Hebben ze pas nog paar van getest.quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:29 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, en dan is ook maar de vraag in hoeverre die superwapens allemaal daadwerkelijk zijn geproduceerd.
Maar dat terzijde, die superwapens zijn geen bewijs dat Poetin al sinds 2008 of 2014 bezig is met de voorbereiding van deze oorlog.
Nee, alleen aan de binnenkant van je ogen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
En het is algemeen bekend dat de oorlog al jaren is voorbereid.
Jawel tuurlijk wel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:26 schreef ExTec het volgende:
[..]
Nee, alleen aan de binnenkant van je ogen.
Oh, ze zitten in de testfase.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben ze pas nog paar van getest.
Je hebt het over jezelf, of niet?quote:
Ver overheen bluffen door onze eigen "Dr. Strangelove wapens" te ontwikkelen? Nog verder escaleren lijkt me weinig zinnig. Het was voorspelbaar dat Rusland nieuwe wapens zou aankondigen nadat de NAVO hun bezwaren tegen het missile defence system bleef negeren (al had ik salted nukes verwacht, geen nucleair aangedreven kruisraket), omdat de Russen (nog steeds) paranoid zijn wat betreft een mogelijke pre-emptive strike door de NAVO of de VS. Die nieuwe wapens zijn bedoeld om de kost van zo'n strike onaanvaardbaar hoog te maken.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:08 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Wapens.
Geen zijn nog gebruikt (denk ik) die zijn voor een grote oorlog. Of nooit hopelijk
Dit was 2018 hè?
Toen hadden we daar al ver overheen moeten bluffen.
[..]
Dus die wapens zijn nu niet beschikbaar.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hebben ze pas nog paar van getest.
Maar dat blijkt niet uit het super wapen programma.quote:En het is algemeen bekend dat de oorlog al jaren is voorbereid.
Dat was een godsgeschenk voor Putin ja. Well played.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
En vergeet de verkiezing van Trump niet.
Ik weet niet of je dat kan zien als 'voorbereiding van een oorlog'.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jawel tuurlijk wel.
Ontkenningsfase en wensdenken
Het al jaren oppotten van geld in de economie door verhoogde gasinkomsten dan?
De Russen zijn opgerot. Volgens hun zelf een blijk van goede wil, volgens de rest van de wereld een Oekraïense overwinning.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:35 schreef ExTec het volgende:
Schijnt dat Snake Island weer eens schoon geveegd is.
[ twitter ]
Ja, ik lees het.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De Russen zijn opgerot. Volgens hun zelf een blijk van goede wil, volgens de rest van de wereld een Oekraïense overwinning.
Bootjes sturen?quote:
Ja het gaat geweldig in Rusland...quote:Op woensdag 29 juni 2022 14:55 schreef Za het volgende:
[..]
Daarmee blijft er een machtsbalans, althans dat was de bedoeling, maar ten gevolge van de sancties is die balans de andere kant uitgeslagen in het voordeel van Putin, en ik weet dat men dat hier niet wil horen.
Niet zolang er raketten overvliegen wmbquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:11 schreef ExTec het volgende:
[..]
Bootjes sturen?
rus zegt toch dat ze uit de "goedheid van hart" dat eiland met rust laten?
Wmb wel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
Niet zolang er raketten overvliegen wmb
Minder grappig als er bij de Evertsen 1 de brug in vliegtquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:16 schreef ExTec het volgende:
[..]
Wmb wel.
"Oeps, we hebben per ongeluk je kalibr neergehaald. Ja, dat moet je ook niet doen, een kalibr over onze hoofden heen sturen!"
Je beseft hopelijk wel dat een land verdedigen iets totaal anders is dan een land aanvallen?quote:Op woensdag 29 juni 2022 15:07 schreef UitStraling het volgende:
Rusland heeft in het verleden vaak bewezen dat het ondanks aanvankelijke moeilijkheden, als overwinnaar uit een militair conflict kan komen dankzij zijn uithoudingsvermogen en bijna eindeloze middelen, Chief of the General Staff, General Sir Patrick Sanders.
"This is our 1937 moment. We are not at war but we must act rapidly so we aren't drawn into one."
Maar kinderachtig is tot nader order hoe dit blijkbaar aangevlogen wordt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
Minder grappig als er bij de Evertsen 1 de brug in vliegt
Dan moet je gewoon niet kinderachtig doen en die kalibrs bij de bron aanpakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |