Ja en daarvoor in 2020 ook al toen Jetten thuis werd opgezocht door boeren. Toen ook al waanzin.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:22 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
De deur is natuurlijk wel wagenwijd voor ze open gezet omdat ze de vorige keren niet zijn opgepakt en er zelfs openlijk is gecommuniceerd dat het niet verboden is om de kinderen van een minister te intimideren. Wat had je anders verwacht?
Ze staan hier morgen weer hoor.
Die gast van FDF had anders al duidelijk gezegd dat het helemaal prima is als de kinderen van de minister hier bang van werden en dat het pussy’s zijn. Die heeft het al goedgekeurd op voorhand.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:25 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat ook deze boeren enige empathie in zich hebben.
En ook dat het volwassen mensen zouden zijn die ook zonder dat anderen het ze moet vertellen beseffen dat dit compleet gestoord is.
Er zijn heel veel mensen die janken om het doorgeven van haar woonplaatsquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zeker, want dat was nog bijna niet bekend. Straks zeggen ze nog dat Rutte soms in Den Haag werkt.
Ik verwacht dat de tijd van de-escaleren voorbij is nu en denk dat de minister van Justitie wel even aan de bel gaat trekken na dat gedoe bij het huis van een collega.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:25 schreef trein2000 het volgende:
[..]
In zekere zin heb ik er ook nog wel begrip voor. Van zo'n trekker win je het gewoon niet, zeker niet van tientallen. Maar dan moet je opschalen, ik neem aan dat vanaf morgen de pantservoertuigen klaar staan...
Doet me denken aan Els Borst. Ook die werd thuis opgezocht.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef Maverick_tfd het volgende:
[..]
Ja en daarvoor in 2020 ook al toen Jetten thuis werd opgezocht door boeren. Toen ook al waanzin.
Haha, bij China heb je als burger helemaal niets te vertellen en hadden ze die boeren begin vorige week al met knuppels van hun eigen erf afgehaald. Goed voorbeeld!quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:25 schreef Bolasie het volgende:
Ondertussen lacht China ons uit met dat stikstokgedoe.
Ik heb meerdere vrienden die allemaal met zulke regelingen bezig zijn geweest. Nu is woningbouw waarschijnlijk anders dan de stikstof regeling maar ik zou zeggen een ton winst om je ouderlijk huis te verlaten, je bedrijf stop te zetten en je contracten af te kopen, dan nog een huis te kopen & aan te kleden valt bij mij niet echt onder riant.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ken een flinke lading ondernemers in mijn woonplaats die zijn uitgekocht om ruimte te maken voor een woonwijk. Dat ging om buitengewoon riante regelingen.
Ik zou dus niet weten waarom boeren zouden worden afgescheept met een 'klein potje'. Als je die bedrijven gaat taxeren, gaat het al snel om miljoenen euro's. Dat krijgt een boer dus sowieso. En gezien de situatie krijgen ze ook nog wat extra's.
Waar baseer jij op dat ze een appel en ei krijgen?
Trolololol.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:25 schreef ludovico het volgende:
[..]
Dat vuurtje en die gemoedelijke sfeer?
Liever niet, maar gemoedelijk sfeertje ist wel.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Zullen we bij jouw huis in de buurt hooibalen in de fik steken en een giertank legen?
Ook dan is privacy een goed recht, zou je zeggen. Blijkbaar niet meer.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:27 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
De boeren zijn al drie keer langs geweest, ik denk niet dat dat nou wat uit maakt.
Dan bekent hij flink kleur jaquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Die gast van FDF had anders al duidelijk gezegd dat het helemaal prima is als de kinderen van de minister hier bang van werden en dat het pussy’s zijn. Die heeft het al goedgekeurd op voorhand.
Zodat de VVD weer de grootste kan worden voor de zoveelste keer?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte 4 is wel een succes![]()
![]()
Alleen maar competente ministersdie een groot draagvlak hebben
![]()
En dan de peilingen 32 zetels verlies al![]()
Bom onder dit kabinet en snel nieuwe verkiezingen met competente mensen aan het bewind
Niet machtsgeile psychopaten
China is de lachende derde.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Haha, bij China heb je als burger helemaal niets te vertellen en hadden ze die boeren begin vorige week al met knuppels van hun eigen erf afgehaald. Goed voorbeeld!
Zou zo door Ellie Lust geschreven kunnen zijn.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:27 schreef RipCity het volgende:
[..]
Lijkt wel brief van een schoolbestuur aan ouders dat de leerlingen te stout zijn geweest. Wat een pruts tweet.
Jij moet gewoon aan het trollen zijn ondertussen.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:29 schreef ludovico het volgende:
[..]
Liever niet, maar gemoedelijk sfeertje ist wel.
Dat is een fooitje iddquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:29 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ik heb meerdere vrienden die allemaal met zulke regelingen bezig zijn geweest. Nu is woningbouw waarschijnlijk anders dan de stikstof regeling maar ik zou zeggen een ton winst om je ouderlijk huis te verlaten, je bedrijf stop te zetten en je contracten af te kopen, dan nog een huis te kopen & aan te kleden valt bij mij niet echt onder riant.
Anekdotisch bewijs misschien, maar blijkbaar zitten er grote verschillen tussen regio’s hierover.
Ik wil net zeggen een boer met een accent uit Ondiep - Utrechtquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dit zijn duidelijk geen locals, zo te horen
quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja ik zei het al, maar sure, het was een hyperbool, maar toch, we praten ook hier gewoon over grondrechten. Daar moet je niet lichtzinnig mee omgaan.
Die mensen zitten met elkaar te lachen toch of niet? Lekker vuurtje erbij.quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Jij moet gewoon aan het trollen zijn ondertussen.
Je juicht wel anders als pvda/gl groot gedeelte stemmen pakt en bbb.. wordt kansloosquote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rutte 4 is wel een succes![]()
![]()
Alleen maar competente ministersdie een groot draagvlak hebben
![]()
En dan de peilingen 32 zetels verlies al![]()
Bom onder dit kabinet en snel nieuwe verkiezingen met competente mensen aan het bewind
Niet machtsgeile psychopaten
Het eigendomsrecht natuurlijk. Die boeren mogen toch helemaal zelf weten wat ze met hun eigen stro doen?quote:Op dinsdag 28 juni 2022 23:30 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En dat gezin in spanning laten zitten...
Nou kom maar op, welke grondrecht is hier aangetast?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |