Nu niet, maar een extra vrije dag zou erg welkom zijn, die hebben we namelijk erg weinig in het onderwijs.quote:
Heb je nog geen vakantie?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nu niet, maar een extra vrije dag zou erg welkom zijn, die hebben we namelijk erg weinig in het onderwijs.
Zal wel iets zijn met veel dansen en eten en lekker vrij zijn. Al betwijfel ik of de doelgroep een vrije dag hoeft op te nemen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:18 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Hoe moeten we dit vieren? Helemaal naar de 2k?
Heb ik toch niets mee te maken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Om de afschaffing van de slavernij te vieren!
Wellicht bestel ik vandaag Surinaams, telt dat ook?quote:
En toch zie je Scrummie niet vooraan in de rij staan om zijn excuses aan te bieden voor zijn slavernijverledenquote:
In die familie stamboom van scrummie zitten alleen maar foute figuren. En het eindigt bij Adam die van de appel at. @KingRolandquote:
Wat zit er op Vietnamese broodjes?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Wellicht bestel ik vandaag Surinaams, telt dat ook?
Overigens zijn die Vietnamese broodjes bij dat kraampje op de lijnbaan bij de ingang van de appie hemels voer, echt waar @:kingroland
De voorouders van die werklozen waren slaven. Blijkbaar was dat de enige manier om ze aan te sporen tot werken.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:19 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zal wel iets zijn met veel dansen en eten en lekker vrij zijn. Al betwijfel ik of de doelgroep een vrije dag hoeft op te nemen.
File = eigen tijd genot.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
Ik zag deze week een reportage over post NL bezorgers
Dat is toch wel moderne slavernij
Ik had rundvleesquote:
ja er klopt weinig van en helaas is het niet de enige branchequote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
Ga je jouw bezorger volgende keer een boekenbon geven?quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:39 schreef Caland het volgende:
Ik laat eigenlijk altijd bezorgen bij een ophaalpunt als die optie er is, ben te goed voor deze wereldquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ga je jouw bezorger volgende keer een boekenbon geven?
OK, maar eens uittesten dan als ze dat hier ook hebben.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik had rundvlees
Maar je kon bijvoorbeeld ook garnalen kiezen
Wel zonder koriander, mensen die dat lekker vinden vertrouw ik niet in het leven
Banh miquote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
OK, maar eens uittesten dan als ze dat hier ook hebben.
Benieuwd of de GOAT er nog zin in heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:09 schreef maxi-mus het volgende:
@:wereldgozer het wordt weer Nepo, daar ben ik niet echt content mee. (hoewel wel sympathiek)
Als je een beetje een vaste bezorger hebt werkt dat wel goed, een keertje een fles rum en ze zijn nadien altijd super met je pakketjes.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik laat eigenlijk altijd bezorgen bij een ophaalpunt als die optie er is, ben te goed voor deze wereld
Lijkt me eerder een insult. Mo drinkt toch geen rum? Ik moet de eerste niet moslim nog tegen komen bij de pakketdienst.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als je een beetje een vaste bezorger hebt werkt dat wel goed, een keertje een fles rum en ze zijn nadien altijd super met je pakketjes.
Bij mij Surinamer en DHL heeft vaak Oost-Europeanen.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een insult. Mo drinkt toch geen rum? Ik moet de eerste niet moslim nog tegen komen bij de pakketdienst.
Ik ben tegen slavernij.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 11:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij mij Surinamer en DHL heeft vaak Oost-Europeanen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |