Ik ben altijd heel benieuwd wat die hijgers denken ermee op te schieten als het hele kabinet openbaar gelyncht zou worden. Denken ze dan serieus dat er dan spontaan een "revolutionaire" nieuwe regering voor in de plaats komt?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:55 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo zie ik nu op twitter weer een boel sneuneuzen die roepen om tribunalen voor landverraders.
En dan vervolgens mensen willen laten komen om "voor ons te werken"... en dat alleen "mensen die niets kunnen" daar hinder van ondervinden. Als er iemand steevast voor z'n eigen belang opkomt is 't Hexagon.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:53 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Ze willen genoeg, echter niet wat jouw onderbuik voorschrijft.
Jij vindt mensen toch egoistisch als ze voor hun eigen belangen opkomen met nimby?
hoort wiet bij de landbouwsector?quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:53 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Migranten werken ook veel in de landbouwsector, gek genoeg.
Polen en Bulgaren zijn ook migranten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:59 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
hoort wiet bij de landbouwsector?
Lol, dat gebeurt al 60 jaar niet en heel erg bewust. Het gaat van kwaad tot erger.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:48 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Dit heeft niets met het trickle down effect te maken. Gewoon een rekensommetje met een verhouding tussen het totaal aantal beschikbare woningen en het aantal woningzoekenden.
Goud geld verdienen arbeidsmigranten huisvesten. Per bewoner is minimaal 10 vierkante meter woonoppervlak noodzakelijk. In een eengezinswoning van 100 vierkante meter kun je er 10 kwijt met wat stapelbedden op de kamers. 100 euro huur per persoon per week. Dus opbrengst 4000 per maand, welk Nederlands modaal verdient gezin kan zoveel huur per maand ophoesten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:54 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Jawel, maar ook daadwerkelijk een huis hebben gaat veel van die lui weer wat te ver. Goedkope loon oke, maar kom hier niet wonen, oid.
Ja maar wij doen dat omdat we om die mensen geven heur, daarnaast zouden wij een dief van onze eigen portemonnee zijn en dat kan nooit de bedoeling zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:02 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Goud geld verdienen arbeidsmigranten huisvesten. Per bewoner is minimaal 10 vierkante meter woonoppervlak noodzakelijk. In een eengezinswoning van 100 vierkante meter kun je er 10 kwijt met wat stapelbedden op de kamers. 100 euro huur per persoon per week. Dus opbrengst 4000 per maand, welk Nederlands modaal verdient gezin kan zoveel huur per maand ophoesten.
Jaquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:59 schreef Speekselklier het volgende:
[..]
hoort wiet bij de landbouwsector?
Precies en anderen die dat ook doen egoisten noemen.... Maar daar zal hij/zij wel last van hebbenquote:Op woensdag 29 juni 2022 12:57 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En dan vervolgens mensen willen laten komen om "voor ons te werken"... en dat alleen "mensen die niets kunnen" daar hinder van ondervinden. Als er iemand steevast voor z'n eigen belang opkomt is 't Hexagon.
De hypocrisie... Blij dat die partij gedecimeerd is in de peilingen.
niet te hard roepen. straks is iedereen voor een kleinere landbouwsector.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:00 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Polen en Bulgaren zijn ook migranten.
Kloptquote:
Fijn dat deze parodie op een journalist genaamd Ton F. (interessantdoenerijquote:
Ton van Dijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Fijn dat deze parodie op een journalist genaamd Ton F. (interessantdoenerij) van Dijk even doodleuk dit soort foto's de wereld in slingert, waardoor je nog makkelijker kunt traceren waar ze woont.
Elke boer in Nederland weet inmiddels waar Van der Wal woont.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:07 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Fijn dat deze parodie op een journalist genaamd Ton F. (interessantdoenerij) van Dijk even doodleuk dit soort foto's de wereld in slingert, waardoor je nog makkelijker kunt traceren waar ze woont.
Nee, vreemde actie om grenzen te barricaderen als je voor 70% afhankelijk bent van de export.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:09 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/l(...)-duitsland~a96cd2c6/
Ondertussen is de grensovergang gebarricadeerd, ik snap dit niet zo goed
Het leger is er om de n te zetten tegen vijanden van buiten, niet tegen de eigen bevolkingquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:01 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Kunnen we het leger niet een keer inzetten voor dit soort onzin? Hebben die ook nog iets van training gehad voor ze straks tegen de Russen moeten vechten.
https://www.tubantia.nl/b(...)ten-gezien~acab77ef/quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Sprak net buren en een oud-collega die in Hierden woont. Schijnt dat het gisteravond redelijk ordentelijk verliep en dat de beelden op social media toch enigszins een vertekend beeld schetsen. Een buurman gaf ook aan dat hij zich geen moment onveilig voelde.
Door politieblokkades breken met je trekker, giertanken legen in de buurt van haar huis en politiewagens slopen kan echt nooit 'redelijk ordentelijk' zijnquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Sprak net buren en een oud-collega die in Hierden woont. Schijnt dat het gisteravond redelijk ordentelijk verliep en dat de beelden op social media toch enigszins een vertekend beeld schetsen. Een buurman gaf ook aan dat hij zich geen moment onveilig voelde.
Ik zou niet weten hoe deze beelden een "vertekend beeld" kunnen schetsen:quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
omdat die niks te vrezen hebben. Beelden waren vrij duidelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Dat zal ze in het buitenland leren om onze landbouwproducten te importeren!!!quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:09 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/l(...)-duitsland~a96cd2c6/
Ondertussen is de grensovergang gebarricadeerd, ik snap dit niet zo goed
Misschien willen ze de stikstof tegenhouden vanuit duitsland en wat er naar duitsland gaat van ons.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, vreemde actie om grenzen te barricaderen als je voor 70% afhankelijk bent van de export.
Ja ik zou me als buurman ook niet direct aangevallen voelen. Wat een kutverhaalquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Dat is voor mij het hele punt: er wordt dus helemaal niet gebouwd voor werkgelegenheid.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nog maar het begin hoor. Las laatst dat we de komende jaren inderdaad in zo ongeveer alle sectoren arbeidsmigratie nodig hebben...
... Of, en dat is de dreiging...
Men moet genoegen nemen met minder luxe.
Als ze ook de letterlijke shit ook daarbij importeren dan lijkt mij dat juist gunstigquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zal ze in het buitenland leren om onze landbouwproducten te importeren!!!
Tenzij die een echte vijand van binnenuit zijn lijkt me. Tegen de hofstadgroep werd toen ook het leger ingezet, of de Molukse treinkapingen dacht ik.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het leger is er om de n te zetten tegen vijanden van buiten, niet tegen de eigen bevolking
Nah, stikstof gaat altijd via de illegale grensovergangen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Misschien willen ze de stikstof tegenhouden vanuit duitsland en wat er naar duitsland gaat van ons.
Je doelt op de voor twaalf uur besteld volgende dag in huis/gratis retour voor prullaria van bol.com luxequote:Op woensdag 29 juni 2022 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nog maar het begin hoor. Las laatst dat we de komende jaren inderdaad in zo ongeveer alle sectoren arbeidsmigratie nodig hebben...
... Of, en dat is de dreiging...
Men moet genoegen nemen met minder luxe.
Gewoon ordentelijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:22 schreef Vis1980 het volgende:
Nee joh, met een hamer op een ME busje slaan is juist gezellig.
Dat geloven die boeren nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, stikstof gaat altijd via de illegale grensovergangen.
Ja, maar dat is toch echt van een heel andere orde. Dat is de inzet van een kleine elite-eenheid tegen bewapende terroristen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:20 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Tenzij die een echte vijand van binnenuit zijn lijkt me. Tegen de hofstadgroep werd toen ook het leger ingezet, of de Molukse treinkapingen dacht ik.
Waarom zou dat niet mogen? Men wil de boeren ook álles afpakken, he!quote:
Je kan trekkers met middelen die de politie heeft eigenlijk niet tegenhouden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het leger is er om de n te zetten tegen vijanden van buiten, niet tegen de eigen bevolking
scheelt steeds minder...quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch echt van een heel andere orde. Dat is de inzet van een kleine elite-eenheid tegen bewapende terroristen.
Tuurlijk niet. Macht corrumpeert.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel benieuwd wat die hijgers denken ermee op te schieten als het hele kabinet openbaar gelyncht zou worden. Denken ze dan serieus dat er dan spontaan een "revolutionaire" nieuwe regering voor in de plaats komt?
Buren van Van der Wal?quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, maar je kunt ze wel achteraf boetes opleggen of invorderen. Dat hebben ze niet gedaan, en in plaats daarvan in de krant gezet dat er eigenlijk niet zo veel aan te doen viel, en dat heeft de agrarische sector als vrijbrief gezien om nog maar een paar graden verder te gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan trekkers met middelen die de politie heeft eigenlijk niet tegenhouden.
Als het dreigend wordt, als er wegen met groot materieel afgezet moeten worden of als er trekkers afgevoerd moeten worden dan ontkom je bijna niet aan de inzet van het leger.
Je kan dat oplossen door de politie uit te rusten met zwaar materieel maar dat is op korte termijn geen optie.
Beton blokken neerzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het dreigend wordt, als er wegen met groot materieel afgezet moeten worden of als er trekkers afgevoerd moeten worden dan ontkom je bijna niet aan de inzet van het leger.
Je kan dat oplossen door de politie uit te rusten met zwaar materieel maar dat is op korte termijn geen optie.
Nee, wegen afzetten etc kan wel. Maar geen inzet tegen de boeren zelf met geweld zoals gesuggereerd werdquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je mag toch wel hopen dat een volgend kabinet zich niet laten intimideren door figuren op trekkers en sociaalteleurgestelden op twitter.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Macht corrumpeert.
Maar een volgend kabinet zal zich wel twee keer bedenken voordat ze dezelfde onzin bezigen.
Klopt die blijven het vooruit schuiven zoals de afgelopen 75 jaar is gedaan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Macht corrumpeert.
Maar een volgend kabinet zal zich wel twee keer bedenken voordat ze dezelfde onzin bezigen.
Zelf afslepen. Met die groene gevlekte voertuigen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:25 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Beton blokken neerzetten.
Wegslepen is lastiger want bergers gaan hun handen hier niet meer aan branden gezien de doodsbedreigingen aan de berger die eerder een trekker afvoerde
Ik gok dat 'het vorige kabinet openbaar lynchen' toch wel enigszins intimideert. Zou het bij mij iig wel doen, mocht ik dan deel van het nieuwe kabinet worden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:26 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je mag toch wel hopen dat een volgend kabinet zich niet laten intimideren door figuren op trekkers en sociaalteleurgestelden op twitter.
Zoals het heurt, bij ons moet de schoorsteen ook blijven roken, daar denkt niemand aan heur.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt die blijven het vooruit schuiven zoals de afgelopen 75 jaar is gedaan.
Nee, tegen inheemse terroristen. Om de bevolking te beschermen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Damn, het leger inzetten tegen de bevolking.
Ook daar zal een grens aan zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Nee, wegen afzetten etc kan wel. Maar geen inzet tegen de boeren zelf met geweld zoals gesuggereerd werd
Precies, lekker de kinderen met de ellende laten leven, maar die schuiven het ook weer door.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:28 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Zoals het heurt, bij ons moet de schoorsteen ook blijven roken, daar denkt niemand aan heur.
Heb net even mijn lange duim gevraagd en die is het hiermee eens.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Fair punt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:26 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Klopt die blijven het vooruit schuiven zoals de afgelopen 75 jaar is gedaan.
Je vond het al fascistisch dat het leger een paar containers als afzetting had neergezet.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Fascistische trekken.
Ligt er nogal aan wat de inzet behelst natuurlijk. Als het leger helpt met hier en daar een blokkade rondom de Tweede Kamer, het afvoeren van trekkers of verwijderen van hooibalen etc prima. Iedere boer in zn trekker op de snelweg onder vuur laten nemen door scherpschutters vananuit de bosjes natuurlijk nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Fascistische trekken.
Dat is inderdaad een oplossing. Bergers zullen er voor bedanken. Ik verwacht nog een brand bij die berger van laatst binnenkortquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:27 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Zelf afslepen. Met die groene gevlekte voertuigen.
Klopt, mestoverschot, boterberg, melkplas... wie kent ze niet...quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Fair punt.
In mijn jeugd heette het het mestoverschot.
quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:27 schreef inslagenreuring het volgende:
Fascistische trekken.
De echte terroristen nemen deze besluiten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:28 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee, tegen inheemse terroristen. Om de bevolking te beschermen.
Welke besluiten?quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De echte terroristen nemen deze besluiten.
BNW is een paar deuren verder..quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt, FDF zijn geen lieverdjes.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:33 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Die krijgt een vriendelijk doch dringend verzoek te stoppen, "of anders haal ik er een boer bij!"quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:36 schreef probeer het volgende:
Maar eh ... Met getrokken wapen iemand tot stilstand dwingen is geen ding meer wat de politie doet? Kijk ik teveel films oid? Is dat niet hoe Nederlandse politie hun wapen in mag zetten volgens protocol?
Hoe gaat dat dan bij een andere crimineel die op de vlucht is?
Verbeurd verklaren en artikel 5 er tegen aan met rijontzegging als doel. En mochten die krengen beschadigd raken bij het ruimen, mag wmb de overheid gewoon doen alsof haar neus bloedt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik ben er overigens voor om iedere trekker die zich op een auto(snel)weg bevindt voor minimaal 3 maanden in beslag te nemen en uiteraard de boete van ¤410 erbij.
Ik weet het niet man .. Heb toch altijd gedacht dat als je op een politievoertuig of agent in probeert te rijden waar ze bij staan, er toch wel wat wapens tevoorschijn komen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:36 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Die krijgt een vriendelijk doch dringend verzoek te stoppen, "of anders haal ik er een boer bij"!
Schenken aan de Oekraïners. Die kunnen ze wel gebruiken nadat de Russen hun spulletjes gejat hebben.quote:
Oprecht en zonder enige ironie, een perfect plan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Schenken aan de Oekraïners. Die kunnen ze wel gebruiken nadat de Russen hun spulletjes gejat hebben.
In mijn jeugd was het melkquota's , het boertje pesten speelt al 40 jaarquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:29 schreef probeer het volgende:
[..]
Fair punt.
In mijn jeugd heette het het mestoverschot.
Je bedoelt: we hebben al decennialang last van landbouw gericht op overproductie.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
In mijn jeugd was het melkquota's , het boertje pesten speelt al 40 jaar
Ach, ze zijn ook zo zielig he.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
De speld.quote:De boeren die snelwegen hebben geblokkeerd en hooibalen hebben verbrand voor gemeentehuizen zijn niet erg onder de indruk van de boetes die ze daarvoor hebben gekregen. “Velen van ons zijn namelijk miljonair.”
“Lezen de autoriteiten nooit de krant of zo?”, legt veehouder Aart Geertsma uit. “Wij zijn niet zo onder de indruk van geldboetes. 20 procent van ons is miljonair, van de melkveehouders zelfs 40 procent. We krijgen Europese subsidies, hebben speciale belastingregelingen, dus een boete kan er bij ons makkelijk vanaf. Wij hebben financieel best wel wat armslag. Zo zie je maar weer hoe slecht geïnformeerd Nederland is over het boerenbestaan.”
Dan heb je het ook alleen over logistiek materieel. Vrachtwagens, pantserwagens en bulldozers.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je bedoelt “het vooruitschuiven van allerlei maatregelen vanwege allerlei protesterende boeren speelt al 40 jaar.”quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Je bedoelt, de hete aardappel doorschuiven, door zowel overheid, boeren én de sectoren die er rechtstreeks aan vast zitten? Was toen al niet houdbaar en dat wist iedereen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:41 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, er is niks romantischer dan een grote stal hebben waar dieren automatisch geslacht worden en nooit het daglicht zien. Daar kan geen miljoen tegenop. Een boer houdt van authenticiteit.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
De boeren liggen allemaal aan het subsidie infuus. Die hebben echt veel kapitaal, dus we zien hier miljonairs die aan het staken zijn dat ze wat minder verdienen.
En van koeien.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, er is niks romantischer dan een grote stal hebben waar dieren automatisch geslacht worden en nooit het daglicht zien. Daar kan geen miljoen tegenop. Een boer houdt van authenticiteit.
Miljonair zonder rijk te zijn ja.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:49 schreef Duiveltja het volgende:
De boeren liggen allemaal aan het subsidie infuus. Die hebben echt veel kapitaal, dus we zien hier miljonairs die aan het staken zijn dat ze wat minder verdienen.
Ja maar ze houden toch zo van hun beesten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Maar eerlijk is eerlijk, er is niks romantischer dan een grote stal hebben waar dieren automatisch geslacht worden en nooit het daglicht zien. Daar kan geen miljoen tegenop. Een boer houdt van authenticiteit.
Helaas hebben we laat van 17 jaar Boer zoekt vrouw propagandaquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:52 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Hoe dan? Met raketwerpers ofzo?quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:52 schreef Hexagon het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk voor de politie die trekkers uit te schakelen? Desnoods verniel je ze en laat je het wrak in de berm liggen.
Ja, dat kunnen ze prima met één trekker tegelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:52 schreef Hexagon het volgende:
Is het nou echt zo moeilijk voor de politie die trekkers uit te schakelen? Desnoods verniel je ze en laat je het wrak in de berm liggen.
Beetje rigoreus. Bij een moderne trekker kun je een aardig eind komen met een kniptang.quote:
Ben op zich oprecht ook best benieuwd op welk punt / na de hoeveelste kogel, een motorblok van een Deere er mee stopt.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:52 schreef Hexagon het volgende:
Jij stelt dat trekkers dan op agenten in gaan rijden? Dat die boeren overgaan tot poging tot doodslag?quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:54 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ja, dat kunnen ze prima met één trekker tegelijk.
En flikken ze dat bij één trekker dan worden ze gelijk aan alle kanten door de rest in elkaar gebeukt.
Ik zou dat niet uit durven te sluitenquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:56 schreef probeer het volgende:
[..]
Jij stelt dat trekkers dan op agenten in gaan rijden? Dat die boeren overgaan tot poging tot doodslag?
Een moderne John Deere heeft een kill switch, die kan je op afstand wel blokkeren.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:55 schreef probeer het volgende:
[..]
Ben op zich oprecht ook best benieuwd op welk punt / na de hoeveelste kogel, een motorblok van een Deere er mee stopt.
Hoe rijdt een tractor met twee lekke voorbanden? Daar zit wel lucht in toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |