Het onteigenen van boeren op basis van een te dunne argumentatie.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat gezin in spanning laten zitten...
Nou kom maar op, welke grondrecht is hier aangetast?
Dat er gelobbyd is aan alle kanten wil natuurlijk niet zeggen dat een boer dan alle schuld treft als er zo’n rigoureus besluit komt.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:26 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Overheidsbeleid waar de bank in kwestie zelf voor gelobbyd heeft, datzelfde geldt trouwens voor al die andere zaken die je opnoemt: Die zijn er gekomen als gevolg van de lobby van de landbouwsector, als het aan de politiek zelf had gelegen waren ze 20 jaar geleden (commissie Wijffels kwam in 2001 met haar rapport) al begonnen met de omslag.
ALS Omtzigt mee doet gaat dat niet lukkenquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:29 schreef Momo het volgende:
Zodat de VVD weer de grootste kan worden voor de zoveelste keer?
Bonaire.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Waar in Nederland is het nu nog licht?
Pffquote:
Nee hoor, laat ze maar lekker de tijd uitzitten zoals het hoort. Bovendien is VVD nog veruit de grootste in de peilingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte 4 is wel een succes![]()
![]()
Alleen maar competente ministersdie een groot draagvlak hebben
![]()
En dan de peilingen 32 zetels verlies al![]()
Bom onder dit kabinet en snel nieuwe verkiezingen met competente mensen aan het bewind
Niet machtsgeile psychopaten
Dat is dan ook een mongool eerste klas.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die gast van FDF had anders al duidelijk gezegd dat het helemaal prima is als de kinderen van de minister hier bang van werden en dat het pussy’s zijn. Die heeft het al goedgekeurd op voorhand.
In Brabant.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Omtzigt is te autistisch om een partij te leiden.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
ALS Omtzigt mee doet gaat dat niet lukken
Dan heb je samen met BBB al 50 zetels minstens![]()
Franse ME voor je.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
De Antillen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Nee, alleen in je dromen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Pff![]()
Zou als ik boer was zoiets hebben van okay je hebt gewonnen ik ga naar huis.
Duurt nog bijna 3 jaar, zullen dan wel zien hoe het er voor staatquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je juicht wel anders als pvda/gl groot gedeelte stemmen pakt en bbb.. wordt kansloos
Er mag weer gepompt worden, de prijs voor superieur Gronings gas is inmiddels ค8/kuub ex btwquote:
Ah ja, de miraculeuze oplossing van nieuwe verkiezingen. Altijd mooi om te zien.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Bom onder dit kabinet en snel nieuwe verkiezingen met competente mensen aan het bewind
Ja, dat was bijna letterlijk een mongool. Je zag dat het pijn deed als die moest denken.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:32 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat is dan ook een mongool eerste klas.
En door wie is hen onderdak geboden? De WEF of George Soros?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:33 schreef RipCity het volgende:
Geloof er 0.0 van dat dat gezin trouwens thuis zou zijn. Hoogstens de parkiet. Die zitten echt wel weekje ergens anders hoor. Politie is niet achterlijk en laten die daar nu op hoogtepunt van emoties bij boeren echt niet zomaar zitten. Is puur voor het sentiment richting het volk die tweet.
Dat is hier helemaal niet gaande en wat zal de rechter smullen van 'te dunne argumentatie'. Dan sleept men de staat toch voor de rechter of gaan de boeren ineens bepalen wat wel en niet mag in Nederland?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef ludovico het volgende:
[..]
Het onteigenen van boeren op basis van een te dunne argumentatie.
Recht op bezit hebben we het dan over
Die fictieve BBB zetels gaan weer hard dalen komende dagen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:31 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ze gaan daar echt niet over liegen, veel te grot afbreukrisco.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:33 schreef RipCity het volgende:
Geloof er 0.0 van dat dat gezin trouwens thuis zou zijn. Hoogstens de parkiet. Die zitten echt wel weekje ergens anders hoor. Politie is niet achterlijk en laten die daar nu op hoogtepunt van emoties bij boeren echt niet zomaar zitten. Is puur voor het sentiment richting het volk die tweet.
Het is ook niet zo dat ze maar een bedrag voorstellen h่. Je moet je hele financi๋le hebben en houden overhandigen, daar gaat dan een formule overheen en dan krijg je een voorstel. En onder de streep was het dus netto 107.000 winst voor een boer die al 15 jaar dat bedrijf met 110quote:
Da's een totale dorpsidioot, walgelijk dat dat soort figuren genoeg dom kutvolk aanspreken om er ook nog de politiek mee in te komen...quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:34 schreef miss_sly het volgende:
[..]
https://www.rtlnieuws.nl/(...)ever-stikstof-boeren
De enige eervolle politicus in die hele zaal.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:32 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Omtzigt is te autistisch om een partij te leiden.
Die lachen zich een breuk over onze achterlijke zelf gecre๋erde stikstofproblematiek. Heeft in de T. gestaan dus is het waar!!!!!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben ze in het buitenland ook nog aandacht voor al deze acties eigenlijk?
Mja, anderzijds is het knap van Van der Wal dat ze nu eens rechtlijnig is en voorlopig niet wil buigen. Dat hebben we weinig meegemaakt afgelopen jaren.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
![]()
![]()
Lol.quote:
Diegene die Sywert tipte aan Hugo?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
De enige eervolle politicus in die hele zaal.
quote:
Alle bedrijven die in Harderwijk zijn uitgekocht om ruimte te maken voor het Waterfront, deden dat met een grote glimlach. Hebben ook stuk voor stuk een groter en mooier pand neer kunnen zetten van het geld dat zij ontvingen (al is verplaatsing in het geval van de boeren niet aan de orde).quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vrienden die allemaal met zulke regelingen bezig zijn geweest. Nu is woningbouw waarschijnlijk anders dan de stikstof regeling maar ik zou zeggen een ton winst om je ouderlijk huis te verlaten, je bedrijf stop te zetten en je contracten af te kopen, dan nog een huis te kopen & aan te kleden valt bij mij niet echt onder riant.
Anekdotisch bewijs misschien, maar blijkbaar zitten er grote verschillen tussen regio’s hierover.
Vreselijk programma was dat inderdaad.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef TLC het volgende:
Hoe meer die boertjes te keer gaan hoe minder ze mijn sympathie hebben en ik voor de andere partij ben, sowieso heb ik n teringhekel aan Boer zoekt Vrouw.
Lijkt me handig om die rechtszaken te gaan voeren ja. Verwacht alleen dat ze dan een expert aanwijzen die de juiste mening vertolkt en de rechter dan akkoord geeft aan de staat dat zijn beleid in orde is.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:34 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dat is hier helemaal niet gaande en wat zal de rechter smullen van 'te dunne argumentatie'. Dan sleept men de staat toch voor de rechter of gaan de boeren ineens bepalen wat wel en niet mag in Nederland?
Hooi met keutels.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:35 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat is een oogstmachine, dat lijkt me eerder hooi oid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |