omdat die niks te vrezen hebben. Beelden waren vrij duidelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Sprak net buren en een oud-collega die in Hierden woont. Schijnt dat het gisteravond redelijk ordentelijk verliep en dat de beelden op social media toch enigszins een vertekend beeld schetsen. Een buurman gaf ook aan dat hij zich geen moment onveilig voelde.
Dat zal ze in het buitenland leren om onze landbouwproducten te importeren!!!quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:09 schreef trein2000 het volgende:
https://www.tubantia.nl/l(...)-duitsland~a96cd2c6/
Ondertussen is de grensovergang gebarricadeerd, ik snap dit niet zo goed
Misschien willen ze de stikstof tegenhouden vanuit duitsland en wat er naar duitsland gaat van ons.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nee, vreemde actie om grenzen te barricaderen als je voor 70% afhankelijk bent van de export.
Ja ik zou me als buurman ook niet direct aangevallen voelen. Wat een kutverhaalquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Sprak net buren en een oud-collega die in Hierden woont. Schijnt dat het gisteravond redelijk ordentelijk verliep en dat de beelden op social media toch enigszins een vertekend beeld schetsen. Een buurman gaf ook aan dat hij zich geen moment onveilig voelde.
Dat is voor mij het hele punt: er wordt dus helemaal niet gebouwd voor werkgelegenheid.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nog maar het begin hoor. Las laatst dat we de komende jaren inderdaad in zo ongeveer alle sectoren arbeidsmigratie nodig hebben...
... Of, en dat is de dreiging...
Men moet genoegen nemen met minder luxe.
Als ze ook de letterlijke shit ook daarbij importeren dan lijkt mij dat juist gunstigquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dat zal ze in het buitenland leren om onze landbouwproducten te importeren!!!
Tenzij die een echte vijand van binnenuit zijn lijkt me. Tegen de hofstadgroep werd toen ook het leger ingezet, of de Molukse treinkapingen dacht ik.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het leger is er om de n te zetten tegen vijanden van buiten, niet tegen de eigen bevolking
Nah, stikstof gaat altijd via de illegale grensovergangen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:19 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Misschien willen ze de stikstof tegenhouden vanuit duitsland en wat er naar duitsland gaat van ons.
Je doelt op de voor twaalf uur besteld volgende dag in huis/gratis retour voor prullaria van bol.com luxequote:Op woensdag 29 juni 2022 12:30 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat is nog maar het begin hoor. Las laatst dat we de komende jaren inderdaad in zo ongeveer alle sectoren arbeidsmigratie nodig hebben...
... Of, en dat is de dreiging...
Men moet genoegen nemen met minder luxe.
Gewoon ordentelijkquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:22 schreef Vis1980 het volgende:
Nee joh, met een hamer op een ME busje slaan is juist gezellig.
Dat geloven die boeren nietquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:21 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nah, stikstof gaat altijd via de illegale grensovergangen.
Ja, maar dat is toch echt van een heel andere orde. Dat is de inzet van een kleine elite-eenheid tegen bewapende terroristen.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:20 schreef tim020hoorn het volgende:
[..]
Tenzij die een echte vijand van binnenuit zijn lijkt me. Tegen de hofstadgroep werd toen ook het leger ingezet, of de Molukse treinkapingen dacht ik.
Waarom zou dat niet mogen? Men wil de boeren ook álles afpakken, he!quote:
Je kan trekkers met middelen die de politie heeft eigenlijk niet tegenhouden.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:15 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het leger is er om de n te zetten tegen vijanden van buiten, niet tegen de eigen bevolking
scheelt steeds minder...quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja, maar dat is toch echt van een heel andere orde. Dat is de inzet van een kleine elite-eenheid tegen bewapende terroristen.
Tuurlijk niet. Macht corrumpeert.quote:Op woensdag 29 juni 2022 12:56 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben altijd heel benieuwd wat die hijgers denken ermee op te schieten als het hele kabinet openbaar gelyncht zou worden. Denken ze dan serieus dat er dan spontaan een "revolutionaire" nieuwe regering voor in de plaats komt?
Buren van Van der Wal?quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:14 schreef KoosVogels het volgende:
Nee, maar je kunt ze wel achteraf boetes opleggen of invorderen. Dat hebben ze niet gedaan, en in plaats daarvan in de krant gezet dat er eigenlijk niet zo veel aan te doen viel, en dat heeft de agrarische sector als vrijbrief gezien om nog maar een paar graden verder te gaan.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je kan trekkers met middelen die de politie heeft eigenlijk niet tegenhouden.
Als het dreigend wordt, als er wegen met groot materieel afgezet moeten worden of als er trekkers afgevoerd moeten worden dan ontkom je bijna niet aan de inzet van het leger.
Je kan dat oplossen door de politie uit te rusten met zwaar materieel maar dat is op korte termijn geen optie.
Beton blokken neerzetten.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Als het dreigend wordt, als er wegen met groot materieel afgezet moeten worden of als er trekkers afgevoerd moeten worden dan ontkom je bijna niet aan de inzet van het leger.
Je kan dat oplossen door de politie uit te rusten met zwaar materieel maar dat is op korte termijn geen optie.
Nee, wegen afzetten etc kan wel. Maar geen inzet tegen de boeren zelf met geweld zoals gesuggereerd werdquote:Op woensdag 29 juni 2022 13:23 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Je mag toch wel hopen dat een volgend kabinet zich niet laten intimideren door figuren op trekkers en sociaalteleurgestelden op twitter.quote:Op woensdag 29 juni 2022 13:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Macht corrumpeert.
Maar een volgend kabinet zal zich wel twee keer bedenken voordat ze dezelfde onzin bezigen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |