Dat zijn altijd erg mooie dagen. Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen trouwens een vrijgezellenfeest, dus dat wordt zondag een punthoofd@:fetx @:neef_wuppie
Omdat ik me altijd vergeet daarvoor in te schrijven tot iemand mij erop wijst. Zoals nu.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 11:23 schreef MC-M het volgende:
Hey @:maxi-mus, waarom zie ik je niet in de grote subliek op Cyclingmaster?
Hitler88. @fetX @Zipportalquote:Op zaterdag 2 juli 2022 13:30 schreef maxi-mus het volgende:
Die cijfers in die namen tegenwoordig is echt vreselijk.
[ twitter ]
net als theluukway trouwens.
Ik bestel, maar ik heb nog geen idee wat het gaat worden.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe kebab #viesdik
Sla even over. Straks een sloot vloeibare sneetjes bruin.quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
@onlogisch , jij hebt je werk wel weer gedaan dit weekend, denk erom voldoende rust te nemen!quote:[ Bericht 94% gewijzigd door onlogisch op 02-07-2022 10:14:42 ]
Portie zoete aardappelen en wat groentjesquote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
boontjes en kip (ja, zonder rijst)quote:Op zaterdag 2 juli 2022 17:17 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WOWquote:Op zaterdag 2 juli 2022 10:19 schreef onlogisch het volgende:
[modbreak]Zo. De bezem is er doorheen gehaald. Dit is een zaak die je uiterst serieus dient te nemen. Dus je schijtlollige opmerkingen laat je maar achterwege. Reageer inhoudelijk of reageer niet.[/modbreak]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |