abonnement Unibet Coolblue
pi_205180728
Nou de officiële lezing is dat MH17 door Russen in Oekraïne is neergeschoten door een bewuste BUK raket lancering.
Maar waarom dan, wat was dan het echte doel.
En als daar die oorlog al zo hevig was, waarom dan een open luchtruim?
Vakman pur sang
pi_205180734
Lekker smullen van Russische salade voor ¤ 8,00 op de NAVO-top in Madrd.

https://www.telegraaf.nl/(...)top-russische-salade

twitter
  woensdag 29 juni 2022 @ 14:34:50 #4
37149 slashdotter3
Arrow to the knee!
pi_205180769
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de officiële lezing is dat MH17 door Russen in Oekraïne is neergeschoten door een bewuste BUK raket lancering.
Maar waarom dan, wat was dan het echte doel.
En als daar die oorlog al zo hevig was, waarom dan een open luchtruim?
En waarom blijf je met pro-Russische complottheorieën komen?
pi_205180779
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de officiële lezing is dat MH17 door Russen in Oekraïne is neergeschoten door een bewuste BUK raket lancering.
Maar waarom dan, wat was dan het echte doel.
En als daar die oorlog al zo hevig was, waarom dan een open luchtruim?
Wat is er zo moeilijk aan het officiële verhaal? De separatisten zagen MH17 aan voor een Oekraïens militair vliegtuig en hebben het met een door Rusland geleverde BUK neergeschoten. Om vervolgens bij het wrak te realiseren dat het om een toestel vol toeristen ging. Zijn zelfs beelden geschoten door de separatisten zelf waar ze verbaasd reageren.

Dat er inderdaad nog commercieel vliegverkeer door dat gebied ging tijdens deze burgeroorlog is te achterlijk voor woorden.
pi_205180828
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:37 schreef grrrrg het volgende:

[..]
En waarom blijf je met pro-Russische complottheorieën komen?
https://rationalwiki.org/wiki/Just_asking_questions
anonieme razernist
pi_205180928
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:15 schreef Simmertje het volgende:

De vraag is eerder waarom jij Rusland zo enorm verdedigd, Putin een geweldige vent vindt en daarnaast oprecht geloofd dat deze "militaire operatie" als missie heeft om de vrede te bewaren in de regio.
Ik geloof in de achterliggende reden. Tevens vind ik dat Putin itt Rutte de verantwoordelijkheid neemt die je mag verwachten, het beschermen van zijn volk.
Hij laat niet met zich sollen, accepteert niet dat er straks tienduizenden Amerikaanse militairen gelegerd zijn aan zijn landsgrenzen, en terecht.

Daarmee blijft er een machtsbalans, althans dat was de bedoeling, maar ten gevolge van de sancties is die balans de andere kant uitgeslagen in het voordeel van Putin, en ik weet dat men dat hier niet wil horen.
pi_205180947
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:55 schreef Za het volgende:

[..]
Hij laat niet met zich sollen, accepteert niet dat er straks tienduizenden Amerikaanse militairen gelegerd zijn aan zijn landsgrenzen, en terecht.
Je vergeet even dat ie dat nu zelf uitlokt.

En als ie "niet met zich liet sollen" had ie al lang ongemerkt zijn nucleaire arsenaal ingezet.

Het feit dat ie daar hard over brult maar tegelijkertijd alleen maar afgetrapt Russisch materieel de grens over gaat en de logistiek overal te wensen over blijft laten, geeft al aan dat ie maar één ding kan: Bluffen.
Hier had uw advertentie kunnen staan! -- On a hot summer night, would you offer your throat to the wolf with the red roses?
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:01:56 #10
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205180968
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:55 schreef Za het volgende:
Hij laat niet met zich sollen, accepteert niet dat er straks tienduizenden Amerikaanse militairen gelegerd zijn aan zijn landsgrenzen, en terecht.

Laat me raden; hij gaat weer een nuke op Finland gooien?
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:02:55 #11
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_205180976
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:33 schreef Lospedrosa het volgende:
Nou de officiële lezing is dat MH17 door Russen in Oekraïne is neergeschoten door een bewuste BUK raket lancering.
Maar waarom dan, wat was dan het echte doel.
En als daar die oorlog al zo hevig was, waarom dan een open luchtruim?
Het luchtruim boven de 10km was open...
pi_205180977
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:55 schreef Za het volgende:

[..]
Ik geloof in de achterliggende reden. Tevens vind ik dat Putin itt Rutte de verantwoordelijkheid neemt die je mag verwachten, het beschermen van zijn volk.
Hij laat niet met zich sollen, accepteert niet dat er straks tienduizenden Amerikaanse militairen gelegerd zijn aan zijn landsgrenzen, en terecht.

Daarmee blijft er een machtsbalans, althans dat was de bedoeling, maar ten gevolge van de sancties is die balans de andere kant uitgeslagen in het voordeel van Putin, en ik weet dat men dat hier niet wil horen.
aparte kijk op wat jij ziet als beschermen. Ik raak mijn kinderen waarschijnlijk kwijt als ik mijn (onschuldige) buurman, die wat aanpapt met zijn rijkere buren aan de andere kant, in elkaar sla omdat hij geen vriendjes wil zijn. Onterecht in jouw ogen, want ik "bescherm" ze?

Misschien is het dan juist wel terecht, en zou Putin ook gewoon zijn volk kwijt moeten raken omdat hij in therapie moet voor zijn kwaaltjes en waanideeën.
pi_205180979
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:55 schreef Za het volgende:

[..]
Ik geloof in de achterliggende reden. Tevens vind ik dat Putin itt Rutte de verantwoordelijkheid neemt die je mag verwachten, het beschermen van zijn volk.
De enigen die Poetin beschermt zijn hemzelf en de groep mensen om hem heen.
quote:
Hij laat niet met zich sollen, accepteert niet dat er straks tienduizenden Amerikaanse militairen gelegerd zijn aan zijn landsgrenzen, en terecht.
Die "tienduizenden Amerikaanse militairen" waren pre-24 februari niet eens aan de orde.
quote:
Daarmee blijft er een machtsbalans, althans dat was de bedoeling, maar ten gevolge van de sancties is die balans de andere kant uitgeslagen in het voordeel van Putin, en ik weet dat men dat hier niet wil horen.
Welk voordeel precies? En tevens is de Navo nu groter en sterker dan Poetin dacht te bereiken.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_205180989
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het luchtruim boven de 10km was open...
Ik ben ook nog wel eens gewoon over Irak heengevlogen toen het daar oorlog was ja .
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Grootste filosoof 2022 woensdag 29 juni 2022 @ 15:07:22 #15
442397 UitStraling
pi_205181001
Rusland heeft in het verleden vaak bewezen dat het ondanks aanvankelijke moeilijkheden, als overwinnaar uit een militair conflict kan komen dankzij zijn uithoudingsvermogen en bijna eindeloze middelen, Chief of the General Staff, General Sir Patrick Sanders.

"This is our 1937 moment. We are not at war but we must act rapidly so we aren't drawn into one."
pi_205181003
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:58 schreef Stoney3K het volgende:

Je vergeet even dat ie dat nu zelf uitlokt.

En als ie "niet met zich liet sollen" had ie al lang ongemerkt zijn nucleaire arsenaal ingezet.

Het feit dat ie daar hard over brult maar tegelijkertijd alleen maar afgetrapt Russisch materieel de grens over gaat en de logistiek overal te wensen over blijft laten, geeft al aan dat ie maar één ding kan: Bluffen.
Onzin natuurlijk, maar ieder zijn mening.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:09:04 #17
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205181012
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:07 schreef Za het volgende:

[..]
Onzin natuurlijk, maar ieder zijn mening.
Tegen dit soort ijzersterke argumenten is natuurlijk niets in te brengen.
Huilen dan.
pi_205181039
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:02 schreef AchJa het volgende:

[..]
Het luchtruim boven de 10km was open...
Klopt volgens mij had alleen het VK en Frankijk en/of de VS verboden te vliegen boven de Oekraïne toen der tijd. Daar was toen nog veel ophef over waarom Nederland het niet verboden had dat Nederlandse vliegtuigen nog boven dat gebied mochten vliegen.
pi_205181078
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:03 schreef zuchtje het volgende:

aparte kijk op wat jij ziet als beschermen. Ik raak mijn kinderen waarschijnlijk kwijt als ik mijn (onschuldige) buurman, die wat aanpapt met zijn rijkere buren aan de andere kant, in elkaar sla omdat hij geen vriendjes wil zijn. Onterecht in jouw ogen, want ik "bescherm" ze?
Ik denk niet dat je je kind met Rusland moet vergelijken.

Het is duidelijk dat de NATO steeds verder is uitgebreid, tegen eerder gemaakte afspraken in, waardoor een zekere balans, waarbij grootmachten elkaar kunnen corrigeren verloren gaat, indien Putin dat zou laten gebeuren.

Nu is het een totaal ander verhaal, de olie dollar is geen vanzelfsprekendheid meer, en zal dat steeds minder worden nu men bereid blijkt de tegoeden van een een regime dat hen niet aanstaat te bevriezen (of ze tot as van het kwaad te verklaren). Dat was een opsteker voor de Saudis.
Biden was niet eens welkom om te komen bedelen om meer olie, en Johnson is onverrichterzake naar huis gegaan.
De macht ligt heden elders, onze welvaart is niet langer vanzelfsprekend en onze veiligheid evenmin.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:17:36 #20
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205181091
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2022 14:55 schreef Za het volgende:

[..]
Ik geloof in de achterliggende reden. Tevens vind ik dat Putin itt Rutte de verantwoordelijkheid neemt die je mag verwachten, het beschermen van zijn volk.
Hij laat niet met zich sollen, accepteert niet dat er straks tienduizenden Amerikaanse militairen gelegerd zijn aan zijn landsgrenzen, en terecht.

Daarmee blijft er een machtsbalans, althans dat was de bedoeling, maar ten gevolge van de sancties is die balans de andere kant uitgeslagen in het voordeel van Putin, en ik weet dat men dat hier niet wil horen.
Als NATO Putin zo heeft geprovoceerd dat ie een oorlog begonnen is die hij niet kan winnen, dan hebben ze hem aardig slim in de val laten lopen. Toen NATO Trump de verkiezingen liet winnen om Putin een almachtig gevoel te geven, was dat een meesterzet.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_205181093
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:16 schreef Za het volgende:

[..]
Ik denk niet dat je je kind met Rusland moet vergelijken.

Het is duidelijk dat de NATO steeds verder is uitgebreid, tegen eerder gemaakte afspraken in, waardoor een zekere balans, waarbij grootmachten elkaar kunnen corrigeren verloren gaat, indien Putin dat zou laten gebeuren.

Nu is het een totaal ander verhaal, de olie dollar is geen vanzelfsprekendheid meer, en zal dat steeds minder worden nu men bereid blijkt de tegoeden van een een regime dat hen niet aanstaat te bevriezen (of ze tot as vat het kwaad te verklaren). Dat was een opsteker voor de Saudis.
Biden was niet eens welkom om te komen bedelen om meer olie, en Johnson is onverrichterzake naar huis gegaan.
De macht ligt heden elders, onze welvaart is niet langer vanzelfsprekend en onze veiligheid evenmin.
Welke afspraken precies?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:19:42 #22
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205181109
quote:
5s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:17 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Welke afspraken precies?
Echt same shit, different day qua dit hé.
&lt;signature here&gt;.
pi_205181118
quote:
7s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:17 schreef Papierversnipperaar het volgende:

Als NATO Putin zo heeft geprovoceerd dat ie een oorlog begonnen is die hij niet kan winnen
Die heeft hij inmiddels gewonnen, zowel in Oekraïne als het economisch op de knieën krijgen van de landen die hem sancties oplegden.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:21:13 #24
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_205181119
quote:
1s.gif Op woensdag 29 juni 2022 15:16 schreef Za het volgende:
en zal dat steeds minder worden
Is dat net zo'n voorspelling als dat Finland weer genuked gaat worden?
&lt;signature here&gt;.
  woensdag 29 juni 2022 @ 15:22:27 #25
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_205181134
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')