ruim 18 miljoen kilogram minder dan een jaar eerder en bijna 7 procent onder het stikstofplafond dat de Europese Unie heeft vastgesteld voor de Nederlandse veestapel. De fosfaatuitscheiding bedroeg 148 miljoen kilogram in 2021. Dat is 1,8 procent minder dan in 2020 en ruim 14 procent onder het fosfaatplafond. Dit meldt het CBS op basis van definitieve cijfers.
nee helemaal niets neequote:Op donderdag 30 juni 2022 20:07 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Alsof ze dat in Den Haag ook maar een beetje uitmaakt of interesseert 😑
Hier ook en flinke wind en onweerquote:
Jij weet het ook altijd leuk te brengen 🤣🤣quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:05 schreef Maanvis het volgende:
[..]
moet wel anders is er geen winnaar voor juni
Wow ! En het gras blauw?quote:
Lijkt me echt mooi om te zien die groene luchtquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ook groen![]()
en helemaal met die regen
behoorlijk onweer hierquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:18 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lijkt me echt mooi om te zien die groene luchthier regent het alleen nog, onweer is een beetje voorbij denk ik
Ben jaloers !!!quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
behoorlijk onweer hier
de deur open
lekker koelbriesje
genietsjeeee
vaak trekt het hier ook over hoorquote:
Utrecht (stad) maakt denk ik vaak het minst mee qua noodweer voorspellingenquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
vaak trekt het hier ook over hoor
vandaag niet
Ik heb nooit begrepen waarom Bert als typetjes mocht aanschuiven bij Vara programma’s alsof hij echt was ook bij serieuzere zaken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |