quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
KlaasGODquote:Op zondag 22 juli 2018 10:56 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Malacia is het kapitaal van Feyenoord wat over 2-3 jaar 15 - 20 miljoen moet gaan opbrengen
Dus gewoon laten staan.
Sorry, dan ben jij hier Lyon en ik ManU en heb ik zojuist het topic van je gekaapt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ja gvd.
Ik sluit dat topic niet voor niks.
Doelde meer op mijn aankomende tripje naar Engeland die extra uitgelicht wordt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 11:51 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Sorry, dan ben jij hier Lyon en ik ManU en heb ik zojuist het topic van je gekaapt.
Komt wel goed toch, verder heeft niemand interesse in die gozer.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n vermoeden dat die Gnonto ook gekaapt gaat worden als dit allemaal zo lang blijft duren.
Juist wel. Dat is juist het hele punt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt wel goed toch, verder heeft niemand interesse in die gozer.
Uit het niets contractonderhandelingen beginnen met een speler is niet binnen een halve dag klaar, ik denk dat het morgen rond is inclusief officiele bevestiging.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef fetX het volgende:
Ik heb zo’n vermoeden dat die Gnonto ook gekaapt gaat worden als dit allemaal zo lang blijft duren.
Ben benieuwd. Was sowieso al sceptisch dus geloof het pas als hij getekend heeftquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:27 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Uit het niets contractonderhandelingen beginnen met een speler is niet binnen een halve dag klaar, ik denk dat het morgen rond is inclusief officiele bevestiging.
Ok Pistoleroquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef fetX het volgende:
Ik zou vooral nog niet echt weten waar die jongen komt te staan, hij is schijnbaar het best vanaf rechts maar daar heb je al Jan en Woolemarrek, links staat vooralsnog Sini, als enige spits in een 4-3-3 lijkt hij me niet zo geschikt en als vervanger van Til in Slotball ook niet zo.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:24 schreef fetX het volgende:
Als enige spits in een 4-3-3 met een lopende 10 zie ik op zich wel gebeuren hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zou vooral nog niet echt weten waar die jongen komt te staan, hij is schijnbaar het best vanaf rechts maar daar heb je al Jan en Woolemarrek, links staat vooralsnog Sini, als enige spits in een 4-3-3 lijkt hij me niet zo geschikt en als vervanger van Til in Slotball ook niet zo.
Toch hoop ik dan wel weer dat het rondkomt, puur omdat het een ziek snelle negerspits is
Ok Malacia.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al ga ik liever naar Engeland dan naar dat nare Frankrijk.
Ik ben daar niet zo van overtuigd eigenlijk, maar ik laat mij graag verrassen!!quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Als enige spits in een 4-3-3 met een lopende 10 zie ik op zich wel gebeuren hoor.
Aangezien Slot graag naar Pep/City kijkt, die gebruikt Gnonto gewoon in de Aguero rolquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben daar niet zo van overtuigd eigenlijk, maar ik laat mij graag verrassen!!
Dat is eigenlijk gewoon Gnonto op rechts zettenquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Of je zet Danilo en Gnoto samen in de spits met Sinisterra in een vrije rol er omheen.
Voorlopig hebben we toch nog geen fatsoenlijke rechtsbuiten.
Ja eigenlijk wel al zou ik dan zonder een type till spelen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:30 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk gewoon Gnonto op rechts zetten
Maar wat was je gedachte? Dat die eventueel naar Almere City zou gaan?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Al ga ik liever naar Engeland dan naar dat nare Frankrijk.
Voor de corners en vrije trappen hoef je hem ook niet halen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Raar dat Leipzig zo'n luie speler wil hebben.
Vermoedelijk speelde hij die bewuste avond ervoor weer een draak van een wedstrijd.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:54 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Maar wat was je gedachte? Dat die eventueel naar Almere City zou gaan?
Prima transfer toch?quote:
Verbaast mij ook inderdaad.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wil dit bericht nog een keer liken nu hij er ook nog ingetrapt isquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je ermeequote:Op woensdag 29 juni 2022 22:15 schreef Bombvis het volgende:
[ twitter ]Ik weet het niet zo goed of ik hem zo graag wil hebben
Doe maar niet. Mijn goede vriend @fetX is het hiermee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:15 schreef Bombvis het volgende:
Enorme twijfel ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:15 schreef Bombvis het volgende:
Gelukkig weet ik dit wel!quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:15 schreef Bombvis het volgende:
Die kunnen er niet zoveel vanquote:Op woensdag 29 juni 2022 23:01 schreef Pistolero het volgende:
Waarom heeft Slot eigenlijk zo'n hekel aan eIgWn JEuGd?
Klopt. Dit hoeft niet van mij.quote:Op woensdag 29 juni 2022 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Doe maar niet. Mijn goede vriend @:fetX is het hiermee eens.
4+3 ja. En Zrich wil 10. Dus dat zal hem wel niet worden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:27 schreef Adames het volgende:
Nu wordt gemeld dat er maar 4 miljoen voor gnonto is geboden. Daar krijg je hem natuurlijk niet voor.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:27 schreef Adames het volgende:
Nu wordt gemeld dat er maar 4 miljoen voor gnonto is geboden. Daar krijg je hem natuurlijk niet voor.
Die Gnonto gaat nooit meer met een andere club akkoord dus, goed om te wetenquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Feyenoord heeft ook wat te willen!
Lyon vindt deze reactie niet leuk.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Die Gnonto gaat nooit meer met een andere club akkoord dus, goed om te weten
quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:37 schreef Pistolero het volgende:
Maar goed, Gnonto komt dus niet.
Je kan het scenario nu al weer uittekenen. Lekker de hele zomer je tijd verdoen met veel te dure en totaal onrealistische transfertargets. Om er dan op 31 augustus achter te komen dat je nog steeds geen spits hebt en weer in totale paniek een of andere mislukte kutspits te moeten huren. En dat zal vast niet altijd zo'n succes worden als Dessers.
Feyenoordgoden.
Oh er is een akkoord met de speler, dan mag Zurich niet meer vragen wat ze willen inderdaadquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
Word jij soms niet moe van jezelf?quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:37 schreef Pistolero het volgende:
Je kan het scenario nu al weer uittekenen. Lekker de hele zomer je tijd verdoen met veel te dure en totaal onrealistische transfertargets. Om er dan op 31 augustus achter te komen dat je nog steeds geen spits hebt en weer in totale paniek een of andere mislukte kutspits te moeten huren. En dat zal vast niet altijd zo'n succes worden als Dessers.
Feyenoordgoden.
Hoort allemaal bij het spel idd, dat mensen hier dat na al die jaren nog steeds niet snappen is hilarisch,quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:36 schreef Scrummie het volgende:
Ach. Het komt wel goed.
Of niet. Zodra Malacia klaar is gaat er genoeg gebeuren.
Of wil Feyenoord te weinig betalen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
Fc Zurich en Fc Twente vragen teveel voor spelers.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:49 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Of wil kanFeyenoord te weinig betalen?
quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:47 schreef Pistolero het volgende:
Het enige hilarische is hoe mensen zich volkomen gek laten maken door elke tweet van die volslagen totaaldebielen van 1908. Zowel in positief opzicht (Gnonto) als in negatief opzicht(Ekkelenkamp, Dost, etc.).
Ja, mensen laten zich inderdaad behoorlijk gek maken.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:37 schreef Pistolero het volgende:
Feyenoordgoden.
Feyenoord heeft nooit geld. Als club die een speler wil verkopen zou je doodmoe worden van dat paupergedrag. Snap die voorzitter wel.quote:
we hebben er wel een paar dagen van gnotenquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord heeft nooit geld. Als club die een speler wil verkopen zou je doodmoe worden van dat paupergedrag. Snap die voorzitter wel.
@Lenny_Leonardquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
we hebben er wel een paar dagen van gnoten
Hm, is dat wel zo? Komt toch best vaak voor dat speler er al uit is maar clubs er niet uitkomen?quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:24 schreef hhh38 het volgende:
Je gaat geen persoonlijk akkoord sluiten met een speler als je er geen vertrouwen in hebt dat het ook met de club rond gaat komen. Dus of dat is een verkeerde inschatting geweest of het komt nog wel goed.
Je mag eigenlijk pas praten met een speler (tenzij toestemming verkopende club) als de clubs akkoord zijn. En normaal geef je pas toestemming als je denkt dat een akkoord er wel in zit, of als je dus een akkoord hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:27 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hm, is dat wel zo? Komt toch best vaak voor dat speler er al uit is maar clubs er niet uitkomen?
Volgens mij riep het directeurtje van Lask vorig seizoen dat Trauner 7 miljoen moest kostenquote:Op donderdag 30 juni 2022 10:40 schreef Scrummie het volgende:
Een voorzittertje van FC Zurich roept wat (wat niet heel gek is) en het is alweer direct 1 groot drama bij Feyenoord.
Apart verhaal dan.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Je mag eigenlijk pas praten met een speler (tenzij toestemming verkopende club) als de clubs akkoord zijn. En normaal geef je pas toestemming als je denkt dat een akkoord er wel in zit, of als je dus een akkoord hebt.
Van Geel was al bij deze onderhandeling afgehaakt omdat het allemaal te lastig was om vervolgens op stront Larsen te bieden.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:23 schreef fetX het volgende:
Vier miljoen vond ik sowieso een verrassend laag bedrag voor iemand waar ongeveer 40-45 clubs achteraan zitten. Maar goed, het is (nog) niet gespeeld.
Feyenoord heeft ook wat te willen is trouwens wel echt een SjaakGod uitspraak
Als zo'n talent bij ons had gespeeld hadden we ook minstens 10 miljoen gewild. Ik snap het wel.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van Geel was al bij deze onderhandeling afgehaakt omdat het allemaal te lastig was om vervolgens op stront Larsen te bieden.
Maar ik vind 4 miljoen plus bonussen geen gek bedrag voor een 18-jarig talent met n jaar contract uit de Zwitserse competitie.
Of een miljoentje extra bieden maar dat kan pas als Malacia verkocht is.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:36 schreef hhh38 het volgende:
Dat voorzittertje hoopt gewoon dat er nog een gek komt die daadwerkelijk 10 miljoen wil bieden, die gaat lekker tijd rekken en tot die tijd moeten we geduldig afwachten
Castaignos ging gewoon voor 2,8 miljoen ofzoquote:Op donderdag 30 juni 2022 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als zo'n talent bij ons had gespeeld hadden we ook minstens 10 miljoen gewild. Ik snap het wel.
Het zal als een magere buit aanvoelen bij hen, maar ja. Die jongen moet het ook nog allemaal maar bewijzen, alhoewel de voortekenen goed zijn.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Als zo'n talent bij ons had gespeeld hadden we ook minstens 10 miljoen gewild. Ik snap het wel.
S’ochtends snelwegje blokkeren, s’middags wedstrijdje spelen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dan maar wat vermaak met Mats Wieffer.
quote:Op donderdag 30 juni 2022 09:57 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Koppen kan hij ook niet met dat bos haar.
Daar had hij dan wel gelijk in.quote:Op donderdag 30 juni 2022 11:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Volgens mij riep het directeurtje van Lask vorig seizoen dat Trauner 7 miljoen moest kosten
Van Geel zou nu zijn doorgeschakeld naar Jeremain Lens.quote:Op donderdag 30 juni 2022 10:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[ twitter ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, al besproken, naar Stront Larsen.quote:Op donderdag 30 juni 2022 13:01 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Van Geel zou nu zijn doorgeschakeld naar Jeremain Lens.
Hoe lang blijven die oude dingen nog geldig? Ik heb nog 30 euro aan muntenquote:Op donderdag 30 juni 2022 15:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Einde tijdperk Kuipmuntjes. Nu wordt het nog meer confronterend om 6 euro te pinnen voor een halflauwe beker piswater
Niet.quote:Op donderdag 30 juni 2022 15:48 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hoe lang blijven die oude dingen nog geldig? Ik heb nog 30 euro aan munten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |