quote:Op vrijdag 1 juli 2022 12:05 schreef RamboDirk het volgende:
Maximus zijn act radar is kapot. Maximus zijn. Gewoon.
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
V-V-V-V-VIER OP EEN RIJ
@:lange_lans
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht bestel ik vandaag Surinaams, telt dat ook?
Overigens zijn die Vietnamese broodjes bij dat kraampje op de lijnbaan bij de ingang van de appie hemels voer, echt waar @:kingroland
Ik gok vispannetje.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus niet wat er op het menu staat.
Spaghetti carbonaraquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, weet dus niet wat er op het menu staat.
Geen zin om te bestellen, en ook niet echt zin om te kokenquote:
pindasoepgodquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Alsof ik geld hebquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:50 schreef Caland het volgende:
Je premium account (abo) verloopt op 07-07-2022 15:35. Als je ongestoord verder wilt gaan, verleng dan op tijd! Je kunt hier meteen verlengen!
@:coco @:yvonne
Gnocchi in tomatensausquote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen trouwens een vrijgezellenfeest, dus dat wordt zondag een punthoofd@:fetx @:neef_wuppie
Dat klopt welquote:
"nooit geen"quote:
Dat zijn altijd erg mooie dagen. Veel plezier!quote:Op vrijdag 1 juli 2022 18:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Morgen trouwens een vrijgezellenfeest, dus dat wordt zondag een punthoofd@:fetx @:neef_wuppie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |