Dat is voor de sponsoren, die daar goed voor betalen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:00 schreef chufi het volgende:
Wat is dat toch dat al die sporters altijd gelijk hun horloges om willen doen ... ? Later wordt je overvallen om je watch ..
Zie jij welk merk het is ?quote:Op donderdag 30 juni 2022 20:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dat is voor de sponsoren, die daar goed voor betalen.
Ik herken ze niet en ok Rolex is een major sponsor dat weer wel jaquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:42 schreef superniger het volgende:
[..]
Gaat om fotomomentjes.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En rolexjes zijn makkelijk te herkennen.
Ik wilde hier net hetzelfde posten. Toch wel bizar dat hij zo torenhoog favoriet is hoor.quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:36 schreef I.R.Baboon het volgende:
Basilashvili staat op 2.8 tegen van Rijthoven. Bij de Toto geloven ze ook in Tim.
quote:
Dun? Ze is gewoon slank. Maar goed, door al die vrouwen met overgewicht lijk je al snel dun.quote:
Die NLdames ...quote:Op donderdag 30 juni 2022 22:54 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Dun? Ze is gewoon slank. Maar goed, door al die vrouwen met overgewicht lijk je al snel dun.
Nadal heeft een Richard Mille. Zo'n gehypet proletenmerkquote:Op donderdag 30 juni 2022 20:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik herken ze niet en ok Rolex is een major sponsor dat weer wel ja
Geen punten genot. Dit toernooi is een actquote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:46 schreef Wienerschnitzels het volgende:
en dan volgende ronde weer top-10 killer Tim en dan is de toernooiwinst al bijna binnen.
Hallo Poepiequote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen punten genot. Dit toernooi is een act
Maakt dat iets uit voor de prestatie die hij levert tegen tennissers uit de top 20?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Geen punten genot. Dit toernooi is een act
Razend knap natuurlijk en voor zijn bankrekening ook dikke prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:48 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maakt dat iets uit voor de prestatie die hij levert tegen tennissers uit de top 20?
Yup die punten blijven nu wel extra zuur, hij was echt enorm dik de top 100 ingegaan. Ik denk alleen wel dat ie dit op hardcourt ook wel kan laten zien....quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:56 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Razend knap natuurlijk en voor zijn bankrekening ook dikke prima.
Maar blijft zuur anders had die zich minstens voor de komende 4 grand slams al geplaatst
190000 pound. Ik ken de koersen niet, maar da's volgens mij ruim 2 ton.quote:
Dat komt volgend toernooi wel.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:00 schreef Slobeend het volgende:
Ik zit steeds te wachten op het moment dat Van Rijthoven een enorme fluke blijkt, maar nog niets daarvan.
Oh netjes. Kan die first class vliegen voortaan.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
190000 pound. Ik ken de koersen niet, maar da's volgens mij ruim 2 ton.
Een 2-0 voorsprong gaat nog wel eens misquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:11 schreef superniger het volgende:
2-0 voor onze Tim van Rijthoven.
Dit is wel klaar.
Volgende ronde winnen en de weg naar de finale ligt open.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Volgende ronde ook een makkelijke tegenstander.
Tim verslaat Djoko, Botic verslaat Nadal. Komt goed.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:23 schreef Tim86 het volgende:
Volgende ronde ook een makkelijke tegenstander.
Haasse ondertussen ook aan het shinen in Luedenscheidquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Tim verslaat Djoko, Botic verslaat Nadal. Komt goed.
Blad bier.quote:
Is die ondertussen wat kilo's kwijt?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:35 schreef The_Undertone het volgende:
Ostapenko staat ze ondertussen heerlijk te raken tegen Begu. Die gaat er dus wel uit in de volgende ronde.
Nee, totaal niet. Maar op gras komt ze zo ver met die power..dat is niet normaal. Beetje Serena stijl. Als je haar laat lopen is het waardeloos, maar het is niet makkelijk om het initiatief te nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:41 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Is die ondertussen wat kilo's kwijt?
Mwah, het was met name in die derde set ineens helemaal weg... eerste twee sets was gewoon prima.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste service percentage moet flink omhoog volgende wedstrijd.
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:49 schreef Tim86 het volgende:
Koele kikker hoor, mentaal sterk..
[ afbeelding ]
Ja die was slecht en had er weinig zin in. Geld is binnen...quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:50 schreef Tim86 het volgende:
Eerste service percentage moet flink omhoog volgende wedstrijd. Aardige pot, maar Basilashvili was erg zwak.
Ik denk ook niet dat je tegen een Djoko 15 breakpoints haalt en als je daarnog niet eens de helft van benut dat het idd een moeilijk verhaal gaat worden..quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.
Wordt gewoon 6-0 6-0 6-1 voor Timquote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:53 schreef DeeBee het volgende:
Djokovic kan misschien nog afzeggen met een corona excuus, want dit is gespeeld in de 4e ronde.
Gaat er ook wel vol voor die 2e.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:51 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Aantal winners is lekker, maar serve zit nog verbetering is, vorige wedstrijd ook best wel wat dubbele fouten, dat is zonde.
38% is best een prima percentage qua benutten van BP'squote:Op vrijdag 1 juli 2022 13:54 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik denk ook niet dat je tegen een Djoko 15 breakpoints haalt en als je daarnog niet eens de helft van benut dat het idd een moeilijk verhaal gaat worden..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |